quote:sterkte meid!
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:45 schreef brechtje het volgende:echt heel erg bedankt allemaal
dit heb ik nooit verwacht jullie duimen allemaal
daar ben ik ontzettend blij mee... we gaan eindelijk nu weg, wens me geluk.. ik zal vertellen hoe het is gegaan!
xxx
Brechtje
Hopelijk wordt ie gauw beter. Het is veels te mooi weer om ziek te zijn, zeg dat maar tegen ranger. HIj moet gewoon weer in de wei komen.
* Superher0 superduimt
We blijven hopen en duimen dat alles goed komt ![]()
In ieder geval sterkte.
(En ook voor de rest van het gezin natuurlijk)
Dit weekend is het erop of eronder voor Ranger,
wat we tot nu toe weten:
Er is een soort worm bij hem ontdekt die verm,oedelijk de aanleiding van het geheel is, het is een wormsoort die zich lekker nestelt en met gemak 2 maanden kan gaan slapen en opeens uitkomt, dus met de wormenkuur niet te vangen was, (ieder paard/pony heeft met regelmaat wormenkuren nodig, is een heel programma van)
deze worm heeft ervoor gezorg dat de darmwand beschadigd werd en dat zorgt voor ontsteking aan dikke darm, dunne darm, en blinde darm.
De ontlasting gaf dit trouwens vandaag pas te zien.
Het vocht uit de buikholte ziet er niet mooi uit>>> risico voor buikvliesontsteking,
plus dat er evt een salmonella bij kan spelen.
Hij staat stijf van de antibiotica, speciaal voer en water wordt afgemeten.
Afwachten of alles aanslaat, EN of de schade aangericht aan de darmwand te herstellen is door het lichaam zelf.
We zijn er dus helemaal nog niet en dit weekend is het doorslaggevend ![]()
Trouwens, op deze plek, hulde voor de artsen, studenten en werkers in Utrecht, wat een aandacht, wat een begeleiding, wat een tijd!!!
Een arts heeft nog heel lang met Brechtje zelf gesproken, op een hele lieve manier,
gelukkig ziet Brechtje nu ook in dat door niet slapen en niet eten of drinken Ranger ook niet beter wordt, en ze heeft net eindelijk gegeten ![]()
We worden van alle ontwikkelingen op de hoogte gehouden, ook al is het midden in de nacht,
iig slaan de pijnstillers wel aan en dat is heel mooi.
Jullie erg veel sterkte gewenst.
Dikke knuffel
quote:Dan ga ik het hele weekend duimen.
Op vrijdag 1 augustus 2003 17:17 schreef yvonne het volgende:
Dit weekend is het erop of eronder voor Ranger,
Brechtje: heel veel sterkte dit weekend. Ik heb zelf geen paard gehad, maar wel een halve kinderboerderij, dus ik weet een beetje hoe je je voelt. Hou vol!
gaat weer harder en harder duimen
Ik ben ontzettend verdrietig, toen ik aankwam ging ranger gelijk hinniken toen hij MIJ zag en was zo blij enzo.... hijs was bloedmager je zag geen enkel vet laagje, je zag wel zijn ribben en botten..
Ach het gaat zo slecht
me moeder wou een kaarsje branden voor het bidden ofzo.... We hebben ook foto's gemaakt van ranger, en ook van ranger en mij
Ik moest laarzen aan, en speciale jas aan, want hij heeft waarschijnlijk een besmette ziekte, dus ik mocht hem geen eens verzorgen!
naja ik vind het erg dom.. maar ik heb zooooooo medelijden met ranger
Nogmaals sterkte!
Sterkte
En zelf wel goed blijven eten hoor, want als je ziek bent, kun je je pony niet helpen.
quote:Oooh Brechtje je moet wel snel gewoon eten hoor want anders ga je ziek worden en dan kun je niet naar Ranger toe want Ranger heeft je echt nodig!!
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:51 schreef brechtje het volgende:
* brechtje valt elke x weer in een huilbui... ik heb nergens trek in, ik eet nix.. helemaal nix. echt ik heb gewoon niet trek in de lekkerste dingen zoals ijs enzo...
Wanneer mag je Ranger weer zien?
Heeeel veel sterkte Brechtje, en ik hoop heel erg voor je dat Ranger weer beter wordt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |