abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12091252
Een vriendje van mij vindt het leuk om gedomineerd te worden. Dat wil zeggen: hij houdt er bijvoorbeeld van als ik laarzen aantrek met hele hoge hakken en daarmee bepaalde handelingen verricht (aftrekken). Ook mag ik mijn nagels in zijn borstkas zetten. Ik heb geen relatie met hem en ik ken hem een jaar lang redelijk oppervlakkig.

Nu is dit voor mij nogal nieuw, maar ik vind het wel heel leuk om dat te doen. Ik wil graag wat tips over welke dingen ik nog meer kan doen.

dinsdag 29 juli 2003 @ 14:22:55 #2
24822 Stimodrol
Appelflapjes
pi_12091289
Pak een kaars ofzo..
pi_12091306
Vindt hij het ook leuk om afgetrokken te worden als je normale kleren aan hebt?
Je zou hem ook vast kunnen binden en dan niet aftrekken.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 14:24:21 #4
62161 rtz1x
Delta Fan
pi_12091322
pak een zweep en leef je uit
De beste realitysoap in tijden: Duif! http://duif.ben-thuis.nl
pi_12091339
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 14:24 schreef rtz1x het volgende:
pak een zweep en leef je uit
Vrouwen met zweepjes
Hoi.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 14:25:46 #6
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_12091355
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 14:21 schreef nise het volgende:
Ik wil graag wat tips over welke dingen ik nog meer kan doen.
vertel ik lekker neit gna gna gna
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
  dinsdag 29 juli 2003 @ 14:26:27 #7
62161 rtz1x
Delta Fan
pi_12091367
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 14:25 schreef pekel het volgende:

[..]

Vrouwen met zweepjes

Zie je, als je kiest voor een zweepje mag je zelfs op pekel uitproberen
pi_12091390
quote:
Een vriendje van mij vindt het leuk om gedomineerd te worden. Dat wil zeggen: hij houdt er bijvoorbeeld van als ik laarzen aantrek met hele hoge hakken en daarmee bepaalde handelingen verricht (aftrekken). Ook mag ik mijn nagels in zijn borstkas zetten. Ik heb geen relatie met hem en ik ken hem een jaar lang redelijk oppervlakkig.

Nu is dit voor mij nogal nieuw, maar ik vind het wel heel leuk om dat te doen. Ik wil graag wat tips over welke dingen ik nog meer kan doen.

Hmm...makkelijk... dat mag je bij mij ook wel komen doen... (zolang je niet gaat slaan enzo... )
  dinsdag 29 juli 2003 @ 14:27:25 #9
21247 Thedoctor
Asskisser optima forma!!!!
pi_12091395
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 14:23 schreef Arjan het volgende:
Levens motto: sit back, relax and enjoy the ride
"Put the fun back in fundametalism"
  dinsdag 29 juli 2003 @ 14:29:13 #10
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12091445
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 14:27 schreef Skimmer het volgende:

[..]

Hmm...makkelijk... dat mag je bij mij ook wel komen doen... (zolang je niet gaat slaan enzo... )

Dan is het geen SM
Gewoon vastbinden en dan boodschappen gaan doen. En als je terug komt effe een kusje op z,n eigel geven en klaar
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_12091471
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 14:26 schreef rtz1x het volgende:

[..]

Zie je, als je kiest voor een zweepje mag je zelfs op pekel uitproberen

Hoi.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 14:39:06 #12
23022 RAND
Ja RAND! ja
pi_12091684
TIP:

Slaan !! zo hard mogelijk slaan! tot ie het lekker vind en dan NOG harder slaan !!!

Denial isnt that a river in egypt ?
  dinsdag 29 juli 2003 @ 14:43:53 #13
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_12091790
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 14:23 schreef Arjan het volgende:
Whahaha, en dan z'n vrienden uitnodigen
Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
  dinsdag 29 juli 2003 @ 14:45:07 #14
62161 rtz1x
Delta Fan
pi_12091808
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 14:43 schreef Marla_Singer het volgende:

[..]

Whahaha, en dan z'n vrienden uitnodigen

Waarom alleen dat ? zend het over heel de wereld, dan sta je pas letterlijk en figuurlijk: voor lul
  dinsdag 29 juli 2003 @ 14:54:52 #15
17075 extreme
-wannahave-
pi_12092005
ik denk dat ze het meeste heeft aan serieuze tips,

als ze behoefte aan aan grapjes over dit onderwerp was ze wel een topic in ONZ begonnen.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_12093721
Ik ben er niet zo into zeg maar.
Maar volgens mij gaat het vooral om de meester(es)/ slaaf verhouding.
Jij bepaald wanneer en hoe lang hij genot heeft en hoeveel pijn.
Maar ben geen expert, misschien zijn er mensen met hands on ervaring.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_12095746
quote:

Ben benieuwd wat jij dan met mensen doe die je goed kent als je mensen die je oppervlakkig kent al met je laklaarzen aftrekt enzo.

Maar ja, sm-tips & trucks dus.

Sla met je ellebogen in plaats van met je vuisten, ellebogen zijn harder en er zitten minder zenuwen in, dus heb je er minder last van.
Open de sokkenla en laat hem zijn lul in de la hangen, paar keer flink hard dicht slaan, heeft hij ook eens een echt dikke lul

Enne, serieus?
Laat je verbeelding eens even gaan....

dinsdag 29 juli 2003 @ 17:50:52 #18
62161 rtz1x
Delta Fan
pi_12095815
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 17:45 schreef R34L-SIcK het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat jij dan met mensen doe die je goed kent als je mensen die je oppervlakkig kent al met je laklaarzen aftrekt enzo.

Maar ja, sm-tips & trucks dus.

Sla met je ellebogen in plaats van met je vuisten, ellebogen zijn harder en er zitten minder zenuwen in, dus heb je er minder last van.
Open de sokkenla en laat hem zijn lul in de la hangen, paar keer flink hard dicht slaan, heeft hij ook eens een echt dikke lul

Enne, serieus?
Laat je verbeelding eens even gaan....

Doe jij dat vaak , en idd bedenk zelf eens wat dingen die leuk en spannend zijn om te doen, zonder de andere al te veel te pijnigen
  dinsdag 29 juli 2003 @ 18:46:29 #19
38379 FragFrog
Pitty? Error.. EXTERMINATE!!
pi_12096733
Wat voor mezelf erg verhelderend was: het Fok-sm keldertje doorlezen. Staat erg veel info in, en alles wordt gelijk een stuk duidelijker

* FragFrog zoekt link
alstu :)

//edit
Vrouwen met zweepjes en laklaarzen zijn

[Dit bericht is gewijzigd door FragFrog op 29-07-2003 18:58]

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
pi_12115068
Probeer er achter te komen waar zijn specifieke ideeen liggen. Niet elke SM relatie is perse op pijn gebaseerd, maar bijv ook op vernedering.
En voor zover het wel pijn betreft, zijn er verschillende vormen van pijn. Ik heb bijv bij verschillende vormen van pijn, verschillende toleranties.
Bijv kiespijn is voor mij een hele heftige pijn, waarbij ik absoluut geen sex wil of wat dan ook. Terwijl de pijn van een tepelklem me soms best wel kan opwinden. Een Cat-o-nine zweep vind ik wel OK, maar een cane bijv absoluut niet.
Soms gaat het ook om de vernedering. Zo ben ik er gek op vastgebonden te worden, en ik ben gek op face-sitting.
Enneh... Vergeet vooral niet het element van 'spanning'. Vaak is de spanning de belangrijkste factor in het hele verhaal. In elk geval geldt dat voor mij.

Probeer hem uit te horen over zijn fantasien. Bedenk zelf wat en kijk hou hij daarop reageert. Spreek stop-tekens af (moment waarop hij kan aangeven dat het te veel is). etc etc
vertrouwen is het belangrijkste.

pi_12119490
Hoe kom je als "beginnende SM-er" dan in contact met andere "beginnende SM-ers"....?? Het is namelijk vrij moeilijk om mensen te vinden met dezelfde interesses en ook nog een beetje in de buurt.

Dat is namelijk (meestal) niet de eerste vraag die ik stel als ik een leuke meid tegenkom.
Op beurzen. e.d. schiet ook niet echt op.

S.T.O.M.P. - Sophisticated Trademark Of Master Pivo
  donderdag 31 juli 2003 @ 02:31:47 #22
38379 FragFrog
Pitty? Error.. EXTERMINATE!!
pi_12132634
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 17:13 schreef Eropin het volgende:
Dat is namelijk (meestal) niet de eerste vraag die ik stel als ik een leuke meid tegenkom.
Op beurzen. e.d. schiet ook niet echt op.
1. je hebt een lieve vriendin, die zelf ook wel eens wat wil proberen: gewoon voorstellen, in iedereen zit wel een klein beetje een dom / subje. Alleen is zo ongeveer 90% van de Nederlandse bevolking bang voor die kant. Tja, en natuurlijk rustig aan beginnen, haal bijvoorbeeld eens een stel handboeien tevoorschijn, en ga van daaruit verder
2. je hebt geen vriendin, in dat geval kun je proberen of er in de buurt wat heftigere clubs zijn, of je zoekt bijvoorbeeld comunity's op internet

[Dit bericht is gewijzigd door FragFrog op 31-07-2003 02:38]

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
  donderdag 31 juli 2003 @ 09:21:26 #23
40559 SufferingJanet
sweetsufferingjanet
pi_12133866
met clubs en dingen die je in de gids en zo ziet moet je oppassen; moet je meestal flink dokken.

wat wel een eye-opener kan zijn is naar feesten te gaan en goed om je heen kijken. Ga dan niet naar van die grote commerciele feesten. Je kunt flyers van dergelijke feesten vinden in speciaalzaken/fetishwinkels als DeMask in AMsterdam.

pi_12138298
ik raad je aan om een goede internet site er over te zoeken.
www.bdsm-zolder.nl ( hoewel ik niet weet of deze nog bestaat)
Of sluitje aan bij zo'n e-mail gebeuren voor jongeren die met sm bezig zijn. of zo iets.
  donderdag 31 juli 2003 @ 13:24:42 #25
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_12138944
quote:

kijk een sop deze pagina

http://www.jongeren-sm.da.ru/

Staat veel info op over hoe en wat.

Suc6 ermee!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')