abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2003 @ 17:57:54 #26
62520 Hert
*bambi bijt*
pi_12361155
Ik heb blaasontsteking gehad (wel naar de dokter geweest, de antibiotica koppig niet geslikt) en deze was over na een week. Maar ik bleef pijn houden in m'n rug (verder geen echte klachten)...ben terug gegaan naar de dokter en toen bleek daadwerkelijk dat de onsteking aan 't 'opstijgen' was naar m'n nieren....dus zonder koorts (een sluimerziekte is heel link in je nieren en hoef je dus niet met koorts te hebben!!)....
Ik wou dat ik twee hertjes was....
pi_12361753
ikzelf heb jaren lang chronische blaasontsteking gehad wat vaak nierbekken ontsteking werd. Kuurtjes hielpen niet werd ik alleen maar ziek(ker), zwak en misselijk van.

Granberrysap kan je in van die natuur winkels kopen en veeeeel van drinken, wel redelijk duur maar heeft mij geholpen.

hopelijk heb je er wat aan

having no fear of death......who can give me that?
  maandag 11 augustus 2003 @ 18:39:22 #28
62520 Hert
*bambi bijt*
pi_12361851
Ja idd...héél veel cranberrysap en héél veel extra vitamine c (maar dan ook echt veel vitamine c), zodat je die bacteriën uit plast...
Maar bij een nierbekkenonsteking ben je dan toch al te laat?
Ik wou dat ik twee hertjes was....
pi_12362076
Ik ga morgen nog een keer naar de dokter want ik wil het toch zeker weten maar ik weet niet zeker of het niet gewoon spieren zijn. Als ik me niet beweeg doet het namelijk niet zoveel pijn. Als ik me beweeg voel ik het goed steken. Maar dan is het wel erg toevallig dat ik dat net met een blaasontsteking heb en ik heb nooit last van mn rug. Het zit niet echt in de onderrug maar 15 of 20 cm boven mn heupen aan allebei de kanten. Mn moeder en zus hadden wel een afwijking aan de nieren maar daar ben ik op gecontroleerd ik had het gelukkig niet.
pi_12370378
Kijk maar uit hoor, ga naar de dokter als je er niet zeker over bent.
Ik heb zelf ook door een chronische blaasontsteking een ontsteking aan mij nieren gekregen. Zo erg dat mijn nieren niet goed meer werken, nog wel op pijl te houden met medicijnen maar beter wordt het niet meer.

Ikzelf heb die ontsteking echt niet gevoeld, pas toen het al te erg was kreeg ik er pijn aan, heel veel pijn

Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_12370406
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 18:53 schreef Radiohoofdje het volgende:
Ik ga morgen nog een keer naar de dokter want ik wil het toch zeker weten maar ik weet niet zeker of het niet gewoon spieren zijn. Als ik me niet beweeg doet het namelijk niet zoveel pijn. Als ik me beweeg voel ik het goed steken. Maar dan is het wel erg toevallig dat ik dat net met een blaasontsteking heb en ik heb nooit last van mn rug. Het zit niet echt in de onderrug maar 15 of 20 cm boven mn heupen aan allebei de kanten. Mn moeder en zus hadden wel een afwijking aan de nieren maar daar ben ik op gecontroleerd ik had het gelukkig niet.
Bij mij zat het ook ongeveer op die plek.
En je gaat al naar de dokter zag ik
suc6
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_12374072
Ja ik ben net geweest want het gaat steeds meer pijn doen. Hij heeft mn urine gecontroleerd en zei dat ik niks aan mn nieren heb. Hmm wat is het dan? Spieren? ik hoop dat het snel over is want ik kon vannacht echt niet slapen. M'n antibiotica is zwaarder gemaakt want mn kuur was te licht. Ben ik toch niet voor niets geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')