abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2003 @ 22:57:00 #126
33356 KitteKat
Kittekat voor een fitte kat
pi_12267729
Oje nou ikke dan ook maar een keer sitechack : www.kittekat.net zou ik een mening mogen en wat er misschein wel licht aanveranderd moet worden BTW. nog niet alles doet het
pi_12272486
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:48 schreef Monk het volgende:
En punt 2 had ik zelf ook over na zitten denken, maar is dat niet vreselijk veel werk? om voor iedere plaatje een nieuwe html pagina te maken?
Ach je maakt één keer een pagina voor plaatje 1. voor plaatje 2 verander je de src van de img, save as en klaar is kees. je krijgt zo wel veel files, maar is wel netter.
met scriptjes etc kan het allemaal met minder moeite. moet je even zoeken op google. dan heb je één pagina die een parameter mee krijgt vanuit bijv de url
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  donderdag 7 augustus 2003 @ 11:15:35 #128
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_12275106
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:57 schreef KitteKat het volgende:
Oje nou ikke dan ook maar een keer sitechack : www.kittekat.net zou ik een mening mogen en wat er misschein wel licht aanveranderd moet worden BTW. nog niet alles doet het
Qua layout wel aardig, alleen erger ik me er een beetje aan dattie niet in het midden staat van de pagina, en dat je voor sommige pagina's (zoals de vragenlijst) erg ver naar beneden moet scrollen, en vervolgens weer helemaal naar boven om weer bij het menu te komen.

De foto's openen in een popup... niet leuk (ik ben zelf erg anti-popup, tenzij het er expliciet bij staat dat iets in een nieuw venster opent).

Je navigatie is ook niet erg consequent, overal staan // behalve bij top5. Nu begrijp ik waarom je dat gedaan hebt, maar echt mooi staat het niet. Je kunt beter een uitrolmenu maken, wanneer je iets in subcategorieen opdeelt.

Verder begrijp ik niet helemaal het nut van de site... het is een persoonlijke homepage, maar zo komt het niet over (layout is vrij zakelijk). Ook zie ik niet de linkt tussen de slogan "welcome in the future" en de inhoud van je website.

Ik vind trouwens de banner op je forum mooier dan die op je homepage. Ik kan verder trouwens nergens terugvinden wat het nut is van dat forum. Wie zijn er lid, en wat wordt er op het forum gepraat?? Waarover??

Er is trouwens ook geen link naar je "home" (zie ik net) En een spellingscontrole eroverheen gooien is geen overbodige luxe

Oja, nog een laatste pietepeuterige zeur-opmerking, maar er staat "Hier vind je allerei dingetjes over/van mij. Onder anderen mij portfolio" maar ik kan geen porfolio ontdekken hoor

Ik hoop dat je hier wat mee kunt

pi_12302820
Beter 10 Adjuh's in de lucht,dan 1 Adjuh op de grond
pi_12304309
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:26 schreef thulsen het volgende:
www.eredivisiedb.tk
U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.........
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_12304331
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:53 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.........

Ja zag het net... brinkster
pi_12304349
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:43 schreef Adjuh het volgende:
http://www.adjeobe2002.tk

Greetz

Dat "You've got mail" is zeeeeeer irritant, net zoals dat geluidje bij home.
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_12306584
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:54 schreef thulsen het volgende:

[..]

Ja zag het net... brinkster

Ik denk eerder:
thulsen

Brinkster werkt met een default.htm of default.asp
jij zal wel index.asp/index.htm hebben aangemaakt.

pi_12306695
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:57 schreef KitteKat het volgende:
Kun je geen thumbnails voor je photoalbums aanmaken.
Die pagina scrollt bij mij bijna niet meer omdat alle plaatjes minimaal 75KB zijn met een formaat van 100*130px
pi_12315854
Beste mede Fokkers,

Sinds enkele dagen ben ik bezig met mijn website, ik verander telkens de lay-out en de kleuren van de pagina.

Nu ben ik op het volgende ontwerp uitgekomen...

Kunnen jullie ervan zeggen wat jullie er van vinden? Cijfer 1t/m 10...

Het gaat om deze website: http://phonetunes.nl

Bvd,
Ivo

pi_12315942
6, goede layout, maar erg druk en irritante popup.
pi_12316128
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 01:31 schreef Nevermind het volgende:
6, goede layout, maar erg druk en irritante popup.
Die POPUP is van TrafficBeamer, omdat mijn site nog jong is en er nog bezoekers moeten komen... Als me site meer bekenheid heeft verwijder ik de POPUP

Nog meer mensen...?

pi_12316681
Al was je POPUP van de Koningin zelf, het blijft vervelend. Al die reclame is ook irritant. Geloof je toevallig in het "laat ik eens even internetmiljonair worden" idee?
pi_12319714
Nee, deze site heb ik meer voor de hobby. Als ik mijn webhosting eruit heb dan ben ik te vreden. Verder zijn alle kleine beetjes leuk om te adverteren enzo.
pi_12319864
met 81 mensen per dag op zn hoogst schiet het dan niet echt ophe !
Back to oldskool!
pi_12320107
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:35 schreef sop het volgende:

[..]

Ik denk eerder:
thulsen

Brinkster werkt met een default.htm of default.asp
jij zal wel index.asp/index.htm hebben aangemaakt.

Ja.. en daarom heeft hij het al ruim een jaar onafgebroken gedaan..

sop

zondag 10 augustus 2003 @ 14:56:29 #143
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_12335949
http://members.lycos.nl/veronicaforeveryoung
M'n site in een nieuw jasje.
Kom eens langs op het weblog van Spookaap Wii Code Spookaap 9004-9060-5780-5462
pi_12336140
http://www.truegraphik.nl

Site van een vriend van mij.

zondag 10 augustus 2003 @ 16:10:19 #145
39219 Briefcase
Koekie El-Bai?
pi_12337192
hier even een proef layout voor een jongerensite die binnenkort maar eens wordt gelanceerd. Even te info: ik ben geen professioneel designer dus kom niet klagen dat dingen niet meer in de mode zijn; want dat boeit mij geen fuck Nuttige info is altijd prettig !

Doe maar klik

Doe relaxed weetje?!
pi_12337228
okee,..ik heb er 2 gemaakt
http://www.fuck-yellow.tk
http://www.fantasticfour.tk
(heb er nóg een,maar die had ik al s gepost hier)
  zondag 10 augustus 2003 @ 16:15:01 #147
39219 Briefcase
Koekie El-Bai?
pi_12337262
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 14:56 schreef NewBeatle het volgende:
http://members.lycos.nl/veronicaforeveryoung
M'n site in een nieuw jasje.
op zich leuk, maar die blokken maken het wat chaotisch. Als je die wat minder nadrukkelijk naar voren laat komen wordt het wat rustiger.
Doe relaxed weetje?!
  zondag 10 augustus 2003 @ 16:25:40 #148
47365 Johnny_Cool
Yoji Powerrrr!!
pi_12337401
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 16:10 schreef Briefcase het volgende:
hier even een proef layout voor een jongerensite die binnenkort maar eens wordt gelanceerd. Even te info: ik ben geen professioneel designer dus kom niet klagen dat dingen niet meer in de mode zijn; want dat boeit mij geen fuck Nuttige info is altijd prettig !

Doe maar klik

Euh resoluties geef je altijd aan met éérst de horizontale lijn en vervolgens de verticale... oftewel : 800 x 600 ipv andersom.

Sorry maar ik vind het er allemaal heel erg rommelig uitzien, dit zou een pagina zijn waar ik niet lang op rond zou surfen al is het alleen maar omdat het er zo knullig uitzie.. (tjsa sorry ik geef ff mn mening )

zondag 10 augustus 2003 @ 16:29:28 #149
39219 Briefcase
Koekie El-Bai?
pi_12337439
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 16:25 schreef Johnny_Cool het volgende:

[..]

Euh resoluties geef je altijd aan met éérst de horizontale lijn en vervolgens de verticale... oftewel : 800 x 600 ipv andersom.

Sorry maar ik vind het er allemaal heel erg rommelig uitzien, dit zou een pagina zijn waar ik niet lang op rond zou surfen al is het alleen maar omdat het er zo knullig uitzie.. (tjsa sorry ik geef ff mn mening )

no problem. Welke onderdelen vindt je rommelig ?
Doe relaxed weetje?!
  zondag 10 augustus 2003 @ 16:37:16 #150
47365 Johnny_Cool
Yoji Powerrrr!!
pi_12337549
- aan de bovenkant en de onderkant van de pagina heb je er geprobeerd diepte in te krijgen.

Dit is een leuk idee, maar naar mijn idee teveel van het goede, probeer dit een klein beetje terug te brengen (door bijvoorbeeld die glans aan de linker zijde te laten vervallen.)

- verder viel het me op dat de bovenste balk verder doorloopt naar rechts dan de onderste balk (komt slordig over),

- ik zou als tekst font een beter leesbaar normaler font gebruiken ipv diegene die je nu hebt.

- wat ik eerder aangaf over die resolutie aanduiding

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')