abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12289806
Super bust a move voor mijn moeder

Weet niet of dat een goed idee is, hoor je me al zeggen
Ma, ga van de GC af. Je zit er al te lang op te spelen

pi_12290230
quote:
Vandaag heeft Nintendo een persconferentie gegeven, en daar komen een paar interessante feiten uit voort.
Eerder deze week liet Nintendo weten dat ze een magere verkoop van Gamecube consoles hebben gehad, maar ze verwachten nog steeds het aantal van 6 miljoen Gamecubes te verkopen. Dit door middel van een nog aan te kondigen nieuwe marktstrategie.

Dan komen we aan bij het deel waar iedereen niet overheen leest: de aankondigingen.

- Er komt een nieuwe Zelda volgend jaar

- Een Gamecube versie van Made in Wario (Wario Ware) zal in oktober in de Japanse winkelschappen staan

- Een nieuwe versie van Donkey Kong wordt gemaakt en door niemand minder dan Namco, in samenwerking met Nintendo. Deze nieuwe Donkey Kong zal dit jaar het licht nog zien

- Nintendo zal in de lente volgend jaar (E3) een nieuw product aankondigen.

- Nintendo zal in Japan een spaarsysteem opzetten om de verkopen te stimuleren. Dit spaarsysteem hebben wij in de vorm van Nintendo 24:7.

Zo, in onze ogen zeer bevredigend nieuws. Het is nog maar afwachten op wat voor systeem de nieuwe Zelda en de nieuwe Donkey Kong komt. In ieder geval hebben wij weer hoge verwachtingen van deze games.

Bron : InsideGamer
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 09:54:43 #78
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12296969
Meanwhile, the next in the Zelda series is officially slated for a 2004 release.

No details on either game were made available at the conference. However, designer Shigeru Miyamoto recently said that the next Zelda game would retain the cute, cel-shaded presentation of the hit 2003 release, Wind Waker.

We'll have more on both as information becomes available.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 09:55:15 #79
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12296980
MKDD US boxart

pi_12299212
Eindelijk het geld op mijn paypal account!!

Vieuwtifull Joe Besteld!!!

pi_12300144
Wow, ik kom bij de eindbaas van level 2 in Ikaruga... Met het maximale aantal levens en continues. En dan ineens weer 'echt' gameover. Waarom zit er in dat kutspel geen Insert Coin knop...
pi_12302143
ik ben wel benieuwd naar het Turtles spel dat nog komen gaat.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_12302296
haha, er komt een He-Man spel! Het moet niet gekker worden

Plaatje van Skeletor

Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_12303168
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:13 schreef Kiff het volgende:
ik ben wel benieuwd naar het Turtles spel dat nog komen gaat.
[afbeelding]
Ik ook ja, ziet er nog steeds vet uit.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 15:56:47 #85
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_12304394
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 22:33 schreef G1Ace het volgende:
nou ja, de spellen om nu naar uit te kijken (niet echt blockbusters) zijn F-zero GX en Rogue Squadron
Ik wacht de review van double dash af en metroid prime 2 komt ergens in 2004 uit
geloof me, F-zero wordt echt wel een blockbuster..dat spel is meesterlijk..
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_12304780
quote:
Nintendo drukt op pause

Veel grote praat van Saturo Iwata, de president van Nintendo.

Op MSNBC lezen we dat Nintendo haar productie Gamecubes stillegt totdat haar voorraad weer op normaal peil staat. Satoru Iwata heeft dit afgelopen donderdag in de persconferentie meegedeeld. Hij zei er meteen bij dat ze in de lente van 2004 hun nieuwe, naar eigen zegge radicale, console gaat worden en dat het een grote impact zal hebben op de hedendaagse game wereld.

De productie zal tot in de herfst stop gezet worden, om de leider van de console markt: Playstation 2, van Sony, tegen te gaan. Playstation 2 is sinds de launch in 2000 meer dan 51 miljoen keer over de toonbank te gaan. De Gamecube, die in 2001 de markt is opgekomen, is maar tot een magere 10 miljoen gekomen.

Saturo Iwata heeft ook toegegeven dat Nintendo een grote strategische fout heeft begaan met de keuze om de toestroom van goede games niet geleidelijk te laten verlopen. Aan het einde van vorig jaar was er bijvoorbeeld in Europa niets fatsoenlijks te kopen voor Gamecube.
De heer Iwata twijfelde overigens wel of Sony en Microsoft hun steeds mooier en moeilijker wordende spellen later nog wel aan de man kunnen brengen.

Ook is zijn visie over de hedendaagse gamewereld niet positief. Hij zei dat de gamers afhaken als spellen te moeilijk zijn, en daarom zou de game industrie drastisch vermageren.

De heer Iwata zal met zijn Nintendo een heel ander soort game op de markt brengen, die jong en oud kunnen spelen. Ze zijn ervan overtuigd dat ze een game kunnen maken die een nieuw soort beleving geeft bij de gamers.

De nieuwe console zal back to the roots van de game industrie gaan, en zal spellen krijgen met elk een unieke beleving. Jong en oud, gevorderde of leek, zal van deze spellen kunnen genieten. Als je dus nog nooit een spelletje hebt gedaan, zal je deze games dus zo kunnen oppikken.

Ontwikkelaars vrezen dat Nintendo niet opgewassen is tegen de sterke concurrentie van Sony en Microsoft. Deze 2 richten zich namelijk op de mainstream markt, en kunnen zo makkelijk meer producten aan de markt brengen. De mainstream groep is namelijk het grootst.

Eerder dit jaar daalde het aandeel van Nintendo, toen Sony aankondigde dat ze een handheld gingen maken. Nintendo domineert tot nog toe de handheld markt, en daar wilt Sony graag een stokje voor steken. Het aandeel daalde weer toen Sony aankondigde dat ze een nieuwe multifunctionele console op de markt gaan brengen die een DVD recorder combineert met Playstation.

Nintendos aandeel, die donderdag op Y9.690 sloot, is 19% lager dan zijn top van Y11,890 dit jaar.

Nintendos missie is om simpele spellen te ontwikkelen die iedereen zal blij maken. Zo hoop Nintendo de mensen terug in de markt te brengen die het opgegeven hebben om spellen te spelen. Als Nintendo dat lukt, zal het misschien zelfs verkopen van Y1,000 miljard opleveren, zei Iwata. Afgelopen jaar heeft Nintendo voor in totaal Y504 miljard aan producten verkocht.

Bron: Insidegamer.nl

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 20:41:47 #87
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12310264
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:12 schreef Strolie75 het volgende:

Ook is zijn visie over de hedendaagse gamewereld niet positief. Hij zei dat de gamers afhaken als spellen te moeilijk zijn, en daarom zou de game industrie drastisch vermageren.

Hij maakt het wel makkelijk zo he. Lekker afschuiven enzo. Nintendo sucked gewoon momenteel in het uitbrengen van goede first party exclusives
pi_12310467
Ik heb vooral zin in mario kart doubledash

maare kan iemand me hier iets zeggen over wario world, of het een goed spel is??

vrijdag 8 augustus 2003 @ 21:31:58 #89
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12311514
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:49 schreef loetje2000 het volgende:
Ik heb vooral zin in mario kart doubledash

maare kan iemand me hier iets zeggen over wario world, of het een goed spel is??

Naar mijn horen was het aardig. Is binnen 5 uur uit te spelen. Ik heb het spel niet gekocht
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 22:37:52 #90
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12312929
Hoort hier thuis:
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:36 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik vind EXACT hetzelfde om even mee offtopic te gaan. Dat zijn DE tempels. De rest van het spel vind ik kont Dat zeilen is echt fucked up. Die Miyamoto heeft een serieuze waterfetish als je zo al die water based games bekijkt. Zelfs die klote loodgieter spuit het al

pi_12315144
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:37 schreef Chocobo het volgende:
Hoort hier thuis:
[..]
Je hebt helemaal gelijk!
Maar hoeland duurde het bij jou voordat je VJ thuis had? Kan echt niet wachten.... (da begrijp je natuurlijk wel )
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 01:02:48 #92
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12315605
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 00:34 schreef ShadoW17 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk!
Maar hoeland duurde het bij jou voordat je VJ thuis had? Kan echt niet wachten.... (da begrijp je natuurlijk wel )

Kan wel even duren met die gekke Hong Kong cunts. Denk aan 5 tot 10 dagen
pi_12319920
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 01:02 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Kan wel even duren met die gekke Hong Kong cunts. Denk aan 5 tot 10 dagen

---------------

Kzat net te denken en ik vind dat Segahet spel Samba de Amigo moet uitbrengen op de Cube! Zou geweldig zijn met die maracas

zaterdag 9 augustus 2003 @ 13:30:07 #94
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12320364
Pfffffffffffff,... wat is Viewtiful Joe pittig nu zeg. Zit in het magnificent Five level. Iemand tips ?
pi_12321196
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:30 schreef Chocobo het volgende:
Pfffffffffffff,... wat is Viewtiful Joe pittig nu zeg. Zit in het magnificent Five level. Iemand tips ?
Ja, hou op met mij wat lekker te maken over dat spel, straks ga ik nog speciaal een nieuwe t.v. kopen om toch op 60 hertz te kunnen spelen .
pi_12323174
Er was toch ook zo'n demo disk??? Waar zou je die nog kunnen kopen? Lijkt me wel geinig
pi_12323180
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:46 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ja, hou op met mij wat lekker te maken over dat spel, straks ga ik nog speciaal een nieuwe t.v. kopen om toch op 60 hertz te kunnen spelen .

Ik heb het hopelijk volgende week ook en dan lekker spelen op grote tv + surround kit
pi_12323210
kennisen van mij hebben een plasmascherm (iets van 42 inch ofzo) met dolbysurround 5.1. In een hele aparte kamer met een hele grote bank. Nou als je daar op speelt
pi_12323271
Is een gamecube het geld waard als je al een ps2 bezit? Een paar games spreken me erg aan en de connectie met mn gba ook wel. Iemand ervaringen met mijn situatie?
pi_12323297
Nou de GC speelt heel erg lekker. Ik vind o.a. de controller ook veel lekkerder in de hand liggen, dan die van een PS2...
En jah, de games spreken mij ook gewoon heel erg aan, daarom heb ik hem ook genomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')