Het zit zo: een ex-collega van mij is ongeneeslijk ziek, ze had kanker en was genezen verklaard. Helaas is het teruggekeerd en zodanig dat het niet meer te genezen is. Ik kende dit meisje niet echt heel goed heb 1 of 2 keer met haar samengewerkt (ze werkte in een ander filiaal) maar toch wil ik haar een kaartje sturen... Dat is wel het minste wat ik kan doen...
Alleen wat schrijf je op een kaartje voor iemand die zo ziek is? Weet iemand misschien een mooie tekst? Ik heb al via google gekeken maar kan niet echt passende teksten vinden... Als jullie het hier zouden willen posten dan ben ik jullie heel erg dankbaar!
Lekker hulp ben ik weer he....
Ik denk dat je het beste iets kan zeggen dat je met haar meeleeft en je haar zeker niet bent vergeten..
Lieve .....,
Ik hoorde van je ziekte. en wilde even zeggen dat ik het heel erg voor je vind. Ik weet nooit precies wat ik moet zeggen in dit soort situaties, maar ik vond het wel belangrijk dat je weet dat het me wat kan schelen en dat ik met je meeleef. Heel veel sterkte de komende tijd!
groetjes,
........
Ik vind persoonlijk namelijk dat woorden die recht uit je hart komen en niet al te opgesmukt zijn veel oprechter overkomen dan sentimentele gedichtjes of teksten van websites. Zet gewoon neer wat je tegen haar wilt zeggen, precies zoals je het voelt.
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 17:24 schreef Ripley het volgende:
Voorbeeldje:Lieve .....,
Ik hoorde van je ziekte. en wilde even zeggen dat ik het heel erg voor je vind. Ik weet nooit precies wat ik moet zeggen in dit soort situaties, maar ik vond het wel belangrijk dat je weet dat het me wat kan schelen en dat ik met je meeleef. Heel veel sterkte de komende tijd!
groetjes,
........
<naam>, hoe is het? ik heb gehoord dat je ziekte wederom terug is gekomen en dat lijkt me erg moeilijk, maar wil zeggen dat wat er ook gebeurd ik altijd voor je klaar sta. Alles zal wat moeilijker gaan maar het beste wat we nu nog kunnen doen is er het aller beste van maken en daarmee wil ik natuurlijk met plezier samen met jou van genieten.
Groetjes en sterkte..
ofzoiets...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |