quote:Nee, ik weet zeker dat Mary het heeft gedaan
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:57 schreef Troel het volgende:
Volgens mij is het Adam hoor...
Trouwens...
Barbara krijgt ruzie met Paul, en hertrouwt met James. Barbara wordt verdacht van de ontvoeringen, maar wordt vrijgesproken. Later wordt Brandy vermoord door James, en hiervoor staat Paul terecht. Gelukkig komt het boven water dat James dit heeft gedaan, en hij beland weer achter de tralies. Barbara scheidt weer van hem, en verzoent zich weer met Paul.
quote:Brandy als in het sletje wat met Adam de koffer in dook
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:17 schreef Christine het volgende:[..]
Nee, ik weet zeker dat Mary het heeft gedaan
Trouwens...
Barbara krijgt ruzie met Paul, en hertrouwt met James. Barbara wordt verdacht van de ontvoeringen, maar wordt vrijgesproken. Later wordt Brandy vermoord door James, en hiervoor staat Paul terecht. Gelukkig komt het boven water dat James dit heeft gedaan, en hij beland weer achter de tralies. Barbara scheidt weer van hem, en verzoent zich weer met Paul.
quote:Yup die Brandy. Het verband zie ik ook (nog) niet.
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:28 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Brandy als in het sletje wat met Adam de koffer in dook
![]()
Wat heeft James daar nu weer mee te maken??
quote:Hoe dan?? En waarom doet Molly dan nu schuld bekennen??
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:17 schreef Christine het volgende:[..]
Nee, ik weet zeker dat Mary het heeft gedaan
quote:Duh, om Abigail te beschermen (Molly denkt dat Abigail het gedaan heeft maar het is vergeten)
Op dinsdag 7 oktober 2003 11:47 schreef Koningin het volgende:[..]
Hoe dan?? En waarom doet Molly dan nu schuld bekennen??
Logisch nadenken is je vreemd he
quote:Ontvoerd door James...
Op donderdag 23 oktober 2003 09:22 schreef Koningin het volgende:
Waar is Hal eigenlijk??
James gaat Hal hypnotiseren, zodat hij vrijuit gaat.
quote:Cool
Op donderdag 23 oktober 2003 09:54 schreef Christine het volgende:[..]
Ontvoerd door James...
James gaat Hal hypnotiseren, zodat hij vrijuit gaat.
Ian vliegt naar Oakdale om Bonnie terug te "winnen". Dit lukt, en ze gaan trouwen. Op de bruiloft komt Isaac net te laat binnenrennen, en kan de ceremonie niet meer stoppen
quote:Aaaaaaahhhh!!!
Op woensdag 29 oktober 2003 20:15 schreef Christine het volgende:
Voor de liefhebbers:Ian vliegt naar Oakdale om Bonnie terug te "winnen". Dit lukt, en ze gaan trouwen. Op de bruiloft komt Isaac net te laat binnenrennen, en kan de ceremonie niet meer stoppen
quote:Pffff en daarna verdwijnt Bonnie uitO Oakdale mag ik hopen?
Voor de liefhebbers:Ian vliegt naar Oakdale om Bonnie terug te "winnen". Dit lukt, en ze gaan trouwen. Op de bruiloft komt Isaac net te laat binnenrennen, en kan de ceremonie niet meer stoppen
quote:Inderdaad niet
Op donderdag 30 oktober 2003 15:14 schreef Skoukov_Yiar_Tavali het volgende:
Dat verdient Isaac niet..
quote:Jammer van dat lange haar
Op dinsdag 2 december 2003 14:50 schreef Koningin het volgende:
Over een paar weken komt de zoon van Holden (Aron) ook weer (20 jaar) ouder terug:
quote:Vind je?? Ik vind het wel leuk!
Op dinsdag 2 december 2003 14:56 schreef schatje het volgende:[..]
Jammer van dat lange haar
.
quote:Dat is toch de zoon van Julie en Holden?
Op dinsdag 2 december 2003 14:50 schreef Koningin het volgende:
Over een paar weken komt de zoon van Holden (Aron) ook weer (20 jaar) ouder terug:
quote:
quote:Gatver
Op woensdag 3 december 2003 09:16 schreef Koningin het volgende:[..]
Vind je?? Ik vind het wel leuk!
Zo ziet Carly er trouwens uit als ze terug komt:
[afbeelding]
Gelukkig pakken ze die dr. Weston ook op en die maakt dan een drankje ofzo zodat alles weer terug gedraaid wordt.
Emily houden ze achter of iets dergelijks, die verouderd ook niet...
Is eigenlijk al een tijdje aan de gang (in het spoilercircuit) in de VS en iedereen dacht dat Lily per ongeluk doodgaat, maar echter Rose zal in de toekomst vergiftigd worden en uiteindelijk doodgaan.
quote:http://www.soapcity.com/atwt/previews/daily_update_17000021.jhtml
Dec. 12, 2003
...Meanwhile, a terrified Rose confesses to Lily that she doesn't want to die. Lily, in denial, insists to Rose that she's not. The sisters emotionally talk about what they mean to each other, and then Rose tells Lily she wants to see Paul. Rose asks Paul why he did this to her and a bereft Paul swears that he didn't. Rose flat lines. At the end of the day, John announces to Rose's waiting friends and family that Rose is gone. As a grief stricken Lily collapses in Holden's arms, Jack and Hal whisper that they have a murder now. Meanwhile, Molly is at the diner and reveals a vial of potassium chloride in her purse.
[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 13-12-2003 03:54]
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 03:46 schreef wizarddragon het volgende:
Dit wordt een shocker!!!!!!!Is eigenlijk al een tijdje aan de gang (in het spoilercircuit) in de VS en iedereen dacht dat Lily per ongeluk doodgaat, maar echter Rose zal in de toekomst vergiftigd worden en uiteindelijk doodgaan.
[..]http://www.soapcity.com/atwt/previews/daily_update_17000021.jhtml
Ze hadden beter Lily kunnen laten doodgaan, maar ik denk niet dat Molly dit gedaan heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |