quote:die nasi kan ik je niet aan helpen, maar hier misschien:
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:55 schreef Nicole22 het volgende:
Sotto Voce. Het heerlijkste luchtje wat ik ooit heb geroken. En ineens was het niet meer te koop. Op Internet gezocht, alle parfumerieen afgegaan..wordt niet meer gemaakt
Edit: Oh ja en de vegetarische nasi van AH (kant en klaar) Die was best goed te eten, er zijn maar weinig lekkere kant en klare maaltijden zonder vlees. En nu verkopen ze 'm niet meer
quote:bloe bloe, bla bla.. we maken domo vla
Op maandag 4 augustus 2003 16:42 schreef surrealm het volgende:
ik zou wel weer eens een keer die vreemde domo chocolade vla willen drinken.. kent iemand die reclame nog met die zingende koeien?
we maken domo vla, boe boe, bla bla (ofzo)
Bloe bloe, bla bla we maken domo vla
in die makkelijke pakken...
quote:Aardbeien en blanke vla,
Op maandag 4 augustus 2003 16:53 schreef Ole het volgende:
bloe bloe, bla bla.. we maken domo vla
bloe bloe, bla bla , Hopjes, Vanille en Chocola
Bloe bloe, bla bla we maken domo vla
in die makkelijke pakken...
quote:Maar die vind ik dus niet te eten
Op maandag 4 augustus 2003 13:17 schreef MouseInteractive het volgende:[..]
Ja dat heeft niet zo lang bestaan. Jaar of twee ofzo, en is nu net een paar maandjes eruit.
Maar nu heb je wel weer bosvruchtenhagel
![]()
Waren in o.a. aardbei-smaak. Bevroren puur aardbei-sap als buitenkant en dan aan de binnekant romig aardbeien-ijs. Ook in de smaak citroen (en bosvruchten?).
quote:Soledo toen nog
Op maandag 4 augustus 2003 22:01 schreef Henk-Wim het volgende:
De allereerste Solero's.Waren in o.a. aardbei-smaak. Bevroren puur aardbei-sap als buitenkant en dan aan de binnekant romig aardbeien-ijs. Ook in de smaak citroen (en bosvruchten?).
quote:Ja die is van Lay's.
Op maandag 4 augustus 2003 15:43 schreef moussy het volgende:
Rond de kerst had ik een zak peper en zout chips, merk weet ik niet meer, maar errug lekker. Ook nergens meer te vinden
quote:Ik weet niet of het ondertussen al is gezegd, maar er bestaan nog wel van die Hot Oil tubetjes van Henna Plus en Gliss Kur.
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:56 schreef Manono het volgende:
Behalve eten wat je niet meer kunt krijgen zijn er van die dingen die je aaaaltijd koopt en die dan ineens uit de handel worden genomen.Ik heb dat vooral met cosmetica. Zo had ik vroeger een lippenstift van Shisheido, heel mooi zacht rood met een beetje goud erin. Het was gewoon mijn kleur. Jaren gekocht, ineens was ie weg. Sindsdien nooit meer een andere favoriete lipstick gehad.
Of VO5 Hot Oil, olie die je heet in je haar deed en daarna weer met shampoo uitwaste. Geweldig spul en je haar zat erna fantastisch, was ineens verdwenen, hadden ze gewone shampoo van gemaakt en die heb ik geprobeerd maar het leek er niet op.Jullie ook zulke dingen?
Ik huiver al bij de gedachte aan zo'n akelig zacht ding.
Bring back the Jordan HARD!
Ook jammer dat ze bijna nergens die vruchtenlimonade van Chaudfontaine verkopen hier in Amsterdam. Weet maar 1 supermarkt (Vomar) die het heeft. Beste antikaterdrankje en erg lekker.
Er is nog iets, kan er ff niet opkomen...
quote:Vaak voor weinig te vinden bij Euroland of iets dergelijks, en ik heb nog twee bussen staan.
Op zondag 3 augustus 2003 22:23 schreef Teigerin_1985 het volgende:
Ik gebruikte altijd Impuls Vanille deo en zo van de een op de andere dag was ie overal uit de schappen omdat hij niet goed verkochtIk mis hem nog steeds
quote:Ja en calippo aardbei. Waarom hebben ze tegenwoordig alleen nog maar cola en sinas? Dat slaat toch nergens op?
Op maandag 4 augustus 2003 10:35 schreef Castor het volgende:
Calippo Fizz
quote:Hmm, harde tandenborstels zijn de pest voor je glazuur en je tandvlees. Een zo zacht mogelijke borstel is het beste en dan rustig poetsen, anders poets je je hele glazuur de vernieling in.
Op donderdag 7 augustus 2003 15:41 schreef Rio het volgende:
Weet je wat erg is? Dat ze geen harde tandenborstels meer verkopen. Nergens. Mijn vriendin zag er laatst een zooi op de markt en heeft er toen een handvol meegenomen, maar als die op zijn... hoe moet ik dan mijn kauwsteentjes rein houden?Ik huiver al bij de gedachte aan zo'n akelig zacht ding.
Bring back the Jordan HARD!
Voorbeeldje, drink een glas frisdrank, de suiker, het zuur, de bubbels, de kou zijn allemaal heel slecht voor je glazuur en maken het zacht. Als je daarna flink je 'bek gaat schrobben' met een harde tandenborstel mag het duidelijk zijn dat je glazuur daar niet beter van wordt.
quote:Bij Jamin
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:57 schreef _dazzling het volgende:
ik ken die fire balls nergens meer vinden!dat waren nog eens leuke snoepjes, je fikte je mond echt helemaal weg !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |