quote:Ik heb een PS2 en heb er later een GC bij gekocht voor Resident Evil. Geen spijt van gehad aangezien ik intussen ook juweeltjes als Super Monkey Ball, Zelda en Metroid Prime heb kunnen spelen.
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Is een gamecube het geld waard als je al een ps2 bezit? Een paar games spreken me erg aan en de connectie met mn gba ook wel. Iemand ervaringen met mijn situatie?
Ik heb ook een GBA SP maar ik heb die connectie nog niet uitgeprobeerd.
quote:Wil ook zo'n plasmascherm alleen die zijn vet duuur
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:55 schreef gieling.com het volgende:
kennisen van mij hebben een plasmascherm (iets van 42 inch ofzo) met dolbysurround 5.1. In een hele aparte kamer met een hele grote bank. Nou als je daar op speelt
En ik heb net 3 games gekocht dus nu moek weer ff sparen
quote:voordat iemand eroverheen leest:
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:53 schreef gieling.com het volgende:
Er was toch ook zo'n demo disk??? Waar zou je die nog kunnen kopen? Lijkt me wel geinig
quote:Ik wel sinds vandaag. Vanmiddag even zo'n snoertje gekocht voor 10 euro en ff uitgetest. Best wel lachen bij Zelda. Metriod moet ik nog even proberen (ivm het unlocken van de NES versie) maar eerst even de GB versie uitspelen dan.
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:01 schreef Strolie75 het volgende:[..]
...
Ik heb ook een GBA SP maar ik heb die connectie nog niet uitgeprobeerd.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me nog niet de GBA als controller zie gebruiken.
quote:Wat een gelul, die vent moesten ze buitenschoppen.
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:12 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Heel verhaal over Nintendo en Iwata.
![]()
quote:Tuurlijk. Hoe meer consoles hoe gezelliger.
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Is een gamecube het geld waard als je al een ps2 bezit? Een paar games spreken me erg aan en de connectie met mn gba ook wel. Iemand ervaringen met mijn situatie?
quote:Dat is natuurlijk wel zo maar je moet er wel het geld voor hebben ofcourse..
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:22 schreef Zooi het volgende:[..]
Tuurlijk. Hoe meer consoles hoe gezelliger.
.
Als de games je aanspreken en je wil ze graag gamen, ga er dan voor. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat hier alles broederlijk naast elkaar staat en het staat nog leuk ook..
quote:Ik heb niet het geld voor meerdere consoles, dus ik hou het lekker bij nintendo. En de GameCube bevalt me prima, Zelda, Super Monkey Ball en Super Smash Brothers zijn toptitels. Helaas viel metroid prime me wat tegen, maar ik ben ook niet zo'n shooterfanaat.
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:46 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Dat is natuurlijk wel zo maar je moet er wel het geld voor hebben ofcourse..
quote:Niemand is perfect
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:54 schreef snesfan het volgende:[..]
Helaas viel metroid prime me wat tegen
quote:Ik geloof alleen Phantasy Star online ofzo maar het online gebeuren zuigt
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:31 schreef MBikeRL het volgende:
Welke spellen zijn eigenlijk allemaal al online te spelen? En moet hiervoor betaald worden of zijn dit vaak gratis diensten?
quote:PSO is wel vet hoor online, maar niet als je ervoor moet gaan betalen vind ik echt grote flauwekul. Je betaalt toch ook nie voor een potje quake
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik geloof alleen Phantasy Star online ofzo maar het online gebeuren zuigt
Op de DC was PSO echt vet online... maarja betalen ervoor dat doe ik nie.
quote:Mag je nog veel spelletjes NIET kopen
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:05 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Wil ook zo'n plasmascherm alleen die zijn vet duuur
![]()
En ik heb net 3 games gekocht dus nu moek weer ff sparen
quote:Wat? Heb je Mario Golf geïmporteerd? Is hij leuk?
Op zondag 10 augustus 2003 10:49 schreef Chocobo het volgende:
Ga zo nog wat Golfen.Volgens mij ben ik de enige die deze geimporteerd heeft
quote:Niet zo stoer als Viewtiful Joe aangezien je met meerdere moet Golfen maar ja,......... ( ik was vergeten wat vrienden erbij te bestellen) het is heel cool. Nieuwe banen en characters halen enzo. Ik wilde die freeloader die ik gekocht had nou wel eens gaan gebruiken dus heb ik VJ en MG gekocht.
Op zondag 10 augustus 2003 10:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat? Heb je Mario Golf geïmporteerd? Is hij leuk?
quote:Mmmm, is het vooral MP dan? Ik wil wel een keer bij je komen golfen.
Op zondag 10 augustus 2003 10:54 schreef Chocobo het volgende:
Niet zo stoer als Viewtiful Joe aangezien je met meerdere moet Golfen maar ja,......... ( ik was vergeten wat vrienden erbij te bestellen) het is heel cool. Nieuwe banen en characters halen enzo. Ik wilde die freeloader die ik gekocht had nou wel eens gaan gebruiken dus heb ik VJ en MG gekocht.
Geen zin om al die plaatjes te posten. Ik vroeg me bij het zien van bovenstaande nieuwspost af hoeveel mensen op Rogue Squadron 3 zitten te wachten. dus...:
Poll: Zit jij vol ongeduld op Rogue Squadron 3 te wachten?
quote:Zit niet echt te wachten op SW shooter nee. Wel op KOTOR !
Op zondag 10 augustus 2003 15:23 schreef Vagere_Hein het volgende:
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=10898Geen zin om al die plaatjes te posten. Ik vroeg me bij het zien van bovenstaande nieuwspost af hoeveel mensen op Rogue Squadron 3 zitten te wachten. dus...:
Poll: Zit jij vol ongeduld op Rogue Squadron 3 te wachten?
Ja Nee Weet ik nog niet
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:*bij aansluit*
Op zondag 10 augustus 2003 15:26 schreef Chocobo het volgende:
Zit niet echt te wachten op SW shooter nee. Wel op KOTOR !
quote:klopt, ik heb die ondanks beter weten in een vlaag van verstandsverbijstering gekocht en in totaal niet meer dan een kwartier aangeraakt. Gelukkig wilde een vriend van me hem wel hebben en kreeg ik Super Smash Brothers ervoor terug. Was een erg goede deal
Op zondag 10 augustus 2003 15:26 schreef gieling.com het volgende:de eerste viel zo erg tegen (eerste op GC dan hé
)
Star wars 3 wordt echt goed
Ik ben net 3 weken weggeweegst wat is het belangrijkste nieuws?
quote:Maar ik heb geen zin om weer de deathstar op te blazen, en weer de battle of hoth te spelen. Dat heb ik nu wel gezien...
Op zondag 10 augustus 2003 17:38 schreef HomerJ het volgende:
D ie poll doet me pijnStar wars 3 wordt echt goed
Ik ben net 3 weken weggeweegst wat is het belangrijkste nieuws?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |