quote:keihard aan het werk, dat zie je toch???
Op donderdag 31 juli 2003 15:11 schreef fotoloog het volgende:[..]
,aan het werk wave,of ben je vrij?
quote:vergeef de domme fotoboer!
Op donderdag 31 juli 2003 15:15 schreef HeatWave het volgende:[..]
keihard aan het werk, dat zie je toch???
.
quote:Niet zo hard voor jezelf, ik bedoelde het toch niet naar????
Op donderdag 31 juli 2003 15:18 schreef fotoloog het volgende:[..]
vergeef de domme fotoboer!
quote:Hij kost niets. Een paar dagen geleden z'n contract met Inter verbonden. En aan al te hoge salarissen doet Ajax volgens mij niet, dus....
Op donderdag 31 juli 2003 14:43 schreef Qi het volgende:[..]
Zeker geen slechte speler, ik hoop alleen dat Ajax niet teveel voor hem betaalt. Als een speler een beetje een naam heeft, en hij heeft een beetje een naam, dan zijn ze meestal zo duur. Als Ajax Conceição niet al te duur kan halen dan moeten ze dat natuurlijk doen.
Machlas verdedigde in competitieverband de kleuren van Ajax 74 keer. Hij maakte in de eredivisie 38 doelpunten voor Ajax.
Afgelopen seizoen werd Nikos Machlas door Ajax verhuurd aan het Spaanse Sevilla.
Voor zijn komst naar Ajax was Nikos Machlas actief bij OFI Kreta en Vitesse.

bron=ajax.nl
[Dit bericht is gewijzigd door -Spoon- op 31-07-2003 15:24]
quote:Ik zou er voor tekenen.
Op donderdag 31 juli 2003 15:21 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Hij kost niets. Een paar dagen geleden z'n contract met Inter verbonden. En aan al te hoge salarissen doet Ajax volgens mij niet, dus....
maar ok, inderdaad is dat wel gunstig dan.
quote:Oja, ik zie het net. Nouja, dan moeten ze ervoor zorgen dat zijn salaris niet te hoog wordt. Een Machlas 2 moeten we natuurlijk niet hebben.
Op donderdag 31 juli 2003 15:21 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Hij kost niets. Een paar dagen geleden z'n contract met Inter verbonden. En aan al te hoge salarissen doet Ajax volgens mij niet, dus....
Een duurbetaalde speler weg, dus is er ruimte voor een andere grootverdiener.
quote:Onzin dus, want als ik uit de geschiedenis zo heb geleerd wat Ajax voor aanbiedingen heeft gedaan aan spelers als Litmanen en De Boer, geloof ik echt niet dat Ajax voor meneer Konseisawo een dusdanig bod heeft gedaan, dat hij daarin daadwerkelijk geïnteresseerd is.
A Bola weet dat de Amsterdamse club hem een concrete aanbieding heeft gedaan, een aanbod dat de speler niet onwelgevallig is.
Of we moeten te maken hebben met een speler die nog naar een club gaat wegens voornamelijk een sportieve verbetering (yeah right
.).
Aan de ene kant zou ik het best goed vinden, Conceição is zeker geen slechte speler, aan de andere kant doorbreekt het wel een beetje de Ajax-traditie van het spelen met een jong onervaren team
Zolang het geen ego-tripper is die een beetje de vedette gaat uithangen en hij zelf graag naar Ajax wil, lijkt het me wel een waardevolle aanwinst, als hij inderdaad komt. Wat mij persoonlijk behoorlijk zou verrassen.
[Dit bericht is gewijzigd door Leshy op 31-07-2003 15:40]
quote:nou dat mag ook wel eens ipv die brave jongetjes die niet rollen en schreeuwen terwijl de tegenpartij per duel een oscar EN een vrije trap krijgt...
Op donderdag 31 juli 2003 15:34 schreef Chiel-Montagne het volgende:
In ieder geval zal dhr Conceicao (mits ie komt...) de Nederlandse velden weer opfleuren met (al dan niet vakkundige) schwalbes en theatraal gedrag.....
quote:Ach ja, heb meer respect voor de voetballers die niet al te snel naar 't gras gaan, dan de voetballers die bij het minste of geringste ineen storten en met kinderogen -huilend- richting scheidsrechter kijken, in afwachting van 'n berisping jegens de (in hun ogen...) -boze- tegenstander.....
Op donderdag 31 juli 2003 15:42 schreef HeatWave het volgende:[..]
nou dat mag ook wel eens ipv die brave jongetjes die niet rollen en schreeuwen terwijl de tegenpartij per duel een oscar EN een vrije trap krijgt...
Maar ja, wie weet ligt er voor een van deze spelers na hun actieve carriere nog ergens 'n contract klaar voor 'n toneelgezelschap om zich daar te presenteren als "Stervende Zwaan"....
quote:Oh ik ook hoor, maar het gaat om de knikkers, en tegen italianen leggen we het ONDERANDERE altijd af omdat we te netjes zijn....
Op donderdag 31 juli 2003 15:52 schreef Chiel-Montagne het volgende:[..]
Ach ja, heb meer respect voor de voetballers die niet al te snel naar 't gras gaan, dan de voetballers die bij het minste of geringste ineen storten en met kinderogen -huilend- richting scheidsrechter kijken, in afwachting van 'n berisping jegens de (in hun ogen...) -boze- tegenstander.....
Maar ja, wie weet ligt er voor een van deze spelers na hun actieve carriere nog ergens 'n contract klaar voor 'n toneelgezelschap om zich daar te presenteren als "Stervende Zwaan"....
quote:Daar heb je helemaal gelijk in, vandaar dat ik ook 'n hekel heb aan sommige 'Italiaanse' voetballers of moet ik acteurs zeggen.....
Op donderdag 31 juli 2003 16:00 schreef HeatWave het volgende:[..]
Oh ik ook hoor, maar het gaat om de knikkers, en tegen italianen leggen we het ONDERANDERE altijd af omdat we te netjes zijn....
quote:Laudrup was niet erg jong meer, waar Conceicao nog niet heel erg oud is
Op donderdag 31 juli 2003 15:38 schreef -Spoon- het volgende:
tja... zoals een aantal jaren terug heeft Ajax grote namen aangekocht (Laudrup).
dus om nou te zeggen dat het niet kan... vanwege de jonge opleiding.
vind ik een beetje kortzichtig... tuurlijk kan ajax ook een grote speler
aantrekken... maarja... wat ik me dan af ga vragen hoe doe ze dat dan
met onze Nig. vriend die nu in Polen voetbalt....?
quote:Heb ook niet gezegd dat Sergio 'n Italiaan is (weet maar donders goed dat 't 'n Portugees is...), het zegt denk ik genoeg dat mijnheer Conceiçao bij 'n aantal supporters in Italie niet geliefd is om z'n theatrale gedrag en dat zegt toch wel wat in Italie, waar ze wel wat gewend zijn......
Op donderdag 31 juli 2003 16:06 schreef keeper het volgende:
S.Conceiçao is trouwens een Portugees, maar dat maakt niks uit. Die kunnen ook goed vallen.
quote:ja ik ook, een bloedhekel zelfs, dus moeten we ze met hun eigen wapens leren bevechten en niet elke keer weer met voetballen de messen inlopen als dat vermeden kan worden.
Op donderdag 31 juli 2003 16:03 schreef Chiel-Montagne het volgende:[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, vandaar dat ik ook 'n hekel heb aan sommige 'Italiaanse' voetballers of moet ik acteurs zeggen.....
quote:NEEEHEEEEEEE
Op donderdag 31 juli 2003 16:23 schreef HeatWave het volgende:
ja ik ook, een bloedhekel zelfs, dus moeten we ze met hun eigen wapens leren bevechten en niet elke keer weer met voetballen de messen inlopen als dat vermeden kan worden.
Ik ben een voetballiefhebber en kom niet kijken voor potjes die alleen om de pegels gaan. Ik wil genieten en me ergeren aan domme fouten, niet aan vallende spelers in strafschopgebieden
quote:je ben ik allemaal met je eens, maar zolang scheidrechters er nog intrappen of er niet tegen optreden zal je het bijna altijd afleggen... En ik wil GVD!!! winnnen!
Op donderdag 31 juli 2003 16:35 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
NEEEHEEEEEEE
![]()
Laten wij nou 1 keer het goede voorbeeld geven samen met de Engelsen! Geen geval om niks. Rode kaart meteen! Geklaag over rode kaart door medespelers: meteen die gele kaart.
Moet jij eens opletten hoe goed dat werktIk ben een voetballiefhebber en kom niet kijken voor potjes die alleen om de pegels gaan. Ik wil genieten en me ergeren aan domme fouten, niet aan vallende spelers in strafschopgebieden
quote:Hmm, misschien kan ie dan op visite komen, als ie hier gaat spelen. Kan ik hem inburgeren!!
Op donderdag 31 juli 2003 14:43 schreef Qi het volgende:[..]
Zeker geen slechte speler, ik hoop alleen dat Ajax niet teveel voor hem betaalt. Als een speler een beetje een naam heeft, en hij heeft een beetje een naam, dan zijn ze meestal zo duur. Als Ajax Conceição niet al te duur kan halen dan moeten ze dat natuurlijk doen.
Hij is gratis, alleen zijn salaris niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |