quote:Twisted
Op vrijdag 1 augustus 2003 22:55 schreef SuperUli het volgende:
The first love is your worst love.
.
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 18:16 schreef SuperUli het volgende:
Om terugtekomen op dat nummer.Ik had iets in gedachten van
"boem-boem-boem"
"The first love"
"melodie"
"is your worst love"
"COMMMEEE OOOOOOOOONNNNNNN!!"
"boemboem+melodie"
Kaskraker.
.
quote:Omdat wij wel beter kunnen dan die top40-ers
Op vrijdag 1 augustus 2003 22:57 schreef SuperUli het volgende:
Als elke top40 artiest het kan, waarom wij dan niet?
http://jazzaholic.com/tmp/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=16
.
*KNIP*
Snel wat funk, had dat moeten zijn... geen snelle funk .
[Dit bericht is gewijzigd door Mikula op 15-08-2003 18:40]
.
Tis maar een ruwe schets, er moet nog iets van een solo rond de 3 minuten en natuurlijk ook zang, maar ik ga niet op dit tijdstip zitten zingen. Sowieso stel ik zang altijd uit tot het aller-aller-allerlaatst En uiteraard nog een fatsoenlijke mix & mastering. Volgens mij issie nu te bassig en te plat, maar goed, dat komt nog wel
quote:Ik weet nog wel een leuke zanglijn daarvoor. Het doet een beetje denken aan I Will Survive...
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:50 schreef Tijn het volgende:
Je kan 's nachts niet slapen want er zit een idee in je hoofd en dat moet er eerst uit. Dit is wat het dan ongeveer wordt: *klik*Tis maar een ruwe schets, er moet nog iets van een solo rond de 3 minuten en natuurlijk ook zang, maar ik ga niet op dit tijdstip zitten zingen. Sowieso stel ik zang altijd uit tot het aller-aller-allerlaatst
En uiteraard nog een fatsoenlijke mix & mastering. Volgens mij issie nu te bassig en te plat, maar goed, dat komt nog wel
quote:Hey, gaat dat niet een beetje van euh... laa la la la laaa lalalala laaa enzo? Das best goed!
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:52 schreef ullie het volgende:[..]
Ik weet nog wel een leuke zanglijn daarvoor. Het doet een beetje denken aan I Will Survive...
quote:Oh ik heb 't nu ook echt gedownload en ga 't echt luisteren om te bepalen hoe nou het beste die geniale tekst tot z'n recht komt.
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:53 schreef Tijn het volgende:[..]
Hey, gaat dat niet een beetje van euh... laa la la la laaa lalalala laaa enzo? Das best goed!
Morgen dus. Slaapze!
quote:Hehe, veel succes
Op dinsdag 19 augustus 2003 02:01 schreef ullie het volgende:[..]
Oh ik heb 't nu ook echt gedownload en ga 't echt luisteren om te bepalen hoe nou het beste die geniale tekst tot z'n recht komt.
Morgen dus. Slaapze!
Ik hoor het resultaat wel neem ik aan?
[Dit bericht is gewijzigd door Beathoven op 19-08-2003 09:31]
quote:Klinkt een beetje als muziek voor een RPG spel, leuk gedaan wel
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:35 schreef wingdings het volgende:
Zomaar voor de lol gemaakthttp://onlinerock.com/fans/miviut/holdon.mp3
quote:cool
Je kan 's nachts niet slapen want er zit een idee in je hoofd en dat moet er eerst uit. Dit is wat het dan ongeveer wordt: *klik*Tis maar een ruwe schets, er moet nog iets van een solo rond de 3 minuten en natuurlijk ook zang, maar ik ga niet op dit tijdstip zitten zingen. Sowieso stel ik zang altijd uit tot het aller-aller-allerlaatst
En uiteraard nog een fatsoenlijke mix & mastering. Volgens mij issie nu te bassig en te plat, maar goed, dat komt nog wel
quote:Wingdings leeft weer, YOEHOE!!!! Je had het zeker druk of niet?
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:35 schreef wingdings het volgende:
Zomaar voor de lol gemaakthttp://onlinerock.com/fans/miviut/holdon.mp3
quote:Precies, goede muziek mag niet in de top40
Omdat wij wel beter kunnen dan die top40-ers
quote:Gaaf, weer een V-amp2 erbij
Ehm LesPaul, kan je me wat advies geven mbt opnemen met de V-Amp2
quote:
wie mag het gaan inzingen?
quote:
Cool Edit Pro is now Adobe Audition
Adobe Systems Incorporated acquired the technology assets of Syntrillium Software in May 2003. On August 18th, 2003 Adobe released a rebranded version of Cool Edit Pro 2.1 as Adobe Audition software.
Adobe Audition is the same great Cool Edit Pro that you know and love along with the addition of enhanced integration with Adobe Premiere® Pro® and Adobe After Effects® 6.0 software. Adobe Audition also includes 4,500 high-quality royalty-free loops so you can make your own music quickly and easily.Syntrilliums other products Cool Edit 2000, Red Rover, Snoqualmie, Wind Chimes, Kaleidoscope, and the content available on the Loopology.com site have been discontinued.
If you own Cool Edit Pro 2.x, you can download a complimentary upgrade to Adobe Audition. To download and install Adobe Audition, you will need to provide your Cool Edit Pro 2.x serial number and have Cool Edit Pro 2.x installed on your computer.
If you own Cool Edit 2000 or Cool Edit Pro 1.x, you can purchase an upgrade to Adobe Audition for just $99.
You can purchase Adobe Audition for just $299
Adobe provides full support for Adobe Audition. Support for Syntrillium products is provided through the Adobe knowledgebase and user-to-user forums.
We send our heartfelt thanks to all of you who supported Syntrillium and Cool Edit. We look forward to your continued support for Adobe Audition.
quote:Vet, waar heb je dat begin vandaan? Of maak je dat ook zelf met filters. 1 dingetje dan, het lijkt iets te hard opgenomen (clippen/vervorming soms) of was dat de bedoeling? Tis namelijk niet storend ofzo.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:03 schreef Beathoven het volgende:
Hier is het ideetje waar ik het 3 posts eerder over had
Verder: Wel tof dat je zulke afwijkende soort muziek maakt. Klinkt interessant en sfeervol, daar houd ik van! Ook meer spanning aan het eind, goed man Ik zou zeker met dat stuk doorgaan. Dis wel een van de beste stukken die ik op "post hier je muzikale ideetjes" gehoord heb.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 22-08-2003 22:38]
quote:Standaard malstrom-pad in Reason, een beetje bijgewerkt hier en daar..
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:29 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Vet, waar heb je dat begin vandaan? Of maak je dat ook zelf met filters.
quote:Ik had 'm even snel getaped met Total Recorder, de mp3 kraakt hier idd een beetje maar dat gaat ie niet doen als ik 'm definitief opneem.
1 dingetje dan, het lijkt iets te hard opgenomen (clippen/vervorming soms) of was dat de bedoeling? Tis namelijk niet storend ofzo.
quote:...
Verder: Wel tof dat je zulke afwijkende soort muziek maakt. Klinkt interessant en sfeervol, daar houd ik van! Ook meer spanning aan het eind, goed manIk zou zeker met dat stuk doorgaan. Dis wel een van de beste stukken die ik op "post hier je muzikale ideetjes" gehoord heb.
bedankt voor het compliment!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |