Even pauze dan maar !
quote:Ja, daar had ik ook problemen mee.....
Op zondag 3 augustus 2003 12:46 schreef Chocobo het volgende:
Viewtiful Joe eindbaas met die haai gedaanMeesterlijk maar wel pittig. Zit nou in die sub en heb daar MEGA problemen. Kom wel in die cockpit waar je het stuurwiel om moet draaien maar daarna moet ik naar kamer 3 geloof ik (onderin) Ik kom niet over of daar die teringrakketen heen. Die missiles die continue afgeschoten worden
![]()
![]()
Even pauze dan maar !
quote:hey thanx
Op zondag 3 augustus 2003 10:44 schreef Chocobo het volgende:
Zo weer verdermet Viewtiful Joe zo.
En voor de F-Zero fans,......... hier wat vertalingen van de menu's. Je vind hier alles:
http://faqs.ign.com/articles/431/431686p1.html
quote:Als ik movies zie van Kirby's Air Ride dan moet ik meteen denken aan Monkey Race. Aardig, maar niet de aankoop van een heel spel waard. Maar goed, dat is natuurlijk beoordeeld op basis van alleen een movie.
Op zondag 3 augustus 2003 14:36 schreef HAL9000S het volgende:
Heb nog getwijfeld om hem te halen, maar ik heb besloten om te w88 op double-dash.
En dat op z'n kop maakt zodra ik m'n cocktail cabinet heb gebouwd ook niet meer uit
Edit, ik heb m'n monitorframe verbouwd en het werkt! Dus niet meer op z'n kop! En wel full screen 19 inch Ikaruga!
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 03-08-2003 20:47]
quote:Wat onwijs gaaf zeg! Lijkt me heerlijk gamen zo.
Op zondag 3 augustus 2003 17:03 schreef Khadgar het volgende:
YES! Ik heb de gamecube eindelijk GOED aan het arcadescherm gekoppeld! Tis nog wel op z'n kop maar ik kan Ikaruga FULL SCREEN spelen!En dat op z'n kop maakt zodra ik m'n cocktail cabinet heb gebouwd ook niet meer uit
Edit, ik heb m'n monitorframe verbouwd en het werkt! Dus niet meer op z'n kop! En wel full screen 19 inch Ikaruga!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Er zijn haast geen Japanse texten. Tis de meeste vriendelijke import game die er is. Zelfs de fucking intro in Engels
Op zondag 3 augustus 2003 23:58 schreef ShadoW17 het volgende:
Kwil Viewtifull Joe gaan kopen (JAP) maar de menu's enzo is allemaal duidelijk en nie te veel jap text. of juist wel? en waar kan ik hem ut beste bestellen. Ik zag op lik-sang dat ie 69,06 euro is met freeloader erbij.
quote:k thnx!
Op maandag 4 augustus 2003 00:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
Er zijn haast geen Japanse texten. Tis de meeste vriendelijke import game die er is. Zelfs de fucking intro in Engels
. Ik heb hem bij Lik-sang gehaald ja
quote:Hier,........ lees anders deze import review:
Op maandag 4 augustus 2003 00:36 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
k thnx!
quote:Maar bij lik-sang hoe betaal je daar. Wat houdt dat PayPal precies in? kun je niet gewoon via de bank het geld overschrijven??
Op maandag 4 augustus 2003 00:49 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hier,........ lees anders deze import review:
http://cube.ign.com/articles/426/426335p1.html
quote:Ben niet bekend met PayPal,...... ik betaal gewoon met mijn creditcard
Op maandag 4 augustus 2003 01:58 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Maar bij lik-sang hoe betaal je daar. Wat houdt dat PayPal precies in? kun je niet gewoon via de bank het geld overschrijven??
quote:Het enige jammere is dat ik geen zak van Ikaruga kan... Maar het heerst wel ja.
Op maandag 4 augustus 2003 00:11 schreef Zooi het volgende:[..]
Wat onwijs gaaf zeg! Lijkt me heerlijk gamen zo.
quote:Je hebt daarom wel een mooie kast, kben er jaloers op
Op maandag 4 augustus 2003 11:45 schreef Khadgar het volgende:[..]
Het enige jammere is dat ik geen zak van Ikaruga kan... Maar het heerst wel ja.
quote:Ik vind het heel cool enzo hoor en vooral knap
Op maandag 4 augustus 2003 11:45 schreef Khadgar het volgende:[..]
Het enige jammere is dat ik geen zak van Ikaruga kan... Maar het heerst wel ja.
quote:Die arcadekast komt er tóch, dus kan ik hem net zo goed meteen geschikt maken voor Ikaruga.
Op maandag 4 augustus 2003 13:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik vind het heel cool enzo hoor en vooral knap
maar ik snap het nut niet. Je vind het zelf gewoon leuk neem ik aan ? Ik game liever op een flinke breedbeeld namelijk
quote:Lijkt me niet echt een goed idee
Op maandag 4 augustus 2003 14:01 schreef ShadoW17 het volgende:
He chocobo,
zou jij misschien Viewtifull Joe voor me kunnen bestellen?
quote:Tja, maar als ik je vooraf betaal is alles toch ok?
Op maandag 4 augustus 2003 15:41 schreef Chocobo het volgende:[..]
Lijkt me niet echt een goed idee
No offence natuurlijk
Heeft iemand anders misschien ervaring met PayPal betalen of op lik-sang bestellen???
quote:Als EDGE een spel waar fans op zitten te wachten een laag cijfer geeft worden ze snel boos en gaan ze roepen dat het blad zuigt.
Op zondag 3 augustus 2003 14:34 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik vroeg me af of iemand hier de nieuwste Edge heeft liggen met die review van Kirby's air ride en of die review even ingescand kan worden (ik host wel).. Ik zie op verschillende sites alweer de pavlov-reactie van de nintendo fanboys dat Edge een waardeloos blad is, terwijl ik het blad ken als journalistiek erg hoogstaand (koop het echter al een paar jaar niet meer omdat het me wat te duur werd).
quote:Tering,....... Mario Golf is NU al binnen
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:22 schreef Chocobo het volgende:
Ook Mario Golf is geshipped![]()
Volgende week komt die binnen. Dat wordt dus duidelijk een dikke Gamecube maand voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |