abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juli 2003 @ 18:30:05 #1
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_12121120
In navolging van [centraal topic] Israël/Palestina discussie, # 31

Hier verder....

The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 30 juli 2003 @ 18:31:21 #2
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_12121143
Eigenlijk is dit topic al lang niet meer nodig, eigenlijk. .
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  woensdag 30 juli 2003 @ 18:32:33 #3
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_12121165
quote:
Achteraf bekeken, zou het misschien beter zijn geweest om de Palestijnen allemaal een schop onder hun kont te geven naar Jordanie. But then again, ook als de Joden niet waren gekomen
Het zou misschien beter geweest zijn da jij niet geboren was
Schijt aan iedereen
  woensdag 30 juli 2003 @ 18:33:28 #4
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_12121180
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 18:32 schreef Deadre het volgende:

[..]

Het zou misschien beter geweest zijn da jij niet geboren was

Oh, doodsverwensing.

Misschien wel, maar dat kunnen wij ook achteraf pas zien.

1 kernfysicus
  woensdag 30 juli 2003 @ 18:34:14 #5
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_12121194
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 18:33 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Oh, doodsverwensing.

Misschien wel, maar dat kunnen wij ook achteraf pas zien.

Ach kruip toch terug onder je steen
Schijt aan iedereen
  woensdag 30 juli 2003 @ 18:35:02 #6
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_12121206
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 18:34 schreef Deadre het volgende:

[..]

Ach kruip toch terug onder je steen

Wist je dat de duurzaamste gebouwen van steen zijn?
1 kernfysicus
  woensdag 30 juli 2003 @ 18:35:14 #7
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12121213
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 18:24 schreef motown het volgende:

Nee, je hoort er pas van als het gebeurt.

Nee het gebeurt daar dagelijks, docu op Canvas 1 jaar geleden.
quote:
De niet zo fanatieke minderheid vindt dit heus wel even fout als jij en ik, maar die vallen niet op, dus hen wordt wat dat betreft dus nooit wat gevraagd. Hoe kun jij nou het recht hebben om assumpties te maken dat de "hele cultuur" zo zou zijn?
En als dat zo zou zijn dan zouden die ratten wel zwaar bestraft worden, maar nee dat is niet zo.
Een bv Libanese rechter zei "als ik die mensen de doodstraf geef hebben we een volksopstand"
quote:
Ze hebben nog geen grondgebied, maar wel internationale erkenning dat ze recht hebben op grondgebied.
Dat zegt mij weinig, Aboriginals hebben geen enkele erkenning maar naar mijn mening hebben ze wel recht op autonome gebieden in Australie of reservaten.
VN,internationale erkenning het is allemaal leuk maar slaat nergens op.
quote:
Bovendien gaat jouw redenering helemaal niet op, want als land (of groep landen) A jou aanvalt, dan geeft dat jou nog niet het recht om land af te pakken van land B, zelfs niet als de meeste inwoners van land A en land B tot dezelfde etnische groep behoren.
maken?
Nee, dat is hier ook niet gebeurt.
Libanezen,Jordaniers,Egyptenaren vielen Israel aan.
Pallies waren staatsburgers van die landen dus opzich kan dat best.
quote:
Ach, dus als Stalin toch recht had op genoegdoening na WO2, geef hem dan maar ook meteen de Baltische staten, zeker? Historische vergelijkingen maken? Okay, maar wees daar dan wel consequent en correct in.
Hij had van mij Oost-Duitsland mogen hebben, van die Balten hebben ze amper last gehad.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  woensdag 30 juli 2003 @ 18:35:26 #8
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_12121217
quote:
Israël gaat door met de bouw van de veiligheidsmuur die de joodse staat om de Palestijnse gebieden heenbouwt. Dat heeft de Israëlische premier Sharon laten weten na een onderhoud met de Amerikaanse president Bush.
Israël claimt dat de muur nodig is om het land tegen Palestijnse aanslagen te beschermen. Voor de bouw is ruim 1000 hectare Palestijnse grond onteigend. Sharon heeft wel beloofd dat het hek zo wordt neergezet dat de gevolgen zo min mogelijk invloed hebben op het dagelijks leven van de Palestijnen.
bron NOS

Maar goed, hier is het laatste nieuws over landje-pik.

The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 30 juli 2003 @ 18:36:43 #9
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_12121235
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 18:35 schreef elcastel het volgende:

[..]

bron NOS

Maar goed, hier is het laatste nieuws over landje-pik.

Vuil, erg vuil van de Israeliers. Wat je zei klopt wel, doe maar op Israelisch grondgebied.
1 kernfysicus
pi_12121256
Sharon heeft wel beloofd dat het hek zo wordt neergezet dat de gevolgen zo min mogelijk invloed hebben op het dagelijks leven van de Palestijnen.

Wranger humor heb ik de laatste tijd nauwelijks gehoord.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  woensdag 30 juli 2003 @ 18:39:21 #11
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_12121276
quote:
Israël gaat door met de bouw van de veiligheidsmuur die de joodse staat om de Palestijnse gebieden heenbouwt. Dat heeft de Israëlische premier Sharon laten weten na een onderhoud met de Amerikaanse president Bush.
Israël claimt dat de muur nodig is om het land tegen Palestijnse aanslagen te beschermen. Voor de bouw is ruim 1000 hectare Palestijnse grond onteigend. Sharon heeft wel beloofd dat het hek zo wordt neergezet dat de gevolgen zo min mogelijk invloed hebben op het dagelijks leven van de Palestijnen.
Ach wat verwacht je anders van leugenaars/dieven
Schijt aan iedereen
  woensdag 30 juli 2003 @ 18:39:36 #12
8502 BAZZA
pi_12121284
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 18:37 schreef SportsIllustrated het volgende:
Sharon heeft wel beloofd dat het hek zo wordt neergezet dat de gevolgen zo min mogelijk invloed hebben op het dagelijks leven van de Palestijnen.

Wranger humor heb ik de laatste tijd nauwelijks gehoord.

Ja, iedereen weet toch dat als je terrorisme stopt veel pallies een andere besteding van hun tijd moeten zoeken.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  woensdag 30 juli 2003 @ 18:54:25 #13
15449 Philosocles
blogito ergo sum
pi_12121569
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 18:39 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet toch dat als je terrorisme stopt veel pallies een andere besteding van hun tijd moeten zoeken.
Als ze persé een hek willen, laat de issies dat hek dan gewoon vlgs. de '67 grens neerzetten... Meeste kans op vrede IMHO.
iedereen is uniek behalve ik
pi_12121860
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 18:35 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Nee het gebeurt daar dagelijks, docu op Canvas 1 jaar geleden.
[..]

Nogmaals: het valt op als het gebeurt, maar dat zegt niets over de meerderheid van de bevolking.
quote:
En als dat zo zou zijn dan zouden die ratten wel zwaar bestraft worden, maar nee dat is niet zo.
Een bv Libanese rechter zei "als ik die mensen de doodstraf geef hebben we een volksopstand"
Huh? We hadden het toch over Palestijnen? Oh, maar dat was ik vergeten, jij maakt wat dat betreft natuurlijk geen onderscheid, het zijn in jouw ogen tenslotte toch allemaal vieze towelheads, toch?
quote:
Dat zegt mij weinig, Aboriginals hebben geen enkele erkenning maar naar mijn mening hebben ze wel recht op autonome gebieden in Australie of reservaten.
VN,internationale erkenning het is allemaal leuk maar slaat nergens op.
[..]
Is er iets wat nog een betere internationale vertegenwoordiger kan zijn dan de VN? Nee, dus. De VN is verre van perfect (oh, er mankeert inderdaad heel veel aan, ja), maar iets anders vergelijkbaars hebben we niet.
quote:
Nee, dat is hier ook niet gebeurt.
Libanezen,Jordaniers,Egyptenaren vielen Israel aan.
Pallies waren staatsburgers van die landen dus opzich kan dat best.
[..]
Dat is ook zo'n gelul. Ja, mijn moeder kreeg een Jordaans paspoort, maar daar vroeg zij niet om! Ze is een Palestijnse en geen Jordaanse, wat de ultra-zionistische "Jordanie-is-in-feite-Palestina"-gekken ook uit hun hoofd poepen.
quote:
Hij had van mij Oost-Duitsland mogen hebben, van die Balten hebben ze amper last gehad.
Ach wat kan jou het schelen, jij woonde er toen niet, he?

Je bent gewoon een sick fuck, BAZZA.

Ars longa, vita brevis
  woensdag 30 juli 2003 @ 19:48:15 #15
8502 BAZZA
pi_12122940
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 19:08 schreef motown het volgende:

Nogmaals: het valt op als het gebeurt, maar dat zegt niets over de meerderheid van de bevolking.

Het valt niet op, het zijn geen incidenten.
En de meerderheid kan zich er wel in vinden, het mag zelfs gewoon van de rechterlijke macht.
quote:
Huh? We hadden het toch over Palestijnen? Oh, maar dat was ik vergeten, jij maakt wat dat betreft natuurlijk geen onderscheid, het zijn in jouw ogen tenslotte toch allemaal vieze towelheads, toch?
Exact.
quote:
Dat is ook zo'n gelul. Ja, mijn moeder kreeg een Jordaans paspoort, maar daar vroeg zij niet om! Ze is een Palestijnse en geen Jordaanse, wat de ultra-zionistische "Jordanie-is-in-feite-Palestina"-gekken ook uit hun hoofd poepen.
Nee, je moeder is een Jordaanse
Net als veel Friesen een "Hollands" paspoort hebben
Niet zeuren gewoon accepteren.
quote:
Ach wat kan jou het schelen, jij woonde er toen niet, he?
En anders was ik gewoon vertrokken.
quote:
Je bent gewoon een sick fuck, BAZZA.
Is dat nou opwindend om aan mij en "fuck" te denken?
pi_12125039
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 19:48 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Het valt niet op, het zijn geen incidenten.
En de meerderheid kan zich er wel in vinden, het mag zelfs gewoon van de rechterlijke macht.
[..]

Je kletst uit je nek. Je houdt jezelf een bepaald beeld van Arabieren voor als minderwaardige beesten. Ik weet dat er religieuze fanaten bestaan en die beperken zich overigens niet tot de islam. Maar daarmee mag je nooit de meerderheid van een bevolking veroordelen.
quote:
Exact.
Thought so. Nou, liever een towelhead dan een kortzichtig paranoia racistje.
quote:
Nee, je moeder is een Jordaanse
Net als veel Friesen een "Hollands" paspoort hebben
Niet zeuren gewoon accepteren.
Mijn moeder is Palestijnse. Ze is in Palestina geboren en getogen en heeft miljoen keer meer recht om daar te wonen dan de gemiddelde immigrant uit New York.
quote:
En anders was ik gewoon vertrokken.
Alsof dat zo makkelijk ging, ja... Probeer maar eens die Berlijnse muur over te komen... Levend, zonder kleerscheuren. Weet je nu waarom zoveel mensen buiten Israel schande spreken van die muur, die niet alleen totaal geen bescherming zal bieden tegen terrorisme, maar tevens wordt gebruikt als middel om nog meer Palestijns land in te pikken.
quote:
Is dat nou opwindend om aan mij en "fuck" te denken?
Ha! Sorry dat ik je van je valse hoop moet beroven, maar: getverderrie...
Ars longa, vita brevis
  woensdag 30 juli 2003 @ 21:25:37 #17
8502 BAZZA
pi_12125546
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 21:08 schreef motown het volgende:

Je kletst uit je nek. Je houdt jezelf een bepaald beeld van Arabieren voor als minderwaardige beesten. Ik weet dat er religieuze fanaten bestaan en die beperken zich overigens niet tot de islam. Maar daarmee mag je nooit de meerderheid van een bevolking veroordelen.

Nee helaas bestaat de meerderheid uit achterlijke debielen, anders zou het ook wel strafbaar zijn maar die rechter vertelde dat dat gewoon niet zou kunnen ivm de publieke opinie
quote:
Thought so. Nou, liever een towelhead dan een kortzichtig paranoia racistje.
Bah racisten en doekhoofden, allebei eng volk.
quote:
Mijn moeder is Palestijnse. Ze is in Palestina geboren en getogen en heeft miljoen keer meer recht om daar te wonen dan de gemiddelde immigrant uit New York.
Helemaal niet je moeder is een Jordanier, het staat zelfs in haar paspoort en Jordanie heeft de oorlog verloren dus ze moet gewoon opzouten terug naar Jordanie.
quote:
Alsof dat zo makkelijk ging, ja... Probeer maar eens die Berlijnse muur over te komen... Levend, zonder kleerscheuren. Weet je nu waarom zoveel mensen buiten Israel schande spreken van die muur, die niet alleen totaal geen bescherming zal bieden tegen terrorisme, maar tevens wordt gebruikt als middel om nog meer Palestijns land in te pikken.
Nou inderdaad, die Berlijnse muur kwam je bijna nooit levend overheen.
Als je dan ook nog bedenkt dat de Pallies tig maal achterlijker zijn dan de Oost-Duitsers kun je er wel vanuit gaan dat die muur het tuig aardig kan buiten houden.
quote:
Ha! Sorry dat ik je van je valse hoop moet beroven, maar: getverderrie...
Jij bracht het woord "fuck" ter sprake, het onderbewustzijn is een wonderlijk iets.
pi_12126063
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 21:25 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Nee helaas bestaat de meerderheid uit achterlijke debielen, anders zou het ook wel strafbaar zijn maar die rechter vertelde dat dat gewoon niet zou kunnen ivm de publieke opinie
[..]

De rechter zal gewoon bang zijn geweest van die fanatieke minderheid. Toegegeven, een hoeft er maar zo gek genoeg te zijn om bereid te zijn om voor iets onredelijks de rechter te vermoorden, maar je kunt de meerderheid niet veroordelen voor het hebben van angst voor een extremistische minderheid. Arabische ouders houden ook van hun kinderen. Onbekend concept voor jou zeker, maar het is zo.
quote:
Bah racisten en doekhoofden, allebei eng volk.
[..]
Goed zo. Je erkent je fouten, dat is in elk geval de eerste stap in (voor de verandering) de goede richting. Zal het ooit nog wat worden met BAZZA?
quote:
Helemaal niet je moeder is een Jordanier, het staat zelfs in haar paspoort en Jordanie heeft de oorlog verloren dus ze moet gewoon opzouten terug naar Jordanie.
Okay, het was kennelijk niet duidelijk. Mijn moeder is Palestijnse. Zij is geboren en getogen in Palestina. Niemand haar haar afkomst afnemen, al zouden de zionisten dat nog zo graag willen. Tief toch een eind op met je Jordanie.
quote:
Nou inderdaad, die Berlijnse muur kwam je bijna nooit levend overheen.
Als je dan ook nog bedenkt dat de Pallies tig maal achterlijker zijn dan de Oost-Duitsers kun je er wel vanuit gaan dat die muur het tuig aardig kan buiten houden.
[..]
Die muur zal vallen, BAZZA. Vroeer of later wordt die opgeblazen, want deze verkapte lage vorm van landjepik en geografische isolatie wordt niet getolereerd.
quote:
Jij bracht het woord "fuck" ter sprake, het onderbewustzijn is een wonderlijk iets.
Hou toch op met die zieilige goedkope pogingen tot Freudiaanse psychologie.

Hey, wedden dat je er vaak niet over slaapt? Om het feit dat de Palestijnse bevolking sneller toeneemt dan de Israelische bevolking? Je kunt hoog of laag springen, maar een Palestijnse staat komt er gewoon. En die zal steeds sterker worden. Deal with it. En zodra Palestina een internationaal erkende staat is met daarbijhorend de bescherming door internationaal recht, dan zullen de Israeli's maar met ze moeten leren leven. Anders hebben ze pech. En Israel zou er tevens goed aan doen om te leren excuses te maken en schoenen te likken, want dat gaan ze in de toekomst hard nodig hebben.

You know it's true: Israel heeft de demografische ontwikkelingen niet mee. Wat gaan ze daar aan doen, snugger?

Ars longa, vita brevis
  woensdag 30 juli 2003 @ 21:53:49 #19
8502 BAZZA
pi_12126290
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 21:45 schreef motown het volgende:

Arabische ouders houden ook van hun kinderen. Onbekend concept voor jou zeker, maar het is zo.

Mja zo veel dat ze super blij zijn als ze zich opblazen maarja die 40 maagden he
Achterlijk.
quote:
Goed zo. Je erkent je fouten, dat is in elk geval de eerste sta in (voor de verandering) de goede richting. Zal het ooit nog wat worden met BAZZA?
Mijn fouten? ik ben geen racist.
Een Arab is geen ras, ik heb een hekel aan achterlijke volken en daar zijn de Arabs er een van.
quote:
Okay, het was kennelijk niet duidelijk. Mijn moeder is Palestijnse. Zij is geboren en getogen in Palestina. Niemand haar haar afkomst afnemen, al zouden de zionisten dat nog zo graag willen. Tief toch een eind op met je Jordanie.
Ze is geboren in Jordanie en is een Jordaanse, je kan blaten wat je wil maar als je me niet gelooft kijk je toch gewoon ff in haar paspoort?
Koning Abdullah is jullie koning en kruipen zal je voor hem
quote:
Die muur zal vallen, BAZZA. Vroeer of later wordt die opgeblazen, want deze verkapte lage vorm van landjepik wordt niet getolereerd.
Gaap en de paar Joden met musketten zouden de machtige Arabische legers van 7 staten ook in een paar dagen wel ff de zee in drijven
Nou we hebben het gezien
Arabische grootspraak Amerikaanse troepen liepen/reden ook zo over hun Iraakse neefjes heen en dat zou ook een nederlaag worden
quote:
Hey, wedden dat je er vak niet over slaapt? Om het feit dat de Palestijnse bevolking sneller toeneemt dan de Israelische bevolking? Je kunt hoog of laag springen, maar een Palestijnse staat komt er gewoon. En die zal steeds sterker worden. Deal with it. En zodra Palestina een internationaal erkende staat is met daarbijhorend de bescherming door internationaal recht, dan zullen de Israeli's maar met ze moeten leren leven. Anders hebben ze pech. En Israel zou er tevens goed aan doen om te leren excuses te maken en schoenen te likken, want dat gaan ze in de toekomst hard nodig hebben.
Het kan mij weinig schelen eigenlijk, zolang de Arabieren het achterlijkste volk blijven is er niks aan de hand, tegen een overmacht van 10 tegen 1 lukte het ook en nu Egypte/Jordanie en Irak Amerikaanse kolonies zijn en Syrie gaat volgen is het enige wat er nog over is wat Pallies nou die stellen niks voor zonder hun neefjes

Jenin maar dan groter

pi_12126374
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 21:45 schreef motown het volgende:

You know it's true: Israel heeft de demografische ontwikkelingen niet mee. Wat gaan ze daar aan doen, snugger?

Niets, die Arabieren konden met 100 miljoen man eromheen nog geen 400.000 Israeliers eruit trappen, dus wat denk je dat ze straks kunnen dan? .

Nog steeds niets! Het was niets, het is niets en het zal nooit wat worden.

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  woensdag 30 juli 2003 @ 21:58:03 #21
8502 BAZZA
pi_12126425
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 21:56 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

Niets, die Arabieren konden met 100 miljoen man eromheen nog geen 400.000 Israeliers eruit trappen, dus wat denk je dat ze straks kunnen dan? .

Nog steeds niets! Het was niets, het is niets en het zal nooit wat worden.

Ware woorden.
Tegenwoordig draait alles om opleidingsniveau en ook nog enigzins geld, twee zaken die Arabieren nooit hebben in die combinatie.
  woensdag 30 juli 2003 @ 21:59:35 #22
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_12126491
Ik moet zeggen, dat het generaliserende, (++), erg aanwezig is in dit topic. Echter, who gives a fuck?
1 kernfysicus
pi_12126511
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 21:58 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Ware woorden.
Tegenwoordig draait alles om opleidingsniveau en ook nog enigzins geld, twee zaken die Arabieren nooit hebben in die combinatie.

Het vermogen uberhaupt een afspraak na te komen zou ook al heel wat schelen.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  woensdag 30 juli 2003 @ 22:02:37 #24
8502 BAZZA
pi_12126609
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 21:59 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

Het vermogen uberhaupt een afspraak na te komen zou ook al heel wat schelen.

Da's ook al zoiets, bv Saoudie Arabie met zijn defensie budget van 30 Miljard dollar zou gewoon enorm het onderspit delven tegenover Nederland met een budget van zeg 5 miljard
Arabieren
pi_12126668
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 22:02 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Da's ook al zoiets, bv Saoudie Arabie met zijn defensie budget van 30 Miljard dollar zou gewoon enorm het onderspit delven tegenover Nederland met een budget van zeg 5 miljard
Arabieren

Ja vindt je het gek.
Men kan niet eens op tijd komen opdagen .

Of luisteren van: kijk, we pakken plan B met subplan Delta, zoals we al vaak geoefend hebben.

Schijnt allemaal zo moeilijk te zijn, iets vastleggen en nakomen, oftwel iets ORGANISEREN .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')