kind kan niet zingen......
Al had ze ook wel lekkere nummers mét die groep. Maar dat is voor mij eigenlijk passé.
[Dit bericht is gewijzigd door DaFrenk op 29-07-2003 19:15]
Hun debuutalbum is nog altijd een van mijn favo cd's. En Trijntje solo of in Total Touch is mij om het even, Total Touch draaide toch altijd in zijn geheel om Trijntje.
Ik heb haar solo cd nog niet helemaal gehoord maar What About Us wordt een grote hit denk ik. Ik hoop alleen niet dat Trijntje te veel de soul kant op gaat maar gewoon lekker in het gehoorliggende popmuziek blijft maken zoals bij Total Touch.
Trijntje zonder TT aan de andere kant (bv met Marco Borsato)
Wel een gelukstreffer vermoed ik. Maar toch, klinkt lekker!
quote:ik snap wat je bedoelt, maar het nieuwe album is lekkerder hoor!
Op dinsdag 29 juli 2003 19:12 schreef hyperfuzz het volgende:
Kan echt goed zingen maar oh mijn God wat een saai materiaal, zowel solo als met TT.
erg goed vind ik ook "For Once In My Life" tribute to Stevie Wonder
ps: ik wist niet dat Trijntje zo populair was in de "Gayscene" ?? of is het toeval dat ze in die *censuur* parade meeliep?
[offtopic toelichting *censuur*] heb niks tegen homoseksuelen, ken er zelf ook een paar goed, maar van die parades wordt ik (en zij ook gelukkig) misselijk [/offtopic toelichting *censuur*]
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 19:09 schreef DaFrenk het volgende:
Ik vind In this together (de Pandadroom versie) echt een prachtig lied. Dus ik stem ook voor zonder TT.Al had ze ook wel lekkere nummers mét die groep. Maar dat is voor mij eigenlijk passé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |