Afvallen is een combinatie van meerdere dingen. Zwemmen is zeker goed voor de conditie.
Ga lekker een paar keer in de week sporten, houdt je conditie op peil en je zal zien dat je gauw tevreden bent, hoef je niet eens voor af te vallen.
Aan te raden is om minstens 2 keer in de week minstens 1,5 km te zwemmen in minder dan 1 uur.
Het kan ook zijn dat je dikker wordt, omdat je lichaam een extra vetlaag aanmaakt om zichzelf te beschermen tegen de kou.
Ow, wat ook werkt als je gaat sporten om af te vallen is om snoepgoed te laten staan. Wat er niet in komt hoeft er niet af.
Kijk hier maar: http://www.overgewicht.nl/right_energieverbruik.htm
quote:ik lees het.
Op donderdag 31 juli 2003 15:50 schreef imago het volgende:
Volgens overgewicht.nl verbrand je met zwemmen anders een hoop calorieën!Kijk hier maar: http://www.overgewicht.nl/right_energieverbruik.htm
Dus zwemmen, 2 keer in de week, vaker is beter. Hou minstens een dag rust tussen in, zodat je lichaam kan herstellen. En dan minstens 1 uur bezig zijn. Lekker baantjes trekken.
Afhankelijk is ook waar je wilt afvallen. Volgens mij is joggen een van de betere dingen om te doen voor je buikje.
Ik had paar maanden geleden klein buikje..nu behoorlijk strak.
Dagelijks 6X25 keer opdrukken
of steeds per 15 of 20 ..
zit zelf momenteel rond de 8 x 50 per dag.
Je krijg er en energie van..en je verstevigd borst-en buik spieren.
en onbewust been- en bil spieren
En ook omdat ik s'avond tijdens vrij zwemmen zwom in het 50 meter bad en over/onder/naast mensen moest zwemmen. Ongeacht in welke baan je zat er zaten altijd oude vrouwen in de weg. Heel erg irritant!
quote:Lang trainen, met lage intensiteit voor vetverbranding.
Op donderdag 31 juli 2003 16:15 schreef Superher0 het volgende:
Je gebruikt heel veel spieren in je lichaam. Dus dat klopt wel. Gewoon gaan zwemmen. Duursporten zijn zo-ie-zo goed voor je. Pas na een bepaalde tijd gaat je lichaam over op vet verbranding. Alles wat hij daarvoor gebruikt haalt hij rechtstreeks uit de aanwezige stoffen in je bloed. De lengte en intensiteit is erg belangrijk.Dus zwemmen, 2 keer in de week, vaker is beter. Hou minstens een dag rust tussen in, zodat je lichaam kan herstellen. En dan minstens 1 uur bezig zijn. Lekker baantjes trekken.
Afhankelijk is ook waar je wilt afvallen. Volgens mij is joggen een van de betere dingen om te doen voor je buikje.
Dat betekent dus ook niet in het weekend zuipen.
O ja, beetje dobberen telt niet als zwemmen he?
quote:Lokaal vet verliezen kan sowieso niet.
Op vrijdag 1 augustus 2003 03:37 schreef Marialice het volgende:
Maar dat laatste houdt ook in dat je minder dan bij andere sporten gericht bent op 'probleemgebieden', en dat je dus minder snel gericht resultaat ziet.
quote:Lokaal strakker worden wel, en uiteindelijk gaat het toch om het zichtbare resultaat. Maar je hebt gelijk, verkeerd geformuleerd.
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:29 schreef Najra het volgende:
Lokaal vet verliezen kan sowieso niet.
quote:Nog niet, maar ga het wel doen!
Op donderdag 31 juli 2003 15:29 schreef Jim_Carrey het volgende:
Ik wil het namelijk wel gaan doen. Alleen vraag ik me af of je er wel van afvalt. En of ik hierdoor mijn pens kwijt raak. Zijn er fokkers die hier ervaring mee hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |