abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12172082
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 21:14 schreef Qi het volgende:

[..]

Jammer, ik heb Bergdolmo nooit zo slecht gevonden. Ik hoop dat Ajax nog wat leuks voor hem heeft gekregen.

Het is vol he
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_12172320
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 21:36 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Het is vol he

Bergdolmo was best nog wel bruikbaar geweest, het is natuurlijk nog maar afwachten wat Grygera en Escude gaan doen. Escude maakt tot nu toe niet echt een hele goede indruk op mij en Grygera heb ik nog niet gezien.
pi_12172365
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 21:47 schreef Qi het volgende:

[..]

Bergdolmo was best nog wel bruikbaar geweest, het is natuurlijk nog maar afwachten wat Grygera en Escude gaan doen. Escude maakt tot nu toe niet echt een hele goede indruk op mij en Grygera heb ik nog niet gezien.

vol = VoetbalOnLine
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_12172393
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 21:49 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

vol = VoetbalOnLine

Oh, dat bedoel je

Ik dacht vol in de zin van dat we teveel verdedigers hebben.

vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:17:00 #155
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12174391
Ik vind Bergdolmo te goed voor de bank maar te slecht voor de basis. Dus dan heb ik liever dat 'ie nog een paar mooie jaren in Engeland speelt.
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:20:22 #156
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12174450
Escudé is best goed, alleen maak ik me zorgen over z'n snelheid. Oké, het zijn Owen en Baros, maar hij wordt er toch maar uitgelopen. En da's niet iets wat je 'm nog bij kan leren, helaas. Voor de rest oogt 'ie degelijk en lijkt 'ie eigenlijk al best goed ingeburgerd. Sonck is wat anders. Ik vond 'm héél erg on-Ajax spelen. Hij brengt als het ware z'n ballen naar een medespeler toe en zet 't op een rennen om de bal terug te verwachten. Hij moet nog wat slimmer gaan spelen, en vooral gewoon schieten als het mogelijk is. Dat begon 'ie in de laatste paar minuten wel te begrijpen, en zorgde alsnog bijna voor de 1-0 met z'n kopbal. Het wordt wel wat, maar zal wel stroef gaan verlopen als 'ie geen spits naast zich krijgt. Kortom, Ibrahimovic moet terugkomen...
pi_12175147
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:20 schreef twi het volgende:
Escudé is best goed, alleen maak ik me zorgen over z'n snelheid. Oké, het zijn Owen en Baros, maar hij wordt er toch maar uitgelopen. En da's niet iets wat je 'm nog bij kan leren, helaas. Voor de rest oogt 'ie degelijk en lijkt 'ie eigenlijk al best goed ingeburgerd. Sonck is wat anders. Ik vond 'm héél erg on-Ajax spelen. Hij brengt als het ware z'n ballen naar een medespeler toe en zet 't op een rennen om de bal terug te verwachten. Hij moet nog wat slimmer gaan spelen, en vooral gewoon schieten als het mogelijk is. Dat begon 'ie in de laatste paar minuten wel te begrijpen, en zorgde alsnog bijna voor de 1-0 met z'n kopbal. Het wordt wel wat, maar zal wel stroef gaan verlopen als 'ie geen spits naast zich krijgt. Kortom, Ibrahimovic moet terugkomen...
maak me nog wel een beetje zorgen om de communicatie achterin het ging vandaag niet altijd even goed en een beetje miscommunicatie kan je zo de tweede ronde CL kosten
Life is what happens while you're busy making other plans
pi_12175372
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:54 schreef robinvdt het volgende:

[..]

maak me nog wel een beetje zorgen om de communicatie achterin het ging vandaag niet altijd even goed en een beetje miscommunicatie kan je zo de tweede ronde CL kosten

Dat krijg je als de voertaal swahili is he
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 10:14:54 #159
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_12178918
Sonck speelde een beetje Kezman achtig..
pi_12179557
Stekelenburg keepte degelijk, had één keer een belangrijke save tegen Diouf.

Trabelsi was oké, zoals altijd.

Pasanen vond ik toch wel weer degelijk, Escudé speelde zoals ik had verwacht: met minder risico dan Chivu en dus verdedigend iets sterker, aanvallend / opbouwend bracht ie minder dan Chivu deed. Hij is ietsje sneller dan Chivu trouwens, hoewel nog niet de snelste.

Maxwell had weer enkele fraaie acties en was best op dreef tegen een lastige opponent als Kewell.

Galásek was onopvallend nuttig, van der Vaart was nog iets te nonchalant in de afwerking, maar had wel enkele fraaie acties.

Sneijder was weer erg sterk, ik heb eens zitten kijken en pas na 27 minuten gaf hij voor het eerst een pass die niet aan kwam. Blijft toch een klasse apart, die jongen.

Pienaar begon goed, viel toen wat terug, Wamberto speelde naar zijn kunnen, dus niet bijzonder sterk en Sonck moest duidelijk nog wennen. Ik wil hem dan ook graag zien in een 4-4-2 met Zlatan samen.

Litmanen viel goed in, had mooie passes. Van der Gun viel niet echt op, Yakubu speelde zoals je van hem verwacht.

Al met al had Ajax misschien wel kunnen winnen, maar vooral Dudek was in vorm.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12179693
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:19 schreef methodmich het volgende:

Maxwell had weer enkele fraaie acties en was best op dreef tegen een lastige opponent als Kewell.

Maxwell was diegene die de 1e helft hoogstpersoonlijk verantwoordelijk was voor de gevaarlijkste momenten van Liverpool. Liet een paar keer kinderlijk eenvoudig zijn tegenstander gaan op heel hachelijke momenten en daardoor onstonden een paar linke situaties.

Daarmee bleek maar weer de zoveelste keer dat ie geen verdediger op internationaal niveau is. Aanvallend bracht ie wel aardig wat in, maar Sneijder staat nu vast op linkshalf en die is simpelweg beter dan hem op het middenveld. Zoals verwacht.

Kortom, linksback blijft verdedigend een achilleshiel tegen toppers, tenzij O'Brien of hij zich eens wat stabieler manifesteert.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
pi_12179726
Het zal me niet verbazen als Grygera gewoon linksback wordt, want die kan dat ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_12179853
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:40 schreef methodmich het volgende:
Het zal me niet verbazen als Grygera gewoon linksback wordt, want die kan dat ook.
Verrek, helemaal vergeten, die is er ook nog.

Alhoewel hij meen ik meer een centrale verdediger was in zijn teams totnutoe denk ik dat je gelijk krijgt over dat hij zich op mag gaan maken voor de linksbackpositie, alleen afwachten hoe lang het duurt voordat ie op gewenst Ajax-niveau is.

Het is in ieder geval wel een keiharde pure verdediger, i.t.t. Maxwell en O'Brien. Met Mitea als echte linkerspits, mis ik alleen nog een echte rechterspits in de selectie, die v.d. Gun m.i. niet is (meer vervanger voor v.d. Vaart). Ik vind het dan ook jammer dat Wootertje niet is teruggehaald als supersnelle vervanger voor Andy. Maar Koeman zal wellicht met De Ridder of wat andere jeugd nog wel wat uit eigen kweek vissen voor die positie. Want spelen met echte vaste vleugelspitsen blijft toch des Ajax.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
pi_12179991
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:56 schreef michelos het volgende:

[..]

Ik vind het dan ook jammer dat Wootertje niet is teruggehaald als supersnelle vervanger voor Andy. Maar Koeman zal wellicht met De Ridder of wat andere jeugd nog wel wat uit eigen kweek vissen voor die positie. Want spelen met echte vaste vleugelspitsen blijft toch des Ajax.

Ajax is er toch ook mee bezig, gezien de ontwikkelingen Uche/Conceiçao. Maar waarom noemt iedereen Wooter? Iedereen denkt dat hij zo goed is, maar die gast is meer en derderangs Wamberto...

En ik vind dat die Van der Gun gewoon wel weg mag, die gast kan nog geen eens een fatsoenlijke voorzet geven, dus wat heb je aan die gast als vleugelspeler? En als nummer 10 komt ie duidelijk te kort ten opzichte van Jari, Rafael en Steven.

[url=http://www.voetbalinside.nl]www.voetbalinside.nl[/url]
pi_12180096
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 12:07 schreef Jadakis het volgende:

Ajax is er toch ook mee bezig, gezien de ontwikkelingen Uche/Conceiçao. Maar waarom noemt iedereen Wooter? Iedereen denkt dat hij zo goed is, maar die gast is meer en derderangs Wamberto...

Wooter was destijds onder van Gaal een toppertje als jeugdspeler, bloedje snel en in staat hele leuke dingen doen op de rechterflank. Omdat hij zo goed was wilde ie niet blijven en wachten totdat Finidi zou weggaan, begrijpelijk. Inmiddels heeft ie met de terugkomst bij RBC laten zien nog steeds veel in zijn mars te hebben en in een draaiend team als Ajax zou hij best wat kunnen betekenen. Hem met Wamberto vergelijken is...ik hou me even in.
quote:
En ik vind dat die Van der Gun gewoon wel weg mag, die gast kan nog geen eens een fatsoenlijke voorzet geven, dus wat heb je aan die gast als vleugelspeler? En als nummer 10 komt ie duidelijk te kort ten opzichte van Jari, Rafael en Steven.
Die zou ik anders niet onderschatten. Wellicht wel als vleugelsspeler, maar v.d Gun was wel het grootste talent uit zijn lichting hoor. Die als ie het spel voor zich heeft als nummer 10 schitterende dingen heeft laten zien gecombineerd met vechtlust. Hij heeft 1 probleem : v.d. Vaart en Litmanen staan voor em. Gezien de blessuregevoeligheid van beide echter geen overbodige luxe.
pi_12180744
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:19 schreef methodmich het volgende:
Stekelenburg keepte degelijk, had één keer een belangrijke save tegen Diouf.
En zat er bij voorzetten wel weer een paar keer naast. Verder viel mij zijn uittrappen op, die waren in de eerste helft fenomenaal en in de tweede helft ronduit dramatisch...
quote:
Trabelsi was oké, zoals altijd.
Met als hoogtepunt een fabuleuze sliding tackle, waarmee hij de bal uit geslagen positie veroverde... Overigens een Trabelsi onwaardige gele kaart... Hij dekte aan de verkeerde kant...
quote:
Pasanen vond ik toch wel weer degelijk, Escudé speelde zoals ik had verwacht: met minder risico dan Chivu en dus verdedigend iets sterker, aanvallend / opbouwend bracht ie minder dan Chivu deed. Hij is ietsje sneller dan Chivu trouwens, hoewel nog niet de snelste.

Ik heb geteld, SQD werd er tot 5 keer toe uitgelopen. Ik vond em eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Had gedacht/gehoopt dat ie sneller was... Pasanen was inderdaad degelijk, een positieve verrassing.

quote:
Helemaal mee eens. Kunnen we nog veel plezier aan beleven als tie zo doorgaat.
quote:
Galásek was onopvallend nuttig, van der Vaart was nog iets te nonchalant in de afwerking, maar had wel enkele fraaie acties.
Verander fraai maar in magistraal... Prachtig, die laatste mooie actie van em... Litmanen speelt hem eigenlijk niet goed aan en dan in een slpit second zo'n actie bedenken. Prachtig...
quote:
Sneijder was weer erg sterk, ik heb eens zitten kijken en pas na 27 minuten gaf hij voor het eerst een pass die niet aan kwam. Blijft toch een klasse apart, die jongen.

Onopvallend sterk voornamelijk. Een type Vogel aan het worden, je ziet em niet maar je mist em wel...

quote:
Pienaar begon goed, viel toen wat terug, Wamberto speelde naar zijn kunnen, dus niet bijzonder sterk en Sonck moest duidelijk nog wennen. Ik wil hem dan ook graag zien in een 4-4-2 met Zlatan samen.
Naar dat laatste ben ik ook erg benieuwd. Vond Sonck, na zijn eerste slechte kaats, opvallend goed in de kaats. Harde, zuivere ballen nadat ie zelf moeilijk de ballen ingespeeld had gekregen. Verder inderdaad een beetje onwennig. Geniaal passje van Pipo op Van der Vaart in de 6e minuut trouwes!
quote:
Litmanen viel goed in, had mooie passes. Van der Gun viel niet echt op, Yakubu speelde zoals je van hem verwacht.
Al met al had Ajax misschien wel kunnen winnen, maar vooral Dudek was in vorm.
Zoals iemand gisteren al zei, Dudek lag twee keer goed in de weg. Echt goed gekeept heeft ie ook niet echt. Ajax was beter, en weet ook meteen waar het staat. Europese Subtop is het hoogst haalbare...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_12181339
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:56 schreef michelos het volgende:

[..]

Verrek, helemaal vergeten, die is er ook nog.

Alhoewel hij meen ik meer een centrale verdediger was in zijn teams totnutoe denk ik dat je gelijk krijgt over dat hij zich op mag gaan maken voor de linksbackpositie, alleen afwachten hoe lang het duurt voordat ie op gewenst Ajax-niveau is.

Grygera was voornamelijk rechtsback, bij Sparta Praag en de nationale 11, maar heeft ook wel eens op links gespeeld daar en ook af en toe centraal. Het maakt hem zelf niet zoveel uit, zei hij zelf onlangs. Ook een optie is Escudé linksback en Grygera centraal met Pasanen, maar gezien de aanvallende kracht van Grygera zie ik hem liever op de vleugel.
www.thuisuiteten.nl
pi_12181361
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:

Zoals iemand gisteren al zei, Dudek lag twee keer goed in de weg. Echt goed gekeept heeft ie ook niet echt. Ajax was beter, en weet ook meteen waar het staat. Europese Subtop is het hoogst haalbare...

Naar mijn mening zitten ze al in de Europese-subtop, ofwel, ze kunnen iig alleen maar meer groeien naar de top. Maar absolute top kan het natuurlijk nooit worden, want daarvoor heb je knaken voor nodig. En 't is nogal voorbarig om te stellen dat ze na één wedstrijdje Liverpool ook niet beter dan dat zullen spelen. Als VdV tikkeltje meer geluk had gehad in de 8e minuut (iig eerste grote kans) dan lag de 1-0 al binnen en had je een hele andere wedstrijd gehad. En zoals hij zelf al zei; schiet ik er in de 1e helft twee in dan is't over en hebben we gewonnen.

Wat me wel duidelijk is geworden dan Wamberto nog hard moet werken om z'n maximum haalbare vorm te halen en die te blijven te behouden want anders zal ie weinig waarde hebben voor Ajax op Europees niveau. Hij maakt voornamelijk acties op de verkeerde momenten, zo laat hij soms prachtige actie zien, maar ipv z'n speler uit te spelen doet hij z'n actie 3 meter vóór z'n tegenstander die na zo'n actie natuurlijk niet vanzelf op zij springt en heb je niks aan die dubbele schaar met flik-flak.

pi_12181391
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:

Ik heb geteld, SQD werd er tot 5 keer toe uitgelopen. Ik vond em eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Had gedacht/gehoopt dat ie sneller was... Pasanen was inderdaad degelijk, een positieve verrassing.
[..]

Vergeet niet dat Baros en Owen tot de snellere spitsen in de wereld horen.
quote:
Onopvallend sterk voornamelijk. Een type Vogel aan het worden, je ziet em niet maar je mist em wel...
[..]
Nou, dat vind ik voor Vogel te veel eer. Sneijder ziet het spel beter dan Vogel, geeft niet alleen maar breedtepasses, is tweebenig, enzovoort enzovoort. Het viel me op dat hij ook alle ballen al gewoon opeist en krijgt, hij staat dus vrij hoog in aanzien.
quote:
Naar dat laatste ben ik ook erg benieuwd. Vond Sonck, na zijn eerste slechte kaats, opvallend goed in de kaats. Harde, zuivere ballen nadat ie zelf moeilijk de ballen ingespeeld had gekregen. Verder inderdaad een beetje onwennig. Geniaal passje van Pipo op Van der Vaart in de 6e minuut trouwes!
[..]
Kaatsen deed ie inderdaad goed ja. Die samenwerking met Zlatan kan best wat worden!
quote:
Denk het ook, maar dat is logisch. Als Nederlands team kan je niet structureel bij de Europese top horen. Een herhaling van de kwartfinaleplaats CL van vorig jaar zou al heel mooi zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_12181406
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:45 schreef methodmich het volgende:

[..]

Grygera was voornamelijk rechtsback, bij Sparta Praag en de nationale 11, maar heeft ook wel eens op links gespeeld daar en ook af en toe centraal. Het maakt hem zelf niet zoveel uit, zei hij zelf onlangs. Ook een optie is Escudé linksback en Grygera centraal met Pasanen, maar gezien de aanvallende kracht van Grygera zie ik hem liever op de vleugel.

Ajax' sterkst mogelijke opstelling in de verdediging (mits Grygera werkelijk top is in het centrum) zou, volgens mij: Trabelsi - Grygera - Escudé - O'Brien zijn. Dan benut je namelijk de beste spelers voor de verdediging. Want aangezien Grygera opbouwend en verdedigend sterk is én ook nog snelheid heeft. Heeft hij de voorkeur boven Pasanen. En wanneer Ajax dan tegen wat zwakkere tegenstanders speelt zou je O'Brien kunnen wisselen voor Maxwell, want die schelen verdedigend niet zo heel veel, maar Maxwell laat soms nog wel eens z'n tegenstander gaan, maar is weer wél dynamischer.
pi_12182467
jammer dat er geen doelpunten vielen gister, ik hoop dat er zondag wel wat gaan vallen .

nog een relevante link voor dit topic (1e post van het topic): http://ajax.startkabel.nl

pi_12184516
Iemand vandaag al kaarten gehaald voor voorronde CL, en die weet of en wanneer niet eigen plaatsen verkrijgbaar zijn?
pi_12185044
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:13 schreef devv05 het volgende:
Iemand vandaag al kaarten gehaald voor voorronde CL, en die weet of en wanneer niet eigen plaatsen verkrijgbaar zijn?
Nee, maar kijk eens dit op de TT pagina van Ajax .
quote:
Op 2/8 begint de voorverkoop voor het
thuisduel in de CL-voorronde.Datum,
tijd en tegenstander nog niet bekend:
Verkoop via TB,prijzen van e.9-e.29.
Ajax SCC eigen plaats:2/8 t/m 8/8
(1 per SCC),Ajax SCC niet eigen
plaats vanaf 12/8 (4 per SCC),
Ajax supcc:vanaf 13/8 (4 per (S)CC)
Ajax alle (S)CC:van.16/8 (4per (S)CC)
Overige (S)CC:van.21/8 (4 per (S)CC)
Vrije verkoop vanaf 23/8.Verkoop t/m
25/8,21.00 uur.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_12187187
Door NOS Studio Sport werd zojuist gemeld dat Ajax en Portsmouth akkoord zijn over een overgang van André Bergdolmo naar de Engelse club. De Noorse international zelf zal maandag naar Engeland afreizen om te onderhandelen met de promovendus.

Bergdolmo, die bij Ajax op het tweede plan is geraakt, zal hoogstwaarschijnlijk tot overstemming komen met de club, waar ook Harold Wapenaar en Dejan Stefanovic onder contract staan. Bij Ajax had Bergdolmo nog een contract voor een jaar.

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_12191560
Oke thanks, stond gister nog niet op TT.. Vanaf de 12e dus..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')