quote:of zijn die serieus van jou
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:07 schreef STFU het volgende:[..]
W
A
N
T
?
quote:Je site werkt niet.
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:34 schreef kroegtijger het volgende:
nog zwaar in aanbouw en slechts voor een eerste impressie (moet hierna volledig herschreven worden in PHP, maar dat ben ik nog niet zo machtig...eerst effe een opzetje gemaakt)
quote:Het is inderdaad nog niet veel... momenteel is het een nogal saaie, onaantrekkelijke website. Leuke kleuren, maar dat is eigenlijk alles. Het "fotoboek" is een beetje knullig gedaan, en verder is er niets wat visueel aantrekkelijk is.
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:25 schreef StonedKinG het volgende:
Mijn site'je.... tis nog nie veel maargoed :
Sorry
Post 'm nog eens wanneer je er wat verder mee bent
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:25 schreef StonedKinG het volgende:
Mijn site'je.... tis nog nie veel maargoed :
quote:Dat kan dus ECHT niet he....
Oja, als je geen 7 foto's op 1 rij ziet maar bv 6, dan staat je schermresolutie te laag... die moet je op 1024 x 768 pixels zetten
quote:Ben ik mee bezig
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:40 schreef Knut het volgende:[..]
[..]Dat kan dus ECHT niet he....
We zijn sinds vandaag online en proberen zo actueel en op een zo goed mogelijke manier het nieuws uit de voetbalwereld te presenteren.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
quote:fuck, dan is mn server (alweer) gecrashed
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:36 schreef Christine het volgende:[..]
Je site werkt niet.
--edit--
hij loopt wel...kan hiervandaan em gewoon openen (loopt trouwens wel traag merk ik... zal wel een vriend van me zijn die er nu op zit via terminal services..doffe ellende )
--edit-edit--
navigatie wordt niet geladen, andere pagina's worden niet geladen...t is volslagen kut gewoon
ik ga weer verder spelen ermee
[Dit bericht is gewijzigd door kroegtijger op 12-08-2003 12:51]
quote:Uhm ok.
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:29 schreef Jadakis het volgende:
www.voetbalinside.nlWe zijn sinds vandaag online en proberen zo actueel en op een zo goed mogelijke manier het nieuws uit de voetbalwereld te presenteren.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
quote:De zoekfunctie is gemaakt door middel van FULLTEXT in MySQL. En die pakt alleen zoekwoorden met meer dan 3 karakters. Misschien zou ik dat er maar eens bij zetten
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:43 schreef sop het volgende:[..]
Uhm ok.
Zoekfunctie werkt niet.
Ik type in RKC => geen resultaten
Ik type in Waalwijk => 1 resultaat en in de beschrijving van het resultaat staat RKCvreemd.
quote:Voorstellen van teams, leg eens nader uit ajb?
Ik mis een eerste/ere divisie selectie mogelijkheid.Ik mis het voorstellen van de teams.
Ik mis een selectie op nieuws van een club
Selectie op nieuws van club, dan kun je beter gewoon de zoekfunctie gebruiken en de naam van de club intype. En de Eerste- en Eredivisie is nog zoiets. Maar dat komt omdat we niet alleen Nederlands voetbal nieuws doen... Dus ik moet maar eens verzinnen om die zoek functies wat te verbeteren.
quote:Maar dan krijg je weer meer dan 100 headlines (als we straks een tijdje bezig zijn).
nieuws selectie (het archief) op dag niveau is niet echt handig. Je kunt beter een week oid nemen. of iig een dag voor of achteruit kunnen springen.
quote:Klopt, t'is sober maar functioneel.
Verder is het design mooi, maar een beetje saai.
quote:Daar heb je gelijk in, maar een tooltip dan moet je weer 1 seconde wachten voordat ie tevoor schijn komt (dus dat is een beetje onduidelijk als ik dat zou doen). Wellicht verzin ik daar ook een oplossing op...
De message box die opspringt als je op een tvuitzending klikt vind ik trouwens ook niet echt netjes, je kunt ook een tooltip achtig iets maken.
quote:Klopt, maar dan wordt de linkerkant weer iets te leeg. En aangezien het niet zo hinderlijk is... misschien als ik een andere optie kan bedenken voor in het menu dat ik het dan wel doe...
De poll staat bij iedere pagina in beeld. Die zou ik alleen op de begin pagina zetten. Zo interessant is die nu ook weer niet
Iig bedankt voor je mening
Met het voorstellen van teams bedoel ik dat je in een menu je team kan selecteren. Dan krijg je alle info van dat team te zien: stadion, statistieken, spelers, trainers, etc. En wat linkjes naar de supportersvereniging en de clubsite.
Dit zou je voor alle competities kunnen doen.
't is ff wat (veul) werk, maar je site wordt een stuk completer.
Ik doe trouwens alleen maar (onderbouwd) 'afkraken', omdat je daar veel meer aan hebt. Ik kan je wel veren in je reet steken, maar daar wordt je site niet beter van Opbouwende kritiek dus.
quote:ja zijn allemaal van mij!
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:24 schreef StonedKinG het volgende:[..]
of zijn die serieus van jou
dan heb ik niks gezegd
quote:als men met frames werkt kan het wel!
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:40 schreef Knut het volgende:[..]
[..]Dat kan dus ECHT niet he....
quote:Dat is vreemd... gebruik je toevallig Internet Explorer? Die heeft wel vaker van zulke gekke dingetjes. De broncode is iig goed voor zover ik weet. In ieder geval goed dat je het nog ff zegt...
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:58 schreef sop het volgende:
We gaan nog even verder:
[afbeelding]
Ik zie toch zo'n 10% staan bij PSV.
Als ik een paar keer refresh staat hij af en toe wel goed trouwens.
Wellicht ook een idee om het aantal uitgebrachte stemmen erbij te vermelden.
quote:Zou inderdaad wel een mogelijkheid zijn tot uitbreiding, voor nu wil ik het echter nog wat basic houden. Maar je hebt wel gelijk dat 't daardoor wat completer wordt...
Met het voorstellen van teams bedoel ik dat je in een menu je team kan selecteren. Dan krijg je alle info van dat team te zien: stadion, statistieken, spelers, trainers, etc. En wat linkjes naar de supportersvereniging en de clubsite.
Dit zou je voor alle competities kunnen doen.
't is ff wat (veul) werk, maar je site wordt een stuk completer.
quote:Idd...
Ik doe trouwens alleen maar (onderbouwd) 'afkraken', omdat je daar veel meer aan hebt. Ik kan je wel veren in je reet steken, maar daar wordt je site niet beter vanOpbouwende kritiek dus.
quote:Hij bedoelt dat dat niet kan op zon site.... in de zin van : het staat niet, lijkt niet
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:14 schreef STFU het volgende:[..]
als men met frames werkt kan het wel!
quote:np. de letters zijn gewoon erg klein, er valt geen gedeelte van weg. ik zou ze iets groter maken
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:15 schreef Rbj het volgende:[..]
Ik heb de laatste tijd al vaker het commentaar gehad dat er teveel reclame op staat. Ben nu ook bezig er steeds meer vanaf te halen. Heb je inderdaad gelijk in.
Wat betreft de letters in de menu balk kan ik je niet helemaal volgen. Vindt je ze gewoon erg klein op die resolutie, of valt er een deel van de letters weg of zo? Zou ik graag willen weten, want dan kan ik daar ook iets aan veranderen.
Verder bedankt voor je reactie.
quote:Frames kan echt niet!
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:20 schreef StonedKinG het volgende:[..]
Hij bedoelt dat dat niet kan op zon site.... in de zin van : het staat niet, lijkt niet
quote:ahaaaaa..... okay okay!
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:40 schreef sop het volgende:[..]
Frames kan echt niet!
Ben nog steeds bezig en zal voorlopig wel bezig blijven met (kleine) dingetjes aan te passen en uit te breiden.
quote:simpel!
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:59 schreef primator het volgende:
http://www.primator.nlBen nog steeds bezig en zal voorlopig wel bezig blijven met (kleine) dingetjes aan te passen en uit te breiden.
probeer er meer structuur in te gooien dan alleen een menu en een iframe.
gooi er dus een leuke verzorgde header in grbuik meer kleuren bijv nog wat gele kleur tinten erdoorheen.
Menu kan mooier... met bijv. een stylesheet of iets dergelijks!
is wel kaal, maar dat komt nog. Tips zéér welkom
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:54 schreef uilebal het volgende:
http://www.doetrnietoe.nlis wel kaal, maar dat komt nog. Tips zéér welkom
Dan zie ik nog een vaag uitklap menu voor muziek Lekker duidelijk dat dat uitklapt. Je ziet het zelfs niet als hij is uitgeklapt.
m.a.w.: een big nono voor deze pagina. En als je verweer is dat je er net mee begonnnen bent: post hem dan pas hier als je (bijna) klaar bent.
quote:Zelfde als SOP, met daarbij nog :
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:54 schreef uilebal het volgende:
http://www.doetrnietoe.nlis wel kaal, maar dat komt nog. Tips zéér welkom
* Titel van de pagina Untitled Document
* Het rechterframe is VEEL te lang, zelfs me 1024 * 768 kan ik de tijd pas zien als ik scroll. Daarbij zijn er geen scrollbalken. En wat heeft een tijd voor een nut als je rechts onderin je windowsklok hebt .
* Statusbar : Application Clock Started. Leuk. En nu? Nutteloze melding. Zet daar bv iets neer als een scroller met de laatste weetjes ofzo
* Source codes opschonen.
Ohjah, en je poll is nederlands en de buttons in engels
___
Nog even wat Typo's :
pakeergelegenheid --> parkeergelegenheid
Shiver
Zeker geen onbekende van Cafe Doetrnietoe.Deze rockband wordt vaak vergeleken
met U2.Dat de Shiver behoorlijk veel U2 op het repetoire heeft staan draagt hier dan
ook flink aan bij.
Spatie na leesteken zoals een punt.
WlWil je op de hoogte gehouden worden van alle live muziek
en andere activiteiten bij Café Doetrnietoe?
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief.
Dan ben je altijd als eerste op de hoogte van het laatste nieuws
WI staat voor wil in zwart, selecteer de tekst maar eens. Dubbele spatie na woordje "van" Verder staan er onnodig veel enters na het laatste woord en zweeft er ergens lager nog een zwarte punt
Dit was het zo wel even dacht ik...
[Dit bericht is gewijzigd door StonedKinG op 12-08-2003 18:21]
quote:Of beter nog: informatie gewoon op je scherm zetten en de statusbar laten voor wat het is.
Op dinsdag 12 augustus 2003 18:13 schreef StonedKinG het volgende:
* Statusbar : Application Clock Started. Leuk. En nu? Nutteloze melding. Zet daar bv iets neer als een scroller met de laatste weetjes ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |