quote:En dan stinkt je hele diepvries!!!!!
Op woensdag 30 juli 2003 17:03 schreef Goofup het volgende:
ik had eens op tv gezien bij een reportage over wintersporten dat je de schoenen in een koeling kon doen. Door de kou sterven de stinkende bacteriën en als de schoenen weer warm worden is de zweetgeur weg. Ik heb het zelf nooit uitgeprobeerd, maar wel onthouden.Maareh.. als je met je blote voeten in sportschoenen gaat lopen stinkt het binnen de kortste keren weer hoor.
Speciaal voor stinkende schoenen die ruiken alsof er een bunzing in had zitten schijten Dit lijkt me echt DE oplossing voor jouw schoenen, er liep zelfs een stinkdier in beeld!
quote:hoe heet dat spul?
Op maandag 11 augustus 2003 13:28 schreef Brrrs het volgende:
Zag deze week op tv een reclame voor een spuitbus die:
- je ondersteboven in je schoen houdt,
- naar beneden drukt zodat de knop wordt ingedrukt.
- een flinke straal richting tenen en een klein straaltje richting hak spuit.
(wel goed richten anders spuit hij naar de beide zijkantenSpeciaal voor stinkende schoenen die ruiken alsof er een bunzing in had zitten schijten
Dit lijkt me echt DE oplossing voor jouw schoenen, er liep zelfs een stinkdier in beeld!
quote:Kon ik zo snel niet vinden, anders had ik het erbij gezet.
Op maandag 11 augustus 2003 13:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
hoe heet dat spul?
Verder een tipje; probeer het eens met kattengrind.
Neem een panty kousje, doe er een beetje schoon kattengrind in, knoop het panty kousje dicht en leg dit zakje dan in je schoen. (allebei je schoenen uiteraard)
Laat het een nachtje staan en zo trekt de geur in het kattengrind, die je de volgende ochtend gewoon weg gooit.
quote:Yep, die is het. Is de beste optie als je geen kat hebt
Op maandag 11 augustus 2003 13:52 schreef Nicole22 het volgende:
Dat spul heet Shoe Fresh van Kiwi. Net nieuw en te koop bij supermarkten, schoenmakers en drogisterijen e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |