quote:Ik als TS van dat topic wil me daarbij aansluiten. Ik vind het jammer dat een toch wel degelijk serieus maar vooral ook interessant onderwerp (daar het volgens mij nog niet echt eerder voorbij gekomen is) door een aantal mensen die offtopic bezig zijn gesloopt wordt.
Op maandag 18 augustus 2003 13:13 schreef Moonah het volgende:
Relatie tussen twee borderliners
Ik word het een beetje zat, dat bepaalde types continu proberen hun gelijk te halen over al dan niet faken van borderline.
Die discussie is uitgebreid gevoerd.
Het lijkt me niet gepast dat telkens (offtopic!) weer opnieuw te doen.
Frenkie, je had al gewaarschuwd, maar kennelijk trekt men zich erweinig van aan.
quote:Ach...
Op maandag 18 augustus 2003 13:14 schreef Kreator het volgende:
Beter nog: open een borderline forum, dan kan het uit m'n AT.
quote:Ja, snap ik
Op maandag 18 augustus 2003 14:11 schreef Kreator het volgende:
Ik ben geen moderator. Ik geef je alleen een link naar de discussie die al gevoerd is over precies hetzelfde....
quote:Maar dan graag wél een topic met een serieuze openingspost.
Op maandag 18 augustus 2003 14:16 schreef Henk_Glimlach het volgende:[..]
Ja, snap ik
Ik geef alleen aan dat het mij geen gek idee lijkt om in elk geval 1 topic open te laten waar deze discussie in gevoerd kan worden, omdat die anders overal gevoerd wordt waar ie niet hoort.
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:17 schreef Moonah het volgende:[..]
Ach...
Je kunt ook kijken waar je irritaties vandaan komen en daar iets mee doen.
quote:Dat zou ik niet doen. Juist als iemand zich in de 'normale' discussie niet meer welkom voelt gaat ie elders kankeren. Ik vind jouw reacties doorgaans ook niet van een bijzonder hoog niveau en gauw flame-opwekkend, toch lijkt het mij niet verstandig om jou uit een discussie-topic te verbannen, omdat je nu eenmaal toch gehoord wilt worden. Zo geldt dat voor iedereen die meent wat te zeggen te hebben. Mensen eruitschoppen omdat zijn mening je niet aanstaat of hij die mening verwoordt op een manier die je niet zint is niet constructief, dan kun je de discussie net zo goed niet voeren.
Op maandag 18 augustus 2003 15:24 schreef SEMTEX het volgende:
Open een centraal borderline-topic, schop iedereen die alleen maar komt om te kankeren eruit
Ik pleit zeker voor een centraal borderlinetopic waar de discussie over aanstellerij en 'in de mode zijn' gevoerd kan worden, maar dan wel graag met zowel de leden van (niet mijn term) het 'knuffelkliekje' als de niet altijd genuanceerde meningen van milagro, MikeyMo, Lithion ik noem maar wat namen.
quote:daar ben ik het mee eens....en volgens sommige hoor ik ook bij het "knuffel kliekje" maar naar mijn idee zeg ik niet bijna alleen maar knuffel, kusje, of weet ik t wat maar kan ik ook gewoon deelnemen aan een discussie....en ben het ook zeker wel es eens met de meningen van mensen die niet bij het "knuffelkliekje" horen....
Op maandag 18 augustus 2003 15:37 schreef Henk_Glimlach het volgende:[..]
Dat zou ik niet doen. Juist als iemand zich in de 'normale' discussie niet meer welkom voelt gaat ie elders kankeren. Ik vind jouw reacties doorgaans ook niet van een bijzonder hoog niveau en gauw flame-opwekkend, toch lijkt het mij niet verstandig om jou uit een discussie-topic te verbannen, omdat je nu eenmaal toch gehoord wilt worden. Zo geldt dat voor iedereen die meent wat te zeggen te hebben. Mensen eruitschoppen omdat zijn mening je niet aanstaat of hij die mening verwoordt op een manier die je niet zint is niet constructief, dan kun je de discussie net zo goed niet voeren.
Ik pleit zeker voor een centraal borderlinetopic waar de discussie over aanstellerij en 'in de mode zijn' gevoerd kan worden, maar dan wel graag met zowel de leden van (niet mijn term) het 'knuffelkliekje' als de niet altijd genuanceerde meningen van milagro, MikeyMo, Lithion ik noem maar wat namen.
quote:Daarom zei ik ook niet 'iedereen die komt om te discussieren', maar 'iedereen die komt om te kankeren'. Wel blijven lezen, Henk
Dat zou ik niet doen. Juist als iemand zich in de 'normale' discussie niet meer welkom voelt gaat ie elders kankeren. Ik vind jouw reacties doorgaans ook niet van een bijzonder hoog niveau en gauw flame-opwekkend, toch lijkt het mij niet verstandig om jou uit een discussie-topic te verbannen, omdat je nu eenmaal toch gehoord wilt worden.
Van mij mogen kritische meningen zeker gehoord worden, alleen gezeik als" Hey kijk een rel, kom we gaan meedoen.. euh wat is borderline eigenlijk?!" of reacties als "borderline, manisch depressiviteit of andere kwaaltjes."
Flikker op als je gene idee hebt wat het inhoudt EN je er niet in wilt verdiepen, maar als je alleen komt om te rellen.
Ik heb zin in een ei ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 18-08-2003 15:55]
quote:Daar gaat het hier niet over
Op maandag 18 augustus 2003 15:42 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
daar ben ik het mee eens....en volgens sommige hoor ik ook bij het "knuffel kliekje" maar naar mijn idee zeg ik niet bijna alleen maar knuffel, kusje, of weet ik t wat maar kan ik ook gewoon deelnemen aan een discussie....en ben het ook zeker wel es eens met de meningen van mensen die niet bij het "knuffelkliekje" horen....
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 15:21 schreef SEMTEX het volgende:[..]
quote:Omdat iemand met dat probleem zat, blijkbaar was er dus behoefte aan om over te praten. Echter: er is een soort vaste borderlinebashkliek ontstaan die, als ze het woord 'borderline' horen altijd steevast met hun zgn. leuke grapjes komen om zo weer een borderlinetopic te verkankeren. Van mij had de vraag van deze meneer echter ook in 't andere borderlinetopic gemogen, maar daar wist hij/zij ws het bestaan niet van af.
Op maandag 18 augustus 2003 15:58 schreef EggsTC het volgende:
Als iedereen in dat soort topics komt om te kankeren, waarom zo'n topic openen? Meestal lees ik die topics niet eens omdat altijd hetzelfde gejank er in voor komt, altijd dezelfde sukkels die grappen moeten maken, altijd gezeik gezeik en nog eens gezeik. Laat die topics gewoon achterwege, ben je ook van het gezeik af.
quote:Leuke analyse, maar tegenwoordig weten de mensen die zo'n topic openen dat er gezeik in komt. Het woord verkankeren kan je ook wel weg laten omdat dat ook wel gevoelig ligt bij een hoop mensen, dat ff terzijde. Die sukkels die altijd zitten te grappen in die topics moeten is aangepakt worden maar dat gebeurd bijna niet. Kom ik met een offtopic post en word gelijk eraf gesmeten.. ok, is wat voor te zeggen. Soms is de consequentie ver te zoeken, hiermee doel ik niet op MODS en FA's. Ik doel op de sukkels die een keer weg moeten blijven uit die topics als ze geen zinnig antwoord te melden hebben en alleen andere mensen proberen te kwetsen.
Op maandag 18 augustus 2003 16:01 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Omdat iemand met dat probleem zat, blijkbaar was er dus behoefte aan om over te praten. Echter: er is een soort vaste borderlinebashkliek ontstaan die, als ze het woord 'borderline' horen altijd steevast met hun zgn. leuke grapjes komen om zo weer een borderlinetopic te verkankeren. Van mij had de vraag van deze meneer echter ook in 't andere borderlinetopic gemogen, maar daar wist hij/zij ws het bestaan niet van af.
quote:Dit was een newbie, die kon dat dus niet weten.
Op maandag 18 augustus 2003 16:03 schreef EggsTC het volgende:[..]
Leuke analyse, maar tegenwoordig weten de mensen die zo'n topic openen dat er gezeik in komt.
quote:Als je de UTFS-methode gebruikt is daar niet moeilijk achter te komen. Bovendien snap ik de hele zin van deze discussie niet... het probleem blijft zich toch wel voordoen dat ze grappen in die topics, of jij het nou leuk vind of niet.
Op maandag 18 augustus 2003 16:05 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dit was een newbie, die kon dat dus niet weten.
Kom gewoon niet meer in die topics.
quote:Daar zijn recent 3 hele topics over volgeluld,
quote:Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We gaan geen onderwerpen schuwen omdat bepaalde users die onderwerpen niet aanstaan. Zo werkt het natuurlijk niet!
Op maandag 18 augustus 2003 16:06 schreef EggsTC het volgende:[..]
Als je de UTFS-methode gebruikt is daar niet moeilijk achter te komen. Bovendien snap ik de hele zin van deze discussie niet... het probleem blijft zich toch wel voordoen dat ze grappen in die topics, of jij het nou leuk vind of niet.
Kom gewoon niet meer in die topics.
Dat ene topic is nu opgeschoond en er kan gewoon over gediscussieerd worden!
quote:Dank je!!!
Op maandag 18 augustus 2003 16:03 schreef EggsTC het volgende:[..]
. Ik doel op de sukkels die een keer weg moeten blijven uit die topics als ze geen zinnig antwoord te melden hebben en alleen andere mensen proberen te kwetsen.
quote:Precies, maar MikeyMo moest zo nodig die oude discussie weer aanzwengelen, die hier niet van toepassing was. En dat heeft gewoon met respect te maken.
Op maandag 18 augustus 2003 16:07 schreef yvonne het volgende:
Daar zijn recent 3 hele topics over volgeluld,
en naar ik toen dacht waren we er aardig uit,
quote:Precies
wildgroei moet vermeden worden idd, maar verder is het leven en laten leven, als mensen het nou eenmaal prettig vinden om ervaringen uit te wisselen zitten ze mij iig niks in de weg,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |