quote:Viewtiful Joe is niet echt bepaald moeilijk op gebied van controls of gameplay hoor. Tis gewoon een platformer / beat um up ala Streets of Rage of Final Fight
Op dinsdag 5 augustus 2003 00:51 schreef X-GeaR het volgende:
Mwah. Viewtiful Joe is niet echt mijn ding. Ik hou van simpele games en dat is VJ niet echt.. Geef mij maar Kirby's Air Ride. Ook ik ben erg boos op EDGE. Maar dat zal wel fanboy-gedrag zijn. Ik denk dat ik de USA-versie ga importeren in oktober, direct met een freeloader erbij. Misschien via een gamesshop..
quote:VJ lijkt me echt een super vet spel. Echt mijn ding denk ik.
Op dinsdag 5 augustus 2003 08:39 schreef Chocobo het volgende:[..]
Viewtiful Joe is niet echt bepaald moeilijk op gebied van controls of gameplay hoor. Tis gewoon een platformer / beat um up ala Streets of Rage of Final Fight
. Een heerlijke niet nadenker dus.
quote:Ik kan je zeggen dat het zeldzaam coole gameplay is. Kopen die hap
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:41 schreef Phydomir het volgende:[..]
VJ lijkt me echt een super vet spel. Echt mijn ding denk ik.
quote:Ga ik zeker doen !
Op dinsdag 5 augustus 2003 18:29 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik kan je zeggen dat het zeldzaam coole gameplay is. Kopen die hap
Alleen da klote paypal is zo langzaam...
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:10 schreef Chocobo het volgende:
MARIOGOLF HEEEEEEERST
Maar kon je fzero nou spelen met freeloader? niet toch daar heb je toch een Action Replay voor nodig?
quote:F-zero is wat import onvriendelijk maar ik heb ergens wat menu translations gepost in dit topic. VJ is God en Mario Golf is waanzinnig wat betreft multiplayer. Geen ene keuze is slecht !
Op woensdag 6 augustus 2003 12:54 schreef ShadoW17 het volgende:
Ik zit echt zwaar te twijfelen tussen Viewtifull Joe, Fzero GX en Mario Golf...Maar kon je fzero nou spelen met freeloader? niet toch daar heb je toch een Action Replay voor nodig?
quote:Tuurlijk wel, check Super Monkeyball met daarin Monkeygolf, dat is gewoon erg leuk om met 4 man te spelen. Zolang je het maar luchtig en goed speelbaar brengt vind een grote groep het wel leuk. Net als Virtua Tennis op de DC, vind tennis een verschrikkelijke sport, maar zo met 4 man op de bank schreeuwend van enthousiasme is het echt prachtig om te spelen. Gameplay is gewoon top.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:30 schreef Kiff het volgende:
Bah, een golfspel. Als er geen mariocharacters inzaten zouden de honden er geen brood van lusten. Wat een onzin.
quote:Ik wel, ik heb een NES, SNES, N64 en Cube met elk vier joysticks. Nu nog vrienden zien te vinden....
Op woensdag 6 augustus 2003 13:37 schreef TAG-Speedy het volgende:
party gamen houdt elke gamer van toch
Wat vinden jullie van SSX Tricky? Die heb ik laatst gekocht en ben helemaal 'hooked' (de multiplayer/2-speler functie zuigt helaas) Binnenkort eens met 4 man Waveracen!
quote:Fzero is nu ook uit in US toch?
Op woensdag 6 augustus 2003 13:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
F-zero is wat import onvriendelijk maar ik heb ergens wat menu translations gepost in dit topic. VJ is God en Mario Golf is waanzinnig wat betreft multiplayer. Geen ene keuze is slecht !
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:21 schreef gieling.com het volgende:
ben weer terugIs er nog echt belangrijk nieuws???
quote:Idd.. iedereen met vakantie enzo lekkere saaie tijd
Op donderdag 7 augustus 2003 00:17 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
![]()
Nee, het is traditioneel komkommertijd. En bovendien veel te warm..
quote:Damn,........ dat duurt nog wel even
Op donderdag 7 augustus 2003 14:37 schreef G1Ace het volgende:
en jammergenoeg is alleen metroid prime 2 wat me boeit
nog wat nieuws daarover, of nog niks?
quote:Godverdomme zeg, moet ik WEER een starwars game kopen...
Op donderdag 7 augustus 2003 19:46 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen waarom gamers weer een Rogue Squadron gaan gamen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |