abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12144613
quote:
Het is een bekend gegeven; de fan die tijdens een vakantie op een mooi eilandje opeens oog in oog staat met een overleden idool. Elvis Presley, Jim Morrison en Freddie Mercury zijn alle drie al eens gezien na hun dood.
Ieder mens met gezond verstand weet dat dat kolder is. Maar bij 2Pac ligt dat net even ietsje anders.
Iemand heeft hem gezien en op Internet is een felle discussie gaande.
Diverse theorieën geven aan dat 2Pac niet dood zou zijn!!! Er zijn dan ook wel veel zaken rond zijn dood die nog totaal niet duidelijk zijn......

Op 7 september 1996 vindt er een schietpartij plaats in Las Vegas, na een bokswedstrijd tussen Mike Tyson en Bruce Seldon. 2Pac wordt vier keer geraakt door een kogel en naar het ziekenhuis gebracht. Zeven dagen later, op 13 september, wordt de wereld opgeschrikt door het nieuws dat de rapper dood is. Maar is dat wel zo? Is 2Pac wel gestorven. Mensen die zeggen dat 2Pac nog leeft, waar ik er één van ben, hebben vaak veel argumenten.
De auto waar 2Pac in zat toen hij werd neergeschoten, werd gevolgd door maar liefst 10 andere auto's vol met bodyguards.
Waarom heeft niemand de schutter(s) achtervolgd? De witte Cadillac van de daders is nooit teruggevonden. Geen daders dus. Nog vreemder is dat er ook geen getuigen zijn! Geen inwoner van Las Vegas, geen toerist, geen bezoeker van dezelfde bokswedsrtijd, en geen pers. Er zijn geen foto's van 2Pac, niet van vóór, niet van tijdens en niet van na de schietpartij.
Normaal gesproken weten persfotografen overal een plaatje van te schieten. Hoe kan het dat er geen foto's zijn van 2Pac in de ambulance of in en rond het ziekenhuis? Hij heeft er toch zeven dagen gelegen.
Het is algemeen bekend dat 2Pac altijd een kogelvrij vest droeg. Op de dag van de moord 'toevallig' niet.
En hoe kan het dat 2Pac vijf keer werd geraakt toen zijn auto onder vuur werd genomen, en de twee andere passagiers geen schrammetje opliepen?
Opvallend is ook dat 2Pac meteen, een dag na zijn dood, is gecremeerd. Sinds wanneer wordt iemand de dag nadat hij/zij is overleden gelijk begraven of gecremeerd?
Verder onderzoek was zodoende onmogelijk! De herdenkingsbijeenkomsten werden achter gesloten deuren gehouden.
De fans hebben nooit echt de tijd gehad om afscheid van hun held te nemen.Jezus aan het kruis
Na de dood van Tupac Shakur is er nog het een en ander van hem uitgebracht. Maar dan in de meeste gevallen wel onder de naam Makaveli. Die naam is afgeleid van Machiavelli, een Italiaanse oorlogsstrateeg die ooit het advies gaf om je eigen dood in scène te zetten, om je vijand te misleiden. 2Pac had veel vijanden. Zou 2Pac Machiavelli's advies hebben opgevolgd om te voorkomen dat hij nog een keer echt zou worden neergeknald?
2Pac heeft nog twee films en drie CD's opgenomen voordat hij heenging. Waarom heeft hij plotseling zoveel ineens gedaan? Dit lijkt erop alsof hij wist dat hij 'dood zou gaan'. Freddy Mercury ging ook opeens ontzettend veel opnemen toen hij wist dat hij AIDS had! Alleen om zoveel mogelijk materiaal na te laten.
2Pac's laatste album, The 7 Day Theory, bevat ook nogal wat aanwijzingen. 2Pac staat op de voorkant afgebeeld als Jezus aan het kruis. Was er een herrijzenis gepland? De producer van dat album heet " Simon". Simon was een apostel die Jezus hielp zijn kruis te dragen. Zou die Simon gewoon Suge Knight kunnen zijn, de oprichter en grote baas van 2Pac's platenmaatschappij, Death Row? Hij zat in dezelfde auto als 2Pac bij de schietpartij.
De Die Hard-Fans van 2Pac hebben ook nauwkeurig gekeken naar de 'nieuwe' videoclips. In de Clip van het nummer
Toss It Up draagt 2Pac schoenen van het merk Penny Hardaway. Die waren nog helmaal niet te koop toen 2Pac werd neergeschoten! Dat zelfde geldt voor de clip van To Live & Die In LA, waarin 2Pac Michael Jordans draagt die in september 1996 ook nog niet te krijgen waren.
Het zijn allemaal sterke argumenten, maar de politie van Las Vegas heeft het grootste bewijs om aan te tonen dat 2Pac wel dégelijk dood is: de autopsie-foto. Ik heb de foto van het Internet afgehaald en hier afgebeeld, maar om nou te zeggen dat dit keihard bewijs is, nee!!! Ik vind die foto persoonlijk HARDSTIKKE onduidelijk of is dit het doorslaggevende bewijs

Jaja, daar wordt je dan toch even stil van. Het zou zo door Scully en Mulder uitgezocht kunnen zijn. Zou het dan toch zo zijn...
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12144821
Bron?
[url=http://www.voetbalinside.nl]www.voetbalinside.nl[/url]
pi_12144866
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 17:20 schreef Jadakis het volgende:
Bron?
http://members.lycos.nl/etbodi4/2pacN/page1.html
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12144900
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Het is een bekend gegeven; de fan die tijdens een vakantie op een mooi eilandje opeens oog in oog staat met een overleden idool. Elvis Presley, Jim Morrison en Freddie Mercury zijn alle drie al eens gezien na hun dood.
Ieder mens met gezond verstand weet dat dat kolder is. Maar bij 2Pac ligt dat net even ietsje anders.
Iemand heeft hem gezien en op Internet is een felle discussie gaande.
Diverse theorieën geven aan dat 2Pac niet dood zou zijn!!! Er zijn dan ook wel veel zaken rond zijn dood die nog totaal niet duidelijk zijn......
Op 7 september 1996 vindt er een schietpartij plaats in Las Vegas, na een bokswedstrijd tussen Mike Tyson en Bruce Seldon. 2Pac wordt vier keer geraakt door een kogel en naar het ziekenhuis gebracht. Zeven dagen later, op 13 september, wordt de wereld opgeschrikt door het nieuws dat de rapper dood is. Maar is dat wel zo? Is 2Pac wel gestorven. Mensen die zeggen dat 2Pac nog leeft, waar ik er één van ben, hebben vaak veel argumenten.
De auto waar 2Pac in zat toen hij werd neergeschoten, werd gevolgd door maar liefst 10 andere auto's vol met bodyguards.
Waarom heeft niemand de schutter(s) achtervolgd? De witte Cadillac van de daders is nooit teruggevonden. Geen daders dus. Nog vreemder is dat er ook geen getuigen zijn! Geen inwoner van Las Vegas, geen toerist, geen bezoeker van dezelfde bokswedsrtijd, en geen pers. Er zijn geen foto's van 2Pac, niet van vóór, niet van tijdens en niet van na de schietpartij.
Normaal gesproken weten persfotografen overal een plaatje van te schieten. Hoe kan het dat er geen foto's zijn van 2Pac in de ambulance of in en rond het ziekenhuis? Hij heeft er toch zeven dagen gelegen.
Het is algemeen bekend dat 2Pac altijd een kogelvrij vest droeg. Op de dag van de moord 'toevallig' niet.
En hoe kan het dat 2Pac vijf keer werd geraakt toen zijn auto onder vuur werd genomen, en de twee andere passagiers geen schrammetje opliepen?
Opvallend is ook dat 2Pac meteen, een dag na zijn dood, is gecremeerd. Sinds wanneer wordt iemand de dag nadat hij/zij is overleden gelijk begraven of gecremeerd?
Verder onderzoek was zodoende onmogelijk! De herdenkingsbijeenkomsten werden achter gesloten deuren gehouden.
De fans hebben nooit echt de tijd gehad om afscheid van hun held te nemen.Jezus aan het kruis
Na de dood van Tupac Shakur is er nog het een en ander van hem uitgebracht. Maar dan in de meeste gevallen wel onder de naam Makaveli. Die naam is afgeleid van Machiavelli, een Italiaanse oorlogsstrateeg die ooit het advies gaf om je eigen dood in scène te zetten, om je vijand te misleiden. 2Pac had veel vijanden. Zou 2Pac Machiavelli's advies hebben opgevolgd om te voorkomen dat hij nog een keer echt zou worden neergeknald?
2Pac heeft nog twee films en drie CD's opgenomen voordat hij heenging. Waarom heeft hij plotseling zoveel ineens gedaan? Dit lijkt erop alsof hij wist dat hij 'dood zou gaan'. Freddy Mercury ging ook opeens ontzettend veel opnemen toen hij wist dat hij AIDS had! Alleen om zoveel mogelijk materiaal na te laten.
2Pac's laatste album, The 7 Day Theory, bevat ook nogal wat aanwijzingen. 2Pac staat op de voorkant afgebeeld als Jezus aan het kruis. Was er een herrijzenis gepland? De producer van dat album heet " Simon". Simon was een apostel die Jezus hielp zijn kruis te dragen. Zou die Simon gewoon Suge Knight kunnen zijn, de oprichter en grote baas van 2Pac's platenmaatschappij, Death Row? Hij zat in dezelfde auto als 2Pac bij de schietpartij.
De Die Hard-Fans van 2Pac hebben ook nauwkeurig gekeken naar de 'nieuwe' videoclips. In de Clip van het nummer
Toss It Up draagt 2Pac schoenen van het merk Penny Hardaway. Die waren nog helmaal niet te koop toen 2Pac werd neergeschoten! Dat zelfde geldt voor de clip van To Live & Die In LA, waarin 2Pac Michael Jordans draagt die in september 1996 ook nog niet te krijgen waren.
Het zijn allemaal sterke argumenten, maar de politie van Las Vegas heeft het grootste bewijs om aan te tonen dat 2Pac wel dégelijk dood is: de autopsie-foto. Ik heb de foto van het Internet afgehaald en hier afgebeeld, maar om nou te zeggen dat dit keihard bewijs is, nee!!! Ik vind die foto persoonlijk HARDSTIKKE onduidelijk of is dit het doorslaggevende bewijs

[..]

Ik weet zo goed als bijna alles van 2pac. Ik geef eerlijk toedat ik een enorme fan van hem ben. Ik heb Dvd's gezien, interviews gelezen van mensen die close met hem waren. Mensen die hem bij hem waren in het ziekenhuis toen hij was neergeschoten. geloof me nou..2Pac is hartstikke dood...Jammer maar wel waar
*oneluv* Rememba da greatest LA memba. this feelin is foreva. I borrow a bang out to da whole alcoholic crew. So one luv to da wickedest main mun in leidschendam & co
  donderdag 31 juli 2003 @ 17:24:39 #80
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_12144902
Het is inderdaad een tikkeltje vager dan de dood van Elvis of Freddy Mercury, maar als je nou even logisch nadenkt, kom op zeg....
Bovendien wordt er ook van alles verzonnen, zo waren er bijvoorbeeld wel getuigen, een daarvan was Kadafi van de Outlawz maar die werd voordat hij een statement kon afleggen ook vermoord. Daar kun je dan ook weer van alles achter zoeken en blijf je aan de gang en kun je ook vast weer hele leuke rekensommetjes maken. Maar al met al doet het de naam van 2PAc als artiets verre van goed..
pi_12144969
Toch is het wel aardig om die dingen eens door te lezen. Hoe erg mensen bezig kunnen zijn om hun eigen realiteit te creeeren.
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12145014
Zou Bruce Lee dan ook nog leven? En Brandon...?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 31 juli 2003 @ 17:30:34 #83
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_12145018
Interessant is het zeker, ik heb me als groot van van die man ook helemaal verdiept in die hele toestand.

Bij veel mensen gaat het spreekwoord De wens is de vader van de gedachte echter goed op denk ik.

pi_12145041
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 17:30 schreef Mar10Segovia het volgende:
Interessant is het zeker, ik heb me als groot van van die man ook helemaal verdiept in die hele toestand.

Bij veel mensen gaat het spreekwoord De wens is de vader van de gedachte echter goed op denk ik.

Zou je denken, want zelfs echte ingewijden zijn het erover eens
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:48 schreef Wodan het volgende:
Tony's reactie was nummer 70 in dit topic, het topic had toen ook 700 views. Tony's nick eindigt op een 7.

Tony postte het op 31 juli om 16:40.

(1+4+6) - (3+1) = 7.

Welcome back 2pac.

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12145054
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 17:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Toch is het wel aardig om die dingen eens door te lezen. Hoe erg mensen bezig kunnen zijn om hun eigen realiteit te creeeren.
Toto het zieke aan toe ja...:N

Ik snap niet dat als iemand vol met lood is geschoten. Zijn longen eruit zijn geschoten...niet eens meer kon praten of iets. Ff staat te springen in een videoclip op een paar schoen van Micheal Jordan...Dat heeft promotiewerkt...."I belive I can fly"

*oneluv* Rememba da greatest LA memba. this feelin is foreva. I borrow a bang out to da whole alcoholic crew. So one luv to da wickedest main mun in leidschendam & co
pi_12145055
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 17:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Toto het zieke aan toe ja...:N

Ik snap niet dat als iemand vol met lood is geschoten. Zijn longen eruit zijn geschoten...niet eens meer kon praten of iets. Ff staat te springen in een videoclip op een paar schoen van Micheal Jordan...Dat heeft promotiewerkt...."I belive I can fly"

pi_12145154
-edit: offtopic-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 31-07-2003 17:45]

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_12145234
en wat te denken van dit stukje text uit Hail Mary
quote:
makavelli in this killuminati
all through your body
the blow's like a twelve guage shotty
uhh, feel me!
and God said he should send his one begotten son
to leave the wild into the ways of a man
follow me
eat my flesh, flesh and my flesh
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 31 juli 2003 @ 18:06:12 #89
26263 Cybraxxx
Ondertitelloos
pi_12145562
En wat te denken van de outro van Better Dayz?
quote:
Expect me nigga like you expect Jesus to come back
expect me nigga
I'm comin'
Cybraxxx [Seibreksss] : That's me !
pi_12145788
In een van de posts hierboven wordt vermeldt dat Freddie Mercury na zijn dood nog gezien is. Dit is absoluut niet waar - althans, ik heb er in de 11 jaar dat ik fan ben nog nooit van gehoord. Bovendien ziet Freddie er op de laatste foto's uit als een wandelend lijk - om het maar oneerbiedig te zeggen
Nee.
  donderdag 31 juli 2003 @ 18:22:03 #91
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_12145833
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 18:06 schreef Cybraxxx het volgende:
En wat te denken van de outro van Better Dayz?
[..]
Dat werd ook al gebruikt in het nummer Untouchable van Lisa "Lef Eye" Lopes. Ik zie dat als niet meer dan pure commercie, dat op Better Days nog even flink is aangedikt...

Alle rekensommetjes en schoenen daargelaten is het enige waar bij mij een beetje argwaan komt kijken de vele teksten uit bepaalde nummers, zoals Tony al quotte van Hail Mary. Zo zijn er nog veel meer nummers maar die man is gewoon dood, punt.

pi_12150212
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 18:22 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

Dat werd ook al gebruikt in het nummer Untouchable van Lisa "Lef Eye" Lopes. Ik zie dat als niet meer dan pure commercie, dat op Better Days nog even flink is aangedikt...

Alle rekensommetjes en schoenen daargelaten is het enige waar bij mij een beetje argwaan komt kijken de vele teksten uit bepaalde nummers, zoals Tony al quotte van Hail Mary. Zo zijn er nog veel meer nummers maar die man is gewoon dood, punt.

Als je meerdere malen met de dood bent bedreigd en als je al eens ben neergehaald, kan je je bent bedenken dat de kans groot is dat het gaat gebeuren,

voorbeelden dat hij al bezig was zijn afloop..

clip van I aint mad at cha, "I see Death around the corner", "good die young" and "niggas die évery day"...

Kan je nog wel ff doorgaan. Als 2Pac had geleefd had hij echt niet kunnen aanzien wat er nu allemaal gebeurd. Jay-z en Nas gebruiken hem om geld van em te maken. Waarom zou hij op de achtergrond blijven als hij altijd degene met de grote bek waar ook nog veel mensen naar luisterden...

Hij ging gewoon door met muziek maken en film totdat ie werd doodgeschoten, klaar....

Shock G:hij werkte gewoon heel hard en dacht: deze stapel nummers komen uit als ik dood ben...

vrijdag 1 augustus 2003 @ 01:48:51 #93
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_12154699
Tupac
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 02:07:54 #94
47649 makaveli_nh
Eric B 4 President
pi_12154905
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 20:55 schreef erikh het volgende:
Ik zou die 2 stemmen wel graag in een voice analyzer zien.
goed idee

iemand die dat kan hier ?

HipHop Lover, RnB Hater bezoek ook eens: De Hiphop Album Top 100
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 02:14:28 #95
53316 smegmakrijger_3d
.....and smegma for all!
pi_12154970
wat krijg je als je tupac omdraait?
Indoor swimming, suburban living.
pi_12155005
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:07 schreef makaveli_nh het volgende:

goed idee

iemand die dat kan hier ?

De FBI leest alles mee schijnt, dus als ze zo vriendelijk willen zijn
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12155171
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:14 schreef smegmakrijger_3d het volgende:
wat krijg je als je tupac omdraait?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 02:39:46 #98
53316 smegmakrijger_3d
.....and smegma for all!
pi_12155192
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 02:37 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Wow..... respect!
Indoor swimming, suburban living.
pi_12155288
quote:
De Die Hard-Fans van 2Pac hebben ook nauwkeurig gekeken naar de 'nieuwe' videoclips. In de Clip van het nummer Toss It Up draagt 2Pac schoenen van het merk Penny Hardaway. Die waren nog helmaal niet te koop toen 2Pac werd neergeschoten! Dat zelfde geldt voor de clip van To Live & Die In LA, waarin 2Pac Michael Jordans draagt die in september 1996 ook nog niet te krijgen waren.
Op zo'n anti-complottheorie site heb ik alleen wel eens gelezen, dat die schoenen die hij droeg toen idd niet verkrijgbaar waren, maar een paar maanden later wel. En dat het normaal is voor bijv. Nike om sterren een paar maanden voor de release van een schoen, die schoenen al te geven, zodat ze al wat exposure krijgen ofzo. Dus dan zou het wel degelijk kunnen kloppen dat hij ze aanhad en toch dood is.

Ach, zo is er overal wel een complottheorie van te maken. Kijk naar de maanlanding (op Tenerife), 11 september (Pentagon is niet geraakt door vliegtuig, maar door busje), Elvis (body-double) en weet ik wat nog meer. Het is ook wel amusant om al die theorietjes eens te lezen. En om daarna weer terug in de realiteit te stappen .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_12155383
http://www.tupacfans.com/

zeeeeeeeeeeer veel interessante verhalen en info!

tupac

Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')