30/40 wat zijn ze weinig online
Hier het vervolg...omdat het weer zover is
Hee 30/40+er, waarom ben je nu pas online???
wij (de andere 30/40+ers) vervelen ons een beetje
En het werk wacht wel
Die werkende 30-ers die dus maar zo weinig online zijn moeten zo hun kleine beetje tijd en aandacht nu over 4 of 5 topics gaan verdelen? Dit helpt niet echt hoor
quote:Dit topic is ter voorkoming dat we andere topics gaan vervuilen met onzin...dat kan hier min of meer.... ToD was niet meer helemaal een ToD
Op woensdag 30 juli 2003 10:25 schreef Loesje29 het volgende:
We hadden nog niet genoeg topics?Die werkende 30-ers die dus maar zo weinig online zijn moeten zo hun kleine beetje tijd en aandacht nu over 4 of 5 topics gaan verdelen? Dit helpt niet echt hoor
quote:Mogguh...jij geen zin om te ToD'en...en waarom niet?
Op woensdag 30 juli 2003 10:25 schreef Sprookjesbos het volgende:
Ok,
Goedemorgen dan maar weer.
Deze midden dertiger zit met koffie en sigaret achter pc te wachten wat de dag brengen zal
quote:In ieder geval heeft deze dag regen
Op woensdag 30 juli 2003 10:25 schreef Sprookjesbos het volgende:
Ok,
Goedemorgen dan maar weer.
Deze midden dertiger zit met koffie en sigaret achter pc te wachten wat de dag brengen zal
quote:Oke. Ik zal nu wel weer de uberbitch zijn... maar luister:
Op woensdag 30 juli 2003 10:27 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Dit topic is ter voorkoming dat we andere topics gaan vervuilen met onzin...dat kan hier min of meer.... ToD was niet meer helemaal een ToD
We zijn OVERAL weggeschopt (in R&P waar we eerst zaten en in ONZ). We mogen van de mods hier in GC hier een eigen 30-ers topic hebben. EEN ja. Toen kwam daar het meetingtopic bij. Ook geen enkel probleem en een warm onthaal hier door Sweek.
Er is momenteel nog een 30-ers Kwaaltjes topic open, een 30-ers Brak topic, een ToD topic, en nog wat andere!!!!! Het is niet de bedoeling dat andere Fokkers hier struikelen over 6 dertigerstopics als ze in GC komen, dan worden we er zo weer uitgegooid.
Je had toch ook in dat brakke topic onzin kunnen zetten?
quote:oooooooooooooow...wel excuse me for living
Op woensdag 30 juli 2003 10:33 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Oke. Ik zal nu wel weer de uberbitch zijn... maar luister:
We zijn OVERAL weggeschopt (in R&P waar we eerst zaten en in ONZ). We mogen van de mods hier in GC hier een eigen 30-ers topic hebben. EEN ja. Toen kwam daar het meetingtopic bij. Ook geen enkel probleem en een warm onthaal hier door Sweek.
Er is momenteel nog een 30-ers Kwaaltjes topic open, een 30-ers Brak topic, een ToD topic, en nog wat andere!!!!! Het is niet de bedoeling dat andere Fokkers hier struikelen over 6 dertigerstopics als ze in GC komen, dan worden we er zo weer uitgegooid.
Je had toch ook in dat brakke topic onzin kunnen zetten?
30/40 hoe vond jij het om 30 te worden?
30/40+ Truth or Dare --the Remake
30/40ers zijn vaker brak dan 10/20ers
30/40,wat is er van JOUW opvoeding overgebleven?
En deze is best zielig voor dabuzzz maar hij is open.
30/40ers - Meetingtopic deel 21 alweder!!!!
Is erg irritant en nergens goed voor imho. Een meet topic en een slowchat topic zou genoeg moeten zijn. Truth Or dare was begonnen als 1 keer ipv de normale slowchat als dat leuk is moet je bedenken of je dat binnen de normale slowchat wil blijven doen of dat je het in onzin wil gaan doen. Zoals het nu is is het TorD topic eigenlijk het slowchat topic.
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 30-07-2003 10:38]
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 10:37 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
oooooooooooooow...wel excuse me for living
quote:Val ik jou persoonlijk ergens aan dan????????
Op woensdag 30 juli 2003 10:37 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
oooooooooooooow...wel excuse me for living
Maar goed, dat schijn ik niet meer te mogen zeggen
quote:Misschien een beetje te laf ?
Op woensdag 30 juli 2003 10:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Mogguh...jij geen zin om te ToD'en...en waarom niet?
Normaal hang ik hier niet zo lang of frequent rond maar dat vond ik nou echt gezellig!
quote:Meet en slowchat zou idd het beste zijn, daar ben ik het met je eens.
Op woensdag 30 juli 2003 10:38 schreef Knut het volgende:
Nu Open :30/40 hoe vond jij het om 30 te worden?
30/40+ Truth or Dare --the Remake
30/40ers zijn vaker brak dan 10/20ers
30/40,wat is er van JOUW opvoeding overgebleven?En deze is best zielig voor dabuzzz maar hij is open.
30/40ers - Meetingtopic deel 21 alweder!!!!Is erg irritant en nergens goed voor imho. Een meet topic en een slowchat topic zou genoeg moeten zijn. Truth Or dare was begonnen als 1 keer ipv de normale slowchat als dat leuk is moet je bedenken of je dat binnen de normale slowchat wil blijven doen of dat je het in onzin wil gaan doen. Zoals het nu is is het TorD topic eigenlijk het slowchat topic.
Hoe iemand het vond om 30 te worden en die kwaaltjes, daar ben ik over uitgepraat, en niemand anders post er nog wat over, dus die beschouw ik als afgesloten, ook al kan er nog op gepost worden.
quote:Niet flamen schat...je bent zelf een eikel
Op woensdag 30 juli 2003 10:38 schreef Knut het volgende:[..]
Eikel. ze heeft wel gewoon gelijk.
quote:ondanks die ene smiley kwam het errug bot over... ik heb geen flauw idee wat er allemaal wel en niet mag...ik heb die faqs geprobeerd door te lezen, maar ik vind het erg onduidelijk geschreven.
Op woensdag 30 juli 2003 10:41 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Val ik jou persoonlijk ergens aan dan????????
Ik noem mezelf nog uberbitch, ik plaats er een vriendelijke smiley onder... what more could I do? Ik wilde het je alleen even duidelijk maken dat hier nogal wat aan vooraf is gegaan en ik niet wil dat we hier weggeschopt worden.Maar goed, dat schijn ik niet meer te mogen zeggen
![]()
no hard feelings
quote:Ik ook! Dus ik ben er eigenlijk voor om het meetingtopic voor de meetings te houden (enigszins natuurlijk
Op woensdag 30 juli 2003 10:48 schreef Noayla_ het volgende:
Mag ik dan nog opmerken dat ik persoonlijk ToD één van de allerleukste topics vind hier!Normaal hang ik hier niet zo lang of frequent rond maar dat vond ik nou echt gezellig!
En SharkBait... serieus... ik meen het niet rot. Maar je kent de geschiedenis niet die hieraan vooraf is gegaan. Dat Kwaaltjestopic bv. is niet bedoeld voor KWAALTJES, maar gewoon als chattopic naast het meetingtopic. We verzonnen alleen iedere keer een andere titel
quote:I promise als ik flame dan merk je dat ik flame, iemand een eikel noemen valt daar niet onder.
Op woensdag 30 juli 2003 10:50 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Meet en slowchat zou idd het beste zijn, daar ben ik het met je eens.
Maar dan moet dat ook duidelijk zijn voor de Mods en alle aanwezigen...Hoe iemand het vond om 30 te worden en die kwaaltjes, daar ben ik over uitgepraat, en niemand anders post er nog wat over, dus die beschouw ik als afgesloten, ook al kan er nog op gepost worden.
[..]Niet flamen schat...je bent zelf een eikel
quote:heee, JIJ bent er...mooi...met jou ToDen is een stuk gezelliger dan met SmilingPeter (no offense S.P.)
Op woensdag 30 juli 2003 10:48 schreef Noayla_ het volgende:
Mag ik dan nog opmerken dat ik persoonlijk ToD één van de allerleukste topics vind hier!Normaal hang ik hier niet zo lang of frequent rond maar dat vond ik nou echt gezellig!
Eén keer een extra topic is leuk, maar het volgt elkaar nu razendsnel op, zonder dat de oudere topics uberhaupt volraken. Ik denk niet dat dat de bedoeling is..
We zijn inderdaad op hartelijke wijze in GC begroet door Sweek en de zijnen en het zou gewoon jammer zijn als daar een einde aan kwam op deze manier. Veel fora hebben we niet meer over hoor... waar we nog heen kunnen...
quote:maar een flame begint met een vonk
Op woensdag 30 juli 2003 10:53 schreef Knut het volgende:[..]
I promise als ik flame dan merk je dat ik flame, iemand een eikel noemen valt daar niet onder.
quote:Ojaaa...let's all go after the Bait!
Op woensdag 30 juli 2003 10:54 schreef Maerycke het volgende:
Loesje heeft hier gewoon gelijk. We hebben veel en veel te veel topics open en ik kan me inmiddels goed voorstellen dat mensen daar kriegel van beginnen te worden.Eén keer een extra topic is leuk, maar het volgt elkaar nu razendsnel op, zonder dat de oudere topics uberhaupt volraken. Ik denk niet dat dat de bedoeling is..
We zijn inderdaad op hartelijke wijze in GC begroet door Sweek en de zijnen en het zou gewoon jammer zijn als daar een einde aan kwam op deze manier. Veel fora hebben we niet meer over hoor... waar we nog heen kunnen...
Ik beweer niet dat Loesje NIET gelijk heeft.. ik zeg alleen dat ik niet wist dat jullie zo dom waren om het voor mij te verzieken en dat ik nu permissie moest vragen om iets te posten...
oh well
quote:Doe toch niet zo kinderachtig. Je moet toch kunnen inzien dat een grote hoeveelheid topics toch nooit goed kan zijn. Zeker niet als ze niet eens vol worden gemaakt. Je kunt natuurlijk ook TE lange tenen hebben in dit geval. Loesje maakte een algemene opmerking en die geldt voor iedereen.. klaar.
Op woensdag 30 juli 2003 10:59 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
maar een flame begint met een vonk
.. misschien dat iemand eikel noemen dagelijkse omgansnorm is, en ik ben ergere dingen genoemd, maar niet door een vreemde, dus dan is mijn perceptie een stuk negatiever...
Afijn...ik zie dat de meningen verdeeld zijn...ik de mijne, jullie die van jezelf. Ik ben meteen een eikel omdat ik onwetend ben over iets.. tsss... tis van geen wonder dat het oorlog is..
quote:Waarom zijn wij nou weer dom? Alleen omdat we bang zijn dat we weer weggeschopt worden? Ik vraag het toch vriendelijk?
Op woensdag 30 juli 2003 11:02 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Ojaaa...let's all go after the Bait!
![]()
Ik beweer niet dat Loesje NIET gelijk heeft.. ik zeg alleen dat ik niet wist dat jullie zo dom waren om het voor mij te verzieken en dat ik nu permissie moest vragen om iets te posten...
![]()
oh well
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |