Ik hoop maar dat ik snel een baan vind, want het wordt me een beetje te gek allemaal...
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:30 schreef Koningin het volgende:
Als de drie dames ontvoerd worden komen ze in een schoonheidscentrum terecht. En als ik me niet vergis komt Rose er het eerst uit, alleen ze hebben haar gezicht 20 jaar ouder gemaakt......
Ik heb psycho Julia wel gemist.
quote:Gaat die niet samen spannen met Barbara?? Dan heb je een psycho-stel bij elkaar.
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:32 schreef schatje het volgende:Ik heb psycho Julia wel gemist.
quote:Ik geniet van het acteerwerk van de actrice die Barbara speelt, petje af gewoon.Ze heeft ook geen moeite met het laten van tranen, komt er heel makkelijk uit.
Op dinsdag 26 augustus 2003 08:46 schreef Koningin het volgende:[..]
Gaat die niet samen spannen met Barbara?? Dan heb je een psycho-stel bij elkaar.
quote:Eerst moet die Nick nog doodgaan. Dan nanny Mary (van het dak gevallen) en dan Jake (in het ziekenhuis).
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:37 schreef SmashBro het volgende:
De dood van Jake zit er nu ook duidelijk aan te komen. Zal het deze week nog gebeuren?
quote:Nanny Mary schiet eerst Jake, maar raakt dan in een gevecht met Jake waardoor ze van het dak afvalt. Jake overlijdt aan zijn verwondingen in het ziekenhuis.
Op woensdag 27 augustus 2003 01:16 schreef schatje het volgende:
Wie is dan degene die Jake neerschiet??
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 02:00 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Nanny Mary schiet eerst Jake, maar raakt dan in een gevecht met Jake waardoor ze van het dak afvalt. Jake overlijdt aan zijn verwondingen in het ziekenhuis.
quote:zeker een andere versie dan wat hier te zien is.......
Op dinsdag 2 september 2003 22:31 schreef schatje het volgende:
Hysterisch filmpje net gezien![]()
.
http://www.cbs.com/daytime/quickies/
[Dit bericht is gewijzigd door Miena op 04-09-2003 19:18]
quote:Ik krijg dit te zien:
Op donderdag 4 september 2003 19:07 schreef Miena het volgende:[..]
filmpje????
k zie niks, alleen een zwart beeld........
Zoiets meen ik me te herinneren
quote:Waarom, wat is er mis met Molly? Echt een van de coolste oakdalers.
Op donderdag 4 september 2003 21:49 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
Jammer dat Molly dan ook niet gelijk gaat, maar van haar houden nog wel een poos last.
Aan de spoilers te lezen wordt het echt heel leuk binnenkort.. Waarom herhaalt rtl het nou niet weer gewoon 's avonds?
Gewoon op rtl 5 ofzo
quote:Grappig dat filmpje van ATWT, die Rick is Jeff Colby van vroeger van Dynasty
Op donderdag 4 september 2003 19:10 schreef schatje het volgende:Ik krijg dit te zien:
Er is niks mis met Molly, ze staat me een beetje tegen, kweenie waarom, zou het dus geen ramp vinden als ze vertrok, maar dat gebeurt niet in de nabije toekomst. Maar iedereen heeft toch zo z'n favoriete karakters en als jij, of anderen Molly wel leuk vinden, dan heb ik daar helemaal geen problemen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |