Goeiedag, moet je ook maar niet dreigen he denk ik dan. Vooral als je ook nog eens al vaker gewaarschuwd bent.
Maargoed, het was toch ook zijn schuld dusja.
Wat is iedereen toch onverdraagzaam de laatste tijd.
Ik was een keer in de stad, komt er ineens iemand om de hoek. Ja daag, zegtie. Waarom is dit nou weer? Dusja, ik dacht ook van zak maar in de aardbeienvla, ik bedoel.. daag..
Maargoed, hij dus helemaal flippen en ik dacht dat het om de vla ging. Maja, pas toen hij het over die andere keer had begreep ik het. Dusja, hij vet dom lullen en alles. Goed, dus ik pak die ijzeren broek uit zijn hoofd en spring op zijn vla. Nou zeg, die kerel over de groene.
Goeiedag, moet je ook maar niet dreigen he denk ik dan. Vooral als je ook nog eens al vaker gewaarschuwd bent.
Maargoed, het was toch ook zijn vla dusja.
[Dit bericht is gewijzigd door UndergroundWorldWide op 01-08-2003 19:24]
quote:Vind je het gek met dit soort topics??
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:19 schreef Kogando het volgende:
quote:
Ik was een keer in de stad, komt er ineens iemand om de hoek. Ja hallo, zegtie. Waarom is dit nou weer? Dusja, ik dacht ook van zak maar in de stront, ik bedoel.. hallo.. Maargoed, hij dus helemaal flippen en ik dacht dat het om de auto ging. Maja, pas toen hij het over die andere keer had begreep ik het. Dusja, hij vet dom lullen en alles. Goed, dus ik pak die ijzeren staaf uit zijn handen en sla op zijn auto. Nou zeg, die kerel over de rooie.Goeiedag, moet je ook maar niet dreigen he denk ik dan. Vooral als je ook nog eens al vaker gewaarschuwd bent.
Maargoed, het was toch ook zijn schuld dusja.
als dit iets serieus is...
ik hou het maar even op:
GENIAAL! Wat een onzin
edit: na al die reacties lig ik helemaal dubbel waarom weet ik niet maar ik LACH tenminste
[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 01-08-2003 19:37]
weet je wel.
enzo...
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:35 schreef Stefkuh het volgende:[..]
als dit een Hans Teeuwen parodie is (ik lig namelijk nogal over de grond te rollen na dit zwaar onzinnige stukje
als dit iets serieus is...
ik hou het maar even op:
GENIAAL! Wat een onzin
![]()
quote:Wat is iedereen toch onverdraagzaam de laatste tijd.
Dusja, ik dacht ook van zak maar in de stront, ik bedoel.. hallo..Goed, dus ik pak die ijzeren staaf uit zijn handen en sla op zijn auto.
uhuh!
quote:Ja? Dan was je zeker wel boos.. Als ze dat dus bij mij zouden flikken he.. Vooral als ze dan ook nog een beetje zo lopen vanne; he, ik zal me familie er eens bij halen en al die dingen.. nou dan zou ik het dus wel weten.
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:36 schreef jpg97 het volgende:
Ik snap wat je bedoeld zeg maar...
Ik had dat laatst ook met zo iemand van jeweetwel. Dus ik zo van Pffff ja dag. Hij vet kwaad en zeggen dat ik vierkant de tering kan genieten. Dus ik zeg: wat zeg je? Zegt hij weer van: ja weet je niet wat ik heb gezegd? Dus ik zo van: nee wat zei je dan. Toen zei die: ja dagdus toen zei ik dus dat ie gewoon niks meer moest zeggen
zeg maar...
weet je wel.
enzo...
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:36 schreef Kogando het volgende:[..]
quote:Nou nog een naampje..
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:41 schreef SuperUli het volgende:
Shit, een nieuwe hype.
quote:hypocraptext
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:43 schreef Kogando het volgende:[..]
Nou nog een naampje..
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:58 schreef Stefkuh het volgende:
hypocraptext
HCT
quote:Naam: " Zo van dat eh...ene gedoe..zeg maar enzow..."
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:43 schreef Kogando het volgende:[..]
Nou nog een naampje..
maar dus die ander keer dat van die maten von ik dus echt niet chil . zei ik ook tegen hem van.. hey coolit he.. dat hij zo van ja duh..
dat sanp ik dan niet dat hij dan met al die plaeskomt..
en dat allemaal omdat ik gewonnen had met knikkeren
quote:nog altijd
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:14 schreef Kogando het volgende:
Het is dat het zo warm is anders was ik dus duidelijk anders gaan doen ofzo. Je hebt het namelijk niet vaak dat je echt wel op het forum moet zijn omdat je anders toch ook geen ruk te doen hebt. Mocht iemand anders een beter idee hebben. Gelieve effe hier te reaplieren.
Wat lopen er toch rare vogels rond is de conclusie
quote:
Precies, vreemd volk loopt erbij
quote:Tenminste schizofreen
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:32 schreef Tyler.Durden het volgende:
Volgens mij is Kogando autistisch
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:28 schreef Tyler.Durden het volgende:
Lees ik een keer GC, zie ik opeens een topic staan over vreemde mensen. Dusja ik voel mij meteen aangesproken om te reageren. Maargoed het topic ging dus over vreemde mensen. Goed, laat ik nu maar eens iets zinnigs typen dan.Wat lopen er toch rare vogels rond is de conclusie
Joh wat hebben vogels hier nou mee te maken....
Dadelijk heb je weer zo van dat mensen kei flauw gaan reageren zo van : Tsssss vogels hebben ook gevoelens hoor!
Dus wel ff chillen en dimmen ja?
quote:Ja dat dacht ik nu ook ja! Echt ik zat daar zo en ik van "jaaajaajaa" ik mijn ma erbij halen ik zeg moet je kijk dit en dat en zus en zo, ik denk noujaaa. Poeh, dat verzin je niet. In het begin denk je nog oooh zo, maar dan ineens ja... nee.. dan heb je zoiets van jaaaajaaa. En toch denk je zou het niet zo'n heel klein stukje? Niet heel klein, hoor maar gewoon zo'n beetje klein? Zou dat dan? Maar dan valt het toch altijd wer groter uit dus ja.. dan doe je het maar niet he. Ik bedoel je blijft niet bezig!
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
KUTTOPIC
quote:sorry pa
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:34 schreef jpg97 het volgende:[..]
Joh wat hebben vogels hier nou mee te maken....
Dadelijk heb je weer zo van dat mensen kei flauw gaan reageren zo van : Tsssss
vogels hebben ook gevoelens hoor!
Dus wel ff chillen en dimmen ja?
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:35 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Ja dat dacht ik nu ook ja! Echt ik zat daar zo en ik van "jaaajaajaa" ik mijn ma erbij halen ik zeg moet je kijk dit en dat en zus en zo, ik denk noujaaa. Poeh, dat verzin je niet. In het begin denk je nog oooh zo, maar dan ineens ja... nee.. dan heb je zoiets van jaaaajaaa. En toch denk je zou het niet zo'n heel klein stukje? Niet heel klein, hoor maar gewoon zo'n beetje klein? Zou dat dan? Maar dan valt het toch altijd wer groter uit dus ja.. dan doe je het maar niet he. Ik bedoel je blijft niet bezig!
Doet me denken aan m'n huisgenoot. Die is in staat om complete zinnen aan elkaar te rijgen van uitsluitend stopwoordjes:
"Ik zo, aaaah dat meen je niet! weet je wel!"
Waar moet dat heen he? De mensen worden alsmaar vager.:*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |