abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12269454
Ik wil volgend jaar geen 650-award meer, dus bij deze beloof ik vaker naar de Kuip te gaan. .

(En een keer naar dat blok beton , maar das voor Sensation. .)

pi_12269970
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 00:09 schreef Loek-B het volgende:
Ik wil volgend jaar geen 650-award meer, dus bij deze beloof ik vaker naar de Kuip te gaan. .

Maar 1x, pak de gelijk white en black beide
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 00:43:18 #178
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_12270162
quote:

Geen verstand van voetbal en geen verstand van muziek.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 7 augustus 2003 @ 00:48:33 #179
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12270243
quote:

dat is iig al een begin
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_12270274
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 00:43 schreef Juan Zueco het volgende:

[..]

Geen verstand van voetbal en geen verstand van muziek.

J.

Van voetbal idd niet, maar van muziek schijnbaar wel.
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 00:58:57 #181
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_12270390
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 00:50 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Van voetbal idd niet, maar van muziek schijnbaar wel.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 7 augustus 2003 @ 01:03:25 #182
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_12270450
foutje bedankt..

[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 07-08-2003 01:16]

pi_12271101
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 00:48 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

dat is iig al een begin

En ik hoop het seizoen daarop een SCC te kunnen bemachtigen, maar dit seizoen nog niet... Dat komt op dit moment qua tijd en geld niet zo heel goed uit.Maar iig m'n best doen om zo vaak mogelijk te gaan, en dat gaan wel een aantal keren worden... .
pi_12274712
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 02:02 schreef Loek-B het volgende:

[..]

En ik hoop het seizoen daarop een SCC te kunnen bemachtigen, maar dit seizoen nog niet... Dat komt op dit moment qua tijd en geld niet zo heel goed uit.Maar iig m'n best doen om zo vaak mogelijk te gaan, en dat gaan wel een aantal keren worden... .

Vanwaar dat ineens, is je teletekst op je tv kapot
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_12274785
Op Vi.nl staat dat Elmander waarschijnlijk definitief word overgenomen door Anderlecht
pi_12275779
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 18:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is ook al heel oud natuurlijk

Iemand die je binnen haalt als "het grootste talent" van Europa, moet natuurlijk niet al 3 jaar schipperen.... Jammer, maar helaas, Elmander heeft zijn kans gehad. Leuke speler voor een club als RKC Waalwijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12275831
quote:

Ik kom er alleen als Feyenoord speeld, voor een feest of concert zeker niet!
pi_12277220
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 11:46 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik kom er alleen als Feyenoord speeld, voor een feest of concert zeker niet!

Helaas worden er in de Kuip maar weinig leuke concerten en feesten gehouden.... .
pi_12277574
Ik ga zo toch maar het nieuwe thuis-shirt kopen... Dat shirt is echt te mooi om niet te kopen... .
  donderdag 7 augustus 2003 @ 13:11:57 #190
52589 sjun
uit solidariteit
pi_12277885
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:25 schreef Qlimax het volgende:
neuzen denken allemaal dat het voor Feyenoord drama gaat worden dit seizoen.....

ben benieuwd of ze van al die oostblok ganzen en een belg (?) een elftal kunnen maken....

maar daar gaat het hier niet over....

15 punten uit 5 wedstrijden en jorien / rob / bert hadden gelijk....

minder punten en de typhus breekt uit.....

Eén van die Oostblokganzen bracht zo'n 18 miljoen in het laatje. Ene Pierre van Hooijdonk kostte er 10 maar dat leverde hij niet op bij verkoop.

Ik begin dan te denken dat er zakelijk iets niet helemaal in orde is bij die boeren op Zuid.

Overigens zie ik Bosveld niet als cruciale speler voor Feyenoord. Nu levert de man nog iets op en kan van Marwijk een nieuwe speler inwerken. Dit seizoen wordt mogelijk een overgangsseizoen. Nou en. Met een voorzitter als Jorien van den Herik komt het met Feyenoord wel goed.n Hij is een van de constante factoren van wat niveau bij Feyenoord.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 13:26:25 #191
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12278264
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 13:11 schreef sjun het volgende:

[..]
Dit seizoen wordt mogelijk een overgangsseizoen.

Jij zou toch moeten weten dat de supporters het geduld niet hebben om dit een overgangsseizoen te laten worden.
A.M.A.B
pi_12278357
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 13:26 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Jij zou toch moeten weten dat de supporters het geduld niet hebben om dit een overgangsseizoen te laten worden.

Idd.En zeker niet na het prijsloze kutseizoen dat we net achter de rug hebben...
  Moderator donderdag 7 augustus 2003 @ 14:00:22 #193
42184 crew  DaMart
pi_12279163
quote:
(feyenoordnet)

Elmander op eigen verzoek in etalage
[ Rotterdams Dagblad | Door Sjoerd Bootsma ]

Johan Elmander staat in de Feyenoord-etalage. De Zweedse spits heeft te kennen gegeven meer te willen spelen en die kans is kleiner geworden nu de Rotterdamse club de beschikking heeft over Dirk Kuijt en Danko Lazovic. ,,Daarom is Johan beschikbaar als een club zich meldt. Zowel huur als verkoop is bespreekbaar,'' aldus technisch directeur Rob Baan, ,,maar van ons hoeft hij niet weg.''

Elmander (22) onderschrijft de woorden van Baan. Na zijn tijdelijke verblijf bij Djurgardens had de aanvaller op meer krediet gerekend. Met zeven doelpunten schoot hij de Zweedse club naar de voorronde van de Champions League. ,,Feyenoord heeft een paar aanvallers gekocht. Het is daarom nog steeds moeilijk om een plaats in het eerste elftal te krijgen. Toch wil ik het proberen. Maar dan moet ik wel een kans krijgen,'' verzucht Johan Elmander.

,,Feyenoord,'' vervolgt hij, ,,heeft nu een paar goede spitsen. Het enige dat ik wil, is spelen. Uiteraard voor Feyenoord. Ik hou erg van Rotterdam en van Nederland, ik wil niet weg. Maar als speler moet je voetballen. Daarom is het soms verstandig om een stapje terug te doen om er daarna weer twee vooruit te kunnen maken. Het is aan de trainer om te bepalen wat hij met mij wil.''

Getuige de woorden van Baan heeft ook Bert van Marwijk zijn voorkeur intern duidelijk gemaakt. Ook in de oefenwedstrijden was zichtbaar dat Lazovic en Kuijt de voorkeur van hun trainer genoten. Elmander: ,,Ik kan niet meer dan mijn best doen tijdens wedstrijden en trainingen. De komende weken moet blijken waar mijn toekomst ligt.''

Vorige week was Elmander reeds in gesprek met FC Kopenhagen. De Deense kampioen, die gisteravond ten koste van Sliema Wanderers de derde voorronde van de Champions League bereikte, was serieus. ,,Ik heb een gesprek met Kopenhagen gehad, maar de clubs kwamen er financieel niet uit.''

Rob Baan weet niets van belangstelling van Anderlecht. ,,De Belgen hadden drie jaar geleden interesse toen wij Johan kochten. Ook vorig jaar heeft men het een keer geprobeerd.''

Feyenoord kocht Elmander in 2000 voor 2,3 miljoen euro van Ögryte. De toen 19-jarige spits gold als het grootste talent van zijn land en tekende voor vijf jaar in de Kuip. Maar tot op heden is hij niet in de voetsporen van de illustere Ove Kindvall (1970) getreden. Integendeel, kort na zijn komst kwam Pierre van Hooijdonk. ,,En nu zijn er weer nieuwe spitsen. Maar ik blijf een groot talent, al moet ik wel de kans krijgen om dat te bewijzen. Ik weet dat er in het topvoetbal weinig tijd is om iemand die gelegenheid te geven. Daar moet ik proberen mee te leven.''

En alsof het al niet genoeg was, werd Djurgardens gisteravond in de voorronde van de Champions League uitgeschakeld door Partizan Belgrado, de oude club van Danko Lazovic. De twee Feyenoorders keken met Salomon Kalou gezamenlijk naar de wedstrijd, die in Solna in 2-2 eindigde. Na het 1-1 gelijkspel in Belgrado won Partizan op basis van de gescoorde doelpunten in Zweden. De Serviërs spelen in de derde voorronde tegen Newcastle United. Geert den Ouden bereidde de openingstreffer van Djurgardens voor (1-0), maar werd in de zeventigste minuut vervangen door Samuel Wowoah die de 2-2 maakte.

donderdag 7 augustus 2003 @ 14:21:22 #194
52589 sjun
uit solidariteit
pi_12279615
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 13:26 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Kijk, die KNVB beker wordt natuurlijk gewoon binnengehaald en als er twee keer van PSV en Ajax gewonnen wordt doet niemand moeilijk in Rotterdam
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  donderdag 7 augustus 2003 @ 14:47:13 #195
32974 Xante
Levend en wel
pi_12280165
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:21 schreef sjun het volgende:

[..]

Kijk, die KNVB beker wordt natuurlijk gewoon binnengehaald en als er twee keer van PSV en Ajax gewonnen wordt doet niemand moeilijk in Rotterdam

Maar de kans dat dat gebeurt is niet al te groot .
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_12281746
quote:

[..]

Die kans is erg klein zelfs. Ajax wist de afgelopen 2 seizoen te winnen in de Kuip. In de ArenA kwam fnoord niet verder dan een gelijk spel.
Let yourself go and enjoy the bassline...
  donderdag 7 augustus 2003 @ 16:41:03 #197
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_12282921
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 02:02 schreef Loek-B het volgende:

[..]
Maar iig m'n best doen om zo vaak mogelijk te gaan, en dat gaan wel een aantal keren worden... .

precies dezelfde post als vorig jaar
Feyenoord Rotterdam
pi_12283237
quote:

[..]

De KNVB beker hebben we al jaren niet gewonnen, dus waarom zouden we die nu opeens zomaar winnen?
pi_12283270
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 12:45 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Helaas worden er in de Kuip maar weinig leuke concerten en feesten gehouden.... .

aanstaande maandag komen de Rolling Stones en het geluid is 10x beter als in de aRENa!
pi_12283319
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 12:59 schreef Loek-B het volgende:
Ik ga zo toch maar het nieuwe thuis-shirt kopen... Dat shirt is echt te mooi om niet te kopen... .
Dacht dat je krap bij kas zat, voor dat geld kan je volgens mij beter losse kaartjes kopen, of sparen voor je seizoenskaart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')