quote:Heb hier geen teletext.. Op ticketbox.nl stond alleen de datum voor eigen plaatsen verkoop vanaf morgen..
Op vrijdag 1 augustus 2003 13:23 schreef DutchGooner het volgende:[..]
text pagina 660 misschien
trouwens nog iemand naar opendag?
quote:Dat is leuk voor mensen <12.
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:10 schreef devv05 het volgende:
trouwens nog iemand naar opendag?
quote:Ach mn broertje (van 12, kan net dus
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:25 schreef keeper het volgende:[..]
Dat is leuk voor mensen <12.
quote:Damn, je hebt gelijk...
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:10 schreef devv05 het volgende:
had 'm gevonden maar daar staat nog helemaal niks erover, alleen dat morgen verkoop eigen plaatsen begint..
Ajax is weer eens lekker op tijd
quote:Jij kent Uche niet, net als iedereen in Nederland ongeveer. Je weet niet wat hij in zijn mars heeft. Misschien is hij beter dan die Portugees of kan hij beter worden. Bovendien kost hij minder salaris en kunnen ze hem nog verkopen over een paar jaar.
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:29 schreef methodmich het volgende:
Ik snap niet dat Uche nog boven Sérgio Conceição zou staan op de verlanglijst. Als je die laatste kunt halen, moet je niet nadenken, maar doen! In Portugal geldt hij als één van de beste spelers van de nationale ploeg, die in aanzien nipt onder Baía, Couto, Rui Costa en Figo komt. Bovendien is hij echt niet zo lui als sommigen hem hier typeren.
[Dit bericht is gewijzigd door Jadakis op 01-08-2003 17:03]
quote:Zucht... Omdat Ajax hem zou willen hebben, hoeft het nog geen talent te zijn. Pius Ikedia zou ook zo'n goede zijn, net als Jason Culina. We hebben het gezien. Ik heb genoeg gehoord en gelezen over Uche om te concluderen dat hij waarschijnlijk niet zo'n goede aankoop zou zijn...
Op vrijdag 1 augustus 2003 17:00 schreef JeroenV het volgende:[..]
Jij kent Uche niet, net als iedereen in Nederland ongeveer. Je weet niet wat hij in zijn mars heeft. Misschien is hij beter dan die Portugees of kan hij beter worden. Bovendien kost hij minder salaris en kunnen ze hem nog verkopen over een paar jaar.
quote:Maar Koeman is ook weer geen Morton Olsen die in elke afrikaan met snelheid een goede vleugelspeler ziet.
Op vrijdag 1 augustus 2003 17:02 schreef methodmich het volgende:[..]
Zucht... Omdat Ajax hem zou willen hebben, hoeft het nog geen talent te zijn. Pius Ikedia zou ook zo'n goede zijn, net als Jason Culina. We hebben het gezien. Ik heb genoeg gehoord en gelezen over Uche om te concluderen dat hij waarschijnlijk niet zo'n goede aankoop zou zijn...
Onder Morten speelde Babangida en nog niet eens slecht.
quote:Gaat weer lekker met de keepers.
Stekelenburg in Ajax-doel na blessure Lobont1/8/2003 16:07
Bogdan Lobont komt dit weekend niet actie op het Amsterdam Tournament. De Roemeense doelman van Ajax heeft een spierblessure in zijn bovenarm opgelopen en is waarschijnlijk een week uitgeschakeld, zo meldt De Telegraaf.
Omdat ook Sander Boschker met een knieblessure kampt, staat Maarten Stekelenburg onder de lat tijdens de presentatie aan het eigen publiek. Stekelenburg is overigens zelf ook pas weer hersteld van een kwetsuur die hij in de voorbereiding opliep.
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:04 schreef Kang-He het volgende:
Oeh, Mandy wordt flink uitgefloten.
quote:Nee die zijn er ook nog niet
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:37 schreef JeroenV het volgende:
Da Ajaxsupps hoor je niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Bobu op 01-08-2003 19:55]
ben benieuwd hoe AJAX het gaat doen strax, baal nu toch wel dat ik geen 43 euro voor een kaartje meer had ![]()
maar oke, heel veel zin in voorronde CL (en de CL zelf uiteraard
) das nog lekker cheap ook
quote:Ik weet nog steeds niet of het is "En wie niet springt die is geen jood" of "En wie nu springt die is een jood" (blijkbaar de eerste dus...vrij jammer nummer trouwens)
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:00 schreef devv05 het volgende:
"en wie nu springt?"ben benieuwd hoe AJAX het gaat doen strax, baal nu toch wel dat ik geen 43 euro voor een kaartje meer had
maar oke, heel veel zin in voorronde CL (en de CL zelf uiteraard
) das nog lekker cheap ook
quote:De eerste inderdaad
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:03 schreef Bobu het volgende:[..]
Ik weet nog steeds niet of het is "En wie niet springt die is geen jood" of "En wie nu springt die is een jood" (blijkbaar de eerste dus...vrij jammer nummer trouwens)
quote:Mooi gebaar ook van Andy naar het Ajax publiek.
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:19 schreef Ajaxno1 het volgende:
Andy krijgt een applausje
quote:Jammer, ik heb Bergdolmo nooit zo slecht gevonden. Ik hoop dat Ajax nog wat leuks voor hem heeft gekregen.
Ajax raakt Bergdolmo kwijt aan PortsmouthAMSTERDAM, 1 augustus 2003 20:30 - Ajax dreigt na Cristian Chivu nog een verdediger kwijt te raken. Een van de komende dagen zet Andre Bergdolmo namelijk vrijwel zeker zijn handtekening onder een contract bij de Engelse promovendus Portsmouth. Harr Redknapp, de manager van Portsmouth, zei tegen de BBC dat de transfer begin deze week rond moet komen.
Ajax wil wel meewerken aan een transfer van de 31-jarige Noorse international, nu het inmiddels in Grygera en Escudé adequate aanvullingen voor de defensie heeft gevonden. Bergdolmo raakte in de loop van vorig seizoen zijn basisplaats kwijt en stond open voor aanbiedingen van andere clubs.
Portsmouth nam eerder Dejan Stefanovic over van Vitesse.Bron: www.voetbalonline.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |