abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 01:36:25 #1
62182 Georges
That's the shit
pi_12176810
Je hoort wel verhalen van de 'mile high club' enzo. Piloten en stewardessen die het er van nemen.

Kent iemand hier stewardessen of heeft er ervaringen mee om het te kunnen bevestigen?

Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_12176844
Ik heb echt geen idee, maar op dit moment zou ik er best graag eentje willen ...

Tja me vrindin lag na 5 min. al te maffen, dus sex zat er ook niet meer in, en dat al 4 dagen lang Viper wordt er niet vrolijker van

M'n signature, wat doe je :{
pi_12176868
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 01:36 schreef Georges het volgende:
Je hoort wel verhalen van de 'mile high club' enzo. Piloten en stewardessen die het er van nemen.

Kent iemand hier stewardessen of heeft er ervaringen mee om het te kunnen bevestigen?

het zijn ook mensen hoor.
wat denk je zelf??
Fatal Error! Hit any user to continue
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 01:43:40 #4
62182 Georges
That's the shit
pi_12176915
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 01:40 schreef melliw-naj het volgende:

[..]

het zijn ook mensen hoor.
wat denk je zelf??

Ja, het zijn ook maar mensen, maar het gaat me meer om de vraag of het ook op de schaal gebeurt die de geruchten je willen doen geloven.
pi_12176935
wat denk je zelf? dat ze daar speciale selecties op toepassen?

"Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan"

Proletarische topics mogen wel?

"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 01:58:09 #6
54847 inspiral
poor misguided fool
pi_12177131
Tuurlijk joh. Ze lopen de hele dag met een natte slip of soms nog beter, zonder. En dan die stewards, altijd een grote bobbel in die broek van hun uniform. Moet je maar eens op letten.
Wat heeft het nou met een beroep te maken of je geil bent of niet?
Get a life!

En die mile high club...dat zijn meer passagiers dan personeel

I hate to be loved, but I need to feel wanted || [url=http://www.barflyonline.co.uk/]Barfly[/url], best unsigned UK band around
pi_12177135
Ja .
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 02:02:01 #8
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_12177190
Ik heb 6 maanden op SPL stage gelopen, en daar stonden de dames van Martinair er echt bekend om. Dat ze dus flink in de ronte neukte.

Maarja je weet niet of het echt is, misschien hebben de dames van KLM dit verhaal in de wereld geholpen.

Kheb het jammer genoeg niet zelf mee mogen maken.

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 02:05:39 #9
62182 Georges
That's the shit
pi_12177235
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 01:58 schreef inspiral het volgende:
Tuurlijk joh. Ze lopen de hele dag met een natte slip of soms nog beter, zonder. En dan die stewards, altijd een grote bobbel in die broek van hun uniform. Moet je maar eens op letten.
Wat heeft het nou met een beroep te maken of je geil bent of niet?
Get a life!

En die mile high club...dat zijn meer passagiers dan personeel

Het lijkt me dat in dit geval het beroep zeker uit maakt. Luchtvaartpersoneel is soms lange tijd van huis en in vakantiestemming als ze een paar dagen vrij hebben voordat ze terugvliegen. Het is een klein wereldje en misschien dat een stewardess of piloot er sexy uitziet. Ik vind veel stewardessen er toch wel erg lekker uitzien, zal het pakje zijn of zo.

Het is maar een theorie. Daarom de vraag.

pi_12177280
volgens mij zijn ze geil, omdat ze er mooi, knap, verzorgd uitzien

maar het zijn ook gewoon mensen die hun eigen vak hebben en die zo goed mogelijk proberen te doen... dus er mooi bijlopen hoort erbij en aardig doen tegen iedereen, ook al hebben ze een hekel aan je, hoort gewoon bij het vak...

en geloof me, dat aardig doen valt niet mee, werk zelf bij een shell-pomp, maar damn je moet gewoon aardig blijven doen als iemand gewoon chaggie is ofzo, dat is beetje minder, maar gelukkig kom je ook errug blije mensen tegen, dat maakt je dag dan weer goed

..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_12177492
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 02:08 schreef Deva het volgende:
...werk zelf bij een shell-pomp...
Die gasten van de Shell dat zijn volgens mij pas geile donders en ze hebben wat de dames willen, Euro 95 voor hun X5
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_12177526
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 02:26 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Die gasten van de Shell dat zijn volgens mij pas geile donders en ze hebben wat de dames willen, Euro 95 voor hun X5

..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 03:05:34 #13
54847 inspiral
poor misguided fool
pi_12177779
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 02:26 schreef Sjonnjoop het volgende:

En daarna willen ze zelf getankt worden?
sollicitatie formulier van Shell opvraagt
I hate to be loved, but I need to feel wanted || [url=http://www.barflyonline.co.uk/]Barfly[/url], best unsigned UK band around
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 03:12:44 #14
54847 inspiral
poor misguided fool
pi_12177827
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 02:05 schreef Georges het volgende:

[..]

Het lijkt me dat in dit geval het beroep zeker uit maakt. Luchtvaartpersoneel is soms lange tijd van huis en in vakantiestemming als ze een paar dagen vrij hebben voordat ze terugvliegen. Het is een klein wereldje en misschien dat een stewardess of piloot er sexy uitziet.Ik vind veel stewardessen er toch wel erg lekker uitzien, zal het pakje zijn of zo.

Het is maar een theorie. Daarom de vraag.

Precies de spijker op zijn kop. Waar ligt de relatie tussen jou fantasie over geile stewardessen en de realiteit? Als ze op een intercontinentale vlucht, met was turbulentie hier en daar, met jengelende kinderen en vervelende, zuigende passagiers te maken hebben gehad zijn ze blij dat ze met een hoop jetlag in hun hotel liggen.
Het zijn diezelfde verhalen als dokters en zusters in het ziekenhuis, directeur-secretaresse en noem maar op. Natuurlijk zijn er gevallen waar het gebeurd, het blijven tenslotte mensen. Maar het overgrote deel zal echt niet dagelijks met wat personeel in de rondte neuken.
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 03:30:22 #15
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_12177896
Geil of niet, de mooiste zijn iig onder die van Transavia te vinden. Werk al een tijdje in SPL en Transavia heeft IMHO smaak.
The Internets, I needs it..
pi_12178004
Maar stewardessen zijn aantrekkelijker dan gemiddeld omdat ze:
1. aan uiterlijke kenmerken moeten voldoen
2. ze in een sexy pakje lopen

En de piloten zijn aantrekkelijker dan gemiddeld omdat ze status hebben..

Daarnaast krijgen ze sneller een hechte band, dan mensen die van 9 tot 17:00 werken en vervolgens weer naar huis gaan.

Dus ik kan me voorstellen dat daar eerder sexrelaties ontstaan dan in een kantoor..

pi_12178305
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 04:03 schreef ia het volgende:
Maar stewardessen zijn aantrekkelijker dan gemiddeld omdat ze:
1. aan uiterlijke kenmerken moeten voldoen
2. ze in een sexy pakje lopen

En de piloten zijn aantrekkelijker dan gemiddeld omdat ze status hebben..

Daarnaast krijgen ze sneller een hechte band, dan mensen die van 9 tot 17:00 werken en vervolgens weer naar huis gaan.

Dus ik kan me voorstellen dat daar eerder sexrelaties ontstaan dan in een kantoor..

Heh, goeie analyse....
Ik kan me in het algemeen hier alleen maar bij aansluiten, maar dat ligt ook aan mijn eigen ervaringen met stewardessen.
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 11:10:52 #18
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_12179480
Mile high club?
Je bedoelt vast de Ten miles club
(Un)masking for the greater good.
pi_12179521
ja zijn ze altijd wel lekker hoor, jummie lekker stewardesje, daarom zijn ze toch zo'n mythe!

maar eigenlijk zijn alle vrouwtjes wel interessant, het is maar net of je met ze wilt spelen en gewoon lief doen

zaterdag 2 augustus 2003 @ 11:24:51 #20
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_12179605
Een vriendin van mij is stewardess geweest en die werd helemaal gek van die al mannen/jongetjes die blijkbaar ergens op dat blauwe pakje een bordje "neuk mij" fantaseren...

Laat me je even uit de droom helpen: Die meiden doen hun wérk, dat pakje is voorgeschreven, net als die lieve glimlach. Ze zijn niet continu in vakantiestemming en al helemaal niet continu geil, dat is voorbehouden aan hun klanten.

Dus tenzij je het lichaam hebt van een jonge god en het hoofd van George Clooney, zou ik het maar bij fantaseren houden. Anders kon er nog wel eens "per ongeluk" een lading koffie of ijsblokjes in je kruis belanden...

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_12179636
Hmmm, toen ik met een vriend op vakantie was in Tunesië moesten wij van een Marokkaanse reisleider aan onze hostess van Holland International de groeten doen van 'Geilie beer'. Daar keek ze wel even van op

Wij vlogen overigens ook met Martinair...

Ach ja, misschien net als met zeelieden 'In elk stadje een ander schatje'.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_12179682
ik word piloot. ik kan gewoon niet rustig kijken naar die geile gezichtjes. vooraal die deense, man o man, wat een engelen.
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 11:35:29 #23
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_12179689
Er is nog nooit een stewardes uit het niets op m'n lul gaan zitten, dus zo geil zullen ze wel niet zijn.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 11:40:39 #24
5139 Raikane
Lekker schuimen
pi_12179729
To schuim or not to schuim, thats the question. ;)
pi_12179743
jongens jongens, rustig,

ze hebben gewoon zo'n mooie witte glimlach

pi_12179822
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:10 schreef Natalie het volgende:
Mile high club?
Je bedoelt vast de Ten miles club
16 km? de 30.000 feet club
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_12179824
Een kennis van mij is grondstewardess voor de KLM. Die zei tegen me dat ze inderdaad wel eens wat wilde verhalen hoord over seksuele avontuurtjes in het vliegtuig. Geen grap.
pi_12181067
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:52 schreef Disorder het volgende:
Een kennis van mij is grondstewardess voor de KLM. Die zei tegen me dat ze inderdaad wel eens wat wilde verhalen hoord over seksuele avontuurtjes in het vliegtuig. Geen grap.
Een vriend van mij is wolkman bij een zuurstofbaron enne die vertelde dat er complete wijken bestaan van luchtkastelen enne dat er ook nog flinkt geneukt wordt in die torenkamers vooral als er vliegtuigen voorbij komen, dit is echt geen grap.
pi_12182435
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:52 schreef Disorder het volgende:
Ik ken aardig wat cabinepersoneel van de KLM en die doen echt van alles aan boord; van lol uithalen tot seks avontuurtjes.Sommige nemen ook een snuif voordat ze aan boord gaan.
pi_12182794
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik ken aardig wat cabinepersoneel van de KLM en die doen echt van alles aan boord; van lol uithalen tot seks avontuurtjes.Sommige nemen ook een snuif voordat ze aan boord gaan.

En dat soort mensen moeten dan zo'n vliegtuig de lucht in houden? Lekker is dat. Voor je het weet heb je 400 doden op je naam

-edit- Je zei cabinepersoneel, geen piloten

zaterdag 2 augustus 2003 @ 15:22:25 #31
54847 inspiral
poor misguided fool
pi_12182814
quote:

Dat doen ze in Urk en Volendam ook.
Maar op elk willekeurig bedrijf gebeurd toch van alles. Zolang het om mensen gaat heb je uitwassen. Op het bedrijf waar ik eerst werkte, gebeurde ook het een en ander. Lagen mensen boven op een verlaten zolder te bonken, werd geblowed en gesnoven in pauzes en weet ik allemaal niet meer.

[Dit bericht is gewijzigd door inspiral op 02-08-2003 15:30]

pi_12182838
quote:

[..]

Kan me wel voorstellen hoor, je bent helemaal alleen daar, geen baas die ieder moment binnen kan komen... Als je je werk maar doet, kunnen ze er verder niks van zeggen lijkt me. En naar New York vlieg je 6 uur of zo rechtuit over water, op de auto pilot, ja wat doe je dan?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 16:31:33 #33
31603 xyz
Speed Bird
pi_12183891
Jongens, geloven jullie dit echt nu allemaal? Het zijn altijd de wildste verhalen maar er is helemaal niets van waar. Of ik doe iets verkeerd.
Takeoffs are optional. Landings are mandatory.
Mijn weblog
pi_12183921
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:35 schreef dJ-Zcore het volgende:
Er is nog nooit een stewardes uit het niets op m'n lul gaan zitten, dus zo geil zullen ze wel niet zijn.
hehehe... al eens gevraagd?
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_12183982
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:20 schreef Disorder het volgende:

[..]

En dat soort mensen moeten dan zo'n vliegtuig de lucht in houden? Lekker is dat. Voor je het weet heb je 400 doden op je naam

-edit- Je zei cabinepersoneel, geen piloten

De KLM heeft in de jaren tachtig de publicatie van een boek via de rechter tegengehouden.Daar stonden dus de ins & outs in van het cabine personeel.De KLM vreesde voor zijn reputatie.
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 16:40:39 #36
31603 xyz
Speed Bird
pi_12184033
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:37 schreef schatje het volgende:
De KLM heeft in de jaren tachtig de publicatie van een boek via de rechter tegengehouden.Daar stonden dus de ins & outs in van het cabine personeel.De KLM vreesde voor zijn reputatie.
Dit zijn niet meer de jaren tachtig. Sinds ik vlieg heb ik nog ook maar iets meegemaakt wat in de buurt komt van wat hier allemaal verteld wordt.

En grond waarvan zou een rechter zo'n verbieden? Als het toch waar is.

Mijn weblog
  dinsdag 16 september 2003 @ 01:57:14 #37
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13199141
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:31 schreef xyz het volgende:
Jongens, geloven jullie dit echt nu allemaal? Het zijn altijd de wildste verhalen maar er is helemaal niets van waar. Of ik doe iets verkeerd.
Met alle respect... de Britse vrouwen staan over het algemeen niet echt bekend als gewillige schoonheden maar meer als bezopen gelegenheid_shags
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13199178
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:40 schreef xyz het volgende:

[..]

Dit zijn niet meer de jaren tachtig. Sinds ik vlieg heb ik nog ook maar iets meegemaakt wat in de buurt komt van wat hier allemaal verteld wordt.

Nou ik wel, van die KLM meisjes die wit meenemen naar verjaardigen enzo.
  FOK!fossiel dinsdag 16 september 2003 @ 02:02:33 #39
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_13199194
Tot nu toe nog weinig écht mooie stewardessen meegemaakt .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_13199196
Nee, ja wel om te zien maar ze zijn t niet.
Ze glimlachen namelijk net zo hard naar die opa langs je als naar jou
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_13199221
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 01:36 schreef Georges het volgende:
Kent iemand hier stewardessen of en heeft er ervaringen mee om het te kunnen bevestigen?
Ja.

Ja.

Ja.

Redactie Games dinsdag 16 september 2003 @ 02:38:02 #42
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_13199386
Ach, de Miles High Club is voor een stelletje geile, rijke (half)bejaarden die toevallig graag dames in stewardesspakjes rond ziet lopen 10.000 voet boven het aardoppervlak. Tis meer een besloten club voor rijke sexklanten met privéjets dan luchtvaartpersoneel zelf. Ik hoorde dat John Travolta en zijn vrouw Kelly Preston (niet verkeerd trouwens voor d'r leeftijd ) daar ook lid van waren. John is toevallig ook een piloot in z'n eigen privéjet en ja af en toe heeft ie zin om met de stewardess te stoeien, die dan toevallig wel zijn vrouw is

Ennuh, ik heb eigenlijk nog geen mooie KLM-stewardess gezien
Singapore-airlines daarentegen

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_13199391
ik vind het altijd van die afstandelijke barbiepoppen
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  Redactie Games dinsdag 16 september 2003 @ 02:42:31 #44
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_13199397
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 02:40 schreef Wisp het volgende:
ik vind het altijd van die afstandelijke barbiepoppen
Echt een verschil, als je nooit eerste klas hebt gezeten. Want dan zijn ze ineens je personal assistant
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 16 september 2003 @ 07:39:05 #45
61207 hazimoto
LAAT ME MET RUST MAN!
pi_13199756
Ik ken zelf ook een stewardes en die vertelde dat het echt gebeurde. Dat er gewoon getrouwde piloten waren die de met stewardessen lagen te neuken. Vooral als ze lang van huis bleven.

Net als bij de politie. Daar doet iedereen het ook met elkaar. Moet je maar eens kijken van alle politie agenten hoeveel er een relatie hebben met een andere politie agent...

Hoi mam ik ben op internet!
pi_13199782
Nou, ik heb inmiddels heel wat gevlogen in de afgelopen jaren, maar de enige knappe stewardessen die ik tegenkwam was bij Thai Airways en in mindere mate Cathay Pacific en Singapore Airlines. Die van Swissair, Lufthansa, Garuda Indonesia zijn dus niets.
pi_13199842
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 07:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, ik heb inmiddels heel wat gevlogen in de afgelopen jaren, maar de enige knappe stewardessen die ik tegenkwam was bij Thai Airways en in mindere mate Cathay Pacific en Singapore Airlines. Die van Swissair, Lufthansa, Garuda Indonesia zijn dus niets.
Maar dan kunnen het nog wel geile donders zijn
pi_13200279
Ik woon er met twee,thank god dat ze niet geil zijn!Had ik dát er ook nog bij moeten hebben!
Maar zij hebben het ook vaak over 'gesjans'in de cockpit!

Ach,bij ieder bedrijf is er wel 'spanning'aanwezig dus denk niet dat het persé de stewardessen moeten zijn!

dinsdag 16 september 2003 @ 12:37:59 #49
31603 xyz
Speed Bird
pi_13204981
Toch is zijn alle verhalen niet waar, of niet meer tenminste. Alle gespreken in de cockpit worden opgenomen. Er worden wel natuurlijk wel geintjes uitgehaald maar dat gebeurt overal.
Mijn weblog
pi_13206780
nou ik denk het niet, en wat boeit het..
als je er eentje tegenkomt, nemen haha
zijn alleen maar lelijke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')