- "De Sloef" : Maat 47 komt van achter de rug van de spin aangezoefd... Op slag dood. Korte pijn.
- "The Hot Shower" : Spinnen in bad en in douches zien al wat meer af. Het water op het superheetste, eventjes afzien, wat stomen... en ze verdwijnen in de gootsteen...
- "De Kraker" : Vooral van toepassing op kruipende spinnen. Zelfde hulpmiddel als "De Sloef" (maat 47). Knarsend komen ze aan hun einde...
- "De Veeg" : Met WC-papier of Keukenrol veeg je ze van de muur. Laat vaak bloederige sporen achter op de muur of op het behangpapier.
- "Deo-Douche" : Spinnen zijn heel gevoelig voor deogassen. Eventjes wat Axe of Nivea For Men en ze liggen algauw bewusteloos. Chloroformbehandeling.
-------
Welke gebruik je of heb je een inventieve methode?
Dit is de Strangermethode trouwens
Met deo en aansteker...
of zoals ik laatst op vakantie deed, de volle laag geven met een of andere zwaar agressieve insectenverdelger, die was gelijk dood (maar ik had er zelf ook last van )
andere beproefde methode, de "295M"
quote:Deze methode gebruik ik ook al jaren.
Op donderdag 31 juli 2003 18:54 schreef sweek het volgende:
Ik zet ze eigenlijk gewoon buiten over het algemeen...Dit is de Strangermethode trouwens
[afbeelding]
Met deo en aansteker...
Interessanter: hoe dood ik een muis?
Ofwel met een doek of slipper ze helemaal uitschakelen door de sneak-attack. Langzaam naar het beestje voortbewegen met het dodelijke voorwerp in je hand tot op 5 cm. Adem inhouden en met een reflex erop slaan en vasthouden. Even goed aandrukken op alle plekken en houdt met je rechterhand de bus gelspray of glassex paraat, mocht het beest plots toch wegvliegen.
Succes gegarandeerd.
[edit]
Oja, wel eerst verdoven met een (zachte) klap met een krant oid.
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door oheng op 31-07-2003 19:06]
quote:Eet je ze op?
Op donderdag 31 juli 2003 19:07 schreef CIXX het volgende:
Hap - kauw - slik methode werkt altijd
muggen sla ik, met vlakke hand of een opgerold tijdschrift, vakkundig tot snot. Vliegen mep ik het liefst uit de lucht, of pets ze tegen 'n muur ofzo. Als ze suf zijn ga 'k er op staan of pets ze het raam uit.
quote:Levert de nodige extra eiwitten voor een optimale prestatie
Op donderdag 31 juli 2003 19:09 schreef Flying het volgende:[..]
Eet je ze op?
Bagger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |