abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 18:58:34 #101
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_12241236
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 15:57 schreef iuno het volgende:

[..]

Zeuren over andermans 'originaliteit' is zo standaard als het maar kan... En niet willen toegeven dat je maar wat lulde ook. Maargoed, we hebben de site niet gemaakt voor website critics, maar om onze muziek te promoten. Voor degene die ons hier gepost heeft; voortaan in music, svp. Evengoed bedankt

hopende dat STFU nu iets origineels van eigen hand laat zien,

iuno

inderdaad
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
pi_12241295
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 18:58 schreef STFU het volgende:

[..]

inderdaad

Als we nu dan weer ontopic gaan....

Blijft een sitecheck topic waarbij het om de sites en commentaar daarop gaat en niet de originaliteits kwestie. Open maar een eigen topic daarover...

dinsdag 5 augustus 2003 @ 19:18:07 #103
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12241517
kan iemand http://nokiaphotos.tk ff checken of er überhaupt iets verschijnt? bij mij thuis namelijk niet
...some more happy little trees!!
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 19:19:04 #104
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_12241533
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:03 schreef ELTino het volgende:

[..]

Als we nu dan weer ontopic gaan....

Blijft een sitecheck topic waarbij het om de sites en commentaar daarop gaat en niet de originaliteits kwestie. Open maar een eigen topic daarover...

o-k-e
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 19:19:34 #105
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_12241546
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:18 schreef Bob.Ross het volgende:
kan iemand http://nokiaphotos.tk ff checken of er überhaupt iets verschijnt? bij mij thuis namelijk niet
ik krijg wel foto's te zien!
pi_12241598
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:42 schreef Sib het volgende:

[..]

simpel design == moooooi

enige commentaar, die 3 boxjes bovenin is absoluut onduidelijk waar die heen gaan, misschien iets met een grote plaatjes wissel truuk, onmouseover events ofzo?

thanks! ik zit er inderdaad aan te denken om als mouse-over geschreven tekst onder de vlakjes te laten komen, waarin staat waar die naartoe linken...

Over jouw site: ziet er strak uit, in ieder geval... Alleen wanneer mijn internet explorer niet fullscreen staat, worden de verschillende teksten over elkaar heen gezet, wat nogal irritant is. Ik vraag me dan ook af wat het doet bij 800 x 600...

Nog een klein ding: rechtsonder blijft helemaal leeg, qua vlakverdeling klopt dat naar mijn smaak niet helemaal. Het zou mooier zijn om nog één foto toe te voegen, of om de navigatie-balk aan de rechterkant verder naar beneden te laten lopen. (maar ook dit hangt heel erg van de resolutie af, denk ik)...

trouwens, dwangneuroot als ik ben, heb ik eerst 200 keer op 1)inleiding, 2) problemen, 3) oplossingen zitten klikken, voor ik erachter kwam dat de navigatie rechts zat. Misschien kan je die meer in het oog laten springen op de een of andere manier?

dinsdag 5 augustus 2003 @ 19:31:30 #107
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12241770
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:19 schreef STFU het volgende:

[..]

ik krijg wel foto's te zien!

ok thanks dan ligt 't dus echt aan m'n verbinding hier thuis, vaaaaaaaaaaag
...some more happy little trees!!
pi_12242112
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:22 schreef Tim59 het volgende:

[..]

thanks! ik zit er inderdaad aan te denken om als mouse-over geschreven tekst onder de vlakjes te laten komen, waarin staat waar die naartoe linken...

Over jouw site: ziet er strak uit, in ieder geval... Alleen wanneer mijn internet explorer niet fullscreen staat, worden de verschillende teksten over elkaar heen gezet, wat nogal irritant is. Ik vraag me dan ook af wat het doet bij 800 x 600...

Nog een klein ding: rechtsonder blijft helemaal leeg, qua vlakverdeling klopt dat naar mijn smaak niet helemaal. Het zou mooier zijn om nog één foto toe te voegen, of om de navigatie-balk aan de rechterkant verder naar beneden te laten lopen. (maar ook dit hangt heel erg van de resolutie af, denk ik)...

dat gaan we meteen morgen ff checken
ik dacht dat ik tot een redelijk scherm breedte had gecontroleerd, maar niet precies.
quote:
trouwens, dwangneuroot als ik ben, heb ik eerst 200 keer op 1)inleiding, 2) problemen, 3) oplossingen zitten klikken, voor ik erachter kwam dat de navigatie rechts zat. Misschien kan je die meer in het oog laten springen op de een of andere manier?
ik zat er zelf ook al aan te denken om in ieder geval inleiding e.d. wat kleiner te maken en misschien iets met het menu te doen..

lijkt me iets voor morgen in ieder geval

iemand anders nog wat te zeiken

Haai!
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 21:34:10 #109
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_12244241
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 19:31 schreef Bob.Ross het volgende:

[..]

ok thanks dan ligt 't dus echt aan m'n verbinding hier thuis, vaaaaaaaaaaag

als ik op de foto's klik krijg ik een vergroting in pop-up formaat + realm pop-up (standaard login) schermpje... is dat de bedoeling???
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 21:55:17 #110
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_12244720
Me=back
pi_12247681
Hmm m'n eerste serieuze poging om een website geheel zelf te maken in HTML/PHP zonder hulp van de WYSIWYG editor van Dreamweaver, en later zelfs gewerkt in notepad .

doegewoon

Ik weet het, hij is nog wat blokkerig. Maar daar ga ik later weer aan werken .

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_12250669
www.slimshow.com

bekijk t maar

woensdag 6 augustus 2003 @ 09:51:03 #113
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_12251276
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:56 schreef Ajaxno1 het volgende:
Hmm m'n eerste serieuze poging om een website geheel zelf te maken in HTML/PHP zonder hulp van de WYSIWYG editor van Dreamweaver, en later zelfs gewerkt in notepad .

doegewoon

Wel een leuke site, leuke opzet (en ik ben erg benieuwd wat er nog allemaal op komt).

Dat "blokkerige" waar je het zelf over hebt, vind ik absoluut niet storend. Het is zo juist vrij overzichtelijk De kleuren vind ik ook leuk, alleen die banners, krijg je daar voor betaald?? Anders zou ik ze eraf gooien

Verder zou ik onderaan de pagina nog een balkje maken met het officieele stuff als disclaimer, credits, email adres en een tellertje. Dat maakt het geheel wel echt "af".

Ik ben verder nog benieuwd hoe je het gaat indelen wanneer er, laten we zeggen 100 berichten op je site staan. Komt er dan een archief oid??

woensdag 6 augustus 2003 @ 10:00:07 #114
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_12251416
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 08:39 schreef leond het volgende:
www.slimshow.com

bekijk t maar

Eerste indruk: vervelende popups en banners

De intro is wel leuk gedaan Wel vind ik het jammer dat de site niet past op een resolutie van 1024x768, dat is toch wel de meest voorkomende resolutie namelijk.

Even heel "technisch" gezien, wanneer je de pagina 'Mainpage' vergelijkt met die van 'CD's' dan verschuift het venstertje en de tekst EMINEM een klein stukje, misschien kun je nog eens kijken wat er anders is daar.

Verder zou het ook erg leuk zijn als je ergens de muziek kunt stop zetten.

Over het algemeen ziet de site er grafisch erg goed uit, maar het geheel wordt echt verpest door de paginaindeling (met die banners bovenaan en dat het niet op het scherm past) en door je font. Voor het menu gebruik je een heel leuk lettertype, maar de tekst staat in Times New Roman.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt

pi_12251651
www.mrmonkey.nl

Hij is nog in aanbouw, maar de basis staat er al het is de eerste keer dat ik met html werk dus ik ben benieuwd wat de experts er van vinden

pi_12252717
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 10:17 schreef Monk het volgende:
www.mrmonkey.nl

Hij is nog in aanbouw, maar de basis staat er al het is de eerste keer dat ik met html werk dus ik ben benieuwd wat de experts er van vinden

de afstand tussen je menu items boven en het lijntje (<HR>) eronder is niet overal even groot. Daarnaast zou het mooier zijn als je de foto's in een kader met lijntjes plaatst.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_12252840
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 09:51 schreef Christine het volgende:

[..]

Wel een leuke site, leuke opzet (en ik ben erg benieuwd wat er nog allemaal op komt).

Dat "blokkerige" waar je het zelf over hebt, vind ik absoluut niet storend. Het is zo juist vrij overzichtelijk De kleuren vind ik ook leuk, alleen die banners, krijg je daar voor betaald?? Anders zou ik ze eraf gooien

Verder zou ik onderaan de pagina nog een balkje maken met het officieele stuff als disclaimer, credits, email adres en een tellertje. Dat maakt het geheel wel echt "af".

Ik ben verder nog benieuwd hoe je het gaat indelen wanneer er, laten we zeggen 100 berichten op je site staan. Komt er dan een archief oid??

Die banners krijg ik niks voor betaald, maar ben zelf nog niet echt thuis met photoshop dus heb geen tijd gehad zelf een banner/logo te maken.

Edit:
Ik denk trouwens dat je de weerkamer, en Lycos banner bedoeld. Tjah die staan er eigenlijk als een beetje als opvulling . Ik weet niet wat daar moet plaatsen, een klok enzo vind ik zo standaard.
En jah een archief komt er zeker, in het begin handmatig, maar later gewoon in een mysql database. Maar omdat de site niet een echte nieuws site is, is het probleem van veel berichten in de nabije toekomst (hoop ik) nog geen probleem .

Overigens aan een footer wordt nog gewerkt

pi_12256016
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:06 schreef markvleth het volgende:

[..]

Zo'n nutteloos intro scherm waar je eerst op moet klikken

Ow, die zie ik niet eens
Vreemd. Maar je site werkt nog steeds niet, na cache legen en refreshen en geduld hebben. Ik heb IE5
pi_12256714
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:17 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Die banners krijg ik niks voor betaald, maar ben zelf nog niet echt thuis met photoshop dus heb geen tijd gehad zelf een banner/logo te maken.

Edit:
Ik denk trouwens dat je de weerkamer, en Lycos banner bedoeld. Tjah die staan er eigenlijk als een beetje als opvulling . Ik weet niet wat daar moet plaatsen, een klok enzo vind ik zo standaard.
En jah een archief komt er zeker, in het begin handmatig, maar later gewoon in een mysql database. Maar omdat de site niet een echte nieuws site is, is het probleem van veel berichten in de nabije toekomst (hoop ik) nog geen probleem .

Overigens aan een footer wordt nog gewerkt

Uh, waarom moet je er iets plaatsen? is nergens voor nodig hoor.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 14:36:46 #120
47365 Johnny_Cool
Yoji Powerrrr!!
pi_12257393
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:56 schreef Ajaxno1 het volgende:

doegewoon

BééTaH!!! EgT jUh SaiT iZz Egt NetJuS HoOr!! Eg t WeL tOpPie GeDaAn!

(ontopic: ziet er goed uit )

pi_12259404
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:07 schreef yootje het volgende:

[..]

Uh, waarom moet je er iets plaatsen? is nergens voor nodig hoor.

Hmm wordt het dan niet erg leeg daar bovenin, of ik moet een header maken die geheel gevuld is met een logo ofzo
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 14:36 schreef Johnny_Cool het volgende:

[..]

BééTaH!!! EgT jUh SaiT iZz Egt NetJuS HoOr!! Eg t WeL tOpPie GeDaAn!

(ontopic: ziet er goed uit )

DaNkJuH MaN, EchT ReeeTEe CooLL DaT je hem ToPie ViND!,

Thnx, voor je compliment

pi_12261231
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:11 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

de afstand tussen je menu items boven en het lijntje (<HR>) eronder is niet overal even groot. Daarnaast zou het mooier zijn als je de foto's in een kader met lijntjes plaatst.

Dankje wel, zulke berichtjes had ik nodig wordt aan gewerkt
pi_12265530
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 17:20 schreef Monk het volgende:

[..]

Dankje wel, zulke berichtjes had ik nodig wordt aan gewerkt

ik doelde met de foto's in een kader op het overzicht (waarom gebruik je daar trouwens een gewoon lettertype ipv dat plaatje (Costa Rica 2003)

Daarnaast, had ik nog niet gezien, moet je de foto's ook op een .html pagina zetten, in dezelfde opmaak als de rest van de pagina's. da's mooier dan een witte achtergrond, waar de foto ook nog eens niet is gecentreerd

House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_12265992
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 21:26 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

ik doelde met de foto's in een kader op het overzicht (waarom gebruik je daar trouwens een gewoon lettertype ipv dat plaatje (Costa Rica 2003)

Daarnaast, had ik nog niet gezien, moet je de foto's ook op een .html pagina zetten, in dezelfde opmaak als de rest van de pagina's. da's mooier dan een witte achtergrond, waar de foto ook nog eens niet is gecentreerd

Tja ik heb nog maar 2 dagen aan gewerkt dus het was voor me zelf nog meer om het een beetje overzichtelijk te houden, maar dat lettertype met ook nog plaatje worden ja.

En punt 2 had ik zelf ook over na zitten denken, maar is dat niet vreselijk veel werk? om voor iedere plaatje een nieuwe html pagina te maken?

pi_12266608
http://scoob.m3is.nl/scoob/betaben er nog mee bezig ..kzoek nog iets leuks voor het menu maar wat vinden julie verder van de layout?
-Die bass moe je nie horuh die moe je voeluhh-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')