quote:NEE!!
Op maandag 29 september 2003 21:49 schreef coolnhl het volgende:
Is die content godver al te downen???In die nieuwsbrief stond ie er bij dat ie te downloaden was!!!
quote:volgens mij komt ie snel! ik hoop vandaag of morgen!
Op maandag 29 september 2003 21:49 schreef coolnhl het volgende:In die nieuwsbrief stond ie er bij dat ie te downloaden was!!!
quote:*zucht nog steeds geen DC
Op woensdag 1 oktober 2003 14:58 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
volgens mij komt ie snel! ik hoop vandaag of morgen!
quote:er gaan geruchten op het offieciele xbox (www.xbox.com) dat de DC is uitgesteld wegens het live gaan van de aussies!!
Op woensdag 8 oktober 2003 14:01 schreef Furious het volgende:
Nope, slechte zaak van Microsoft, tegen mensen zeggen dat dc er is, en dan vervolgens alsnog mensen een paar weken laten wachten
quote:Mja, heb je gehoord van iemand uit die game van Tomster NL, maarja, hoe zeker weet hij het, en misschien heeft hij het wel verzonnen
Op vrijdag 10 oktober 2003 21:18 schreef twi het volgende:
Da's natuurlijk crap, maargoed. De DLC gaat waarschijnlijk op 13 oktober uitgebracht worden. Behalve nieuwe auto's en Checkpoint/Blitz races gaat de speedglitch uit de game worden gesloopt.
Edit: -nevermind-
quote:De bron was niet Tomster, maar DuCyCo, de organisator van de MM3 Challenge, en hij kwam me best betrouwbaar over (en heeft er met de te houden competitie ook belang bij c.q. geen reden om verhaaltjes erover te verzinnen).
Op zondag 12 oktober 2003 10:59 schreef Furious het volgende:[..]
Mja, heb je gehoord van iemand uit die game van Tomster NL, maarja, hoe zeker weet hij het, en misschien heeft hij het wel verzonnen
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 11:10 schreef twi het volgende:[..]
De bron was niet Tomster, maar DuCyCo, de organisator van de MM3 Challenge, en hij kwam me best betrouwbaar over (en heeft er met de te houden competitie ook belang bij c.q. geen reden om verhaaltjes erover te verzinnen).
quote:We'll see maandag
Op zondag 12 oktober 2003 10:59 schreef Furious het volgende:[..]
Mja, heb je gehoord van iemand uit die game van Tomster NL, maarja, hoe zeker weet hij het, en misschien heeft hij het wel verzonnen
quote:nog een dag dan
Op zondag 12 oktober 2003 11:12 schreef Furious het volgende:[..]
[..]We'll see maandag
quote:Reken maar op 2 (tijdsverschil etc
Op zondag 12 oktober 2003 12:06 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
nog een dag dan
quote:Heeft er al iemand voor de zekerheid gecheckt ??
Op zondag 12 oktober 2003 12:17 schreef Furious het volgende:[..]
Reken maar op 2 (tijdsverschil etc
)
quote:Hmm, nee, maar er staat nog niets op xbox.com en/of op de forums van xbox.com dus het zal wel niet zo zijn.
Op maandag 13 oktober 2003 12:23 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
Heeft er al iemand voor de zekerheid gecheckt ??
* Furious gaat zich verder vervelen.
quote:Ik ga vanvond checken
Op maandag 13 oktober 2003 13:28 schreef Furious het volgende:[..]
Hmm, nee, maar er staat nog niets op xbox.com en/of op de forums van xbox.com dus het zal wel niet zo zijn.
* Furious gaat zich verder vervelen.
quote:Ik heb zon 1 1/2 uur geleden gecheckt, niets.
Op maandag 13 oktober 2003 14:54 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
Ik ga vanvond checken
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 21:41 schreef Furious het volgende:
Voor als nog niets Twi, je informant has failed
quote:Inderdaad, ik had vanochtend een glanzende download verwacht, maar helaas
Op maandag 13 oktober 2003 21:41 schreef Furious het volgende:
Voor als nog niets Twi, je informant has failed
quote:Het is k*t dat MS of Dice zelf geen info geeft nu zijn er alleen geruchten en daar klopt zo als gewoonlijk geen ruk van
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:33 schreef twi het volgende:[..]
Inderdaad, ik had vanochtend een glanzende download verwacht, maar helaas
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 19:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Er is trouwens een gerucht dat er morgen weer geen DC zal zijn. Helaas kan ik dit gerucht bevestigen noch ontkrachten
quote:Keek er zelf net naar, ben er niet kapot van, en er komen ook geen licensed auto's meer voor DLC, alleen maar unlicensed..
Op donderdag 23 oktober 2003 09:47 schreef twi het volgende:
Snel DLC, volgens IGN. Jaja, zal je wel denken, maar dit keer met plaatjes:Plaatje 1Plaatje 2Plaatje 3Plaatje 4Plaatje 5
Ze zijn erg groot en misschien wil men de nieuwe auto's pas zelf zien nadat ze gedownload zijn. Vandaar de linkjes en geen [img] dingen.
Edit: die muscle gaat nog wel, maar welke idioot gaat er nou in een winkelwagentje rijden *steun*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |