quote:Ik kan natuurlijk niet voor die meetinggangers spreken (mijn eerste meeting zal ook eeuwig mijn laatste blijven
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:56 schreef Manono het volgende:
weet je, als zo'n fucking elitaire meeting van jullie in een openbare gelegenheid plaatsvindt en als jullie allemaal geen 16 meer zijn vraag ik me af waarom je überhaupt iemand zou moeten buitensluiten, al heb je mot op het forum. wat een gelul.
quote:In die 2 dagen heb ik wel doorgekregen dat dit een hechte soortvan sociale gebeurtenis is, en het lijkt me gewoon erg leuk om de mensen achter de namen te leren kennen
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:01 schreef Lamon het volgende:
Ik kan natuurlijk niet voor die meetinggangers spreken (mijn eerste meeting zal ook eeuwig mijn laatste blijven), maar de goede man is 2 (!!!!!) dagen geregistreerd! Wat heeft het voor zin om naar een meeting te gaan dan? Ga dan naar een willekeurige kroeg in de beurt, waar je niemand kent. Hetzelfde effect..
quote:Hey Lamon, kom je ook op ons feestje?
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:01 schreef Lamon het volgende:
Ik kan natuurlijk niet voor die meetinggangers spreken (mijn eerste meeting zal ook eeuwig mijn laatste blijven), maar de goede man is 2 (!!!!!) dagen geregistreerd! Wat heeft het voor zin om naar een meeting te gaan dan? Ga dan naar een willekeurige kroeg in de beurt, waar je niemand kent. Hetzelfde effect..
quote:Laat maar, je bent weer zo'n kutkloon..
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:02 schreef janreeT het volgende:[..]
In die 2 dagen heb ik wel doorgekregen dat dit een hechte soortvan sociale gebeurtenis is, en het lijkt me gewoon erg leuk om de mensen achter de namen te leren kennen
*al weg is*
quote:Meetings, 1 keer, NOOOIT meer!
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:02 schreef golfer het volgende:[..]
Hey Lamon, kom je ook op ons feestje?
quote:Ha ha , jullie maken een geintje he, met wat klonen enzo?
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:01 schreef Lamon het volgende:[..]
Ik kan natuurlijk niet voor die meetinggangers spreken (mijn eerste meeting zal ook eeuwig mijn laatste blijven
), maar de goede man is 2 (!!!!!) dagen geregistreerd! Wat heeft het voor zin om naar een meeting te gaan dan? Ga dan naar een willekeurige kroeg in de beurt, waar je niemand kent. Hetzelfde effect..
Althans dat hoop ik, anders ben ik voor altijd op elke Fok meeting afgeknapt
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 01-08-2003 02:06]
quote:En bedankt.
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:04 schreef Lamon het volgende:[..]
Meetings, 1 keer, NOOOIT meer!
.
quote:Jammer, dit wordt de topmeeting van het jaar, alle benodigdheden/nueckbare users zijn aanwezig.
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:04 schreef Lamon het volgende:Meetings, 1 keer, NOOOIT meer!
quote:'t lag niet aan jou...
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:05 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
En bedankt.
.
Nee, ik heb dat toen, na wat gezeur en verhalen over hoe leuk het wel niet was 1 keertje geprobeerd. Maar ik moet eerlijk zeggen dat een gemiddeld zaterdagavondje thuiskroeg net zo leuk was. Niet ongezellig, maar ver reizen zonder veel meerwaarde.
Ik ben ook eigenlijk niet zo heel nieuwsgierig welk persoon er achter een naam schuilt. Het valt toch altijd tegen.
quote:Ik ben geen topmeeter, maar ik heb er inmiddels toch wel een heel aantal meegemaakt, en ik moet wel zeggen dat dat mijn meest absurde meet ooit was. Koekepan een hele nacht dronken. Ongeveer alle andere mensen iets minder lang dronken. Yvonne die een uur op een trap ligt, Berserker die gewoon opeens neervalt, de goldstrike, etc.
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:11 schreef Lamon het volgende:[..]
't lag niet aan jou...
Nee, ik heb dat toen, na wat gezeur en verhalen over hoe leuk het wel niet was 1 keertje geprobeerd. Maar ik moet eerlijk zeggen dat een gemiddeld zaterdagavondje thuiskroeg net zo leuk was. Niet ongezellig, maar ver reizen zonder veel meerwaarde.
Ik ben ook eigenlijk niet zo heel nieuwsgierig welk persoon er achter een naam schuilt. Het valt toch altijd tegen.
Maar goed, toch mooi dat ik kan zeggen dat IK Lamon gemeet heb. Je bent een collecters-item.
quote:Klinkt gezellig!
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:13 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik ben geen topmeeter, maar ik heb er inmiddels toch wel een heel aantal meegemaakt, en ik moet wel zeggen dat dat mijn meest absurde meet ooit was. Koekepan een hele nacht dronken. Ongeveer alle andere mensen iets minder lang dronken. Yvonne die een uur op een trap ligt, Berserker die gewoon opeens neervalt, de goldstrike, etc.
Maar goed, toch mooi dat ik kan zeggen dat IK Lamon gemeet heb. Je bent een collecters-item.
quote:Daar ben ik ook erg benieuwd naar
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:11 schreef Lamon het volgende:
quote:Dit topic kan wel dicht dat ik zo ....of naar Onzin...
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:13 schreef janreeT het volgende:[..]
Daar ben ik ook erg benieuwd naar
Of zie ik dat verkeerd?
quote:Dat zie je verkeerd me dunkt?
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:23 schreef Boomrups het volgende:
Dit topic kan wel dicht dat ik zo ....of naar Onzin...Of zie ik dat verkeerd?
quote:Hier kan gewoon een slot op inderdaad, irritante kutkloon newbie met een kuttopic.
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:27 schreef janreeT het volgende:[..]
Dat zie je verkeerd me dunkt?
valt onder de definitie van bagger dus
quote:Gelukkig zijn niet alle meets hetzelfde.
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:05 schreef Manono het volgende:[..]
Ha ha , jullie maken een geintje he, met wat klonen enzo?
Althans dat hoop ik, anders ben ik voor altijd op elke Fok meeting afgeknapt
En als je wilt komen: gewoon zeggen dat je een andere onbekende fokker bent. Probleem opgelost. We hebben zo eens even Quenda op een meeting gehad. Als ze eenmaal dronken zijn, geloven ze alles. Een paar fp crewwertjes vonden het niet raar dat ik yvonne was.
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:45 schreef Harrie het volgende:[..]
Hier kan gewoon een slot op
quote:Kun jij je mail nu lezen?
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:52 schreef just me het volgende:[..]
quote:Joene beeb!
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:54 schreef Joene het volgende:
Yppy
Wat doe je in dit topic? Iedereen wil jou altijd op een meet hebben.
quote:ik ga nu lezen!
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:54 schreef YPPY het volgende:Kun jij je mail nu lezen?
quote:Mooi, dan ga ik daarna posten.
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:56 schreef just me het volgende:[..]
ik ga nu lezen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |