abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12097150
Jarenlang gezicht van Total Touch en nu toch wel heel sterk teruggekomen solo... vooral d'r nieuwe single What About Us, scoort goed en afgelopen weekend gaf ze een spetterend optreden in het Vondelpark... Aanstaande zondag staat ze op Gaypride. Wat vinden jullie was ze mét of zonder Total Touch beter af?
  dinsdag 29 juli 2003 @ 19:07:51 #2
50662 sigterm
demon to some, angel to others
pi_12097205
total touch zonder haar is het beste....

kind kan niet zingen......

I am an explorer in the further regions of experience, demon to some, angel to others....
pi_12097269
Ik vind In this together (de Pandadroom versie) echt een prachtig lied. Dus ik stem ook voor zonder TT.

Al had ze ook wel lekkere nummers mét die groep. Maar dat is voor mij eigenlijk passé.

[Dit bericht is gewijzigd door DaFrenk op 29-07-2003 19:15]

Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_12097319
Kind kan niet zingen? hmmz. Ze heeft met Total Touch 1 miljoen platen verkocht en haar nieuwe CD is alweer bijna goud... overal bejubeld. Ik vind het nog steeds de beste zangeres van Nederland. Nederland gaat nog steeds plat, ook weer getuige die nieuwe single die vanaf volgende week in de top 10 staat
  dinsdag 29 juli 2003 @ 19:12:59 #5
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_12097358
Kan echt goed zingen maar oh mijn God wat een saai materiaal, zowel solo als met TT.
yankee charlie dinges
  dinsdag 29 juli 2003 @ 19:13:22 #6
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_12097370
Trijntje = Toppertje.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_12097406
Naar mijn mening de beste zangeres van Nederland. Ik heb Total Touch een keer live zien spelen en dat klonk echt geweldig, iedereen ging uit zijn dak.

Hun debuutalbum is nog altijd een van mijn favo cd's. En Trijntje solo of in Total Touch is mij om het even, Total Touch draaide toch altijd in zijn geheel om Trijntje.

Ik heb haar solo cd nog niet helemaal gehoord maar What About Us wordt een grote hit denk ik. Ik hoop alleen niet dat Trijntje te veel de soul kant op gaat maar gewoon lekker in het gehoorliggende popmuziek blijft maken zoals bij Total Touch.

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_12097407
hmm ja, saai.. ik kan me indenken dat mensen dat kunnen zeggen.. Welke kant zou ze dan opmoeten? Zelf vond ik Touch me There haar sterktste nummer.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 19:20:06 #9
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_12097539
Trijntje is onnederlands goed, een toppertje dus. Met of zonder Total Touch, dat maakt niet uit.
Er gaat niks boven Urk
pi_12097592
De combinatie Trijntje en Total Touch leverde naar mijn mening altijd lekkere nummers op, waarvan de kwaliteit in nederland bijna ongeevenaard is...

Trijntje zonder TT aan de andere kant (bv met Marco Borsato)

dinsdag 29 juli 2003 @ 19:22:25 #11
2889 Zander
He's gone
pi_12097601
Mjah, ze kan goed zingen, maar daar is het beste dan wel mee gezegd. Het repertoire... *brrr*
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_12097691
Nou ik zie haar liever wat meer richting rock teruggaan, het begin van de Total Touch periode was magistraal. Op internet zijn er genoeg voorbeelden. Ze weet wel wat ze wil.. door juist ander repertoire te zingen is haar stem wel gegroeid...
pi_12102428
Maar de reacties blijven een beetje uit....
pi_12127743
Onwijs groot zangtalent. Alleen jammer van de slappe begeleiding bij haar solomateriaal.
Ik zou zeggen; zet die band aan de kant, en ga op zoek naar een betere. En schrijf betere songs.
pi_12153882
Ik vind Trijntje stom (en overrated) en d'r vorige single was zwaar kut, maar What About Us is voor de verandering zeker wel goed.

Wel een gelukstreffer vermoed ik. Maar toch, klinkt lekker!

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_12292891
Gelukstreffer? Nee, lijkt me niet. Gewoon weer een goed 'Total Touch' nummer omdat de muziek is gecomponeerd door broer Tjeerd. Die combinatie blijft gewoon werken.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 00:41:04 #17
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12292929
ze zingt wel goed idd....maar dat nieuwe nummer is echt 3x niks...erg saai
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_12292986
Het is in ieder geval een betere single dan haar eerste single 'free', maar ik denk dat je What About Us een paar keer moet horen...
pi_12294168
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 19:12 schreef hyperfuzz het volgende:
Kan echt goed zingen maar oh mijn God wat een saai materiaal, zowel solo als met TT.
ik snap wat je bedoelt, maar het nieuwe album is lekkerder hoor!

erg goed vind ik ook "For Once In My Life" tribute to Stevie Wonder

ps: ik wist niet dat Trijntje zo populair was in de "Gayscene" ?? of is het toeval dat ze in die *censuur* parade meeliep?

[offtopic toelichting *censuur*] heb niks tegen homoseksuelen, ken er zelf ook een paar goed, maar van die parades wordt ik (en zij ook gelukkig) misselijk [/offtopic toelichting *censuur*]

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_12790143
Ik denk dat Trijntje niet zozeer populair is in de gayscene, al begint het er sinds dit jaar wel op te lijken... ik ben al 7 jaar fan, en ik geloof niet dat Trijntje een hele harem gayfans achter zich aan heeft..
The way that you live your life doesn't come close to your own truth
  donderdag 4 december 2003 @ 18:50:59 #21
70795 GiSH
waiting for sun
pi_15152974
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 19:09 schreef DaFrenk het volgende:
Ik vind In this together (de Pandadroom versie) echt een prachtig lied. Dus ik stem ook voor zonder TT.

Al had ze ook wel lekkere nummers mét die groep. Maar dat is voor mij eigenlijk passé.

mee eens single van maken... is de album versie anders??
Made love to an Angel, but her wings are in the way
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')