En over die opmerkingen over een meisje van 15 met iemand van 18, daar gaat het helemaal niet over!
Pedofielen voelen zich aangetrokken door kinderen die nog niet rijp zijn voor sex. Dat is heel wat anders dan het voorbeeld dat ik hierboven gaf.
Verder ben ik druk aan het mailen met xs4all (waar de site nu gehost wordt), wat ik meer mensen adviseer.
Dus..... snel offline die site! Die gasten zijn zo ongelofelijk ziek en kunnen zo veel schade aanrichten!
quote:Daar ben ik bang voor ja.. Maar ik denk toch wel dat een zeer ruime meerderheid van de ouders van dit idee zal walgen (om het nog maar voorzichtig te zeggen..)
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:24 schreef yavanna het volgende:[..]
Die zijn er helaas wel en waarschijnlijk nog veel meer dan wij via de media te weten komen.
Joh, meeste ouders vinden het al niet leuk als hun kind van 16/17 met een leeftijdgenoot naar bed gaat!
quote:Ik vergeet nooit dat ik eens naar een programma keek met een man die TBS gad gekregen nadat hij een pedosexueel die zijn broertje al tijden had aangerand ed, had vermoord.
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:22 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Dat is idd sick ja
Kom op zeg een 8 jarig meisje moet nog met haar poppen bezig zijn.
Als zo'n man zoiets zou proberen bij mn dochtertje (die ik nog niet heb) sta ik vrees ik niet voor mezelf in zeg. :R
De psychiater van deze man vond dat hij nog lang niet geschikt was voor terugkeer in de maatschappij omdat hij aangaf waarschijnlijk weer deze kindermisbruiker te vermoorden, na wat er gebeurt was.
Nuja misschien gaat moord ver, maar ik sta voor mijzelf in, in zo een kwestie.
quote:Pedofilie is sex met kinderen die daar nog niet klaar voor zijn idd. Volgens de wet zijn kinderen onder de 16 nog in staat om zelf te beslissen voor sex. Dat maakt iemand van 18 die sex heeft met een 15 jarige op papier een pedofiel
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:27 schreef __Nasdaq__ het volgende:
Hoe sneller die site weer offline is, des te beter!En over die opmerkingen over een meisje van 15 met iemand van 18, daar gaat het helemaal niet over!
Pedofielen voelen zich aangetrokken door kinderen die nog niet rijp zijn voor sex. Dat is heel wat anders dan het voorbeeld dat ik hierboven gaf.Verder ben ik druk aan het mailen met xs4all (waar de site nu gehost wordt), wat ik meer mensen adviseer.
[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 01-08-2003 15:30]
quote:Ah ok, well ik denk dat het goed is dat het volgens de wet nog pedofilie is.
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:25 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Waarom noem je die relatie nu opeens een relatie met een groot leeftijdsverschil ? Puur op papier is die 25 jarige een pedofiel en dat meisje is nog onder de 16 (dat staat in mijn stukje maar bij jou staat nu gewoon 16) en dus nog niet in staat om zelf met sex in te stemmen volgens de wet.
Voila puur op papier heb je nu gewoon pedofilie op je bord liggen. Dan heerst er opeens weer wel een taboe over terwijl het dezelfde situatie is.
quote:Ok.. maar op die site hebben ze het over sex met een kind van 8.. en deze kerels zijn wel ouder dan 18.. Het gaat hier om de site naar mijn idee..
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:29 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Pedofilie is sex met kinderen die daar nog niet klaar voor zijn idd. Volgens de wet zijn kinderen onder de 16 nog in staat om zelf te beslissen voor sex. Dat maakt iemand van 18 die sex heeft met een 15 jarig op papier een pedofilie.
over het onderwerp 18 met 15 jarige is ergens al een hele discussie hier geweest.
[Dit bericht is gewijzigd door Ole op 01-08-2003 15:31]
Ik zou zeggen, kies van alle kwaden de minst erge en laat een site toe die pedofilie genuanceerd benadert. Die evt. hulp kan bieden aan mensen die met dat soort gevoelens zitten ipv dat het hele verschijnsel een nog meer broeierig onderdrukt karakter krijgt, want vooral daardoor lopen kinderen gevaar.
quote:Daar heb je helemaal gelijk in ...
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:25 schreef schatje het volgende:
Hoe dan ook, het kind is altijd de lul.
quote:En het kind wordt aan de kant als het er niet meer kinds genoeg uit ziet.
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:29 schreef Chayenn het volgende:
De gedachten die ze zelf hadden om met een volwassene sex te hebben als kind vind ik ook zo raar. Dan spoor je toch gewoon niet?
Ziekelijk gewoon
.
quote:bron : http://www.volkskrant.nl/binnenland/1059714685872.html
AMSTERDAM - De website www.pedofilie.be was donderdag slechts enkele uren actief toen provider Demon het van internet afhaalde. Het bedrijf wilde 'niet geassociëerd worden' met pedofilie. Op de website openbaarden drie mannen hun seksuele voorkeur met naam, foto en woonplaats. Een van de initiatiefnemers, Norbert de Jonge (25) uit Velp, is teleurgesteld over de verwijdering van internet.'We wilden duidelijk maken dat niet alle mensen met pedoseksuele gevoelens kinderverkrachters zijn', zegt de administratief medewerker die op jonge meisjes valt. 'Maar kennelijk is die vrijheid van meningsuiting ons niet gegund.'
- Wat gaat u nu doen?
'Niks. Ik ga niet tegen alle stromen in zwemmen. Ik deed het ook niet voor mezelf, maar om anderen te informeren.'
- In Engeland werden namen van pedofielen gepubliceerd om burgers te waarschuwen. Was uw controversiële actie een mediastunt om aandacht te trekken?'Het had ook anders gekund. Maar door onszelf bloot te geven, wilden we laten zien dat we heel gewone mensen zijn die toevallig pedofiele gevoelens hebben. Daarom stonden er ook familiefoto's van mij op de website. Mensen denken meestal dat pedofielen in hun kindertijd zijn misbruikt en geen vrienden hebben. Dat het alleen maar vieze oude mannen zijn. Dat is niet zo.'
- Een van de andere initiatiefnemers is bestuurslid van de vereniging Martijn, een belangenorganisatie voor pedofielen. Seksueel contact met iemand jonger dan 16 jaar is strafbaar. De vereniging is voor afschaffing van de leeftijdsgrens. Hoe denkt u daarover?'Onder bepaalde voorwaarden is in sommige gevallen seksueel contact met een kind mogelijk. Het kind moet het zelf willen en zich op ieder moment kunnen terugtrekken. Ook moet het contact passen bij de ontwikkeling van het kind en moet er volledige openheid zijn tegenover de ouders.'
- U meent dat een kind alle gevolgen van zo'n relatie kan overzien?'Ik vergelijk het met een meisje dat op vakantie in het buitenland een gerecht van de menukaart kiest dat ze nog nooit heeft gegeten. Ze weet niet hoe het smaakt en weet alleen wat haar ouders haar erover hebben verteld. Toch kan ze zelf beslissen om het te eten. Als ze het niet lekker vindt, zet ze het weg. De ouders moeten wel heel goed blijven opletten. Ik heb overigens nooit seksueel contact gehad met een jong meisje.'
- Op de website schreef u over uw eigen seksuele gevoelens als kind: 'Trots en gelukkig zou ik zijn geweest als ik zelf seksueel verlangen zou kunnen opwekken, als mijn kleine lijf een felle hartstocht zou kunnen opwekken in een groot mens. Dan zou ik mezelf lekker laten liefkozen.' Wilt u zeggen dat kinderen zelf graag seks met volwassenen willen?'Ik zeg niet dat alle kinderen eraan toe zijn. Maar als ik dat toen zo voelde, zullen er wel meer zijn.'
- Er zijn ook pedofielen die seks met een kind afkeuren en zich laten behandelen.'Pedoseksuelen die in de fout zijn gegaan, moeten natuurlijk worden behandeld. Maar bij een gewone pedofiel kan het onderdrukken van de geaardheid juist riskant zijn omdat hij daarmee de controle over zijn gevoelens verliest. Met name de seksuele aantrekkingskracht komt dan bovendrijven, zo is gebleken. Accepteren dat je zulke gevoelens hebt, is veel verstandiger.'
[Dit bericht is gewijzigd door mvt op 01-08-2003 15:35]
quote:De wet hoeft van mij ook niet afgeschaft te worden want die wet is toch nooit goed want op welke leeftijd je de wet ook neerzet het is altijd fout. Tegenwoordig zijn er ook al 13 jarige die sex hebben dus je kan er gewoon verder niets mee. Want die wet bij 11 jaar neerleggen is natuurlijk ook absurd. Dus die wet ligt me er best maar het geeft in die situatie wel aan dat de wet niet helemaal klopt.
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:29 schreef yavanna het volgende:[..]
Ah ok, well ik denk dat het goed is dat het volgens de wet nog pedofilie is.
Dat lijkt mij een mooie leeftijdsgrens en de realiteit wijst af hoe de wet ernaar handelt.
Overgens kan je wel als voetnoot erbij zetten dat ik in zo'n situatie natuurlijk nooit last krijg van de wet want ook al is het volgens het wetboek fout het is niet zo dat ik een absurd gekke relatie aangegaan ben. Mn ex was dan wel 2.5 jaar jonger maar tja dat soort dingen gebeuren gewoon dus ook al is het volgens de wet fout ik kan me niet indenken dat je daar veroordeeld kan worden.
Dus ook al werkt de wet dan niet in 100% van de gevallen de wet werkt wel in 100% van de gevallen waarin hij zou moeten werken en dat is het belangrijkste
Bovendien: hoe zit het dan als het kind 'te oud wordt', en dus gedumpt? Dan zit je als ouders met de brokken?
quote:
I am the parent of a young child. Why should I trust you with my child?
Firstly, it is important for you to understand that we do not wish to replace you or compete with you. We respect your position as a primary caregiver and do not wish to undermine your influence on your child. We are willing to be honest and open with you regarding our love for your child and are open to your involvement in our relationship in a manner that respects both your concerns as a parent as well as the wishes and desires of your child.
quote:Dan moet je er vooral bijzetten dat relaties tussen kinderen en volwassenen moeten kunnen.
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:34 schreef mvt het volgende:
'We wilden duidelijk maken dat niet alle mensen met pedoseksuele gevoelens kinderverkrachters zijn',
quote:Zoals ik al gezegd had:
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:30 schreef Ole het volgende:[..]
Ok.. maar op die site hebben ze het over sex met een kind van 8.. en deze kerels zijn wel ouder dan 18.. Het gaat hier om de site naar mijn idee..
over het onderwerp 18 met 15 jarige is ergens al een hele discussie hier geweest.
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:22 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Dat is idd sick ja
Kom op zeg een 8 jarig meisje moet nog met haar poppen bezig zijn.
Als zo'n man zoiets zou proberen bij mn dochtertje (die ik nog niet heb) sta ik vrees ik niet voor mezelf in zeg. :R
quote:Kijk, je hebt een punt hier.
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:30 schreef Manono het volgende:
Kijk of je dit soort sites toelaat of niet, het verschijnsel verdwijnt (helaas) niet door een site weg te halen.Ik zou zeggen, kies van alle kwaden de minst erge en laat een site toe die pedofilie genuanceerd benadert. Die evt. hulp kan bieden aan mensen die met dat soort gevoelens zitten ipv dat het hele verschijnsel een nog meer broeierig onderdrukt karakter krijgt, want vooral daardoor lopen kinderen gevaar.
Maar deze site gaat gewoon te ver, de denkbeelden en standpunten roepen ( terecht ) te veel weerzin op.
quote:Vooral erbij zetten dat je graag de leeftijd omlaag wilt gooien en en sex met kinderen als het mag van de ouders.
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:35 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dan moet je er vooral bijzetten dat relaties tussen kinderen en volwassenen moeten kunnen.
quote:
- U meent dat een kind alle gevolgen van zo'n relatie kan overzien?'Ik vergelijk het met een meisje dat op vakantie in het buitenland een gerecht van de menukaart kiest dat ze nog nooit heeft gegeten. Ze weet niet hoe het smaakt en weet alleen wat haar ouders haar erover hebben verteld. Toch kan ze zelf beslissen om het te eten. Als ze het niet lekker vindt, zet ze het weg. De ouders moeten wel heel goed blijven opletten. Ik heb overigens nooit seksueel contact gehad met een jong meisje.'
quote:In hoeverre valt er nog op een normale manier te discusseren met mensen die zulke waan ideeen tentoon spreiden?
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:34 schreef mvt het volgende:
- Op de website schreef u over uw eigen seksuele gevoelens als kind: 'Trots en gelukkig zou ik zijn geweest als ik zelf seksueel verlangen zou kunnen opwekken, als mijn kleine lijf een felle hartstocht zou kunnen opwekken in een groot mens. Dan zou ik mezelf lekker laten liefkozen.' Wilt u zeggen dat kinderen zelf graag seks met volwassenen willen?
De vergelijking met het kiezen van een gerecht zou hilarisch zijn, als het niet zo belachelijk zou zijn.
quote:Mijn gedachtengang ook
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:38 schreef Tha.Gnome het volgende:[..]
![]()
![]()
.
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:35 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dan moet je er vooral bijzetten dat sexuele relaties tussen kinderen en volwassenen moeten kunnen.
quote:Daar kan ik mij ook wel in vinden.
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:34 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
De wet hoeft van mij ook niet afgeschaft te worden want die wet is toch nooit goed want op welke leeftijd je de wet ook neerzet het is altijd fout. Tegenwoordig zijn er ook al 13 jarige die sex hebben dus je kan er gewoon verder niets mee. Want die wet bij 11 jaar neerleggen is natuurlijk ook absurd. Dus die wet ligt me er best maar het geeft in die situatie wel aan dat de wet niet helemaal klopt.
Overgens kan je wel als voetnoot erbij zetten dat ik in zo'n situatie natuurlijk nooit last krijg van de wet want ook al is het volgens het wetboek fout het is niet zo dat ik een absurd gekke relatie aangegaan ben. Mn ex was dan wel 2.5 jaar jonger maar tja dat soort dingen gebeuren gewoon dus ook al is het volgens de wet fout ik kan me niet indenken dat je daar veroordeeld kan worden.
Dus ook al werkt de wet dan niet in 100% van de gevallen de wet werkt wel in 100% van de gevallen waarin hij zou moeten werken en dat is het belangrijkste
Overigens ik meen ergens gelezen te hebben over het uiterlijk van veel meisjes, zo rond de 15, van tegenwoordig.
Maar pedofielen vallen, voor zover ik weet, juist op het pure onschuldige en niet op Britney Spears look a likes.
Ik wil best accepteren dat pedofilie een afwijking is, maar dan wil ik ook de de pedofiel zélf accepteerd dat het een afwijking is en dat hij daarvoor behandeld moet worden.
Ik zie het ongeveer als een alcoholverslaafde die is afgekickt. Diegene weet ook dat hij niet een cafe binnen moet stappen, of maar een slokje van een biertje moet nemen. Omdat diegene dan gelijk weer verslaafd is.
Zo moet ook de pedofiel beseffen dat hij nooit een kinderoppas zou kunnen zijn.
Ik denk dat er veel pedofielen zijn die er ook zo over denken en het van zichzelf accepteren en zich ervoor laten behandelen en voorzorgsmaatregelen nemen. Alleen díe hoor je niet of komen niet in het nieuws.
Deze pedofielen van deze site zeggen: Je moet ons accepteren, zodat wij een sexuele relatie kunnen hebben met kinderen. NO WAY! Zo werkt het niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |