abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juli 2003 @ 17:14:01 #1
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_12095251
Lieve Fok!ers,
Een klein vraagje aan jullie... misschien dat jullie mij kunnen helpen...

Het zit zo: een ex-collega van mij is ongeneeslijk ziek, ze had kanker en was genezen verklaard. Helaas is het teruggekeerd en zodanig dat het niet meer te genezen is. Ik kende dit meisje niet echt heel goed heb 1 of 2 keer met haar samengewerkt (ze werkte in een ander filiaal) maar toch wil ik haar een kaartje sturen... Dat is wel het minste wat ik kan doen...

Alleen wat schrijf je op een kaartje voor iemand die zo ziek is? Weet iemand misschien een mooie tekst? Ik heb al via google gekeken maar kan niet echt passende teksten vinden... Als jullie het hier zouden willen posten dan ben ik jullie heel erg dankbaar!

I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
pi_12095328
Sterkte de komende tijd? Zoiets. Ik heb zelf ook een keer zo'n kaartje geschreven (helaas), maar weet niet meer wat ik er verder nog op had gezet.

Lekker hulp ben ik weer he....

Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 17:18:52 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12095330
Beste/lieve <...>
Soms schieten woorden tekort en zijn alle mooie zinnen nutteloos. Maar toch wil ik je laten weten dat ik aan je denk!
evt. toevoeging:
Heel veel sterkte in deze moeilijke periode
<is misschien een beetje too much>
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 juli 2003 @ 17:20:58 #4
11682 Moonah
Jolie femme
pi_12095364
Nou, gewoon, wat je hier in feite ook schrijft.
De vrouw van een collega van mij is ook terminaal. Ik stuur haar regelmatig een kaart. Maakt niet zoveel uit wat je erop schrijft. Het gaat erom dat je je medeleven betuigt en dat je iemand niet zo maar vergeet.
Ben maar eerlijk dat je niet weet wat te schrijven en dat je het heel erg vindt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_12095380
Erg moeilijke ja

Ik denk dat je het beste iets kan zeggen dat je met haar meeleeft en je haar zeker niet bent vergeten..

pi_12095382
vind je het moeilijk de woorden te vinden om haar te laten weten dat je het verschrikkelijk voor haar vind? want ik denk dat juist dat soort woorden het beste zijn. Goedbedoeld optimisme enzo lijken me niet op z'n plaats, maar je medeleven wel. Misschien heel simpel: "Ik vind het verschrikkelijk te horen dat je toch weer ziek bent. Ik wens je veel sterkte." Al het andere is overbodig om onwaar denk ik. Maar is echt moeilijk en ik begrijp je dilemma...
dat is doctorandus sonneke voor jou, ja!?
  dinsdag 29 juli 2003 @ 17:24:16 #7
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_12095420
Voorbeeldje:

Lieve .....,

Ik hoorde van je ziekte. en wilde even zeggen dat ik het heel erg voor je vind. Ik weet nooit precies wat ik moet zeggen in dit soort situaties, maar ik vond het wel belangrijk dat je weet dat het me wat kan schelen en dat ik met je meeleef. Heel veel sterkte de komende tijd!

groetjes,

........
Ik vind persoonlijk namelijk dat woorden die recht uit je hart komen en niet al te opgesmukt zijn veel oprechter overkomen dan sentimentele gedichtjes of teksten van websites. Zet gewoon neer wat je tegen haar wilt zeggen, precies zoals je het voelt.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 17:26:21 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12095465
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 17:24 schreef Ripley het volgende:
Voorbeeldje:

Lieve .....,

Ik hoorde van je ziekte. en wilde even zeggen dat ik het heel erg voor je vind. Ik weet nooit precies wat ik moet zeggen in dit soort situaties, maar ik vond het wel belangrijk dat je weet dat het me wat kan schelen en dat ik met je meeleef. Heel veel sterkte de komende tijd!

groetjes,

........

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_12095488
Schrijf inderdaad een stukje text dat recht uit je hart komt, echt een beetje confrontatie is niet erg en de persoon weet zelf ook dat het inderdaad een ong. ziekte is. Ik zou iets sturen in de trand van.

<naam>, hoe is het? ik heb gehoord dat je ziekte wederom terug is gekomen en dat lijkt me erg moeilijk, maar wil zeggen dat wat er ook gebeurd ik altijd voor je klaar sta. Alles zal wat moeilijker gaan maar het beste wat we nu nog kunnen doen is er het aller beste van maken en daarmee wil ik natuurlijk met plezier samen met jou van genieten.

Groetjes en sterkte..

ofzoiets...

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_12095695
ik wilde je laten weten dat ik aan je denk.
Aldus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')