Ik ben modje op deze site..het forum dan. MTV heeft de teletekst service stopgezet, dus als je kijkt op pagina 301 van MTV teletekst dan zie je dat de laatste update in januari was. Maar, hij komt weer terug, aangezien MTV teveel protest heeft ondervonden van mensen die het misten.
quote:Spelfout in je poll:
Op donderdag 31 juli 2003 16:10 schreef Chevalric het volgende:
Dit is een site die ik voor een collega gemaakt heb. Het design en de content is van hemzelf, alle code komt van mijn hand.
overkill?? of gaat het er wel mee door? Iemand nog tips?
[Dit bericht is gewijzigd door Johnny_Cool op 02-08-2003 16:19]
quote:tekst boven en onder is niet duidelijk, moet 3x kijken voor je het kan lezen
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:59 schreef Johnny_Cool het volgende:
wat vinden jullie van mijn splash screen?overkill?? of gaat het er wel mee door? Iemand nog tips?
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 14:10 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
(I just do this to get a better knollege
of HTML and Javascript.)
quote:Luister je nou nooit naar het commentaar dat iedereen je geeft? In deel 11,12,13,14,15,16 en nu NIET 17 heb ik al een sitecheck gegeven over DigitalIT en MvB webdesign (of hoe het ook heette)
Op woensdag 30 juli 2003 13:42 schreef The_Gunman het volgende:
hier weer verderhttp://www22.brinkster.com/digitalit
Luister je dan echt nooit?
quote:Wat heeft een splash voor zin op deze manier? Meestal wordt je voor de keuze gesteld flash of html of een taal. Wat heeft het voor nut om een extra obstakel op weg naar je eigenlijke site te plaatsen? Als je trouwens deze image zo op een pagina kwakt krijg je heel erg lelijke harde randen aan alle kanten.
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:59 schreef Johnny_Cool het volgende:
wat vinden jullie van mijn splash screen?overkill?? of gaat het er wel mee door? Iemand nog tips?
quote:Alleen eigen ontwikkelde/ontworpen sites plaatsen aub
Op donderdag 31 juli 2003 16:12 schreef Massive het volgende:
http://www.textravaganza.com/
'The website for the MTV Text generation'Ik ben modje op deze site..het forum dan. MTV heeft de teletekst service stopgezet, dus als je kijkt op pagina 301 van MTV teletekst dan zie je dat de laatste update in januari was. Maar, hij komt weer terug, aangezien MTV teveel protest heeft ondervonden van mensen die het misten.
quote:Mooie site!
Op donderdag 31 juli 2003 16:10 schreef Chevalric het volgende:
Dit is een site die ik voor een collega gemaakt heb. Het design en de content is van hemzelf, alle code komt van mijn hand.
quote:1) Kleuren passen niet echt goed bij elkaar. Het is niet zo dat ik direct over mijn nek ga door de combinatie, maar erg mooi kan ik het niet noemen. De linkkleur (felblauw) moet in ieder geval anders.
Op zondag 3 augustus 2003 15:09 schreef Youaredisgusting het volgende:
oke deze site is pas net 4 dagen online [afbeelding]
quote:Als je het zo doet:
<table cellspacing="0" cellpadding="0" border="1" width="775">
quote:Krijg je dunne zwarte lijnen als randen. Het is maar wat je mooier vind
<table cellspacing="0" cellpadding="0" style="border: 1px solid #000000;" width="775">
Succes
quote:Heeft te maken met t feit dat t jpg is, uiteindelijke plaatje wordt gif
Op zaterdag 2 augustus 2003 19:40 schreef gewoon-jan het volgende:[..]
tekst boven en onder is niet duidelijk, moet 3x kijken voor je het kan lezen
quote:welk doel heeft de site als hij af is? persoonlijke of zakelijke site?
Op zondag 3 augustus 2003 20:06 schreef yohan.nl het volgende:
www.yohan.nllogo is nog niezo als ik em wil hebben maar aanschouw mn zelfbedachte flash-preekje
quote:TOP!
Op zondag 3 augustus 2003 20:00 schreef nuiz het volgende:
www.znickz.com/brouwhuis2/brouwhuis.htm
HTM GRAFIX. content word geadd als ik echte host heb ( Met php nz0)
* ds_polleke dankt navyseal..
let niet op de teipvauden.. die moet ik nog bijwerken..
ik wil de navigatie balk aan passen (streepje ertussen meer ruimte ertussen) maarreuh t werkt niet..
quote:snap ik, site is 800x600. en dat verticaal dat blijf ik houden. ik doe geen i-frame. want als ik NEWSPOST erop ga gooien krijgen we zoizo een langwerpige site dus vandaar
Op zondag 3 augustus 2003 22:03 schreef NavySeal het volgende:[..]
TOP!
Mooie pixelfont!
maar.... resolutie optimaliseren voor alle gebruikers moet nu met 1024x768 scrollen (verticaal).
vind zelf persoonlijk mooier als er zowel links als rechts duidelijke randen in zitten.
quote:schopje
Op zondag 3 augustus 2003 23:24 schreef ds_polleke het volgende:
mijn site* ds_polleke dankt navyseal..
let niet op de teipvauden.. die moet ik nog bijwerken..ik wil de navigatie balk aan passen (streepje ertussen meer ruimte ertussen) maarreuh t werkt niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |