quote:Welcome... In the real world
Op maandag 11 augustus 2003 19:53 schreef Refragmental het volgende:
Ik wil die waar Triumph the insult dog bij te zien is.
Laatst een stukje gezien waar ie star wars fans af ging zeiken, heb in tijden niet meer zo gelachen als toen.
Das behoorlijk oud, en alleen het hondje lijkt me niet genoeg om een show te kopen
quote:Omdat wij alleen klote tv-zenders hebben die om de zoveel tijd alles herhalen wat minstens 10-15 jaar oud is en waar geen mens naar kijkt.
Op maandag 11 augustus 2003 20:53 schreef mbn het volgende:
Ik wil ook een amerikaanse late night show> het liefst Leno of Conan, maar Letterman is ook goed. Waarom kan dit in Nederland niet.
Ik heb het allang opgegeven met het volgen van series op de commerciele zenders. Series worden daar steevast NOOIT in de juiste volgorde uitgezonden en ook NOOIT afgemaakt.
Stargate SG-1 op yorin was daar een leuk voorbeeld van.
De enige zender waar het volgen van een series het ook waard is zijn op niet-comerciele zenders zoals NED 1,2,3 die belgische zenders en BBC 1 en 2.
Je krijgt dus in ieder geval zo 3 van de 5 wekelijkse shows in Nederland. Je kunt ze opnemen als je uitgaat ofzo.
maar..
DAVID & JAY TERUG OP TV!!!!!!
Signed, maar wat een SPUUGLELIJKE wallpapers...quote:Op maandag 8 september 2003 13:27 schreef Duiveltja het volgende:
-edit-
quote:Hehe, voel je vrij om even wat nieuwe wallpapers te maken. Dan zet ik ze wel voor je op de site.
Op maandag 8 september 2003 13:55 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Signed, maar wat een SPUUGLELIJKE wallpapers...
Ik ben dol op die shows, en soms vond ik het minder dat ze show dan 2 dagen achterliep.Ik bedoel tegenwoordig met glasvezel e.d moet de aflevering van gisteren makkelijk te doen zijn.
SAVE DAVE SAVE CONAN, leno is iets minder maar beter dan helemaal geen late night shows!
quote:De shows zijn met een schotel redelijk te ontvangen in Nederland, zie http://latenightsatellite.ontheweb.nl/ voor meer info.
Op maandag 8 september 2003 14:34 schreef Darkinforcer het volgende:
O man wat zou ik graag die kerel terug op de tv hebben.Kun je NBC, CBS, FOX etc niet via een digitale schotel ontvangen, misschien met kaartjes die niet helemaal legaal zijn maar het gaat om 't principe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |