De 5 daagse verwachting is bijzonder eentonig te noemen, t/m zondag rond de 30 graden en droog.
De modellen voor de 9-daagse verwachting zijn het allemaal behoorlijk met elkaar eens dat het zeer warm en droog blijft. Dat belooft dus nog wat te worden.
Ik moet zeggen dat het vanochtend nog best aangenaam aanvoelde met de rijwind... lekker koel
En het is nog eens goed voor de conditie ook natuurlijk... al vraag ik me af waar het in mijn geval dan goed voor is, aangezien ik zo goed als geen conditie heb
quote:Dat is inderdaad wel positief vandaag, vannacht was het flink afgekoeld met als gevolg prima slaapweer! Hopelijk blijft dat een beetje, dan houd ik het nog wel wat weken uit!
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:24 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vandaag een positieve kant van het warme weer ontdekt. Gisterenmiddag was het in mijn auto stikheet (nee, niet snikheet... maar stikheet) en erg onaangenaam. Dus vandaag heb ik de 12 km naar mijn werk maar gefietstIk moet zeggen dat het vanochtend nog best aangenaam aanvoelde met de rijwind... lekker koel
Ik wens iedereen die door moet werken zometeen het allerbeste!!
Voor de rest is dit - weer.
Van mij mag het lekker lang 30 graden blijven.
Vooral gisterenavond was het lekker koel in de achtertuin. Zodra de zon zijn stralen niet meer de tuin in stuurde en er een lekker briesje op kwam zetten, voelde het een stuk aangenamer aan.
Donderdag op vakantie naar waddeneilanden en daar ist lekker maar 25 graden ofzo.. ideaal koelt het snachts ook beter en sneller af!
Want 't was warrum *zweet zweet*
quote:idd, ik woon op Texel, en daar blijft het echt behoorlijk normaal, als tourist kan je lekker op het strand liggen, maarjah, ik ben niet zo'n strand-gast
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:45 schreef FOKke-H het volgende:
bij ons in scheveningen valt het ook allemaal reuze mee(vind ik)
Donderdag op vakantie naar waddeneilanden en daar ist lekker maar 25 graden ofzo.. ideaal
koelt het snachts ook beter en sneller af!
quote:Snif
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:16 schreef Oom_Agent het volgende:
Hoge CAPE waarden en hoge lifted index donderdag ! Normaal komen daar zware onweersbuien in ontwikkeling. Door de droge lucht en het tekort aan vocht gebeurd er helemaal niks.
vooral niet als je als mij de hele dag moet lassen in compleet las tenue :| ( overal + helm op de kop ).
kreeg niet eens eerder vrij
de 4 ventilators die ik had deden ook geen ene flikker ,
maar koelbox mee genomen van huis en daar een fles water in gegooit
vakantiebaan is leuk als et kut weer is
Maar we hebben wel airco op het werk en da's heerlijk!!!!
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:16 schreef Oom_Agent het volgende:
Hoge CAPE waarden en hoge lifted index donderdag ! Normaal komen daar zware onweersbuien in ontwikkeling. Door de droge lucht en het tekort aan vocht gebeurd er helemaal niks.
quote:Vochtdoekjes van Edeth
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Ik dacht al waar blijft het gebruikelijke onweer. Gebrek aan vocht... jaja.... waar moet dat dan EVER ooit vandaan gaan komen dan?
quote:Ik ook... tot 10 uur was het best uit te houden buiten... toen werd het te donker om nog goed verder te kunnen lezen in mijn boek.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:15 schreef Minnie_ het volgende:
Ben toch blij dat ik dichtbij zee woon. Het is hier tenminste niet zo overdreven warm. Het is alleen binnen bijna warmer dan buiten..ik woon 3 hoog met middag- en avondzon en heb geen balkon. Niet fijn dus!!Maar we hebben wel airco op het werk en da's heerlijk!!!!
waar aan de kust woon je trouwens ?
Ik wil de hittegolf hiermee feliciteren en hem nu toch vriendelijk verzoeken op te rotten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |