abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12218363
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:55 schreef Nicole22 het volgende:
Sotto Voce. Het heerlijkste luchtje wat ik ooit heb geroken. En ineens was het niet meer te koop. Op Internet gezocht, alle parfumerieen afgegaan..wordt niet meer gemaakt

Edit: Oh ja en de vegetarische nasi van AH (kant en klaar) Die was best goed te eten, er zijn maar weinig lekkere kant en klare maaltijden zonder vlees. En nu verkopen ze 'm niet meer

die nasi kan ik je niet aan helpen, maar hier misschien:
http://fragrances.luxushop.com/Womens_Fragrances_S_-_T/Sotto_Voce_by_Laura_Biagiotti/
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  Moderator / Miss SHO maandag 4 augustus 2003 @ 16:53:54 #127
22592 crew  Ole
pi_12218497
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:42 schreef surrealm het volgende:
ik zou wel weer eens een keer die vreemde domo chocolade vla willen drinken.. kent iemand die reclame nog met die zingende koeien?
we maken domo vla, boe boe, bla bla (ofzo)
bloe bloe, bla bla.. we maken domo vla
bloe bloe, bla bla , Hopjes, Vanille en Chocola

Bloe bloe, bla bla we maken domo vla

in die makkelijke pakken...

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 4 augustus 2003 @ 17:02:43 #128
55583 Brrrs
Bloggen is mooi
pi_12218692
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:53 schreef Ole het volgende:
bloe bloe, bla bla.. we maken domo vla
bloe bloe, bla bla , Hopjes, Vanille en Chocola
Bloe bloe, bla bla we maken domo vla
Aardbeien en blanke vla,
heerlijk houdbare vla, boe aah
EURO of EYPO het is toch gewoon monopoliegeld. http://attu.blogspot.com
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 augustus 2003 @ 17:42:40 #129
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12219291
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 13:17 schreef MouseInteractive het volgende:

[..]

Ja dat heeft niet zo lang bestaan. Jaar of twee ofzo, en is nu net een paar maandjes eruit.

Maar nu heb je wel weer bosvruchtenhagel

Maar die vind ik dus niet te eten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_12219625
Sky ijsjes

Zo'n Ice cream bar, met zo'n bros-reep erin.

pi_12223922
De allereerste Solero's.

Waren in o.a. aardbei-smaak. Bevroren puur aardbei-sap als buitenkant en dan aan de binnekant romig aardbeien-ijs. Ook in de smaak citroen (en bosvruchten?).

maandag 4 augustus 2003 @ 22:47:13 #132
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_12224912
dat met domo was toch zoiets dat ze bleven leveren aan de aldi, geen elkele andere suppermarkt meer wou afnemen.. ( of aldi moest de prijs verhogen )
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_12225428
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 22:01 schreef Henk-Wim het volgende:
De allereerste Solero's.

Waren in o.a. aardbei-smaak. Bevroren puur aardbei-sap als buitenkant en dan aan de binnekant romig aardbeien-ijs. Ook in de smaak citroen (en bosvruchten?).

Soledo toen nog
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_12225983
Ik gebruik altijd Rexona in de kleur mintgroen... maar volgens mij is ie er niet meer ... En m'n vriend had hetzelfde met 'zijn' nivea deo sensative for men. Maar die heeft ie laatst nog wel in een voordeelshop kunnen kopen. Dus hoop ik dat ze nu daar ook toevallig mijn oude vertrouwde deo hebben.
pi_12227958
de eerste generatie winner taco's
pi_12229261
Jaaaaaaaaaaaaren geleden had je van die Croky tomatenchips. Dat was zó lekker. Misschien maar goed dat het niet meer bestaat, aangezien ik dan spontaan weer aan de chips ging
pi_12233284
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:43 schreef moussy het volgende:
Rond de kerst had ik een zak peper en zout chips, merk weet ik niet meer, maar errug lekker. Ook nergens meer te vinden
Ja die is van Lay's.
Zijn nog wel te krijgen hoor
Moet je eens kijken bij Albert Heijn (maar dan wel een hele grote, zo'n "5" winkel), daar hebben ze ze wel
pi_12261058
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:56 schreef Manono het volgende:
Behalve eten wat je niet meer kunt krijgen zijn er van die dingen die je aaaaltijd koopt en die dan ineens uit de handel worden genomen.

Ik heb dat vooral met cosmetica. Zo had ik vroeger een lippenstift van Shisheido, heel mooi zacht rood met een beetje goud erin. Het was gewoon mijn kleur. Jaren gekocht, ineens was ie weg. Sindsdien nooit meer een andere favoriete lipstick gehad.
Of VO5 Hot Oil, olie die je heet in je haar deed en daarna weer met shampoo uitwaste. Geweldig spul en je haar zat erna fantastisch, was ineens verdwenen, hadden ze gewone shampoo van gemaakt en die heb ik geprobeerd maar het leek er niet op.

Jullie ook zulke dingen?

Ik weet niet of het ondertussen al is gezegd, maar er bestaan nog wel van die Hot Oil tubetjes van Henna Plus en Gliss Kur.
Tubetje verwarmen in heet water, minuutje in het haar laten zitten en vervolgens eruit wassen.
Als je dat bedoelt: gewoon bij de drogist te koop.
Plaats hier uw quasi-diepe quote, bij voorkeur in een vreemde taal.
pi_12261367
Smiths Mexicano. Paar jaar geleden, oranje zak. Tering wat waren die lekker.... en toen ineens weg...
pi_12264667
choco prince van lu zie ik nergens meer
  donderdag 7 augustus 2003 @ 15:41:45 #141
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_12281280
Weet je wat erg is? Dat ze geen harde tandenborstels meer verkopen. Nergens. Mijn vriendin zag er laatst een zooi op de markt en heeft er toen een handvol meegenomen, maar als die op zijn... hoe moet ik dan mijn kauwsteentjes rein houden?

Ik huiver al bij de gedachte aan zo'n akelig zacht ding.

Bring back the Jordan HARD!

Ook jammer dat ze bijna nergens die vruchtenlimonade van Chaudfontaine verkopen hier in Amsterdam. Weet maar 1 supermarkt (Vomar) die het heeft. Beste antikaterdrankje en erg lekker.

Er is nog iets, kan er ff niet opkomen...

Ik heb al een boek.
pi_12281762
*smurfenijs (blauw soft ijs)
*die donkerpaarse oogpotlood van theatre> foetsie
pi_12345163
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 22:23 schreef Teigerin_1985 het volgende:
Ik gebruikte altijd Impuls Vanille deo en zo van de een op de andere dag was ie overal uit de schappen omdat hij niet goed verkocht Ik mis hem nog steeds
Vaak voor weinig te vinden bij Euroland of iets dergelijks, en ik heb nog twee bussen staan.
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 10:35 schreef Castor het volgende:
Calippo Fizz
Ja en calippo aardbei. Waarom hebben ze tegenwoordig alleen nog maar cola en sinas? Dat slaat toch nergens op?
  zondag 10 augustus 2003 @ 23:44:11 #144
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_12345723
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 15:41 schreef Rio het volgende:
Weet je wat erg is? Dat ze geen harde tandenborstels meer verkopen. Nergens. Mijn vriendin zag er laatst een zooi op de markt en heeft er toen een handvol meegenomen, maar als die op zijn... hoe moet ik dan mijn kauwsteentjes rein houden?

Ik huiver al bij de gedachte aan zo'n akelig zacht ding.

Bring back the Jordan HARD!

Hmm, harde tandenborstels zijn de pest voor je glazuur en je tandvlees. Een zo zacht mogelijke borstel is het beste en dan rustig poetsen, anders poets je je hele glazuur de vernieling in.

Voorbeeldje, drink een glas frisdrank, de suiker, het zuur, de bubbels, de kou zijn allemaal heel slecht voor je glazuur en maken het zacht. Als je daarna flink je 'bek gaat schrobben' met een harde tandenborstel mag het duidelijk zijn dat je glazuur daar niet beter van wordt.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  zondag 10 augustus 2003 @ 23:45:39 #145
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_12345763
Iemand de neusfluit nog wel eens ergens gezien ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 10 augustus 2003 @ 23:50:36 #146
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_12345874
de AXE inca, die was echt super lekker, als ik hem nou zou kunne krijge.. zou ik hem op doen als parfum, ipv deo, zo lekker was hij
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_12346082
mexicano chips, waren nog lekkerder dan bolognese

stomme smith's/lay's

Hee buurman, ik hier?
pi_12346120
Van die rollen ijs, had mijn oma altijd, doorsnee cm of 10. aardbei en vanille. zal nu wel tegenvallen mocht het er nog zijn.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_12346850
Punica Oase... RIP
  † In Memoriam † maandag 11 augustus 2003 @ 01:00:51 #150
43556 miss_dynastie
pi_12347645
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:57 schreef _dazzling het volgende:
ik ken die fire balls nergens meer vinden!

dat waren nog eens leuke snoepjes, je fikte je mond echt helemaal weg !!!

Bij Jamin .. heb ze van de week nog gekocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')