Dreumesjes:
* 29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic
25 oktober 2001: Kasper, zoon van gerbril
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
24 december 2001: Jack, zoon van Jacksmama
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
28 Maart 2002 - Xanne, dochter van TheGhost en vriendin
* 3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
28 mei 2002: Kyllian, zoon van babyfeet
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
29 juli 2002: Tomas, zoon van Logician
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy & black crow
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
19 augustus 2002: Sverre, zoon van Genuivere & Bastardhost
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
4 september 2002: Rosa, dochter van AnnaLeah
Peutertjes & Kleutertjes & Kindertjes:
14 april 1996: Chaves, zoon van Logician
28 juni 1996: Chelsea, dochter van Angelic1
9 maart 1998: Isabel, dochter van Rosie
17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
19 maart 1999: Brian, zoon van Mirage
28 september 1998: Justine, dochter van Summertime
20 maart 1999: Britt en Romée, dochters van CarOnline
13 mei 1999: René, dochter van moussy
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
13 oktober 1999: Merijn, zoon van Stout
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
30 december 1999: Sabine, dochter van Summertime
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie
22 augustus 2000: Rutger, zoon van Rosie
2 september 2000: Jasper, zoon van coolbabe
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
10 december 2000: Storm, zoon van Genuivere & Bastardhost
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
11 maart 2001: Damon, zoon van Lily
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
27 juni 2001: Timo, zoon van Stout
19 augustus 2001: Nick, zoon van SmilingPeter
. Hehe.
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 05-09-2003 12:21]
quote:Het is niet het verplaatsen waar ik me zorgen over maak, het is het gebruik van die krijtjes in de rest van het huis ...
Op dinsdag 29 juli 2003 17:43 schreef Sylvana het volgende:[..]
pas maar op dat hij het niet leest
en wees maar niet bang, als hij wat ouder is dan is het veel minder leuk om alles te verplaatsen. Dat vinden ze een periode leuk en dan gaan ze wel weer op zoek naar wat anders ( iig zo ging het bij de meeste kinderen die ik ken)
Niet alleen Merijn mag na de vakantie naar school : TIMO OOK !
[jubel modus aan] JUBEL HOERA YES YES........... [jubel modus uit]
vandaag lag de kaart in de bus...................Timo wil nu gelijk " naar sjool toe............."
Dus bij ons geen twijfel ze gaan !!!
Stout
René wilde net niet naar de wc De pot was aan het borrelen door de enorme regenbui die we hadden, das natuurlijk héél eng!!
Sterre gaat de 11e voor het eerst naar de nieuwe peuterschool. Wat ben ik blij dat ik dat geregeld heb!
Berney, ik kan even niet terugvinden/herinneren waarom je Anouk niet weer naar 'schooltje' zou brengen?
Lily, ik ben in dit topic even niet meer geweest, maar las net dat je vroeg of Wouter last van de liesbreukoperatie had gehad. Toch hij wakker werd was hij wel heel boos, maar toen ik naar hem toe mocht, kon ik hem heel snel troosten, sloeg die boosheid in traantjes van verdriet om , maar hij was echt snel weer bijgekomen van de schrik. Ik heb heel aandoenlijke foto's van die tijd (vind ik dan).
Katja mocht gisteren weer een paar uurtjes wennen op de peutergroep en het ging nu al een stuk beter. Ze begon alleen wel te huilen als ze haar favoriete leidster van de babygroep zag, maar ze liet zich makkelijk afleiden door al dat nieuwe speelgoed.
René heeft eindelijk dr K3 schoenen Ze kreeg ze niet omdat ik ze gewoon véél te duur vond. Nu had Scapino een 2 halen 1 betalen aktie en moest ze nieuwe schoenen, lang leve de halve maten
Maar ze hadden er ook winterschoenen in de aanbieding. Dus we hebben alvast een paar winterschoenen gekocht, die moeten we straks toch hebben en zo kreeg ze een paar K3 schoenen gratis. 'T kind is weer hélémaal in dr nopjes
quote:Ja, ik heb die schoenen gezien, die zijn echt leuk
Op donderdag 31 juli 2003 22:10 schreef moussy het volgende:
Berney, ik zou dr niet eens over piekeren, maar lekker op vakantie gaan!! Anouk vraagt waarschijnlijk gewoon om het schooltje, omdat ze zich verveelt.René heeft eindelijk dr K3 schoenen
Ze kreeg ze niet omdat ik ze gewoon véél te duur vond. Nu had Scapino een 2 halen 1 betalen aktie en moest ze nieuwe schoenen, lang leve de halve maten
Maar ze hadden er ook winterschoenen in de aanbieding. Dus we hebben alvast een paar winterschoenen gekocht, die moeten we straks toch hebben en zo kreeg ze een paar K3 schoenen gratis. 'T kind is weer hélémaal in dr nopjes
Julian is ook helemaal weg van K3 en wilde ze ook hebben, alleen hij heeft al zoveel schoenen, dat hij ze niet mag hebben
quote:Het zijn ook echt jongensschoenen he
Op donderdag 31 juli 2003 22:14 schreef Sylvana het volgende:[..]
Ja, ik heb die schoenen gezien, die zijn echt leuk
Julian is ook helemaal weg van K3 en wilde ze ook hebben, alleen hij heeft al zoveel schoenen, dat hij ze niet mag hebben
ik wou er eigenlijk niet aan, een beetje mn kind stimuleren in een hype... en een hoop geld betalen omdat er K3 op staat. Maar nou heeft vrouw holle halve maten en waren dit op een stel gympen na de enige schoenen die ze pastte. tja, kind tevreden omdat er K3 op staat, ik tevreden omdat ze weer een paar passende schoenen heeft. Maar ik had er nóóit 34 euro voor betaald. Voor winter schoenen geef ik het wel uit hoor, maar voor de zomer koop ik altijd van die linnen of canvas gympies. Aangezien ze nooit sokken aan wil, zijn zomerschoenen altijd zo vermoerd.
quote:wat voor maatje heeft Rene nu ? Merijns voeten staan stil lijkt wel, hij zit nu in 29 en dat zat ie voor de zomer ook (al hoewel ze toen erg groot waren)
Op donderdag 31 juli 2003 22:41 schreef moussy het volgende:[..]
Het zijn ook echt jongensschoenen he
ik wou er eigenlijk niet aan, een beetje mn kind stimuleren in een hype... en een hoop geld betalen omdat er K3 op staat. Maar nou heeft vrouw holle halve maten en waren dit op een stel gympen na de enige schoenen die ze pastte. tja, kind tevreden omdat er K3 op staat, ik tevreden omdat ze weer een paar passende schoenen heeft. Maar ik had er nóóit 34 euro voor betaald. Voor winter schoenen geef ik het wel uit hoor, maar voor de zomer koop ik altijd van die linnen of canvas gympies. Aangezien ze nooit sokken aan wil, zijn zomerschoenen altijd zo vermoerd.
quote:27,5
Op vrijdag 1 augustus 2003 08:18 schreef Stout het volgende:[..]
wat voor maatje heeft Rene nu ? Merijns voeten staan stil lijkt wel, hij zit nu in 29 en dat zat ie voor de zomer ook (al hoewel ze toen erg groot waren)
Damon heeft gisteravond op het potje gepoept!! (zomaar ineens uit het niets, voor de eerste keer op het potje en blij dat hij was...)
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:26 schreef lily het volgende:
Ik wil even wat kwijt:Damon heeft gisteravond op het potje gepoept!! (zomaar ineens uit het niets, voor de eerste keer op het potje en blij dat hij was...)
quote:eh... staat dat K3 op de schoenen? of alleen op de doos.
Op donderdag 31 juli 2003 22:41 schreef moussy het volgende:
[afbeelding]kind tevreden omdat er K3 op staat
Damon:
quote:bovenop de wreef zie ik K 3 staan (als je goed kijkt)
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:37 schreef bixister het volgende:eh... staat dat K3 op de schoenen? of alleen op de doos.
quote:ooow ik dacht dat dat vlindertjes/bloemetjes waren oid...
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:41 schreef lily het volgende:[..]
bovenop de wreef zie ik K 3 staan (als je goed kijkt)
quote:boven op de schoen staat er met glitter letters K3
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:37 schreef bixister het volgende:[..]
eh... staat dat K3 op de schoenen? of alleen op de doos.
Damon
vond ie het zelf niet vreselijk spannend om op een potje te poepen?
quote:nee, het ging heel snel. Ik was het bad aan't laten vollopen en hij stond naakt naast me en zei dat hij moest plassen. Ik heb toen het potje gehaald, hij ging erop zitten (wat hij nog niet eerder had gedaan) en hij poepte erop. Ik mocht het nog niet weggooien want hij wilde er steeds even naar kijken
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:48 schreef moussy het volgende:
vond ie het zelf niet vreselijk spannend om op een potje te poepen?
quote:Ja, inderdaad. Het zindelijk maken is er zo een... (Ik was er nog helemaal niet mee bezig eigenlijk)
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:29 schreef Lois het volgende:
Grappig he dat die kinderen soms zomaar iets uit zichzelf doen terwijl jij je hoofd er al over breekt hoe je zulke dingen moet aanleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |