quote:Ik moet er wel om lachen
Op vrijdag 24 oktober 2003 01:17 schreef twi het volgende:
En de content is beschikbaar
quote:Zodra MM4 in de schappen ligt
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:34 schreef gijsje79 het volgende:
Best wel aardige wagens.
Komt er ook es een nieuwe stad uit?
Edit: van www.mm2c.com gehaald:
quote:Whoopie? We'll see.
Starting in November, more content will become available. Upcoming downloadable content includes two track packs, featuring 20 tracks each. The first track pack includes 10 Checkpoint and 10 Blitz tracks from Washington, D.C., with the second having 10 Checkpoint and 10 Blitz tracks from Paris.Car Pack #2 includes:
Furious, a two-door sports vehicle
Carica, a sports coupe
LastKraftWagen, a mystery vehicle
quote:Erg mysterieus voor Duitsers ja, lijkt mij gewoon een vrachtwagen.
LastKraftWagen, a mystery vehicle
quote:
Cars of the Future
This is just a taste of the Midtown racing goodness coming your way. Microsoft and DICE are keeping the other upcoming tracks and cars close to their vests, for now. We can tell you a little about what to expect without naming nameslook for an Indy-style race car that lets you re-enact your scenes from your favorite race movies, a straight-up stock car racer with excellent curves, a futuristic sports car, a camouflaged number that looks a bit like a dumpster, a car inspired by the best drag-race movies, and even a rusted-out 1950s style gas guzzler. Future cars such as these may affect you, in the future. Check back soon for more Midtown Madness 3 updates on xbox.com!
quote:cool!
Op zaterdag 22 november 2003 11:53 schreef coolnhl het volgende:
Jongens, nieuwe autotjes beschikbaar!!!
quote:ja ze zijn idd vet, vooral lachen als iedereen met die lompe container gaat rijden
Op zondag 23 november 2003 13:36 schreef Bastard het volgende:
Beter auto'sDie klikobak.. gewoon mensen doordouwen ermee
We hebben weer nieuwe content!!! 3 nieuwe bakkies ![]()
quote:
Het houdt niet op vandaag! De ene downloadable content na de andere verschijnt voor ons gelukkige Xbox Live gamers. Ditmaal zijn het voor het geweldige rijspel Midtown Madness 3 een drietal nieuwe auto's om het online racegenot mee te variëren. Download die hap snel!
De nieuwe download voor Midtown Madness 3, waarvoor overigens al zes andere auto's en een groot aantal nieuwe races voor te downloaden zijn, bestaat volledig uit een aantal nieuwe auto's. Drie in totaal, elk verschillend. Als eerste is er de 'Midtown Formula', een auto die er uit ziet als een forumule 1 racer, dan is er de 'Concept' een futuristisch aandoende machine en als laatste de 'Rusty', een oude klassieker die meer lijkt op een roestige schroothoop. Precies wat we altijd al wilde hebben in Midtown Madness 3, of niet?
Wat doe je hier nog? Download deze karren en start een vers potje Capture the Gold op. Hopelijk snel meer downloads, je hoort het hier bij XBW.
quote:Download ik wel weer eens.
Op donderdag 18 december 2003 22:44 schreef coolnhl het volgende:
Lady'sWe hebben weer nieuwe content!!! 3 nieuwe bakkies
[..]
quote:Ja is best.
Op vrijdag 19 december 2003 15:26 schreef twi het volgende:
Zullen we het weer eens een keertje met z'n allen gaan doen dan?
Ik krijg die "all cars"-cheat niet aan de praat.
Wat moet je nou precies indrukken en waar?
quote:Je moet gewoon lekker het spel gaan spelen.
Op maandag 26 januari 2004 13:33 schreef Ludwig het volgende:
*schopjeIk krijg die "all cars"-cheat niet aan de praat.
Wat moet je nou precies indrukken en waar?
quote:Nieuwe xbox, geen savegames. En nu graag een reactie waar ik wat aan heb!
Op maandag 26 januari 2004 13:34 schreef Bastard het volgende:[..]
Je moet gewoon lekker het spel gaan spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |