abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14500714
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:07 schreef Jouke het volgende:
Misschien dat een van julie mijn vraag kan beantwoorden, ik internet achter een SOCKS5 proxy server. Maar AA heeft geen verbinding met internet (de desbetreffende poorten staan open), heeft iemand enig idee waar ik de instellingen voor de proxy server op moet geven ? Ik baal namelijk als een stekker, heb net 2.0 gedownload en kan nu niet spelen
Nee sorry ik heb geen idee, maar kijk is op:

- aaotracker.4players.de
- forum.americasarmy.com

Je bent namelijk vast niet de enige met dit probleem!

pi_14500796
bedankt die aaotracker site kende ik nog niet (en het officiele forum is of-line).
  zondag 9 november 2003 @ 16:02:05 #228
73478 redboy
Nothing is what it seams
pi_14503024
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 09:25 schreef Fillipe het volgende:
Ja maar waarom moet je die SF test nou doen?
Als je kijkt bij personal jacket dan zie je staan Weapon mod
dat wapen kan je dat helemaal aanpassen aan jou zin of missie
voorbeeld: op SF recon map heeft het geen zin om granaten onder je m4m te zetten want in die map zijn er geen m203 alleen RPG
dus moet je in die map flairs gebruiken die je gewoon in de lucht schiet en die geven licht

over de 2de missie van SF wou ik even zeggen dat je niet op de brug moet kruipen ( de brug vind je bij objectief A)
nog enkele tips

Vermijd struikjes ( struiken maken veel lawaai)
lig zoveel mogelijk op je buik (op je knieen wordt je meestal gezien)
als enemy aan het roepen is blijf nadat het muisstil is zeker nog 10 sec. extra stil liggen.

en de weg van A naar B (of naar eender welk objectief) is helemaal niet moeilijk als je SF wilt zijn moet je denken als een SF kan je dat niet wel jammer voor jou maar dan ben je niet "goed" genoeg om een Special Forces te zijn.
en waarom zo'n lange examen en tactival test ?
omdat americas army erop wil aanduiden dat een SF jarenlange studies hebben gedaan om te zijn wat ze nu zijn
Hope you understand it Soldier
now give me a big HOOHAH

greetz

Where the men are men, the women are men, and anyone under 18 has a .mil ident
pi_14505665
Struikjes hoef je niet te vermijden, je kan er best doorkruipen om niet gezien te worden... ze maken idd lawaai als je er te snel doorgaat.
  zondag 9 november 2003 @ 21:15:00 #230
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14510127
Als je tijgert kan je met een toets je tempo vertragen, wanneer je dan door bosje tijgert kraken de takjes niet.

Ik heb hem onder Insert, weet niet of dat de standaard toets is.

maandag 10 november 2003 @ 03:23:24 #231
73478 redboy
Nothing is what it seams
pi_14515853
ik heb heel de weg onder geen enkel struikje geweest en ben niet gezien
  maandag 10 november 2003 @ 03:28:49 #232
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_14515864
E and E is echt makkelijk.. Ben 2x gepakt, maar dat was omdat ik iets te lang door bleef rennen op bepaalde stukken. Want ja, op een paar stukken kan je gewoon rennen...

De lag is nog steeds niet verholpen, helaas.

Of toch niet?
  maandag 10 november 2003 @ 03:40:44 #233
73478 redboy
Nothing is what it seams
pi_14515878
nope maar ze zijn eraan bezig in SF hospital is het te laggy
maar de SF recon map is echt wel TOP ook een héél grote map
  maandag 10 november 2003 @ 05:19:34 #234
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_14515944
SF hospital is gewoon niet te spelen. Met 8 man is het prima te doen, maar dan is het gewoon saai. Die map is gewoon gemaakt voor minimaal 20 personen. En goh, met 12 personen lagt het al als een gek..

Maarja, ik wacht wel tot het niet meer lagt. Ik kan niet wachten om die map "lag vrij " te kunnen spelen.

Of toch niet?
pi_14534466
Ze zijn er wel duidelijk mee bezig. Vanochtend heb ik gewoon een uur lang SF Hospital zonder lag gespeeld .

Tip: Ga niet, en ik herhaal: GA NIET achter een RPG-7 staan .

pi_14534864
Ik moet al m'n training opnieuw doen.
Net 5x achter elkaar 35/40 punten gehaalt in die eerste trainingsmissie. =)
Ik wil weer m'n oude score daar (38/40).
  maandag 10 november 2003 @ 20:35:36 #237
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_14535191
als ik wil inloggen dan voer ik mijn username en password in nou dat doe ik

in plaats avn dat ik krijg
connecting
transmission
transmission completed

krijg ik
connecting

*groot scherm*COMMUNICATION FAILURE PLEASE TRY AGAIN*

ik nog een x geprobeerd weer hetzelfde weet iemand wat dit is ?

Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_14535328
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:35 schreef GotenSSJ het volgende:
als ik wil inloggen dan voer ik mijn username en password in nou dat doe ik

in plaats avn dat ik krijg
connecting
transmission
transmission completed

krijg ik
connecting

*groot scherm*COMMUNICATION FAILURE PLEASE TRY AGAIN*

ik nog een x geprobeerd weer hetzelfde weet iemand wat dit is ?

Heb ik ook . Gewoon even wachten, waarschijnlijk ligt de Auth server dan weer plat vanwege werkzaamheden. Reken er maar op dat dit de komende tijd nog wel een paar keer voorkomt.

Het blijft voorlopig behelpen, maar dat was met 1.9 ook zo toen deze uitkwam * heb ik vernomen *.

pi_14535381
Kga nu voor de honderdste keer die eerste training doen, hopenlijk lukt het nu om me record te breken en naar advanced marksmanship te gaan.
  maandag 10 november 2003 @ 22:48:15 #240
73478 redboy
Nothing is what it seams
pi_14539363
t'is idd wel lastiger deze keer voor de mensen die de proef moeten doen heb ook 2 keer moeten doen voor advanced te geraken op een 2de account van me maar uiteindelijk had ik er nadien 37 ge hebt er maar 36 nodig

suc6

pi_14539672
Die 2de SF missie .

Dan kom ik uit de kreek (OBJECT B), dan kan je rechtdoor/rechts naar die toren toe, of je kan links gaan.

Uiteraard kies je voor links, dan kan je uiteindelijk ook rechts ietsjes omhoog of rechtdoor. Maar elke weg die ik neem word ik gespot. Echt zo irritant.

maandag 10 november 2003 @ 23:04:08 #242
73478 redboy
Nothing is what it seams
pi_14539859
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:58 schreef Fillipe het volgende:
Die 2de SF missie .

Dan kom ik uit de kreek (OBJECT B), dan kan je rechtdoor/rechts naar die toren toe, of je kan links gaan.

Uiteraard kies je voor links, dan kan je uiteindelijk ook rechts ietsjes omhoog of rechtdoor. Maar elke weg die ik neem word ik gespot. Echt zo irritant.

Blijven proberen
pi_14540265
quote:
Op maandag 10 november 2003 23:04 schreef redboy het volgende:

[..]

Blijven proberen

Ja ok, maar welke moet ik nemen, na de beek links, das een heel stuk kruipen. Kom je uiteindelijk bij zo'n paadje die rechts ietsjes omhoog gaat of je kan dus weer verder kruipen. Welke moet ik nemen dan?

De linkse route toch ?

dinsdag 11 november 2003 @ 02:17:57 #244
73478 redboy
Nothing is what it seams
pi_14543614
dus voorbij de brug krijg je splitsing daar pak je normaal gezien ( als ik h et nog weet) de linkse weg dan kom je langs een toren gewoon verder kruipen dan héél stuk kruipen kom je aan een soort basis daar in het water kruipen aan het einde links op de huivel kruipen dan naar camion kruipen en in camion kruipen en done.

anders kan ik het echt wel ni uitleggen.

dinsdag 11 november 2003 @ 10:44:02 #245
72826 RetepV_kloon
Euh, password kwijt :)
pi_14546679
Hmm, lang niet meer gespeeld .

Ik was op een gegeven moment maar met het spel gestopt toen ik een uur lang had liggen snipen met een M16M4A en echt *niemand* mij aan ging pakken. Eén voor één pikte ik de tegenstanders eruit en allemaal klagen. Maar hoppa, ze *bleven* gewoon stomweg zonder te kijken rond hoeken van gebouwtjes rennen enzo . Sja, toen ben ik maar weer Q3A gaan doen, had ik tenminste tegenstand.

Zijn er nu inmiddels wel een beetje goede spelers?

Op zich vond ik het wel een leuk spel, heel wat anders dan Q3A of CS. In Q3A en CS is het actie, actie, actie, terwijl in AA juist taktiek veel belangrijker is. In Q3A kan het me niks schelen als ik gefragged wordt, maar in AA was het juist een uitdaging om niet overhoop geschoten te worden. Ook adrenaline, maar van een heel ander soort.

Hebben ze het trouwens opgelost dat als jij in een hoekje prone ligt, dat je benen of je geweer dan door muurtjes heen steken enzo?

pi_14556361
Na even zoeken heb ik een overview gevonden van de tweede SF Missie/Training!!

Alstublieft: http://members.lycos.co.uk/altamash/eandemission.rar

[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 11-11-2003 16:20]

pi_14556469
Begin nu wel gefrusteerd te raken, heb net 6x achter elkaar 35 punten gehaalt bij die markmanship training. Kga AA:O denk ik maar weer mailen (3e keer), want ik wil me training stats terug hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door NightH4wk op 11-11-2003 16:21]

pi_14558801
Yes SF training gehaald! Alleen ik kan nog geen speciale wapens kiezen irritant.
  dinsdag 11 november 2003 @ 19:10:32 #249
73478 redboy
Nothing is what it seams
pi_14560831
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 10:44 schreef RetepV_kloon het volgende:
Hmm, lang niet meer gespeeld .

Ik was op een gegeven moment maar met het spel gestopt toen ik een uur lang had liggen snipen met een M16M4A en echt *niemand* mij aan ging pakken. Eén voor één pikte ik de tegenstanders eruit en allemaal klagen. Maar hoppa, ze *bleven* gewoon stomweg zonder te kijken rond hoeken van gebouwtjes rennen enzo . Sja, toen ben ik maar weer Q3A gaan doen, had ik tenminste tegenstand.

Zijn er nu inmiddels wel een beetje goede spelers?

Op zich vond ik het wel een leuk spel, heel wat anders dan Q3A of CS. In Q3A en CS is het actie, actie, actie, terwijl in AA juist taktiek veel belangrijker is. In Q3A kan het me niks schelen als ik gefragged wordt, maar in AA was het juist een uitdaging om niet overhoop geschoten te worden. Ook adrenaline, maar van een heel ander soort.

Hebben ze het trouwens opgelost dat als jij in een hoekje prone ligt, dat je benen of je geweer dan door muurtjes heen steken enzo?

mss eens goed dat je eens tegen mij speelt

en filipe echt LOW om de mission te gaan zoeken op internet da's het doel van het spel ni voor mij ben je nu even erg als een cheater sorry dat ik het zeg

pi_14562710
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 19:10 schreef redboy het volgende:

[..]

mss eens goed dat je eens tegen mij speelt

en filipe echt LOW om de mission te gaan zoeken op internet da's het doel van het spel ni voor mij ben je nu even erg als een cheater sorry dat ik het zeg

Hoezo, ik werd echt 1000x gespot op 1 plek dus ik was radeloos. Nou heb ik even gekeken wat ik verkeerd deed, en toen lukte het.

Voorderest ben je niet echt specialer als je de SF zonder 1 hulpje hebt afgerond. Lekker belangrijk zeg ik maar.

Hoaaah!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')