abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12637622
Het loopt natuurlijk wel enorm door elkaar heen he. Ik heb daarstraks nog gepost dat ik me lichamelijk belabberd voel en dus niet ga sporten, maar in bed kruip. Kun je als een dagboekposting zien. Of als iemand nou post dat hij zich zo goed voelt omdat hij daarnet zo leuk met zijn vierjarige zoontje naar de speeltuin is geweest, is dat dan een dagboekposting? Had hij gewoon moeten posten dat hij zich goed voelt zonder verdere uitweiding?

De ergernis over het meenemen van MSN-ruzies naar hier kan ik begrijpen, de ergernis over dagboekpostings nog niet zo...ik zie het verschil wel tussen een posting waarin iemand slechts meldt dat hij baalt, en een posting waarin iemand meldt dat hij baalt omdat zijn fiets is gejat, maar is die laatste nou echt zo onwenselijk? Of komt de ergernis pas op als het hele verhalen betreft? (DAT snap ik dan weer wel )

pi_12637694
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:40 schreef sheila_na_gig het volgende:
zelfde als whistler112
is dat nou een reactie op mij of gewoon tegelijk hetzelfde gepost
in ieder geval, ben het er dus mee eens.
pi_12637773
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:42 schreef Whistler112 het volgende:
Ja, we waren kennelijk tegelijkertijd aan het posten
  Admin vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:47:13 #254
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12637807
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:42 schreef Whistler112 het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat een post met ik voel me wel lekker vandaag, want....vul maar in leuker om te lezen dan alleen ik voel me goed, maar dat is persoonlijk
En ik ga kippensoep eten of maken hoeft toch niet perse in Hvjjn?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_12637925
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat een post met ik voel me wel lekker vandaag, want....vul maar in leuker om te lezen dan alleen ik voel me goed, maar dat is persoonlijk
En ik ga kippensoep eten of maken hoeft toch niet perse in Hvjjn?

dat is zo, als ik 10 reacties met ik voel me dit en dit na elkaar komen scroll ik daar zo doorheen, lees liever waarom het goed of slecht gaat. maar idd, alleen melden dat je iets (onbelangrijks) gaat doen hoeft van mij ook niet zo nodig. Dingen als dat ik me kamer net opgeruimt heb ofzo die laat ik ook al achterwege enzo, maar soms twijfel ik gewoon nog of ik iets moet posten of niet.

Soms hebben ook kleine en voor andere mensen onbelangrijke dingen al invloed op m'n stemming, en als ik die dan post dan kan dat dus als onbelangrijk en niet ontopic worden gezien.

pi_12637930
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:52 schreef Whistler112 het volgende:

[..]

dat is zo, als ik 10 reacties met ik voel me dit en dit na elkaar komen scroll ik daar zo doorheen, lees liever waarom het goed of slecht gaat. maar idd, alleen melden dat je iets (onbelangrijks) gaat doen hoeft van mij ook niet zo nodig. Dingen als dat ik me kamer net opgeruimt heb ofzo die laat ik ook al achterwege enzo, maar soms twijfel ik gewoon nog of ik iets moet posten of niet.

Maar, soms hebben ook kleine en voor andere mensen onbelangrijke dingen al invloed op m'n stemming, en als ik die dan post dan kan dat dus als onbelangrijk en niet ontopic worden gezien.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')