abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 31 juli 2003 @ 12:39:30 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12137933
Zwangerschap en babytjes deel 73 is gesplitst in Zwangerschap en Geboorte deel 1 (alles mbt zwangerschappen en de geboorte) en Het grote kleine babietjes topic deel 1 (het eerste jaar vanaf de geboorte)

Babietjes:

4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
6 december 2002: Dylan, zoon van cheela
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
24 januari 2003: Nailo, zoon van mal-lam
4 februari 2003: Babet, dochter van Rosie
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
20 april 2003: Yelena Sophia, dochter van Artemis665 en leviathanfd (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy & Ocmerda
17 mei 2003: Dagmar, dochter van dolle_hond (papa)
20 mei 2003: Lars, zoon van Pluizzje
22 mei 2003: Sven, zoon van easy-going
* 15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne & Sc0rPi0n
15 juli 2003: Lina Jolene, dochter van beware_reageerd (papa)
24 juli 2003: Merlyn Mirage Mandrake, zoon van Mirage en Overzichie
31 juli 2003: Jadey Luísa, dochter van Danosa
11 augustus 2003: Jasper, zoon van Logician & gemeenkaboutertje
12 augustus 2003: "Baby-bola", dochter van Parabola (papa)
* 15 augustus 2003: Max, zoon van Eska en BugsBunny
15 augustus 2003: Cas, zoon van Moussy en Black_Crow

[me=]vermeldingen in het rood zijn officiele fokbaby's

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 22-08-2003 09:44]

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 31 juli 2003 @ 12:43:18 #2
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_12138035
Wat zijn de criteria om fokbaby te mogen worden?
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_12138080
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 12:43 schreef Oosthoek het volgende:
Wat zijn de criteria om fokbaby te mogen worden?
Beide ouders moeten elkaar op FOK hebben ontmoet

* Bright zal dus nooit FOK-baby worden

donderdag 31 juli 2003 @ 12:50:29 #4
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12138215
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 12:16 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Zie :Zwangerschap en babytjes deel 73

[niet-zielig-mode]Maar daar is dus overheen gelezen [/niet-zielig-mode]

Oh, Scorpion, ik heb er ook helemaal niet op gereageerd, terwijl ik nog wel zo dol ben op slapende baby'tjes!!! Sorry, sorry, sorry Jij kunt natuurlijk niet aan mij zien dat ik het zulke lieve foto's vind, dat moet ik gewoon opschrijven Weer een beetje goedgemaakt?
pi_12138510
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 12:44 schreef Bright het volgende:

[..]

Beide ouders moeten elkaar op FOK hebben ontmoet

ojajoh, beide?
pi_12139405
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 13:03 schreef bixister het volgende:

[..]

ojajoh, beide?

* Bright denkt na..... als ouder A ouder B op FOK ontmoet en ouder B ontmoet ouder A op FOK, dan is het goed .... Hmmm..... ik denk .... ja, volgens mij wel.....

Ik denk dat ik twijfel, maar ik weet het niet zeker

Een duidelijk Ja

pi_12140565
Sven heeft vanmorgen zijn eerste prik gehad, en is nu aan het twijfelen tussen slapen en huilen (het is inmiddels een uurtje of 3 geleden). Voordeel van dit forum is dat ik hier nu dus op was voorbereid.
Maar lekker veel bij me houden vandaag en hopen dat het slapen wint.

mag Sven erbij in het lijstje, hij is van 22 mei en ik wil toch wat actiever gaan posten.

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_12140870
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 14:23 schreef easy-going het volgende:
Sven heeft vanmorgen zijn eerste prik gehad, en is nu aan het twijfelen tussen slapen en huilen (het is inmiddels een uurtje of 3 geleden). Voordeel van dit forum is dat ik hier nu dus op was voorbereid.
Maar lekker veel bij me houden vandaag en hopen dat het slapen wint.

mag Sven erbij in het lijstje, hij is van 22 mei en ik wil toch wat actiever gaan posten.

Dikke kans dat Sven lekker lang gaat slapen

En wat leuk nog een Sven erbij
Mooie naam he?

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_12141077
Ja, leuke naam he Sven, op dit moment ligt hij kreunend te slapen, heel zielig eigenlijk, maar ik weet gelukkig waar het van is.
  Jubileum moderator donderdag 31 juli 2003 @ 15:06:29 #10
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12141494
Sven staat erbij maar dan willen we wel foto's zien natuurlijk
Eva ♥ en Iris ♥
pi_12142057
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 15:06 schreef Lois het volgende:
Sven staat erbij maar dan willen we wel foto's zien natuurlijk
Ik heb geen scanner en geen digitale fotocamera, maar wel een dig.videocamera waar foto´s van gemaakt kunnen worden, alleen is de kwaliteit niet super........maar hier is er dan eentje:

was ook al een keer gepost in het fototopic, maar dit vinden jullie vat niet erg

ps waarom krijg ik nu "afbeelding" en niet meteen de foto

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 31-07-2003 15:31]

Jubileum moderator donderdag 31 juli 2003 @ 15:32:32 #12
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12142111
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 15:30 schreef easy-going het volgende:

ps waarom krijg ik nu "afbeelding" en niet meteen de foto

Je moet de url tussen [img] en [/img] zetten ipv [url]
ik heb het al gewijzigd, mooie foto!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_12142961
Nou dan trap ik ook maar hier af met 2 foto's die een beetje ondergesneeuwd waren in het Z&K topic.

Zal binnenkort weer wat mooie foto's plaatsen.

Verder slaapt ze goed door (23:00 - 5:00) dus kunnen mama en papa ook goed uitrusten.
Verder had ze vandaag weer eens lekker haar broek volgepoept met zo'n kracht dat 'mevrouw' al aardig bruin was op de rug
Dus rompertje verschonen en het matje waar ze op lag verschonen.

En dan kijkt ze je echt zo aan van "Dat was lekker, alsjeblieft mag jij het lekker opruimen "

♥ K, N, R en F ♥
pi_12146107
Goed idee, deze splitsing. Als mensen het maar niet erg vinden dat ik me ook lekker tegen de andere topics aanbemoei.

Scorpion, wat is ze toch heerlijk. t is dat Isa de mooiste ter wereld is, maar anders zou jouw dochter die titel krijgen.
(de cassière van AH vond laatst ook Isa de mooiste baby ter wereld, maar ze vertelde er direct achteraan dat ze zelf drie dochters heeft die ook allemaal de mooiste ter wereld zijn).

Isa gaat steeds meer lachen, dat is zo heerlijk. Ik moest vandaag ergens heen met de auto, dus zij in de maxi-cosi op de stoel naast me. Toen ze ging huilen ben ik maar liedjes voor haar gaan zingen, en daar moest ze enorm van glimlachen. Heb nog nooit zulk dankbaar publiek gehad. En grappig dat je je opeens nergens meer voor schaamt, want de ramen stonden wijd open dus iedereen kon me horen, maar dat maakte me niks uit. Wat blijft ze toch een prachtig wonder!

Heb mijn foto ook al geplaatst in fototopic, maar ter ere van dit nieuwe topic dan ook maar hier. Isa kijkt darts:

mooi he, alles
pi_12146269
@phileine Mijn dochter is de mooiste van de wereld

Als ik die foto van Isa zie moet ik altijd denken aan ons badritueel.
Dan is Norah in bad geweest en dan droog ik haar af.
Eerst haar haartjes, buik en beentjes (+ voetjes) en dan omdaaien en dan haar ruggetje. Vind het altijd wel grappig dat ze dan echt haar kont in de lucht steekt

♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 31 juli 2003 @ 19:12:33 #16
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12146703
Wat heb je toch een lief dochtertje, Phileine! Even een vraagje: Je hebt toch geen airbag voorin je auto aan de passagierskant?
pi_12146796
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 18:38 schreef phileine het volgende:

Heb mijn foto ook al geplaatst in fototopic, maar ter ere van dit nieuwe topic dan ook maar hier. Isa kijkt darts:

[afbeelding]

Was zeker Barney aan het spelen toen ze keek. >
  donderdag 31 juli 2003 @ 19:44:55 #18
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_12147227
Scorpion, ik had niet over Norah heengelezen hoor, in het vorige topic. Ik vind het echt een schatje , dus het is ook helemaal niet erg dat ik deze foto's hier nog een keertje vind.
Maar ik geef eerlijk toe dat ik wel even een reactie had mogen geven .
Daarom goed dat er hier een plaatsje is voor de babietjes, want die mogen inderdaad zeker niet ondergesneeuwd raken. Isa is ook weer lief en de foto van Sven kan ik niet zo goed zien, is iets te donker, helaas.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!fossiel donderdag 31 juli 2003 @ 22:12:34 #19
2628 Karin
pi_12149994
Wat een snoepies Isa, Norah en Sven Wat heerlijk klein nog.

Bram had vandaag een knaldag op het kdv. Hij was hartstikke heppiedepeppie toen hij thuiskwam. Lekker hardop lachen, zo heerlijk is dat.
Hij ligt nu al vanaf 8 uur te pitten (de afgelopen dagen was dat rond half 10 dat hij ging slapen) en heeft vandaag overdag ook veel meer geslapen als de laatste dagen. Ik hoop dat hij het redt nu de hele nacht doorslapen. Ik vind het eng. Zeker omdat ik morgen weer moet werken. En eigenlijk vind ik het ook helemaal niet gezellig. Heb ik hem de hele dag al niet gezien en nu lag hij al te slapen voordat wij ons lekker op de bank kroeluurtje hebben gehad.

pi_12152007
Voor zover ik Sven kan zien is ie adorable. 't is dat ik Isa al heb vergeven aan Zo van Mous, en dat mijn man al met een vriend in onderhandeling is over de bruidsschat (het bod staat op drie kamelen, maar daarvoor is onze tuin niet groot genoeg) en dat het niet nóg ingewikkelder moet worden met een derde kaper op de kust, anders zou het vechten worden.

ps: Spuuglokje, bedankt voor de bezorgdheid. Géén airbag op de passagiersstoel. Ik weet wel dat geadviseerd wordt om de maxi-cosi achterin te doen, maar ik vind het zo prettig als ik haar kan zien en aankijken.

mooi he, alles
  donderdag 31 juli 2003 @ 23:51:10 #21
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12152779
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 23:24 schreef phileine het volgende:
ps: Spuuglokje, bedankt voor de bezorgdheid. Géén airbag op de passagiersstoel. Ik weet wel dat geadviseerd wordt om de maxi-cosi achterin te doen, maar ik vind het zo prettig als ik haar kan zien en aankijken.
Snap ik hoor Phileine, toen wij nog een auto hadden zonder airbag daar, deed ik Wouter ook graag voorin om die redenen Nu hebben we een andere auto waar dat dus niet meer bij kan, maar Tristan was al erg vroeg uit zijn Maxicosi gegroeid, ging in een stoeltje waar zijn hoofje de andere kant uitkijkt, dus vanaf toen kon ik via een extra achteruitkijkspiegeltje aan de zonneklep zo in zijn gezichtje kijken Wat een onmogelijk lange zin trouwens, maar ik ben te slaperig om 'm netjes in stukken te hakken
pi_12157457
phileine, Sven is eik ook al min of meer uitgehuwelijkt wat zijn die kinderen er vroeg bij tegenwoordig he.

Ik zet de maxicosi ook lekker op de passagiersstoel (geen airbag), ik vind dat toch een wat prettiger idee, je hebt er idd zicht op en het lijkt me zo ongezellig als hij op de achterbank met zijn rug naar me toe zit.

pi_12157587
In mijn Fiatje Uno KAN de Baboo (maxicosi) alleen maar voorin, omdat de veiligheidsriem achterin veels te kort is.
Dus Lars zit daar ook altijd voorin. Gelukkig is m'n Uno'tje niet van zo'n recente makelij, dus geen airbag.

In de VW Lupo moet ie wel achterin (wel airbag voor). Maar anders zou ik hem ook achterin zetten. Met deze auto rijden we altijd lange afstanden (van Duitsland naar NL) en dan zit ik liever naast de chauffeur dan achterin.

pi_12159439
*tante lurkt hier liefdevol mee* Ze zijn kajoet, die van jullie!!! *overtefmodus aanzet en turbofoetusje maakt*
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 11:54:15 #25
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_12159492
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:51 schreef Catootje het volgende:
*tante lurkt hier liefdevol mee* Ze zijn kajoet, die van jullie!!! *overtefmodus aanzet en turbofoetusje maakt*
Ze hebben er nog geen idee van hoe dat wij geweldig kjoete kindjes aan 't afbakken zijn ...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')