quote:Wat een drama is dit zeg. Voor de competitie tegen de joden kwam ik pas om 5 voor 1 het stadion binnen omdat ik me verslapen had, en nu nemen ze me nog een half uur van mijn slaaptijd af. Gooi die wedstrijden gewoon op een normale tijd van 18:00 uur, de supporters kunnen toch niet meer bij elkaar komen.
Op zaterdag 9 augustus 2003 10:28 schreef Luni het volgende:
Topduels al om 12:30 uur
[ Algemeen Dagblad ]
Spaans
quote:Als de club een speler aan de kant schuift die zich 7 jaar lang heeft ingezet tot het uiterste, die wist wat er er onder de supporters leefden, die als één van de weinige het "geen woorden, maar daden" vertolkten, die voorraan stond bij opstootjes om ze maten te helpen, dan is er iets héél fouts. Zeker als hij dan voor een fooitje mag vertrekken, net zoals emerton en kalou voor fooitjes de deur uit gaan.
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:12 schreef Loek-B het volgende:[..]
Waarom dat? Jullie lijken het minder erg te vinden als Feyenoord verliest dan mij, zolang jullie je sfeertje en je bier maar hebben.
.
Wat voor elftal staat er nu? Bejaarden, mietjes, en buitenlanders, ik kan me nog weinig identificeren met deze ploeg. Onze aanvoeder is een mietje die ipv een tackle z'n handtas voor de bal gooit, en bij elke loopactie bang is z'n naaldhakken te breken. Z'n gozer moet dan de kar gaan trekken
Tel daar bij op dat het Feijenoord bestuur weer van die enge praktijken uithaalt, door bijvoorbeeld op de open dag Radio Rijmond te verzoeken niet aan de supporters te vragen wat zij van het vertrek van Bosvelt vinden.
Er is niet veel meer voor nodig op de bom echt te laten knallen dit seizoen, ik ben benieuwd...
PS:
Als jij denkt dat een verloren wedstrijd mij niks doet dan heb je het toch aardig verkeerd. Het feit dat ik voetbal meer vindt dan alleen 2x 45 minuten, betekend niet dat ik niet doodziek ben van een nederlaag van me club.
[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 09-08-2003 14:28]
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 12:16 schreef Staanplaats het volgende:
Onze aanvoeder is een mietje die ipv een tackle z'n handtas voor de bal gooit, en bij elke loopactie bang is z'n naaldhakken te breken. Z'n gozer moet dan de kar gaan trekken
quote:oeh een die-hard
Op zaterdag 9 augustus 2003 12:16 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Als de club een speler aan de kant schuift die zich 7 jaar lang heeft ingezet tot het uiterste, die wist wat er er onder de supporters leefden, die als één van de weinige het "geen woorden, maar daden" vertolkten, die voorraan stond bij opstootjes om ze maten te helpen, dan is er iets héél fouts. Zeker als hij dan voor een fooitje mag vertrekken, net zoals emerton en kalou voor fooitjes de deur uit gaan.
En wat halen we terug? Buitenlanders en dertigers voor de hoofdprijs.Wat voor elftal staat er nu? Bejaarden, mietjes, en buitenlanders, ik kan me nog weinig identificeren met deze ploeg. Onze aanvoeder is een mietje die ipv een tackle z'n handtas voor de bal gooit, en bij elke loopactie bang is z'n naaldhakken te breken. Z'n gozer moet dan de kar gaan trekken
Tel daar bij op dat het Feijenoord bestuur weer van die enge praktijken uithaalt, door bijvoorbeeld op de open dag Radio Rijmond te verzoeken niet aan de supporters te vragen wat zij van het vertrek van Bosvelt vinden.
Er is niet veel meer voor nodig op de bom echt te laten knallen dit seizoen, ik ben benieuwd...
PS:
Als jij denkt dat een verloren wedstrijd mij niks doet dan heb je het toch aardig verkeerd. Het feit dat ik voetbal meer vindt dan alleen 2x 45 minuten, betekend niet dat ik niet doodziek ben van een nederlaag van me club.
Ik kan onder al beter op zaterdagavond naar Rotterdam gaan onderhand!
-edit-
Laatste oefenpartijtje ook verloren! Hopelijk bewaren ze de kwaliteit voor de HCE!
[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 09-08-2003 18:10]
Ik hoop dat ze bij feyenoord wel snappen dat als zij tegen NEC spelen dat zij niet meer aan het oefenen zijn maar echt met de competitie bezig zijn.
Ook wist feyenoord maar 1 x te scoren in de oefencampagne........dat beloofd weinig goeds mensen.........
quote:Op basis van de voorbereiding is fnoord geen kandidaat om mee te strijden in het kampioenschap. Maar je weet nooit hoe het gaat lopen in de competitie....
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:26 schreef Speed1971 het volgende:
2-0 verliezen van een promovendus..........Ik hoop dat ze bij feyenoord wel snappen dat als zij tegen NEC spelen dat zij niet meer aan het oefenen zijn maar echt met de competitie bezig zijn.
Ook wist feyenoord maar 1 x te scoren in de oefencampagne........dat beloofd weinig goeds mensen.........
quote:True!
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:40 schreef Duiveltja het volgende:Op basis van de voorbereiding is fnoord geen kandidaat om mee te strijden in het kampioenschap. Maar je weet nooit hoe het gaat lopen in de competitie....
Ik kijk het gewoon een wedstrijd of 10 aan!
quote:Kom op zeg! Het zijn maar oefenduels!
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:48 schreef Loek-B het volgende:
Nu begint de situatie wel écht kritiek te worden, ja...
Dat het resultaat bout is, daar heb je gelijk in!
Maar als Feyenoord strax na 6 wedstrijden een punt heeft ofzo, dan is de situatie pas écht kritiek!
quote:Ja, tegen lekker aansprekende tegenstanders ook. PSV wint alles, en die speelden tegen tegenstanders die echt wel hoger aangeschreven kunnen worden dan onze tegenstanders. Als we na 6 wedstrijden 15 punten hebben hoor je mij niet klagen, maar ik zie het met angst tegemoet ...
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:02 schreef FrankyMcG het volgende:Kom op zeg! Het zijn maar oefenduels!
Spaans
quote:Ik denk dat de situatie nu al kritiek is. Het vertrouwen van de spelers zal niet al te best zijn. Het scorend vermogen is ook niet goed en eigemlijk zeer slecht te noemen.
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:02 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Kom op zeg! Het zijn maar oefenduels!
Dat het resultaat bout is, daar heb je gelijk in!
Maar als Feyenoord strax na 6 wedstrijden een punt heeft ofzo, dan is de situatie pas écht kritiek!
Portsmouth speelde vorig jaar een divisie lager, dat zegt genoeg lijkt mij. En feyenoord kwam er echt niet aan te pas.......
quote:Portsmouth heeft dan ook goed ingekocht.
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:38 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik denk dat de situatie nu al kritiek is. Het vertrouwen van de spelers zal niet al te best zijn. Het scorend vermogen is ook niet goed en eigemlijk zeer slecht te noemen.
Het argument dat het maar oefenwedstrijden zijn is flauwekul. Waarom denk je dat er oefenwedstrijden zijn. Om gewoon maar een beetje dom te ballen. Nee er wordt geoefend en als je tijdens het oefenen zo slecht presteerd zijn er toch wel degelijk dingen aan de hand.Portsmouth speelde vorig jaar een divisie lager, dat zegt genoeg lijkt mij. En feyenoord kwam er echt niet aan te pas.......
Maar dit resultaat is slecht, en we zullen volgende week ook veel spreekkoren krijgen.
quote:Je bedoelt dat er mensen komen kijken?
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:41 schreef RedGuy het volgende:
Maar dit resultaat is slecht, en we zullen volgende week ook veel spreekkoren krijgen.
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:29 schreef Leshy het volgende:[..]
Je bedoelt dat er mensen komen kijken?
![]()
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 17:02 schreef Vikingo het volgende:
Diep, diep, diep teleurgesteld ben ik in RTL5. Heb gisteren de samenvatting zitten kijken. Wat denk je? Hebben die gasten al onze kansen d'ruit geknipt. Nu leek het net alsof we allerbelabberdst hadden gespeeld. Daar zal onze Bert niet blij mee zijn.
Als Neuskens heeft gekeken, denkt-ie waarschijnlijk dat NEC volgende week een kans maakt in de Tempel. En dat is zeer onwaarschijnlijk.
RTL5 heeft het dan niet uitgezonden, maar heb inmiddels begrepen van daar aanwezige supporters begrepen dat Portsmouth ternauwernood aan een monsternederlaag was ontsnapt. De ene na de andere aanvalsgolf denderde op het doel van Wapenaar af. Mara ja, die muur van 40 graden, hè............
quote:
Diep, diep, diep teleurgesteld ben ik in RTL5. Heb gisteren de samenvatting zitten kijken. Wat denk je? Hebben die gasten al onze kansen d'ruit geknipt. Nu leek het net alsof we allerbelabberdst hadden gespeeld. Daar zal onze Bert niet blij mee zijn.
Als Neuskens heeft gekeken, denkt-ie waarschijnlijk dat NEC volgende week een kans maakt in de Tempel. En dat is zeer onwaarschijnlijk.
RTL5 heeft het dan niet uitgezonden, maar heb inmiddels begrepen van daar aanwezige supporters begrepen dat Portsmouth ternauwernood aan een monsternederlaag was ontsnapt. De ene na de andere aanvalsgolf denderde op het doel van Wapenaar af. Mara ja, die muur van 40 graden, hè............
Is dit nou serieus bedoeld
quote:In overleg met Van Marwijk zal hij het aankoopbeleid wel regelen.
Op zondag 10 augustus 2003 01:25 schreef Glacius het volgende:
Welke achterlijke dombo houdt zich bij Feyenoord bezig met het aan- en verkoopbeleid? Baan?
Op dit moment zit het transferbeleid ontzettend raar in elkaar, maar ja stel je voor dat ze ineens kampioen worden en dan roemt iedereen het transferbeleid.
quote:K*nkerhitte en wedstrijd
Maar ja, die muur van 40 graden, hè............
quote:Ik heb weleens gelezen dat Feyenoord de enige club in de HCE is waar je een seizoenkaart in 3 termijnen mag betalen? Klopt dit en geldt dit voor alle vakken?
Op donderdag 7 augustus 2003 16:54 schreef Luni het volgende:
Dacht dat je krap bij kas zat, voor dat geld kan je volgens mij beter losse kaartjes kopen, of sparen voor je seizoenskaart
quote:Klopt ja...je moet alleen erg veel rente betalen over die 3 termijnen..
Op zondag 10 augustus 2003 20:40 schreef What het volgende:[..]
Ik heb weleens gelezen dat Feyenoord de enige club in de HCE is waar je een seizoenkaart in 3 termijnen mag betalen? Klopt dit en geldt dit voor alle vakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |