quote:In Parijs was het gister bijna 40. Bijna het record gebroken. En in Londen is het record gebroken met 35,1 graden.
Op donderdag 7 augustus 2003 15:08 schreef Steijn het volgende:[..]
40 graden is hier absoluut onhaalbaar.
quote:Aangezien ik 900 meter van de Belgische grens zit luister ik liever naar het Belgische weer
Op donderdag 7 augustus 2003 15:14 schreef Steijn het volgende:[..]
Het KMI voorspelt voor Belgie en niet voor Nederland.
quote:Hier in Zuid-Oost Brabant dus ook
Op donderdag 7 augustus 2003 16:07 schreef Casah het volgende:
Hier in zuidlimburg kijken we meestal naar de temperatuur voorspelling van (de kempen) Belgie omdat die voor ons vrij goed van toepassing is!
quote:Maar da's dus niet in Nederland
Op donderdag 7 augustus 2003 16:03 schreef dazzle123 het volgende:[..]
In Parijs was het gister bijna 40. Bijna het record gebroken. En in Londen is het record gebroken met 35,1 graden.
quote:Ok, da's waar maar dat neemt niet weg dat ook zij de voorspelling naar beneden hadden gedraaid.
Op donderdag 7 augustus 2003 16:14 schreef Dezz het volgende:[..]
Aangezien ik 900 meter van de Belgische grens zit luister ik liever naar het Belgische weer
quote:Ja oke klopt
Op donderdag 7 augustus 2003 16:43 schreef Steijn het volgende:[..]
Ok, da's waar maar dat neemt niet weg dat ook zij de voorspelling naar beneden hadden gedraaid.
quote:hoi newbie
Op donderdag 7 augustus 2003 17:01 schreef Hitte_Golf het volgende:
Zo... er is dus een hittegolf.
Tell me something new...
In Maastricht hebben ze een verkoelend bui'tje gehad... .
* DemonRage weet niet of hij het ook wil, aangezien het dan wel eens heel benauwd kan worden. Dan liever 35,3°C en minder vochtig
quote:Het kan nog erger, Arcen heeft de 38 gehaald hoorde ik!
Op donderdag 7 augustus 2003 17:44 schreef DuchessX het volgende:
Tjeezes in Eindhoven is het het warmst. Heb ik weer
quote:Heb je dat ding in je reet gehad, of is dat niet je lichaamstemperatuur?
Op donderdag 7 augustus 2003 17:45 schreef Bob.Ross het volgende:
vanmiddag bij de pomp toen ik een ijsje ging halen:
[afbeelding]crosspost
quote:Zowiezo in Nederland heb je die drukkende, klamme, benauwde warmte. Ik zit hier met droge woestijnlucht, dat is toch beter uit te houden!
Op donderdag 7 augustus 2003 18:32 schreef Casah het volgende:
Het regent hier momenteel in valkenburg a/d geul maar het maakt het er wel FUCKING benauwd op!
En gelukkig is er zoiets als Airco
quote:Hier in Amersfort is het absoluut niet drukkend warm, de luchtvochtigheid ligt dan ook rond de 40% dus ik vind het wel uit te houden maar er wordt voor vanavond mist voorspeld. Dus van slapen zal wel niet veel terecht komen.
Op donderdag 7 augustus 2003 18:43 schreef maartena het volgende:[..]
Zowiezo in Nederland heb je die drukkende, klamme, benauwde warmte. Ik zit hier met droge woestijnlucht, dat is toch beter uit te houden!
quote:Zag ik ook, maar ja, wie wil er nu binnen zwemmen met dit weer?
Op donderdag 7 augustus 2003 20:39 schreef Fret het volgende:
Op mijn werk was het binnen 30,2 graden...pfffff.... Zie op AT5 dat het in het binnenbad van het de Mirandabad (Amsterdam) 50 graden is...., tsja, het kan natuurlijk altijd erger
Amsterdam is in ieder geval een stuk koeler dan gisteravond door die gedraaide wind.
Die mist vannacht zint mij niet zo. Om 19:00 uur zag je al een flink mistveld op de Noordzee vlak voor de zeeuwse kust liggen. Als het mistig wordt vanavond wordt het echt zweten ben ik bang.
quote:Klinkt goed, maar het is nog een eind weg.....
Op donderdag 7 augustus 2003 22:16 schreef -Mk- het volgende:
Yes!! Vanaf woensdag een race naar 20 graden!! Yeaaah"heerlijk moet dat zijn" aldus Erwin Krol
.
quote:Okee dan
Yes!! Vanaf woensdag een race naar 20 graden!! Yeaaah"heerlijk moet dat zijn" aldus Erwin Krol
.
quote:Erwin moet voor zichzelf praten!
.
quote:Super!
Op donderdag 7 augustus 2003 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:berichten van vanmiddag dat het nog wel tot eind september kon aanhouden......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |