Ajax sluit boekjaar wederom met verlies af
AMSTERDAM, 30 juli 2003 14:44 - Ondanks het behalen van de kwartfinale van de Champions League is Ajax er niet in geslaagd het boekjaar, dat afliep op 1 juli met winst af te sluiten. Toch spreekt de directie van een positief bedrijfsresultaat. Dit lijkt meer op beurstaal dan realiteit. Er van uitgaande dat het behalen van de kwartfinale van de Chanpions League het maximaal haalbare is voor een Nederlandse club, begint het erop te lijken dat de NV Ajax niet of nauwelijks winst zal kunnen maken. In de bedrijfsresultaten zijn niet de transferopbrengsten van Chivu, Van der Meyde en Mido opgenomen, aangezien deze pas na het afsluiten van het boekjaar tot stand kwamen. Volgens de directie kwam het verlies vooral vanwege de afschrijvingen die op de boekwaarde van het spelersbestand moesten worden gedaan.

quote:stond al eerder in dit bericht... gaarne topic eerst doorlezen
Op woensdag 30 juli 2003 14:57 schreef Vulcanus het volgende:
Goh wat een naar bericht
Bron www.voetbalonline.nlAjax sluit boekjaar wederom met verlies af
AMSTERDAM, 30 juli 2003 14:44 - Ondanks het behalen van de kwartfinale van de Champions League is Ajax er niet in geslaagd het boekjaar, dat afliep op 1 juli met winst af te sluiten. Toch spreekt de directie van een positief bedrijfsresultaat. Dit lijkt meer op beurstaal dan realiteit. Er van uitgaande dat het behalen van de kwartfinale van de Chanpions League het maximaal haalbare is voor een Nederlandse club, begint het erop te lijken dat de NV Ajax niet of nauwelijks winst zal kunnen maken. In de bedrijfsresultaten zijn niet de transferopbrengsten van Chivu, Van der Meyde en Mido opgenomen, aangezien deze pas na het afsluiten van het boekjaar tot stand kwamen. Volgens de directie kwam het verlies vooral vanwege de afschrijvingen die op de boekwaarde van het spelersbestand moesten worden gedaan.

quote:Niet zo'n ramp. De transfers van Mido, Chivu en Van der Meyde maken een heleboel goed, die zijn nog niet meegenomen zoals er staat.
Op woensdag 30 juli 2003 14:57 schreef Vulcanus het volgende:
Goh wat een naar bericht
Bron www.voetbalonline.nlAjax sluit boekjaar wederom met verlies af

quote:Zaterdag dan maar ff kaartjes halen voor de thuiswedstrijd
Op woensdag 30 juli 2003 20:07 schreef superjoden het volgende:
Grazer AK wint uit met 5-1 bij Tirana en is dus de tegenstander van Ajax in de 3de ronde CL.

Bergdølmo is sinds de komst van Julien Escudé en Zdenek Grygera op het tweede plan geraakt. In de pikorde lijkt ook Petri Pasanen de voorkeur te hebben van Ajax-coach Ronald Koeman boven de 31-jarige Noors international, wiens contract nog één jaar doorloopt bij Ajax.
Portsmouth contracteerde eerder deze zomer al onder meer verdediger Dejan Stefanovic van Vitesse en doelman Harald Wapenaar van FC Utrecht. Daarbij speelt ook de Nederlandse verdediger Arjan de Zeeuw al een seizoen voor Pompey.

quote:ik speel waar de trainer mij opstelt
Op woensdag 30 juli 2003 20:20 schreef keeper het volgende:
Sinds wanneer is Berg en Dal linksback? Volgens mij speelde hij bij het Noorse Elftal wel eens rechtsback en bij Ajax vooral centraal, maar als linksback heb ik hem nooit gezien?

quote:Inderdaad, volgens mij is 'ie zelfs bij Ajax op rechts begonnen in z'n begindagen.
Op woensdag 30 juli 2003 20:20 schreef keeper het volgende:
Sinds wanneer is Berg en Dal linksback? Volgens mij speelde hij bij het Noorse Elftal wel eens rechtsback en bij Ajax vooral centraal, maar als linksback heb ik hem nooit gezien?

[Dit bericht is gewijzigd door superjoden op 30-07-2003 20:24]

De Noorse rechtsback was Vegard Heggem, bij Rosenborg speelde Christer Basma daar. Bergdölmo werd opgevolgd door de Fin Saarinen bij Rosenborg.

quote:Als die Uche gelijk heeft over zijn contract heeft hij alle gelijk. Maar als dat niet zo is, zie ik zo'n speler liever niet bij Ajax, want loyaliteit tonen, zeker met een contract is ook belangrijk.
Op woensdag 30 juli 2003 20:28 schreef superjoden het volgende:
De officiele site van Wisla Krakau meldt het nog niet, maar volgens de Poolse media heeft de Poolse club de Nigeriaanse aanvaller Kalu Uche voor een half jaar geschorst. De directie zou dat vandaag in een vergadering hebben besloten als straf voor het weigeren van Kalu Uche voor het deelnemen aan trainingen en wedstrijden. De rechteraanvaller weigerde met Wisla Krakau uit te komen in de tweede voorronde van de Champions League tegen Omonie Nicosia. De aanhangers van de Poolse club reageerden de afgelopen dagen al woedend op de houding van de Nigeriaan. Vanavond waren er voor de wedstrijd dan ook al vele spandoeken bij het CL-duel gericht tegen de aanvaller.

quote:Hij past wel in her senioren team van Portsmouth (merendeel is 30+ ongeveer; jammer dat oldbie PaulMerson alleen vertrokken is naar Walsall)
Op woensdag 30 juli 2003 20:18 schreef superjoden het volgende:
Portsmouth heeft Andre Bergdølmo op het oog als vervanger van de geblesseerde linksback Matthew Taylor. De Noorse verdediger speelde zich tijdens Ajax' Engelse toer in de kijker bij manager Harry Redknapp.

quote:
'Ajax doet Sergio Conceição aanbieding'Volgens het gezaghebbende Portugese sportblad A Bola is Ajax de belangrijkste kandidaat om Sergio Conceição in te lijven. De international heeft na zijn vertrek bij Internazionale talloze aanbiedingen uit zowel Engeland als Spanje, maar de Amsterdammers hebben vooralsnog de beste papieren.
'Het is aan Conceição om te bepalen waar zijn toekomst ligt', aldus het blad, 'maar Ajax lijkt de meest waarschijnlijke nieuwe werkgever voor hem. A Bola weet dat de Amsterdamse club hem een concrete aanbieding heeft gedaan, een aanbod dat de speler niet onwelgevallig is.'
Internazionale en Sergio Conceição gingen begin deze week met onmiddellijke ingang uit elkaar. De Portugees zag mede door de komst van Andy van der Meyde geen toekomst meer. Hij was ontevreden over zijn rol als invaller, die hem door trainer Héctor Cúper was toebedeeld. Inter was bereid mee te werken aan een ontbinding van het doorlopende contract.
Ajax, dat onmiddellijk na de breuk zou hebben toegehapt, is niet de enige club die op het vinkentouw zit. Celta de Vigo is één van de andere clubs die zich concreet bij Conceição's zaakwaarnemer Luciano D'Onofrio heeft gemeld.
VI.nl

quote:Ik hoop dat dit een nare roddel is, ben niet echt gecharmeerd van Conceicao.
Op donderdag 31 juli 2003 14:28 schreef GerardVanAs het volgende:[..]

Heb liever hem dan een onbekende Nigeriaan uit Polen, eerlijk gezegd 

quote:Hmmmm hij heeft geen passeerbeqweging, een matige voorzet en vind zichzelf de plaatsvervanger van God op aarde.................
Op donderdag 31 juli 2003 14:31 schreef Jadakis het volgende:
Prachtspeler, topper!Heb liever hem dan een onbekende Nigeriaan uit Polen, eerlijk gezegd

quote:Zeker geen slechte speler, ik hoop alleen dat Ajax niet teveel voor hem betaalt. Als een speler een beetje een naam heeft, en hij heeft een beetje een naam, dan zijn ze meestal zo duur. Als Ajax Conceição niet al te duur kan halen dan moeten ze dat natuurlijk doen.
Op donderdag 31 juli 2003 14:31 schreef Jadakis het volgende:
Prachtspeler, topper!Heb liever hem dan een onbekende Nigeriaan uit Polen, eerlijk gezegd

hmmm weet niet echt wat ik daarvan moet denken...

Ach Koeman weet volgens mij best waar ie mee bezig is...

quote:idd,je breekt je tong erover!
Op donderdag 31 juli 2003 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet alleen maar dat ik het een klotenaam vind.
Ach Koeman weet volgens mij best waar ie mee bezig is...

quote:konsjijsjou
Op donderdag 31 juli 2003 15:07 schreef fotoloog het volgende:[..]
idd,je breekt je tong erover!
bleert ook niet lekker in het station...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |