abonnement Unibet Coolblue
pi_12095704
Hoi iedereen

Ik heb een zoontje van anderhalf en heb helaas een 2 kamer woning.
Jesse ligt dus bij me op de kamer.
Woningen zijn zeer moeilijk te krijgen in de regio Haaglanden en met mijn woonduur van slechts 2 jaar verwacht ik niet gauw een grote woning te kunnen krijgen.

Kan ik het mijn zoontje aandoen dat hij geen eigen slaapkamer heeft, vinden jullie? Want tegenwoordig kan je dat zowat niet maken om je kind geen eigen slaapkamer te kunnen aanbieden

En wat kan ik eraan doen, hoe kan ik zijn bed bij mij in de kamer krijgen zodra hij uit zijn ledikantje is gegroeid? Ik heb een 2 persoonsbed, moet ik hem tegen die tijd maar verplicht bij me in bed nemen?
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
Overigens: ik ben een alleenstaande moeder

pi_12095723
Nee, wat ook werkt om een andere woning te krijgen is gewoon echt goed zoeken, veel zoeken en steeds blijven zeuren (op een nette manier) dat werkte teminste voor iemand die ik heel goed ken, die had na 2 weken goed er achter aanzitten een woning... zonder punten of wat dan ook!
Just say hi!
pi_12095727
Volgens mij kom je onder deze omstandigheden wel aan extra 'punten' om sneller een woning toegewezen te krijgen hoor.
...ik wil geen begrafenisverzekering, ik wil graag dat iedereen echt treurig is wanneer ik overlijd
pi_12095735
Je zou een kamerscherm in je slaapkamer kunnen zetten als afscheiding zodat hij toch een "eigen" hoekje heeft.
pi_12095744
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 17:44 schreef Argenta het volgende:
Volgens mij kom je onder deze omstandigheden wel aan extra 'punten' om sneller een woning toegewezen te krijgen hoor.
Ik vrees van niet, want toen ik zwanger raakte in 2001 (toen woonde ik zelfs nog op kamers) zeiden ze me doodleuk dat ik geen urgentie zou krijgen en "dat ik mijn zaakjes beter had moeten regelen".
pi_12095757
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 17:44 schreef berney het volgende:
Je zou een kamerscherm in je slaapkamer kunnen zetten als afscheiding zodat hij toch een "eigen" hoekje heeft.
Maar er past geen groter bedje in mijn slaapkamer dan zijn huidige ledikantje.
Hem bij me in bed nemen lijkt me de enige oplossing
pi_12095790
De eerste paar jaar vind die dat denk ik niet eens zo heel erg, gezellig bij mama op de kamer slapen Naarmate ze ouder worden gaan ze zich denk ik meer fixeren op een eigen kamer en in de tijd die kun je mooi op zoek naar een andere woning. En dat idee van een scherm is niet eens zo heel slecht, maar toch het kan wel op zich. De eerste paar jaren vinden kinderen dat juist wel leuk en gezellig

[Dit bericht is gewijzigd door Koen0s op 29-07-2003 17:49]

  dinsdag 29 juli 2003 @ 17:49:07 #8
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_12095791
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 17:46 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Maar er past geen groter bedje in mijn slaapkamer dan zijn huidige ledikantje.
Hem bij me in bed nemen lijkt me de enige oplossing


Als je geen partner hebt, is het misschien een idee om zelf een kleiner bed te nemen, zodat het bedje van je zoontje er wel bij past?

Of neem in de woonkamer een bedbank, als bed voor jezelf, en laat je zoontje in de slaapkamer slapen.

Geen ideale oplossingen, maar als je het beste er van moet maken, is het misschien een idee

  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juli 2003 @ 17:53:59 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12095850
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 17:46 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Maar er past geen groter bedje in mijn slaapkamer dan zijn huidige ledikantje.
Hem bij me in bed nemen lijkt me de enige oplossing


En twee eenpersoonsbedden?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_12095888
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 17:53 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En twee eenpersoonsbedden?


Maar als ik dan eens een partner heb dan moet ik met hem in een 1 persoonsbed gaan aanrommelen, dat zie ik niet zo zitten

Ik weet het ook niet, het is een rot situatie.
Voel me zo klote, zouden er meer mensen zijn die in zo'n situatie zitten of heb ik het echt extreem slecht getroffen?

  dinsdag 29 juli 2003 @ 17:56:50 #11
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12095898
Doe een poging om de haaglanden te verlaten en meer naar het oosten van het land te verhuizen. Prijzen zijn vaak een stuk gunstiger en wachttijden minder lang. Een baan vinden kán een probleem zijn, hoewel ook dat hier makkelijker gaat.
Shaven..... not furred
  dinsdag 29 juli 2003 @ 17:57:47 #12
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_12095914
Een kind van anderhalf heeft geen eigen kamer nodig
  † In Memoriam † dinsdag 29 juli 2003 @ 18:01:18 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_12095985
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 17:56 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Maar als ik dan eens een partner heb dan moet ik met hem in een 1 persoonsbed gaan aanrommelen, dat zie ik niet zo zitten


Het lijkt me ook vervelend om te rotzooien terwijl je kind naastje ligt, vooral voor de partner.

Is een slaapbank of opklapbed in de woonkamer niks? Oke, je moet het iedere dag opruimen en opmaken, maar tis iig iets.

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_12095996
Ik denk niet dat je kind het erg zal vinden dat hij geen eigen kamer heeft. Julian kreeg ook pas een eigen kamer toen hij 5 was.

Als je echt heel actief op zoek gaat naar een huis, dan moet het toch wel lukken lijkt mij en het is misschien een idee om buiten de regio Haaglanden te gaan wonen

2 eenpersoonsbedden is idd niet echt handig, vooral niet als je een partner hebt. Maar het lijkt me sowieso niks om te gaan rommelen met je partner terwijl je kind naast je ligt

  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 29 juli 2003 @ 18:05:12 #15
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_12096052
ik had een soortgelijk prob...
met z'n tweeen ruim 5 jaar in een eenpersoons kot...
ook in haaglanden, is droevig gesteld met de ruimte idd...
wij hebben zelfs een paar keer gemailt met een kamerlid in delft.
je moet toch wat om je klachten kwijt te kunnen...
hier hebben ze helaas het punten systeem de deur uit gegooid.
ze kijken naar je laatste verhuisdatum....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_12096061
idd, als ie 4 wordt dan begint het wel te dringen...
pi_12096077
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 17:56 schreef bastardhost het volgende:
Doe een poging om de haaglanden te verlaten en meer naar het oosten van het land te verhuizen. Prijzen zijn vaak een stuk gunstiger en wachttijden minder lang. Een baan vinden kán een probleem zijn, hoewel ook dat hier makkelijker gaat.
Dat wil ik echt niet, want ik ken niemand, heb geen rijbewijs en al mijn vrienden en familieleden wonen in Zuid-Holland.
Hopen dat ik op een dag toch een man vind met wie ik ga trouwen. Of een grotere woning.
Een baan zal ik al helemaal niet makkelijk vinden in het oosten, want ik heb alleen de havo en geen beroepsopleiding.
Voor geen goud wil ik weg uit zuid-Holland, of het moet met een partner zijn, maar niet alleen. Dan raak ik geheid in een depressie ben al zo depressie gevoelig En ik zit in therapie, moet ik dat elders weer gaan oppakken

[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 29-07-2003 18:09]

pi_12096096
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 18:05 schreef Netsplitter het volgende:
ik had een soortgelijk prob...
met z'n tweeen ruim 5 jaar in een eenpersoons kot...
ook in haaglanden, is droevig gesteld met de ruimte idd...
wij hebben zelfs een paar keer gemailt met een kamerlid in delft.
je moet toch wat om je klachten kwijt te kunnen...
hier hebben ze helaas het punten systeem de deur uit gegooid.
ze kijken naar je laatste verhuisdatum....
Ja, inderdaad.
En die ligt bij mij op april 2001
Betaal 395 euro voor die klote 2 persoonswoning Extreem duur ook
  dinsdag 29 juli 2003 @ 18:07:52 #19
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_12096103
Ik hoorde laatst van een stel dat in de slaapkamer aan de muur boven het 2persoons bed een kinderbedje had bevestigd...
Geen idee hoe precies, maar een beetje klusjesman of vrouw moet hier iets mee kunnen, toch? Ook een schattig en romantisch idee, niet?

(was alleen wel echt voor kersvers babytje...!)

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_12096112
Ehmm.. een 2 kamer appartement..

uhm;.. ik weet niet precies wat ik me daar bij moet voorstellen hoor maar dan heb je toch 2 slaapkamers, 1 woonkamer, keuken, wc/badkamer?

Mijn moeder woont in een 3kamer appartement.. (flat) en daar hebben we gewoon 3 slaapkamers.. :/ 1 voor me zusje, 1 voor me zelf, en 1 voor me mama ..

  dinsdag 29 juli 2003 @ 18:09:16 #21
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_12096126
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 18:07 schreef Sugar het volgende:
Ik hoorde laatst van een stel dat in de slaapkamer aan de muur boven het 2persoons bed een kinderbedje had bevestigd...
Geen idee hoe precies, maar een beetje klusjesman of vrouw moet hier iets mee kunnen, toch? Ook een schattig en romantisch idee, niet?

(was alleen wel echt voor kersvers babytje...!)


Klusjesvrouw woehahaha , wat ben jij grappig Suga
  dinsdag 29 juli 2003 @ 18:09:35 #22
19242 yavanna
Results may vary.
pi_12096134
Voor het kind zal het nog niet zoveel uitmaken, op die leeftijd.
Dat komt waarschijnlijk pas als hij naar school gaat.
En daarbij, er zijn zat jonge kinderen die nog bij hun ouders slapen.

Verder vindt ik die tip van een 2-pers. slaap bank wel oke, dan kun je evt ook met mannelijk bezoek a.d gang, als je zoontje ligt te slapen.

~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_12096140
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 18:07 schreef Sugar het volgende:
Ik hoorde laatst van een stel dat in de slaapkamer aan de muur boven het 2persoons bed een kinderbedje had bevestigd...
Geen idee hoe precies, maar een beetje klusjesman of vrouw moet hier iets mee kunnen, toch? Ook een schattig en romantisch idee, niet?

(was alleen wel echt voor kersvers babytje...!)


Dat is een idee, als het bedje diep genoeg is zou dat moeten kunnen.
Zal het eens aan een handige vriend vragen
pi_12096154
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 18:09 schreef yavanna het volgende:
Voor het kind zal het nog niet zoveel uitmaken, op die leeftijd.
Dat komt waarschijnlijk pas als hij naar school gaat.
En daarbij, er zijn zat jonge kinderen die nog bij hun ouders slapen.

Verder vindt ik die tip van een 2-pers. slaap bank wel oke, dan kun je evt ook met mannelijk bezoek a.d gang, als je zoontje ligt te slapen.


Ja, aan een slaapbank zit ik idd ook te denken.
Zijn er goede verkrijgbaar waarvan je het niet aan je rug krijgt?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juli 2003 @ 18:11:07 #25
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12096159
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 18:08 schreef AMDFreak het volgende:
Ehmm.. een 2 kamer appartement..

uhm;.. ik weet niet precies wat ik me daar bij moet voorstellen hoor maar dan heb je toch 2 slaapkamers, 1 woonkamer, keuken, wc/badkamer?

Mijn moeder woont in een 3kamer appartement.. (flat) en daar hebben we gewoon 3 slaapkamers.. :/ 1 voor me zusje, 1 voor me zelf, en 1 voor me mama ..


Dan woon jij dus in een 4-kamer appartement. Tel maar na: Woonkamer + slaapkamer + slaapkamer + slaapkamer = 4 kamers. Echt waar De badkamer telt niet mee.

Een 2-kamer appartement heeft dus 2 kamers: een woonkamer en een slaapkamer.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')