abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_809475
nog mensen die iets met bush hebben?????
mail me dan maarnaar neeskje@hotmail.com
nu we toch bezig zijn he?
ok
nou de groeten
nees
renee
rooie
blaaaaa
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 maart 2001 @ 02:19:10 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_809535
waarom mailen?
kun je toch ook lekker in dit topic bespreken
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_809551
hierbij bedank ik de slimme jongen/meisje die voor mij gereageerd heeft
ik was er zelf nog nie op gekomen
poepoepoepoepoepoe complimenten
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
pi_809595
Applaus voor Tara!

Ik heb zelf niks met Bush. Zij wel geloof ik:

zaterdag 10 maart 2001 @ 05:00:20 #5
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_809776
bush = een man met macht zonder hersens..

net zoals iets meer dan de helft van de amerikaanse bevolking

zaterdag 10 maart 2001 @ 13:23:18 #6
7469 voh
Now without pants!
pi_809943
De helft? Optimist.
Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
pi_810056
Bush=aardig goeie rockband.
Ken er verder niet veel van.

Applaus voor Tara

zaterdag 10 maart 2001 @ 15:10:09 #8
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_810184
Bush is wel erg gaaf! vooral dat nummer het kabeltje laten slapen Ik heb er verder geen albums van ofzo.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_810269
Ik vind bush een kutband. Oninteressante, depri nirvana kloon.
Maar dat is uiteraard puur mijn mening.
Overigens vind ik ze nog wel net een fractie beter dan Kane, want dat is nog minder. Dat is namelijk een oninteressante bush kloon.
Unox, the worst operating system.
pi_810695
quote:
Op 10 maart 2001 15:37 schreef Schorpioen het volgende:
Ik vind bush een kutband. Oninteressante, depri nirvana kloon.
Maar dat is uiteraard puur mijn mening.
Overigens vind ik ze nog wel net een fractie beter dan Kane, want dat is nog minder. Dat is namelijk een oninteressante bush kloon.
heb jij de afgelopen jaren onder een steen geleefd ?
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_810803
Ik weet niet of je iets van muziek weet hoor Schorpioen maarre Bush of Kane das toch wel een verschil hoor...... Geef mij maar Bush
  zaterdag 10 maart 2001 @ 20:18:06 #12
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_810886
Nee hoor, Schorpioen slaat de spijker op zijn kop.
pi_811129
quote:
Op 10 maart 2001 18:21 schreef Public Enemy het volgende:
heb jij de afgelopen jaren onder een steen geleefd ?
Misschien dat ze nu anders klinken maar in het begin klonk bush echt als een nirvana kloon. Ik heb ze een tijdje wel aardig gevonden omdat ik nirvana ook gaaf vond, op een gegeven moment had ik het helemaal gehad met dat bandje en heb ze verder geen aandacht meer gegeven. Kan dus best dat ze nu heel anders klinken, ik zou het niet weten. Ik volg de hedendaagse gitaarmuziek nauwelijks nog, alles is zo'n beetje gedaan en er gebeurt niks spannends meer.
En Kane vind ik dus heel erg als bush toen klinken. Allebei overdreven getergde zang alsof de zanger constant zit te schijten, sombere, rauwe gitaren, weinig harmonische diepgang, gewoon niet meer mijn muziek.
pi_811139
quote:
Op 10 maart 2001 21:56 schreef Schorpioen het volgende:
Misschien dat ze nu anders klinken maar in het begin klonk bush echt als een nirvana kloon. Ik heb ze een tijdje wel aardig gevonden omdat ik nirvana ook gaaf vond, op een gegeven moment had ik het helemaal gehad met dat bandje en heb ze verder geen aandacht meer gegeven. Kan dus best dat ze nu heel anders klinken, ik zou het niet weten. Ik volg de hedendaagse gitaarmuziek nauwelijks nog, alles is zo'n beetje gedaan en er gebeurt niks spannends meer.
En Kane vind ik dus heel erg als bush toen klinken. Allebei overdreven getergde zang alsof de zanger constant zit te schijten, sombere, rauwe gitaren, weinig harmonische diepgang, gewoon niet meer mijn muziek.
Bush is inderdaad allang geen nirvana kloon meer. Hun nieuwe plaat klinkt in de verste verte niet op nirvana. Maar ja, als het je muziek niet is.... Ik ben overigens wel fan van bush en ik kan je 1 ding zeggen : kane en bush lijken in de verste verte niet op elkaar !
pi_811146
quote:
Op 10 maart 2001 21:56 schreef Schorpioen het volgende:
Ik volg de hedendaagse gitaarmuziek nauwelijks nog, alles is zo'n beetje gedaan en er gebeurt niks spannends meer.
Om hier even apart op te reageren...
Het is aan die uitspraak wel af te lezen dat je de hedendaagse gitaarmuziek niet volgt. Er zijn echt een heleboel gitaarbands die vernieuwens en creatief bezig zijn !
Ik noem geen namen, maar kijk eens wat verder dat de top100
pi_811147
bush is driehonderd keer beter dan kane
en hetnis misschien een beetje nirvana stijl maar ja het is tegenwoordig ook heel erg moeilijk om een eigen stijl te maken want alles bestaat zo'n beetje al
dat wou ik maar even zeggen
bush is zwaar moooooiiii
en idereen die dat niet vindt.....
nou da's dan erg jammer voor die gene
want je kan er erg van genieten
van die muziek
en wie wil er nou tegenwoordige niet genieten????????/
ok dat was hem weer even voor een tijdje
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
pi_811195
quote:
Op 10 maart 2001 22:01 schreef Public Enemy het volgende:
Om hier even apart op te reageren...
Het is aan die uitspraak wel af te lezen dat je de hedendaagse gitaarmuziek niet volgt. Er zijn echt een heleboel gitaarbands die vernieuwens en creatief bezig zijn !
Ik noem geen namen, maar kijk eens wat verder dat de top100
Er zijn best nog leuke bandjes, maar vaak heb ik toch zo'n gevoel dat ik dat al eerder heb gehoord. In de jaren 90 gebeurde er voor mijn gevoel veel meer, toen hield ik het ook allemaal bij, maar nu is de gitaarmuziek gewoon echt een beetje op aan het raken. Er zijn nog steeds bands die nog een beetje meedeinen op de grunge, dat ken ik nou allemaal wel.
En de echt vernieuwende bands houden zich ook steeds minder met gitaren bezig, ik noem een radiohead. Op Kid A is geen gitaar meer te horen!

Tenzij jij gitaarbands hebt waarvan je zegt: die MOET je nu absoluut gaan beluisteren natuurlijk

pi_811555
"Allebei overdreven getergde zang alsof de zanger constant zit te schijten, sombere, rauwe gitaren, weinig harmonische diepgang, gewoon niet meer mijn muziek."

Hebben wij het hier over dezelfde band (Bush)? Want wat jij daar schrijft komt niet in de verste verte in de buurt van de Bush die ik ken. Bush met Kane vergelijken kan imho niet.... zijn beide totaal andere stijlen. En de 1e cd van bush heeft maybe 2 nummers die nirvana achtig zijn, maar das dan ook alles...

Heb je wel echt *geluisterd* naar deze bands?

pi_811572
Laat ik dan ff 1 band noeme waar ik op het moment veel naar luister : Boy Hits Car en het album met dezelfde titel.
pi_811802
quote:
Op 10 maart 2001 23:57 schreef Public Enemy het volgende:
Laat ik dan ff 1 band noeme waar ik op het moment veel naar luister : Boy Hits Car en het album met dezelfde titel.
Daar gaat ie al. NOOIT van gehoord
Ik zal het eens uitchecken, misschien dat ik mijn mening moet herzien.
Momenteel luister ik eigenlijk vooral naar stuff uit de 60er en 70er jaren... Beatles, Dylan, Nick Drake, dat verveelt nooit... De binding met hedendaagse muziek begin ik een beetje kwijt te raken. Misschien word ik oud...
pi_811853
quote:
Op 10 maart 2001 23:54 schreef Xspringe het volgende:

Heb je wel echt *geluisterd* naar deze bands?

Ik ken maar een paar nummers van beide bands. Genoeg om te weten dat ik niet meer hoefde te horen. Dus nee, ik heb geen echt goed gefundeerde mening gevormd.
Maar zoals ik zei, het is slechts mijn mening, iedereen mag het daar mee oneens zijn.
pi_3846882
Bush is mooi......... erg fijne muziek....

en van het gezeur dat ze nirvana kloon zounden zijn wordt ik een beetje moe... ongeacht of het wel of niet zo is: ik vind ze gewoon goed

Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  maandag 15 april 2002 @ 23:53:47 #23
18992 2nosedT
Music-addict
pi_3846953
[offtopic] nees: je hoeft niet zoveel enters te gebruiken hoor.. lijkt net zo'n 5-december-gedichtje [/offtopic]

Bush is trouwens wel aardig. Springt er niet echt uit ofzow vinnik

dinsdag 16 april 2002 @ 15:46:34 #24
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_3853187
quote:
Op maandag 15 april 2002 23:48 schreef Lotjeb het volgende:
Bush is mooi......... erg fijne muziek....

en van het gezeur dat ze nirvana kloon zounden zijn wordt ik een beetje moe... ongeacht of het wel of niet zo is: ik vind ze gewoon goed

Ja het is duidelijk een Pearl Jam kloon

Leuke muziek trouwens hoor en live ook best aardig.

Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  woensdag 17 april 2002 @ 18:17:52 #25
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_3867324
Lekker belangrijk wie nou een kloon van wie is...
Je vindt het leuke muziek of niet.

Persoonlijk vind ik Bush GOED!
"Razorblade suitcase" en "Sixteen stone" mag ik graag naar luisteren.

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')