quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:27 schreef Noayla_ het volgende:
<knip> lang ()
quote:Dat kunnen alleen biseksuele mensen zeggen... ik ga toch ook wel voor uiterlijk...wat Loes al zei....dat doet toch iedereen...ligt er aan wat er in de aanbieding is en of je weerzin laag of niet bestaand is...
Op dinsdag 29 juli 2003 16:22 schreef SmilingPeter het volgende:[..]
1. Karakter
einde.
quote:Waarom jaloers? Omdat je het oneerlijk vind van jezelf?
Op dinsdag 29 juli 2003 16:25 schreef Loesje29 het volgende:
Weet je dat ik hier gewoon jaloers op kan zijn? Op dit antwoord?
Ik WEET namelijk ook dat het eigenlijk allemaal neerkomt op alleen karakter. Maar zonder vonk en sexuele aantrekkingskracht kan ik niet, al heeft diegene NOG zo een fantastisch karakter
Een vonk en sexuele aantrekkingskracht is iets wat heel veel mensen juist nodig hebben om verliefd te worden.
quote:Niet dat Sophia dat geloofde hoor
Op dinsdag 29 juli 2003 16:28 schreef bassieman het volgende:[..]
Lijkt me wel intens mooi als je dat weet, dan kan een ontmoeting ook alleen maar toevoegen aan het geheel.
Felicidados!
Heb ik haar ook pas veeeeeeeeeeeeel later verteld
quote:Ben toch echt zo hetero als maar kan zijn hoor
Op dinsdag 29 juli 2003 16:29 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Dat kunnen alleen biseksuele mensen zeggen... ik ga toch ook wel voor uiterlijk...wat Loes al zei....dat doet toch iedereen...ligt er aan wat er in de aanbieding is en of je weerzin laag of niet bestaand is...
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:29 schreef Loesje29 het volgende:[..]
![]()
Nah, dat had ik nou NIET verwacht dat je dat ging zeggen!
![]()
quote:Uhm.
Op dinsdag 29 juli 2003 16:29 schreef Shark.Bait het volgende:
Dat kunnen alleen biseksuele mensen zeggen
quote:Nee, jaloers omdat als je ECHT alleen maar op een mooi karakter kunt vallen, het voor mij een stuk makkelijker zou worden zeg maar
Op dinsdag 29 juli 2003 16:29 schreef Eros het volgende:[..]
Waarom jaloers? Omdat je het oneerlijk vind van jezelf?
Een vonk en sexuele aantrekkingskracht is iets wat heel veel mensen juist nodig hebben om verliefd te worden.
Ik heb eigenlijk altijd dat ik OF iemand een fantastisch karakter vind hebben maar dat ik het 'er niet mee zou kunnen' om het even plat te zeggen. OF de vonken vliegen over en weer qua aantrekkingskracht, totdat hij zijn mond opendoet
quote:Ik heb zo'n iemand Loesje
Op dinsdag 29 juli 2003 16:33 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Nee, jaloers omdat als je ECHT alleen maar op een mooi karakter kunt vallen, het voor mij een stuk makkelijker zou worden zeg maar
Ik denk wel eens dat ik een te hoog eisenpakket heb. En een geweldig karakter, en een uitstraling waarvan ik denk JUMMIE, heel veel humor, bepaalde ondeugendheid, intelligentie...Ik heb eigenlijk altijd dat ik OF iemand een fantastisch karakter vind hebben maar dat ik het 'er niet mee zou kunnen' om het even plat te zeggen. OF de vonken vliegen over en weer qua aantrekkingskracht, totdat hij zijn mond opendoet
En hij kwam zomaar op mijn pad, dat is nog eens geluk hebben... ![]()
Volgende vraag
quote:Als je naar je gevoel kan luisteren, kun je niet te veeleisend zijn.
Op dinsdag 29 juli 2003 16:33 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Nee, jaloers omdat als je ECHT alleen maar op een mooi karakter kunt vallen, het voor mij een stuk makkelijker zou worden zeg maar
Ik denk wel eens dat ik een te hoog eisenpakket heb. En een geweldig karakter, en een uitstraling waarvan ik denk JUMMIE, heel veel humor, bepaalde ondeugendheid, intelligentie...Ik heb eigenlijk altijd dat ik OF iemand een fantastisch karakter vind hebben maar dat ik het 'er niet mee zou kunnen' om het even plat te zeggen. OF de vonken vliegen over en weer qua aantrekkingskracht, totdat hij zijn mond opendoet
quote:Jij gaat als hetero voor iemand van de tegenovergestelde sekse...dus als SmilingPeter hoteldebotel had gezien dat zijn lief Baardige Beffende Boerende Bert was, wasssie zeker afgeknapt... biseksuele mensen zouden in theorie niet uitmaken of het een man of vrouw is, maar echt het karakter...
Op dinsdag 29 juli 2003 16:32 schreef Knut het volgende:[..]
Uhm.
Leg die eens uti.
Tot zover de les van vandaag
quote:Telefoon doet wonderen
Op dinsdag 29 juli 2003 16:37 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Jij gaat als hetero voor iemand van de tegenovergestelde sekse...dus als SmilingPeter hoteldebotel had gezien dat zijn lief Baardige Beffende Boerende Bert was, wasssie zeker afgeknapt... biseksuele mensen zouden in theorie niet uitmaken of het een man of vrouw is, maar echt het karakter...
quote:amen
Op dinsdag 29 juli 2003 16:31 schreef Noayla_ het volgende:[..]
(En ik heb hetzelfde hoor; met dat uiterlijk en iemand wel aantrekkelijk moeten vinden voordat je er uberhaupt iets mee wilt beginnen...
karakter is erg belangrijk, uitstraling ook, en sexuele aantrekkingskracht ook dus.
quote:Eigenlijk koppel ik persoonlijk de uiterlijk kwestie van het geslacht los. Maar dat kan dan ook wel weer aan mij [edit]worden liggen[/edit]
Jij gaat als hetero voor iemand van de tegenovergestelde sekse...dus als SmilingPeter hoteldebotel had gezien dat zijn lief Baardige Beffende Boerende Bert was, wasssie zeker afgeknapt... biseksuele mensen zouden in theorie niet uitmaken of het een man of vrouw is, maar echt het karakter...
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 29-07-2003 16:40]
quote:met of zonder stemvervormer??
Op dinsdag 29 juli 2003 16:38 schreef SmilingPeter het volgende:[..]
Telefoon doet wonderen
quote:Je moet ff nadenken, maar t klopt wel!
quote:ok...onze definities van "op uiterlijk afgaan" verschillen dan iets
Op dinsdag 29 juli 2003 16:39 schreef Knut het volgende:[..]
Eigenlijk koppel ik persoonlijk de uiterlijk kwestie van het geslacht los. Maar dat kan dan ook wel weer aan mij [edit]worden liggen[/edit]
no probs....
Wie o wie?
quote:Duh! passie!
Op dinsdag 29 juli 2003 16:38 schreef zwaaibaai het volgende:
karakter is erg belangrijk, uitstraling ook, en sexuele aantrekkingskracht ook dus.
quote:Hoi, Neuken ?
Op dinsdag 29 juli 2003 16:40 schreef Loesje29 het volgende:
Iemand nog een interessante vraag?
sorry maar het was zo'n open deur
quote:Dat ik dat vergeten ben
Op dinsdag 29 juli 2003 16:41 schreef bassieman het volgende:[..]
Duh! passie!
Zonder passie geen relatie!
quote:Als het nou de deur naar de slaapkamer is
Op dinsdag 29 juli 2003 16:41 schreef Knut het volgende:[..]
Hoi, Neuken ?
quote:nee, doe dus die dare maar
Op dinsdag 29 juli 2003 16:40 schreef Loesje29 het volgende:
Iemand nog een interessante vraag?
Vanavond Post ik een paar foto's waar ik duf op sta, inclusief die waar ik bezweet aan het dansen ben
quote:Moeten we daar op antwoorden?
Op dinsdag 29 juli 2003 16:41 schreef Knut het volgende:[..]
Hoi, Neuken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |