abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12162034
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:23 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

text pagina 660 misschien

Heb hier geen teletext.. Op ticketbox.nl stond alleen de datum voor eigen plaatsen verkoop vanaf morgen..
pi_12162716
Er is ook nog zoiets als NOS teletekst op internet... www.nos.nl en dan ff zoeken
pi_12163203
had 'm gevonden maar daar staat nog helemaal niks erover, alleen dat morgen verkoop eigen plaatsen begint..

trouwens nog iemand naar opendag?

pi_12163599
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:10 schreef devv05 het volgende:
trouwens nog iemand naar opendag?
Dat is leuk voor mensen <12.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_12163725
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:25 schreef keeper het volgende:

[..]

Dat is leuk voor mensen <12.

Ach mn broertje (van 12, kan net dus ) wil er graag heen en ben er zelf nog nooit geweest, als het mooi weer is vind ik het wel best
pi_12165015
Ik snap niet dat Uche nog boven Sérgio Conceição zou staan op de verlanglijst. Als je die laatste kunt halen, moet je niet nadenken, maar doen! In Portugal geldt hij als één van de beste spelers van de nationale ploeg, die in aanzien nipt onder Baía, Couto, Rui Costa en Figo komt. Bovendien is hij echt niet zo lui als sommigen hem hier typeren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12166194
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:10 schreef devv05 het volgende:
had 'm gevonden maar daar staat nog helemaal niks erover, alleen dat morgen verkoop eigen plaatsen begint..
Damn, je hebt gelijk...

Ajax is weer eens lekker op tijd

pi_12166947
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:29 schreef methodmich het volgende:
Ik snap niet dat Uche nog boven Sérgio Conceição zou staan op de verlanglijst. Als je die laatste kunt halen, moet je niet nadenken, maar doen! In Portugal geldt hij als één van de beste spelers van de nationale ploeg, die in aanzien nipt onder Baía, Couto, Rui Costa en Figo komt. Bovendien is hij echt niet zo lui als sommigen hem hier typeren.
Jij kent Uche niet, net als iedereen in Nederland ongeveer. Je weet niet wat hij in zijn mars heeft. Misschien is hij beter dan die Portugees of kan hij beter worden. Bovendien kost hij minder salaris en kunnen ze hem nog verkopen over een paar jaar.
pi_12166984
Het mag dan wel niet een typische Ajax-aankoop zijn, maar een gearriveerde speler erbij, zoals hij, kan nooit kwaad in zo'n jong team.

[Dit bericht is gewijzigd door Jadakis op 01-08-2003 17:03]

[url=http://www.voetbalinside.nl]www.voetbalinside.nl[/url]
pi_12166988
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 17:00 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Jij kent Uche niet, net als iedereen in Nederland ongeveer. Je weet niet wat hij in zijn mars heeft. Misschien is hij beter dan die Portugees of kan hij beter worden. Bovendien kost hij minder salaris en kunnen ze hem nog verkopen over een paar jaar.

Zucht... Omdat Ajax hem zou willen hebben, hoeft het nog geen talent te zijn. Pius Ikedia zou ook zo'n goede zijn, net als Jason Culina. We hebben het gezien. Ik heb genoeg gehoord en gelezen over Uche om te concluderen dat hij waarschijnlijk niet zo'n goede aankoop zou zijn...
www.thuisuiteten.nl
pi_12167057
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 17:02 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zucht... Omdat Ajax hem zou willen hebben, hoeft het nog geen talent te zijn. Pius Ikedia zou ook zo'n goede zijn, net als Jason Culina. We hebben het gezien. Ik heb genoeg gehoord en gelezen over Uche om te concluderen dat hij waarschijnlijk niet zo'n goede aankoop zou zijn...

Maar Koeman is ook weer geen Morton Olsen die in elke afrikaan met snelheid een goede vleugelspeler ziet.
[url=http://www.voetbalinside.nl]www.voetbalinside.nl[/url]
pi_12167076
Pietje was een aankoop van good old Jan Wouters.

Onder Morten speelde Babangida en nog niet eens slecht.

www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 19:01:06 #139
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_12168934
quote:
Stekelenburg in Ajax-doel na blessure Lobont

1/8/2003 16:07

Bogdan Lobont komt dit weekend niet actie op het Amsterdam Tournament. De Roemeense doelman van Ajax heeft een spierblessure in zijn bovenarm opgelopen en is waarschijnlijk een week uitgeschakeld, zo meldt De Telegraaf.

Omdat ook Sander Boschker met een knieblessure kampt, staat Maarten Stekelenburg onder de lat tijdens de presentatie aan het eigen publiek. Stekelenburg is overigens zelf ook pas weer hersteld van een kwetsuur die hij in de voorbereiding opliep.

Gaat weer lekker met de keepers.
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 19:04:04 #140
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_12168991
Oeh, Mandy wordt flink uitgefloten.
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 19:11:22 #141
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_12169112
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:04 schreef Kang-He het volgende:
Oeh, Mandy wordt flink uitgefloten.
(op publiek hoor )
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_12169612
Hij wordt uitgefloten door de Turken ja. Da Ajaxsupps hoor je niet.
pi_12169694
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:37 schreef JeroenV het volgende:
Da Ajaxsupps hoor je niet.
Nee die zijn er ook nog niet .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 19:49:58 #144
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_12169887
"Daar hoor je engelen zingen" en "en wie nu springt" heb ik al gehoord. Valt me nog niet tegen. Maar ze zullen dalijk wel overstemd worden door Liverpool En persoonlijk vind ik het uitfluiten van Van der Meyde nog wel meevallen hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Bobu op 01-08-2003 19:55]

pi_12170083
"en wie nu springt?"

ben benieuwd hoe AJAX het gaat doen strax, baal nu toch wel dat ik geen 43 euro voor een kaartje meer had

maar oke, heel veel zin in voorronde CL (en de CL zelf uiteraard ) das nog lekker cheap ook

vrijdag 1 augustus 2003 @ 20:03:29 #146
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_12170131
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:00 schreef devv05 het volgende:
"en wie nu springt?"

ben benieuwd hoe AJAX het gaat doen strax, baal nu toch wel dat ik geen 43 euro voor een kaartje meer had

maar oke, heel veel zin in voorronde CL (en de CL zelf uiteraard ) das nog lekker cheap ook

Ik weet nog steeds niet of het is "En wie niet springt die is geen jood" of "En wie nu springt die is een jood" (blijkbaar de eerste dus...vrij jammer nummer trouwens)
pi_12170498
Andy krijgt een applausje
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_12170564
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:03 schreef Bobu het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet of het is "En wie niet springt die is geen jood" of "En wie nu springt die is een jood" (blijkbaar de eerste dus...vrij jammer nummer trouwens)

De eerste inderdaad
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 20:26:10 #149
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_12170648
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:19 schreef Ajaxno1 het volgende:
Andy krijgt een applausje
Mooi gebaar ook van Andy naar het Ajax publiek.
pi_12171631
quote:
Ajax raakt Bergdolmo kwijt aan Portsmouth

AMSTERDAM, 1 augustus 2003 20:30 - Ajax dreigt na Cristian Chivu nog een verdediger kwijt te raken. Een van de komende dagen zet Andre Bergdolmo namelijk vrijwel zeker zijn handtekening onder een contract bij de Engelse promovendus Portsmouth. Harr Redknapp, de manager van Portsmouth, zei tegen de BBC dat de transfer begin deze week rond moet komen.
Ajax wil wel meewerken aan een transfer van de 31-jarige Noorse international, nu het inmiddels in Grygera en Escudé adequate aanvullingen voor de defensie heeft gevonden. Bergdolmo raakte in de loop van vorig seizoen zijn basisplaats kwijt en stond open voor aanbiedingen van andere clubs.
Portsmouth nam eerder Dejan Stefanovic over van Vitesse.

Bron: www.voetbalonline.nl

Jammer, ik heb Bergdolmo nooit zo slecht gevonden. Ik hoop dat Ajax nog wat leuks voor hem heeft gekregen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')