quote:Wat een verhaal zeg...
Op maandag 22 september 2003 22:42 schreef schatje het volgende:
Simon zal nog een jaartje bij ons te zien zijn.Hier zitten we nu:
-knip-
Snik snik... Rose gaat dood
In Amerika is ze op 12-12-2003 gestorven ![]()
gelukkig kunnen we nu nog even van haar genieten
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:29 schreef Mandytjuhhh het volgende:Snik snik... Rose gaat dood
In Amerika is ze op 12-12-2003 gestorven
gelukkig kunnen we nu nog even van haar genieten
Nog even voor de geïnteresseerden (schatje schreef het ook al, maar dat is alweer een paar pagina's terug): Daliah heeft zelf Monique vermoord
quote:jaja,
Op dinsdag 16 december 2003 13:42 schreef Christine het volgende:
Het viel te verwachten, Martha kon natuurlijk niet eeuwig die dubbelrol blijven spelen.Nog even voor de geïnteresseerden (schatje schreef het ook al, maar dat is alweer een paar pagina's terug): Daliah heeft zelf Monique vermoord
quote:Helemaal geweldig
Op zondag 4 januari 2004 16:02 schreef Christine het volgende:
Carly komt deze week terug
quote:Eindelijk!!!
Op zondag 4 januari 2004 16:02 schreef Christine het volgende:
Carly komt deze week terug
quote:Tuurlijk niet, maar ze gaan het wel samen in scene zetten
Op maandag 5 januari 2004 13:23 schreef RedGuy het volgende:
Gaat Simon nou echt Katie vermoorden?. Hij klonk zo serieus tegen Lucinda.
quote:Een andere spoiler op soapcity spreekt dit weer tegen...
Op woensdag 29 oktober 2003 20:15 schreef Christine het volgende:
Voor de liefhebbers:Ian vliegt naar Oakdale om Bonnie terug te "winnen". Dit lukt, en ze gaan trouwen. Op de bruiloft komt Isaac net te laat binnenrennen, en kan de ceremonie niet meer stoppen
quote:Leuk dat Bonnie de gravin blijkt te zijn, en niet Ian
With help from both Billy and some of the MacLaren household help, Isaac found proof that Ian was not the real Duke of Glasgow, rather that Bonnie is the rightful heir to the title, Duchess of Glasgow. Feeling uncomfortable in the role of royalty, Bonnie returned to life in Oakdale.Dissatisfied w/ her role at Java Underground Bonnie bought into Java Underground as ¼ owner (1/2 of Lisas share).
Trouwens... volgende week wordt Jake doodgeschoten
quote:Dusty haalt haar wel uit het water hoor.
Op woensdag 7 januari 2004 10:53 schreef Christine het volgende:
OMG
Trouwens, hoe is het mogelijk dat Bonnie juist de Duchess is??
Het is een filmpje over de dood van Rose: "When a twin dies, Lilly is fighting for her sanity". Ook zie je dat Lilly te horen krijgt dat Rose dood is, en je ziet dat Lilly zichzelf probeert te verdrinken ![]()
Volgens mij is de vader van Bonnie de echte duke, en niet Ian. Dat maakt Bonnie dan dus Dutchess. Dit zal ook de reden zijn waarom Ian dan zo graag met haar wil trouwen...
quote:Jup, en de bedienden weten dit dus.
Op woensdag 7 januari 2004 14:42 schreef Christine het volgende:
Je hebt realplayer nodig om het filmpje te bekijken.Het is een filmpje over de dood van Rose: "When a twin dies, Lilly is fighting for her sanity". Ook zie je dat Lilly te horen krijgt dat Rose dood is, en je ziet dat Lilly zichzelf probeert te verdrinken
Volgens mij is de vader van Bonnie de echte duke, en niet Ian. Dat maakt Bonnie dan dus Dutchess. Dit zal ook de reden zijn waarom Ian dan zo graag met haar wil trouwen...
quote:Ik krijg beeld maar geen geluid!
Op woensdag 7 januari 2004 10:53 schreef Christine het volgende:
OMG
quote:Volgens mij
Op maandag 12 januari 2004 17:48 schreef AlsoStarring het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het nou met Simon zit? Good or bad guy?
Ik vind het echt niet leuk dat Jake dood gaat
Hij is net zo'n goeie gast. En verder mag Molly wel eens wat acteer lessen nemen.
(ik vind het trouwens echt niet leuk dat alle goeie mensen dood gaan: bryant, rose, jake ... Best klote ... laat dan nancy, kim enzo dood gaan
)
[Dit bericht is gewijzigd door MikeVD op 13-01-2004 16:45]
Mitzi heeft Rose vermoord!
Die leuke meid, is dus niet zo leuk, soort van Julia. Ik weet nog niet zeker of het helemaal zo is, omdat die ontwikkelingen nog gaande zijn. Maar de amerikaanse kijkers protesteren er nu al tegen. Het lijkt er iig wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |