Zwaai maar als je me ziet.
6e Lowlands alweer, dit jaar.
1e Lowlands met vriendin, ik ben zeer benieuwd of het wat wordt.
quote:we moeten wel een zinnig punt afspreken, vorig jaar achterin de 24h tent was nou niet echt een succes te noemen, was kennelijk nogal vaag, "achterin"
Op dinsdag 29 juli 2003 16:56 schreef Roellio het volgende:
Ik ben in theorie ook op de Lowlands-meet aangezien ik donderdagavond uiteraard bier sta te consumeren in het 24h. café.Zwaai maar als je me ziet.
![]()
6e Lowlands alweer, dit jaar.
1e Lowlands met vriendin, ik ben zeer benieuwd of het wat wordt.
dusja.
quote:en dan voor de "helaas, ik kon er niet bij zijn" mensen het nog even dunnetjes overdoen vrijdag ochtend/voormiddag!
Op dinsdag 29 juli 2003 20:38 schreef pinquit het volgende:
mja ik denk toch dat we het iig wel op donerdagavond moeten houden ofzo... wel zo handig, dan zit iedereen toch een beetje te nixxen, te zuipen of te blowen.dusja.
quote:Dan kom ik !!
Op dinsdag 29 juli 2003 20:42 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
en dan voor de "helaas, ik kon er niet bij zijn" mensen het nog even dunnetjes overdoen vrijdag ochtend/voormiddag!
Miss Fok! en bijna een...
Ben Eerst Limburger Geweest
Al zit ik, mocht het rond die tijd erg warm wezen, waarschijnlijk in "Bugs Bunny World", in Six Flags.
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 30-07-2003 01:18]
quote:Tja om iemand te meeten
Op woensdag 30 juli 2003 11:36 schreef Cynic het volgende:
Waarom zou je überhaupt willen meeten?
quote:tsjah.... rare wereld he
quote:Ik ga ook niet "meeten", ik ben gewoon op donderdagavond in het 24h. café, net als honderden anderen.
of een doek kan ook idd..
quote:of gewoon een lekker opvallend t-shirt met daarop Fok!, want een spandoek + aanhangsels is me te zwaar om de hele reis mee te sjouwen!
Op woensdag 30 juli 2003 19:08 schreef Phaelanx het volgende:
Misschien kom ik wel ff kijken.. Wie neemt er een groot bord met Fok! erop mee?
quote:je kan mij waarsch. herkennen aan een shirtje met bill erop (mijn icon)
Op woensdag 30 juli 2003 21:06 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
of gewoon een lekker opvallend t-shirt met daarop Fok!, want een spandoek + aanhangsels is me te zwaar om de hele reis mee te sjouwen!
quote:Je eerste oplossing lijkt me het beste.. Op je linkerbil een 'F' en op je rechterbil een 'K'.. en spreiden die billetjes..
Op woensdag 30 juli 2003 20:07 schreef KamikazeKoe het volgende:
Ik schrijf FOK! het wel op me reet en ga voorover gebogen zitten, idee? ...
of een doek kan ook idd..
quote:Op die meet bedoel je? Ja hoor..
Op woensdag 30 juli 2003 21:15 schreef FLIPNEUS het volgende:
Heeft iemand er bezwaar tegen als hij met z'n kop op de FP komt te staan? Lijkt me wel leuk om een verzameling FOK!ers op de foto vast te leggen. En zouden jullie het leuk vinden als ik jullie wat vragen stel? We gaan namelijk een grote Lowlands special schrijven.
quote:
Heeft iemand er bezwaar tegen als hij met z'n kop op de FP komt te staan? Lijkt me wel leuk om een verzameling FOK!ers op de foto vast te leggen. En zouden jullie het leuk vinden als ik jullie wat vragen stel? We gaan namelijk een grote Lowlands special schrijven.
quote:
quote:Prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |