Hier verder....
quote:Het zou misschien beter geweest zijn da jij niet geboren was
Achteraf bekeken, zou het misschien beter zijn geweest om de Palestijnen allemaal een schop onder hun kont te geven naar Jordanie. But then again, ook als de Joden niet waren gekomen
quote:Oh, doodsverwensing.
Op woensdag 30 juli 2003 18:32 schreef Deadre het volgende:[..]
Het zou misschien beter geweest zijn da jij niet geboren was
Misschien wel, maar dat kunnen wij ook achteraf pas zien.
quote:Ach kruip toch terug onder je steen
Op woensdag 30 juli 2003 18:33 schreef tvlxd het volgende:[..]
Oh, doodsverwensing.
Misschien wel, maar dat kunnen wij ook achteraf pas zien.
quote:Wist je dat de duurzaamste gebouwen van steen zijn?
Op woensdag 30 juli 2003 18:34 schreef Deadre het volgende:[..]
Ach kruip toch terug onder je steen
quote:Nee het gebeurt daar dagelijks, docu op Canvas 1 jaar geleden.
Op woensdag 30 juli 2003 18:24 schreef motown het volgende:
Nee, je hoort er pas van als het gebeurt.
quote:En als dat zo zou zijn dan zouden die ratten wel zwaar bestraft worden, maar nee dat is niet zo.
De niet zo fanatieke minderheid vindt dit heus wel even fout als jij en ik, maar die vallen niet op, dus hen wordt wat dat betreft dus nooit wat gevraagd.Hoe kun jij nou het recht hebben om assumpties te maken dat de "hele cultuur" zo zou zijn?
quote:Dat zegt mij weinig, Aboriginals hebben geen enkele erkenning maar naar mijn mening hebben ze wel recht op autonome gebieden in Australie of reservaten.
Ze hebben nog geen grondgebied, maar wel internationale erkenning dat ze recht hebben op grondgebied.
quote:Nee, dat is hier ook niet gebeurt.
Bovendien gaat jouw redenering helemaal niet op, want als land (of groep landen) A jou aanvalt, dan geeft dat jou nog niet het recht om land af te pakken van land B, zelfs niet als de meeste inwoners van land A en land B tot dezelfde etnische groep behoren.
maken?
quote:Hij had van mij Oost-Duitsland mogen hebben, van die Balten hebben ze amper last gehad.
Ach, dus als Stalin toch recht had op genoegdoening na WO2, geef hem dan maar ook meteen de Baltische staten, zeker?Historische vergelijkingen maken? Okay, maar wees daar dan wel consequent en correct in.
quote:bron NOS
Israël gaat door met de bouw van de veiligheidsmuur die de joodse staat om de Palestijnse gebieden heenbouwt. Dat heeft de Israëlische premier Sharon laten weten na een onderhoud met de Amerikaanse president Bush.
Israël claimt dat de muur nodig is om het land tegen Palestijnse aanslagen te beschermen. Voor de bouw is ruim 1000 hectare Palestijnse grond onteigend. Sharon heeft wel beloofd dat het hek zo wordt neergezet dat de gevolgen zo min mogelijk invloed hebben op het dagelijks leven van de Palestijnen.
Maar goed, hier is het laatste nieuws over landje-pik.
quote:Vuil, erg vuil van de Israeliers. Wat je zei klopt wel, doe maar op Israelisch grondgebied.
Op woensdag 30 juli 2003 18:35 schreef elcastel het volgende:[..]
Maar goed, hier is het laatste nieuws over landje-pik.
Israël gaat door met de bouw van de veiligheidsmuur die de joodse staat om de Palestijnse gebieden heenbouwt. Dat heeft de Israëlische premier Sharon laten weten na een onderhoud met de Amerikaanse president Bush.
Israël claimt dat de muur nodig is om het land tegen Palestijnse aanslagen te beschermen. Voor de bouw is ruim 1000 hectare Palestijnse grond onteigend. Sharon heeft wel beloofd dat het hek zo wordt neergezet dat de gevolgen zo min mogelijk invloed hebben op het dagelijks leven van de Palestijnen.
quote:Ja, iedereen weet toch dat als je terrorisme stopt veel pallies een andere besteding van hun tijd moeten zoeken.
Op woensdag 30 juli 2003 18:37 schreef SportsIllustrated het volgende:
Sharon heeft wel beloofd dat het hek zo wordt neergezet dat de gevolgen zo min mogelijk invloed hebben op het dagelijks leven van de Palestijnen.
_______________________________________________Wranger humor heb ik de laatste tijd nauwelijks gehoord.
quote:Als ze persé een hek willen, laat de issies dat hek dan gewoon vlgs. de '67 grens neerzetten... Meeste kans op vrede IMHO.
Op woensdag 30 juli 2003 18:39 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet toch dat als je terrorisme stopt veel pallies een andere besteding van hun tijd moeten zoeken.
quote:Nogmaals: het valt op als het gebeurt, maar dat zegt niets over de meerderheid van de bevolking.
Op woensdag 30 juli 2003 18:35 schreef BAZZA het volgende:[..]
Nee het gebeurt daar dagelijks, docu op Canvas 1 jaar geleden.
[..]
quote:Huh? We hadden het toch over Palestijnen?
En als dat zo zou zijn dan zouden die ratten wel zwaar bestraft worden, maar nee dat is niet zo.
Een bv Libanese rechter zei "als ik die mensen de doodstraf geef hebben we een volksopstand"
quote:Is er iets wat nog een betere internationale vertegenwoordiger kan zijn dan de VN? Nee, dus. De VN is verre van perfect (oh, er mankeert inderdaad heel veel aan, ja), maar iets anders vergelijkbaars hebben we niet.
Dat zegt mij weinig, Aboriginals hebben geen enkele erkenning maar naar mijn mening hebben ze wel recht op autonome gebieden in Australie of reservaten.
VN,internationale erkenning het is allemaal leuk maar slaat nergens op.
[..]
quote:Dat is ook zo'n gelul. Ja, mijn moeder kreeg een Jordaans paspoort, maar daar vroeg zij niet om! Ze is een Palestijnse en geen Jordaanse, wat de ultra-zionistische "Jordanie-is-in-feite-Palestina"-gekken ook uit hun hoofd poepen.
Nee, dat is hier ook niet gebeurt.
Libanezen,Jordaniers,Egyptenaren vielen Israel aan.
Pallies waren staatsburgers van die landen dus opzich kan dat best.
[..]
quote:Ach wat kan jou het schelen, jij woonde er toen niet, he?
Hij had van mij Oost-Duitsland mogen hebben, van die Balten hebben ze amper last gehad.
Je bent gewoon een sick fuck, BAZZA.
quote:Het valt niet op, het zijn geen incidenten.
Op woensdag 30 juli 2003 19:08 schreef motown het volgende:
Nogmaals: het valt op als het gebeurt, maar dat zegt niets over de meerderheid van de bevolking.
quote:Exact.
Huh? We hadden het toch over Palestijnen?Oh, maar dat was ik vergeten, jij maakt wat dat betreft natuurlijk geen onderscheid, het zijn in jouw ogen tenslotte toch allemaal vieze towelheads, toch?
quote:Nee, je moeder is een Jordaanse
Dat is ook zo'n gelul. Ja, mijn moeder kreeg een Jordaans paspoort, maar daar vroeg zij niet om! Ze is een Palestijnse en geen Jordaanse, wat de ultra-zionistische "Jordanie-is-in-feite-Palestina"-gekken ook uit hun hoofd poepen.
quote:En anders was ik gewoon vertrokken.
Ach wat kan jou het schelen, jij woonde er toen niet, he?
quote:Is dat nou opwindend om aan mij en "fuck" te denken?
Je bent gewoon een sick fuck, BAZZA.
quote:Je kletst uit je nek. Je houdt jezelf een bepaald beeld van Arabieren voor als minderwaardige beesten. Ik weet dat er religieuze fanaten bestaan en die beperken zich overigens niet tot de islam. Maar daarmee mag je nooit de meerderheid van een bevolking veroordelen.
Op woensdag 30 juli 2003 19:48 schreef BAZZA het volgende:[..]
Het valt niet op, het zijn geen incidenten.
En de meerderheid kan zich er wel in vinden, het mag zelfs gewoon van de rechterlijke macht.
[..]
quote:Thought so. Nou, liever een towelhead dan een kortzichtig paranoia racistje.
Exact.
quote:Mijn moeder is Palestijnse. Ze is in Palestina geboren en getogen en heeft miljoen keer meer recht om daar te wonen dan de gemiddelde immigrant uit New York.
Nee, je moeder is een Jordaanse
Net als veel Friesen een "Hollands" paspoort hebben![]()
Niet zeuren gewoon accepteren.
quote:Alsof dat zo makkelijk ging, ja... Probeer maar eens die Berlijnse muur over te komen... Levend, zonder kleerscheuren. Weet je nu waarom zoveel mensen buiten Israel schande spreken van die muur, die niet alleen totaal geen bescherming zal bieden tegen terrorisme, maar tevens wordt gebruikt als middel om nog meer Palestijns land in te pikken.
En anders was ik gewoon vertrokken.
quote:Ha! Sorry dat ik je van je valse hoop moet beroven, maar: getverderrie...
Is dat nou opwindend om aan mij en "fuck" te denken?
quote:Nee helaas bestaat de meerderheid uit achterlijke debielen, anders zou het ook wel strafbaar zijn maar die rechter vertelde dat dat gewoon niet zou kunnen ivm de publieke opinie
Op woensdag 30 juli 2003 21:08 schreef motown het volgende:Je kletst uit je nek. Je houdt jezelf een bepaald beeld van Arabieren voor als minderwaardige beesten. Ik weet dat er religieuze fanaten bestaan en die beperken zich overigens niet tot de islam. Maar daarmee mag je nooit de meerderheid van een bevolking veroordelen.
quote:Bah racisten en doekhoofden, allebei eng volk.
Thought so. Nou, liever een towelhead dan een kortzichtig paranoia racistje.
quote:Helemaal niet je moeder is een Jordanier, het staat zelfs in haar paspoort en Jordanie heeft de oorlog verloren dus ze moet gewoon opzouten terug naar Jordanie.
Mijn moeder is Palestijnse. Ze is in Palestina geboren en getogen en heeft miljoen keer meer recht om daar te wonen dan de gemiddelde immigrant uit New York.
quote:Nou inderdaad, die Berlijnse muur kwam je bijna nooit levend overheen.
Alsof dat zo makkelijk ging, ja... Probeer maar eens die Berlijnse muur over te komen... Levend, zonder kleerscheuren. Weet je nu waarom zoveel mensen buiten Israel schande spreken van die muur, die niet alleen totaal geen bescherming zal bieden tegen terrorisme, maar tevens wordt gebruikt als middel om nog meer Palestijns land in te pikken.
quote:Jij bracht het woord "fuck" ter sprake, het onderbewustzijn is een wonderlijk iets.
Ha! Sorry dat ik je van je valse hoop moet beroven, maar: getverderrie...
quote:De rechter zal gewoon bang zijn geweest van die fanatieke minderheid. Toegegeven, een hoeft er maar zo gek genoeg te zijn om bereid te zijn om voor iets onredelijks de rechter te vermoorden, maar je kunt de meerderheid niet veroordelen voor het hebben van angst voor een extremistische minderheid. Arabische ouders houden ook van hun kinderen. Onbekend concept voor jou zeker, maar het is zo.
Op woensdag 30 juli 2003 21:25 schreef BAZZA het volgende:[..]
Nee helaas bestaat de meerderheid uit achterlijke debielen, anders zou het ook wel strafbaar zijn maar die rechter vertelde dat dat gewoon niet zou kunnen ivm de publieke opinie
[..]
quote:Goed zo. Je erkent je fouten, dat is in elk geval de eerste stap in (voor de verandering) de goede richting. Zal het ooit nog wat worden met BAZZA?
Bah racisten en doekhoofden, allebei eng volk.
[..]
quote:Okay, het was kennelijk niet duidelijk. Mijn moeder is Palestijnse. Zij is geboren en getogen in Palestina. Niemand haar haar afkomst afnemen, al zouden de zionisten dat nog zo graag willen. Tief toch een eind op met je Jordanie.
Helemaal niet je moeder is een Jordanier, het staat zelfs in haar paspoort en Jordanie heeft de oorlog verloren dus ze moet gewoon opzouten terug naar Jordanie.
quote:Die muur zal vallen, BAZZA. Vroeer of later wordt die opgeblazen, want deze verkapte lage vorm van landjepik en geografische isolatie wordt niet getolereerd.
Nou inderdaad, die Berlijnse muur kwam je bijna nooit levend overheen.
Als je dan ook nog bedenkt dat de Pallies tig maal achterlijker zijn dan de Oost-Duitsers kun je er wel vanuit gaan dat die muur het tuig aardig kan buiten houden.
[..]
quote:Hou toch op met die zieilige goedkope pogingen tot Freudiaanse psychologie.
Jij bracht het woord "fuck" ter sprake, het onderbewustzijn is een wonderlijk iets.
Hey, wedden dat je er vaak niet over slaapt? Om het feit dat de Palestijnse bevolking sneller toeneemt dan de Israelische bevolking? Je kunt hoog of laag springen, maar een Palestijnse staat komt er gewoon. En die zal steeds sterker worden. Deal with it. En zodra Palestina een internationaal erkende staat is met daarbijhorend de bescherming door internationaal recht, dan zullen de Israeli's maar met ze moeten leren leven. Anders hebben ze pech. En Israel zou er tevens goed aan doen om te leren excuses te maken en schoenen te likken, want dat gaan ze in de toekomst hard nodig hebben.
You know it's true: Israel heeft de demografische ontwikkelingen niet mee. Wat gaan ze daar aan doen, snugger?
quote:Mja zo veel dat ze super blij zijn als ze zich opblazen maarja die 40 maagden he
Op woensdag 30 juli 2003 21:45 schreef motown het volgende:Arabische ouders houden ook van hun kinderen. Onbekend concept voor jou zeker, maar het is zo.
quote:Mijn fouten? ik ben geen racist.
Goed zo. Je erkent je fouten, dat is in elk geval de eerste sta in (voor de verandering) de goede richting. Zal het ooit nog wat worden met BAZZA?
quote:Ze is geboren in Jordanie en is een Jordaanse, je kan blaten wat je wil maar als je me niet gelooft kijk je toch gewoon ff in haar paspoort?
Okay, het was kennelijk niet duidelijk. Mijn moeder is Palestijnse. Zij is geboren en getogen in Palestina. Niemand haar haar afkomst afnemen, al zouden de zionisten dat nog zo graag willen. Tief toch een eind op met je Jordanie.
quote:Gaap en de paar Joden met musketten zouden de machtige Arabische legers van 7 staten ook in een paar dagen wel ff de zee in drijven
Die muur zal vallen, BAZZA. Vroeer of later wordt die opgeblazen, want deze verkapte lage vorm van landjepik wordt niet getolereerd.
quote:Het kan mij weinig schelen eigenlijk, zolang de Arabieren het achterlijkste volk blijven is er niks aan de hand, tegen een overmacht van 10 tegen 1 lukte het ook en nu Egypte/Jordanie en Irak Amerikaanse kolonies zijn en Syrie gaat volgen is het enige wat er nog over is wat Pallies nou die stellen niks voor zonder hun neefjes
Hey, wedden dat je er vak niet over slaapt? Om het feit dat de Palestijnse bevolking sneller toeneemt dan de Israelische bevolking? Je kunt hoog of laag springen, maar een Palestijnse staat komt er gewoon. En die zal steeds sterker worden. Deal with it. En zodra Palestina een internationaal erkende staat is met daarbijhorend de bescherming door internationaal recht, dan zullen de Israeli's maar met ze moeten leren leven. Anders hebben ze pech. En Israel zou er tevens goed aan doen om te leren excuses te maken en schoenen te likken, want dat gaan ze in de toekomst hard nodig hebben.
Jenin maar dan groter
quote:Niets, die Arabieren konden met 100 miljoen man eromheen nog geen 400.000 Israeliers eruit trappen, dus wat denk je dat ze straks kunnen dan?
Op woensdag 30 juli 2003 21:45 schreef motown het volgende:You know it's true: Israel heeft de demografische ontwikkelingen niet mee. Wat gaan ze daar aan doen, snugger?
Nog steeds niets! Het was niets, het is niets en het zal nooit wat worden.
quote:Ware woorden.
Op woensdag 30 juli 2003 21:56 schreef Jeukaanmenaat het volgende:Niets, die Arabieren konden met 100 miljoen man eromheen nog geen 400.000 Israeliers eruit trappen, dus wat denk je dat ze straks kunnen dan?
.
Nog steeds niets! Het was niets, het is niets en het zal nooit wat worden.
quote:Het vermogen uberhaupt een afspraak na te komen zou ook al heel wat schelen.
Op woensdag 30 juli 2003 21:58 schreef BAZZA het volgende:[..]
Ware woorden.
Tegenwoordig draait alles om opleidingsniveau en ook nog enigzins geld, twee zaken die Arabieren nooit hebben in die combinatie.
quote:Da's ook al zoiets, bv Saoudie Arabie met zijn defensie budget van 30 Miljard dollar zou gewoon enorm het onderspit delven tegenover Nederland met een budget van zeg 5 miljard
Op woensdag 30 juli 2003 21:59 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Het vermogen uberhaupt een afspraak na te komen zou ook al heel wat schelen.
quote:Ja vindt je het gek.
Op woensdag 30 juli 2003 22:02 schreef BAZZA het volgende:[..]
Da's ook al zoiets, bv Saoudie Arabie met zijn defensie budget van 30 Miljard dollar zou gewoon enorm het onderspit delven tegenover Nederland met een budget van zeg 5 miljard
Arabieren![]()
Of luisteren van: kijk, we pakken plan B met subplan Delta, zoals we al vaak geoefend hebben.
Schijnt allemaal zo moeilijk te zijn, iets vastleggen en nakomen, oftwel iets ORGANISEREN .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |