Kent iemand hier stewardessen of heeft er ervaringen mee om het te kunnen bevestigen?
Tja me vrindin lag na 5 min. al te maffen, dus sex zat er ook niet meer in, en dat al 4 dagen lang Viper wordt er niet vrolijker van
quote:het zijn ook mensen hoor.
Op zaterdag 2 augustus 2003 01:36 schreef Georges het volgende:
Je hoort wel verhalen van de 'mile high club' enzo. Piloten en stewardessen die het er van nemen.Kent iemand hier stewardessen of heeft er ervaringen mee om het te kunnen bevestigen?
quote:Ja, het zijn ook maar mensen, maar het gaat me meer om de vraag of het ook op de schaal gebeurt die de geruchten je willen doen geloven.
Op zaterdag 2 augustus 2003 01:40 schreef melliw-naj het volgende:[..]
het zijn ook mensen hoor.
wat denk je zelf??
"Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan"
Proletarische topics mogen wel?
En die mile high club...dat zijn meer passagiers dan personeel
Maarja je weet niet of het echt is, misschien hebben de dames van KLM dit verhaal in de wereld geholpen.
Kheb het jammer genoeg niet zelf mee mogen maken.
quote:Het lijkt me dat in dit geval het beroep zeker uit maakt. Luchtvaartpersoneel is soms lange tijd van huis en in vakantiestemming als ze een paar dagen vrij hebben voordat ze terugvliegen. Het is een klein wereldje en misschien dat een stewardess of piloot er sexy uitziet. Ik vind veel stewardessen er toch wel erg lekker uitzien, zal het pakje zijn of zo.
Op zaterdag 2 augustus 2003 01:58 schreef inspiral het volgende:
Tuurlijk joh. Ze lopen de hele dag met een natte slip of soms nog beter, zonder. En dan die stewards, altijd een grote bobbel in die broek van hun uniform. Moet je maar eens op letten.
Wat heeft het nou met een beroep te maken of je geil bent of niet?
Get a life!En die mile high club...dat zijn meer passagiers dan personeel
Het is maar een theorie. Daarom de vraag.
maar het zijn ook gewoon mensen die hun eigen vak hebben en die zo goed mogelijk proberen te doen... dus er mooi bijlopen hoort erbij en aardig doen tegen iedereen, ook al hebben ze een hekel aan je, hoort gewoon bij het vak...
en geloof me, dat aardig doen valt niet mee, werk zelf bij een shell-pomp, maar damn je moet gewoon aardig blijven doen als iemand gewoon chaggie is ofzo, dat is beetje minder, maar gelukkig kom je ook errug blije mensen tegen, dat maakt je dag dan weer goed
quote:Die gasten van de Shell dat zijn volgens mij pas geile donders en ze hebben wat de dames willen, Euro 95 voor hun X5
Op zaterdag 2 augustus 2003 02:08 schreef Deva het volgende:
...werk zelf bij een shell-pomp...
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 02:26 schreef Sjonnjoop het volgende:[..]
Die gasten van de Shell dat zijn volgens mij pas geile donders en ze hebben wat de dames willen, Euro 95 voor hun X5
quote:En daarna willen ze zelf getankt worden?
Op zaterdag 2 augustus 2003 02:26 schreef Sjonnjoop het volgende:Die gasten van de Shell dat zijn volgens mij pas geile donders en ze hebben wat de dames willen, Euro 95 voor hun X5
quote:Precies de spijker op zijn kop. Waar ligt de relatie tussen jou fantasie over geile stewardessen en de realiteit? Als ze op een intercontinentale vlucht, met was turbulentie hier en daar, met jengelende kinderen en vervelende, zuigende passagiers te maken hebben gehad zijn ze blij dat ze met een hoop jetlag in hun hotel liggen.
Op zaterdag 2 augustus 2003 02:05 schreef Georges het volgende:[..]
Het lijkt me dat in dit geval het beroep zeker uit maakt. Luchtvaartpersoneel is soms lange tijd van huis en in vakantiestemming als ze een paar dagen vrij hebben voordat ze terugvliegen. Het is een klein wereldje en misschien dat een stewardess of piloot er sexy uitziet.Ik vind veel stewardessen er toch wel erg lekker uitzien, zal het pakje zijn of zo.
Het is maar een theorie. Daarom de vraag.
En de piloten zijn aantrekkelijker dan gemiddeld omdat ze status hebben..
Daarnaast krijgen ze sneller een hechte band, dan mensen die van 9 tot 17:00 werken en vervolgens weer naar huis gaan.
Dus ik kan me voorstellen dat daar eerder sexrelaties ontstaan dan in een kantoor..
quote:Heh, goeie analyse....
Op zaterdag 2 augustus 2003 04:03 schreef ia het volgende:
Maar stewardessen zijn aantrekkelijker dan gemiddeld omdat ze:
1. aan uiterlijke kenmerken moeten voldoen
2. ze in een sexy pakje lopenEn de piloten zijn aantrekkelijker dan gemiddeld omdat ze status hebben..
Daarnaast krijgen ze sneller een hechte band, dan mensen die van 9 tot 17:00 werken en vervolgens weer naar huis gaan.
Dus ik kan me voorstellen dat daar eerder sexrelaties ontstaan dan in een kantoor..
maar eigenlijk zijn alle vrouwtjes wel interessant, het is maar net of je met ze wilt spelen en gewoon lief doen
Laat me je even uit de droom helpen: Die meiden doen hun wérk, dat pakje is voorgeschreven, net als die lieve glimlach. Ze zijn niet continu in vakantiestemming en al helemaal niet continu geil, dat is voorbehouden aan hun klanten.
Dus tenzij je het lichaam hebt van een jonge god en het hoofd van George Clooney, zou ik het maar bij fantaseren houden. Anders kon er nog wel eens "per ongeluk" een lading koffie of ijsblokjes in je kruis belanden...
Wij vlogen overigens ook met Martinair...
Ach ja, misschien net als met zeelieden 'In elk stadje een ander schatje'.
quote:16 km?
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:10 schreef Natalie het volgende:
Mile high club?
Je bedoelt vast de Ten miles club
quote:Een vriend van mij is wolkman bij een zuurstofbaron enne die vertelde dat er complete wijken bestaan van luchtkastelen enne dat er ook nog flinkt geneukt wordt in die torenkamers vooral als er vliegtuigen voorbij komen, dit is echt geen grap.
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:52 schreef Disorder het volgende:
Een kennis van mij is grondstewardess voor de KLM. Die zei tegen me dat ze inderdaad wel eens wat wilde verhalen hoord over seksuele avontuurtjes in het vliegtuig. Geen grap.
quote:Ik ken aardig wat cabinepersoneel van de KLM en die doen echt van alles aan boord; van lol uithalen tot seks avontuurtjes.Sommige nemen ook een snuif voordat ze aan boord gaan.
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:52 schreef Disorder het volgende:
Een kennis van mij is grondstewardess voor de KLM. Die zei tegen me dat ze inderdaad wel eens wat wilde verhalen hoord over seksuele avontuurtjes in het vliegtuig. Geen grap.
quote:En dat soort mensen moeten dan zo'n vliegtuig de lucht in houden? Lekker is dat. Voor je het weet heb je 400 doden op je naam
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:55 schreef schatje het volgende:[..]
Ik ken aardig wat cabinepersoneel van de KLM en die doen echt van alles aan boord; van lol uithalen tot seks avontuurtjes.Sommige nemen ook een snuif voordat ze aan boord gaan.
-edit- Je zei cabinepersoneel, geen piloten
quote:Dat doen ze in Urk en Volendam ook.
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:55 schreef schatje het volgende:Ik ken aardig wat cabinepersoneel van de KLM en die doen echt van alles aan boord; van lol uithalen tot seks avontuurtjes.Sommige nemen ook een snuif voordat ze aan boord gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door inspiral op 02-08-2003 15:30]
quote:Kan me wel voorstellen hoor, je bent helemaal alleen daar, geen baas die ieder moment binnen kan komen... Als je je werk maar doet, kunnen ze er verder niks van zeggen lijkt me. En naar New York vlieg je 6 uur of zo rechtuit over water, op de auto pilot, ja wat doe je dan?
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:55 schreef schatje het volgende:[..]
Ik ken aardig wat cabinepersoneel van de KLM en die doen echt van alles aan boord; van lol uithalen tot seks avontuurtjes.Sommige nemen ook een snuif voordat ze aan boord gaan.
quote:hehehe... al eens gevraagd?
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:35 schreef dJ-Zcore het volgende:
Er is nog nooit een stewardes uit het niets op m'n lul gaan zitten, dus zo geil zullen ze wel niet zijn.
quote:De KLM heeft in de jaren tachtig de publicatie van een boek via de rechter tegengehouden.Daar stonden dus de ins & outs in van het cabine personeel.De KLM vreesde voor zijn reputatie.
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:20 schreef Disorder het volgende:[..]
En dat soort mensen moeten dan zo'n vliegtuig de lucht in houden? Lekker is dat. Voor je het weet heb je 400 doden op je naam
-edit- Je zei cabinepersoneel, geen piloten
quote:Dit zijn niet meer de jaren tachtig. Sinds ik vlieg heb ik nog ook maar iets meegemaakt wat in de buurt komt van wat hier allemaal verteld wordt.
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:37 schreef schatje het volgende:
De KLM heeft in de jaren tachtig de publicatie van een boek via de rechter tegengehouden.Daar stonden dus de ins & outs in van het cabine personeel.De KLM vreesde voor zijn reputatie.
En grond waarvan zou een rechter zo'n verbieden? Als het toch waar is.
quote:Met alle respect... de Britse vrouwen staan over het algemeen niet echt bekend als gewillige schoonheden maar meer als bezopen gelegenheid_shags
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:31 schreef xyz het volgende:
Jongens, geloven jullie dit echt nu allemaal? Het zijn altijd de wildste verhalen maar er is helemaal niets van waar. Of ik doe iets verkeerd.
quote:Nou ik wel, van die KLM meisjes die wit meenemen naar verjaardigen enzo.
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:40 schreef xyz het volgende:[..]
Dit zijn niet meer de jaren tachtig. Sinds ik vlieg heb ik nog ook maar iets meegemaakt wat in de buurt komt van wat hier allemaal verteld wordt.
quote:Ja.
Op zaterdag 2 augustus 2003 01:36 schreef Georges het volgende:
Kent iemand hier stewardessen of en heeft er ervaringen mee om het te kunnen bevestigen?
Ja.
Ja.
Ennuh, ik heb eigenlijk nog geen mooie KLM-stewardess gezien
Singapore-airlines daarentegen
quote:Echt een verschil, als je nooit eerste klas hebt gezeten. Want dan zijn ze ineens je personal assistant
Op dinsdag 16 september 2003 02:40 schreef Wisp het volgende:
ik vind het altijd van die afstandelijke barbiepoppen
Net als bij de politie. Daar doet iedereen het ook met elkaar. Moet je maar eens kijken van alle politie agenten hoeveel er een relatie hebben met een andere politie agent...
quote:Maar dan kunnen het nog wel geile donders zijn
Op dinsdag 16 september 2003 07:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, ik heb inmiddels heel wat gevlogen in de afgelopen jaren, maar de enige knappe stewardessen die ik tegenkwam was bij Thai Airways en in mindere mate Cathay Pacific en Singapore Airlines. Die van Swissair, Lufthansa, Garuda Indonesia zijn dus niets.
Ach,bij ieder bedrijf is er wel 'spanning'aanwezig dus denk niet dat het persé de stewardessen moeten zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |