abonnement Unibet Coolblue
pi_12113838
* Guusie zoekt een huis hij vond een heel groot paleis op het fok eiland

Guusie denkt, het lijkt wel onbewoond het ziet er ook niet erg aantrekkelijk uit, maar als je door de spinnenwebben kijkt is dit een pracht huis.. Het heeft namelijk alles wat ik wil: een grote tuin veel kamers.. Zwembad.. garage.. alles

* Guusie Guusie gaat het gelijk helemaal schoonmaken, en dan word het vast een heel mooi gebouw..

* Guusie heeft het nu na een helelange tijd helemaal zelf Schoongemaakt, kijk dan hoe wit de muren zijn geworden!


1 kamer nog in orginele staat

pi_12113859
Binnekort 1 borrel, dus meld je aan als je kan komen hij is a.s zaterdag! Komen dus!!!
  woensdag 30 juli 2003 @ 14:17:37 #3
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_12114472
* Preliator komt aanrijden met een voorraad dwergenbier. Hij kijkt even rond maar ziet Guusie zo snel niet (niet zo gek in zn groot huis...)

naja dan zet ik het hier maar neer

* Preliator schrijft een briefje

briefje
Guusie hier het bier, veel plezier ik ben er dan niet ik ben 3 weken even weg op vakantie, terug naar het vaste land waar ik vandaan kom. Zou jij misschien in die tijd mijn hutje een beetje in de gaten willen houden??

groetjes

Preliator

Dwergje met eigen [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352718]dwergenhutje[/url]
pi_12114560
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 14:17 schreef Preliator het volgende:
* Preliator komt aanrijden met een voorraad dwergenbier. Hij kijkt even rond maar ziet Guusie zo snel niet (niet zo gek in zn groot huis...)

naja dan zet ik het hier maar neer

* Preliator schrijft een briefje

briefje
Guusie hier het bier, veel plezier ik ben er dan niet ik ben 3 weken even weg op vakantie, terug naar het vaste land waar ik vandaan kom. Zou jij misschien in die tijd mijn hutje een beetje in de gaten willen houden??

groetjes

Preliator


* Guusie ziet de mini weg krosen! en ziet het briefje!

Zal ik doen preliator! Moet je wel even je sleuteltje geven en zeggen wat ik moet doen planten water geven, post opruimen?

  woensdag 30 juli 2003 @ 14:45:45 #5
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_12115273
* Preliator raced weer terug

ej ja, dat is wel genoeg denk ik...
en hier heb je de sleuten
*geeft sleutel*

maar ik moet nu even naar de fietsenwinkel dus

Dwergje met eigen [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352718]dwergenhutje[/url]
pi_12116098
Bye:W

Tss.. wat is dat een druk mannetje zeg

pi_12189759
Hmzz.. lekker bier, Ik ga maar weer slapen
pi_12482075
niet slecht....
pi_12487193
yoooo, gieling

lang niet meer gezien, alles goed?

pi_12495257
eeuh, gieling? waar ben je? ik zie hem niet meer...
Maar dan ga ik maar mmijn vlucht niet missen naar het vasteland ik moet daar wat dingen gaan bespreeken, zaken dus ben ik over 2 weken weer terug!

Bye

pi_13168695
* Guusie terug van weggeweest

hehehehe, fijn weer eens thuis te zijn.. Guusie start gelijk zijn computer op en begint fijn te gamen...

* Guusie begint daarnaa, met zijn dagelijkse routine 's avonds langs het huis een wandelingetje te maken...

Hmmz... moet toch maar een keer een tuinman vinden... Maar toch vind ik dit oerwoud ook wel mooi

* Guusie kijkt ook nog even of al zijn alarmen nog werken..

Guusie, loopt even naar het kassie toe waar ze allemaal zitten.. hmmz.. allemaal op groen, dan werkt het ook nog

* Tenslotte pakt hij een borrel en duikt zijn bed in...

pi_13168714
quote:
Op zondag 14 september 2003 22:01 schreef Guusie het volgende:
* Guusie terug van weggeweest

hehehehe, fijn weer eens thuis te zijn.. Guusie start gelijk zijn computer op en begint fijn te gamen...

* Guusie begint daarnaa, met zijn dagelijkse routine 's avonds langs het huis een wandelingetje te maken...

Hmmz... moet toch maar een keer een tuinman vinden... Maar toch vind ik dit oerwoud ook wel mooi

* Guusie kijkt ook nog even of al zijn alarmen nog werken..

Guusie, loopt even naar het kassie toe waar ze allemaal zitten.. hmmz.. allemaal op groen, dan werkt het ook nog

* Tenslotte pakt hij een borrel en duikt zijn bed in...


Truste!
  dinsdag 25 november 2003 @ 12:54:03 #13
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_14913578
* Preliator komt binnenlopen

Eej Guusie ben je hier??
Heb je de spandoeken al af??

* Preliator ziet geen Guusie, dus kijkt eens rustig in het rond

Heej krijg nou eens wat hij heeft zn eigen bowlingbaan

* Preliator pakt de te grote bowling bal op en begint rustig in zn uppie te bowlen, al wachtend tot Guusie thuiskomt

Dwergje met eigen [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352718]dwergenhutje[/url]
  dinsdag 25 november 2003 @ 13:47:29 #14
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_14914988
* Marlo belt aan en na een tijdje verschijnen er twee oogjes door de brievenbus.

Hoi Preliator

Je kan zeker niet bij de deurklink

Ik vroeg me af of jullie nu al presidenten zijn eigenlijk

Stiekems een vrolijk klein beestje!
  dinsdag 25 november 2003 @ 14:27:34 #15
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_14915941
Ja sorry, ik haal wel even een trapje

* Preliator rent rond door Guusies paleis en komt terug met een trapje

Zo, nu kan ik wel bij de deurklink

* Preliator klimt op het trapje en opent de deur

welkom!
ehhhh, trouwens de achterdeur stond gewoon open zo ben ik binnengekomen

potje bowlen??

Dwergje met eigen [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352718]dwergenhutje[/url]
  dinsdag 25 november 2003 @ 14:45:08 #16
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_14916355
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!

Ben jij aan het blowen hier Ooooooooooooooooh, zorg maar dat Oom Agent er niet achter komt Ooooooooooooooh

Maar ik wilde eigenlijk weten of jullie al presidenten waren

Stiekems een vrolijk klein beestje!
  woensdag 26 november 2003 @ 20:54:24 #17
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_14954115
Nouhou!

Je mag ook wel zeggen als dat dat niet zo is

Stiekems een vrolijk klein beestje!
  woensdag 26 november 2003 @ 21:26:12 #18
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_14955074
oh sorry,

ik dacht ik gooi nog snel even 1 bowlingbal alleen toen bleef mn hand in 1 van die 3 gaatjes hangen en toen vloog ik mee over de baan

naja was wel een strike

maar neej, we zijn nog geen presidenten

alsnog... potje bowlen?

Dwergje met eigen [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352718]dwergenhutje[/url]
pi_14966382
Guusie komt na een drukke dag weer in zijn mooie paleisje!

Wat hebben we hier??

Hee preli en marlo, hoe zijn jullie binnen gekomen?

  donderdag 27 november 2003 @ 11:25:45 #20
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_14966657
Eeeeeeeeeeeej Guusie!

We zijn lekker aan het blowen hier

Meneer de Preliator deed de deur voor mij open

Stiekems een vrolijk klein beestje!
pi_15406477
Owkeej mag ik meedoen
pi_16381709
* Guusie komt aan bij zijn huis...

Begint zijn koffers te pakken, damn denkt hij, ons eiland, is echt definitief over.

Waarom? daar ben ik nog steeds niet achter, kunnen we ons dan niet beschermen tegen een orkaan? overstroming?

Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? Waarom? slingert godsganse tijd in zijn hoofd.

* Guusie heeft inmiddels zijn koffers gepakt! Tijd voor reorganisatie denkt hij, weer het harde leven, geld verdienen

Wat ik denk ik het meest ga verliezen is het lekkere leven, niet voor geld hoeven werken, maar voor liefden. Zoals ik hier begon met een super mooi hotel met MR. Gieling dat is mooi voor de rijkene maar de wat mindere hebben er niks aan, en b.v het politie bureau, daar heeft iedereen wat aan en heeft super geholpen om de criminaliteit te stoppen.

* Guusie doet de voordeur op slot, loopt naar het hek en zegt:

Vaarwel eiland!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')