quote:voorbeeld van opmerkingen: ik moest uit de buurt blijven van andere jongens want ze waren bang da ik evt dingen kon doen. Heb op het werk ooit dingen niet mogen doen omdat ze vonden dat dat niet echt representabel stond..
Op woensdag 3 september 2003 15:20 schreef Mariel het volgende:[..]
Kun je voorbeelden geven van dergelijke insinuaties? Ik kan me nl. niets voorstellen wat hetero's wel zouden mogen, en ik niet.
[..]Wanneer homoseksuelen uiteindelijk dezelfde rechten krijgen als heteroseksuelen, en dus bij wet gelijk worden gesteld, dan zijn veel hetero's opeens tegen de gelijkheid..
Als ik zelf kijk, een relatie komt voort uit liefde, en een huwelijk of huwelijkse voorwaarden zijn in sommige gevallen gewoon noodzakelijk om bepaalde wetten te laten gelden (Denk bijv. aan erfrecht).
quote:Ja, mensen die het verschil tussen homoseksualiteit en nimfomanie niet kennen
Op woensdag 3 september 2003 15:23 schreef Jerruh het volgende:[..]
voorbeeld van opmerkingen: ik moest uit de buurt blijven van andere jongens want ze waren bang da ik evt dingen kon doen.
quote:En dat heb je geslikt? In zo'n geval zou ik echt op mijn achterste benen gaan staan!
Heb op het werk ooit dingen niet mogen doen omdat ze vonden dat dat niet echt representabel stond..
quote:och ik heb gezegd dat ze es moeste vertellen waarom het niet representatief was, konden ze niet, dus ik achter de bar gestaan, en aan het einde van de avond enorm gelachen toen een vrouwtje in een dronken bui mijn baas een homo vond (dronken mensen zijn toch altijd eelrijk?
Op woensdag 3 september 2003 15:32 schreef Mariel het volgende:[..]
Ja, mensen die het verschil tussen homoseksualiteit en nimfomanie niet kennen
[..]En dat heb je geslikt? In zo'n geval zou ik echt op mijn achterste benen gaan staan!
quote:Doet me denken aan de cliche van een potenrammer die het doet omdat-ie bang is zelf homosexueel te zijn
Op woensdag 3 september 2003 15:35 schreef Jerruh het volgende:[..]
och ik heb gezegd dat ze es moeste vertellen waarom het niet representatief was, konden ze niet, dus ik achter de bar gestaan, en aan het einde van de avond enorm gelachen toen een vrouwtje in een dronken bui mijn baas een homo vond (dronken mensen zijn toch altijd eelrijk?
. ) en dat de halve bezoekersaantal een andere ober toch wel errug nichtelijk was.
quote:Ik kom daar vaak ook niet uit.. Alles hetzelfde, da's pas storend. Ben blijk een beetje gek te zijn, en zo nu en dan in gezelschap te verkeren waar mensen bijna net zo gek zijn
maar da mensen zich er aan zouden storen?? dat vind ik vaag...
Baby dochters die veel te veel testosteronen krijgen voelen zich ook als een man gevangen in een vrouwenlichaam, en bij jongetjes dus een vrouw in een mannenlichaam: potentiele transsexuelen dus.
Je kan dus niet kiezen om hetero, homo of bi of wat dan ook te zijn, je bent het altijd al geweest! En er is dus niets mis mee!
Ik ben hetero by the way...ik moet alleen nog een coming-out hebben
quote:Interessant gegeven vind ik hier wel hoe het zit met bisexuelen en asexuelen .. Overigens wat hier niet ook uit blijkt; Ik neem aan dat er ook homosexuelen zijn die wel een normale hoeveelheid hormonen hebben binnengekregen?
Op woensdag 3 september 2003 16:25 schreef Shark.Bait het volgende:[quote]
Baby dochters die veel te veel testosteronen krijgen voelen zich ook als een man gevangen in een vrouwenlichaam, en bij jongetjes dus een vrouw in een mannenlichaam: potentiele transsexuelen dus.
quote:Je kiest er niet voor. Ik wil alleen nog niet de omgeving volledig uitsluiten.
Je kan dus niet kiezen om hetero, homo of bi of wat dan ook te zijn, je bent het altijd al geweest! En er is dus niets mis mee!
quote:En voelt het opgelucht?
[Dit bericht is gewijzigd door Mariel op 03-09-2003 16:33]
quote:Onderbouw eens?
Op woensdag 3 september 2003 16:29 schreef black_hacker het volgende:
HOMO = foutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutgatverdamme k moet er niet aan denken
bah
quote:er zijn 2 gebieden die beinvloed worden door testosteronen; sexueel gedrag en sexuele voorkeur.
Op woensdag 3 september 2003 16:30 schreef Mariel het volgende:
Interessant gegeven vind ik hier wel hoe het zit met bisexuelen en asexuelen .. Overigens wat hier niet ook uit blijkt; Ik neem aan dat er ook homosexuelen zijn die wel een normale hoeveelheid hormonen hebben binnengekregen?
Vrouw:
Sexuele voorkeur bij te veel testosteronen: vrouw
Sexuele voorkeur bij voldoende testosteronen: man
Op de grens van te veel/voldoende: bi
Bij veel te veel testosteroon in het "sexuele gedrags gebied" is de kans op een vrouw die zich een man voelt in een vrouwen lichaam erg groot
quote:ik had het om de persoon. Dat de omgeving er niet mee kan leven is eigenlijk hun probleem.
.
Je kiest er niet voor. Ik wil alleen nog niet de omgeving volledig uitsluiten.
quote:Ik moet het mijn ouders nog vertellen
En voelt het opgelucht?
edit: syntaxvautdjuz
[Dit bericht is gewijzigd door Shark.Bait op 03-09-2003 17:06]
quote:Hij heeft veel te veel testosteroon gekregen van zijn ma
Op woensdag 3 september 2003 16:31 schreef Mariel het volgende:
Onderbouw eens?
[Dit bericht is gewijzigd door Shark.Bait op 03-09-2003 16:50]
quote:Dit is wel gewoon weer een theorie, het is niet 'bewezen'.
Op woensdag 3 september 2003 16:25 schreef Shark.Bait het volgende:
Wetenschappers hebben uitgevonden dat als een vrouw tijdens de zwangerschap teveel testosteronen produceert, en haar baby een dochter is, dat dit de hersens nadelig kan beinvloeden.Vrouwenhersenen die teveel testosteronen krijgen zorgen ervoor dat de vrouw zich in haar pubertijd als een man gaat gedragen, en eventueel ook een voorkeur voor vrouwen hebben (er is een gebied dat sexuele voorkeur bevat, en een die sexueel gedrag bevat).
Een zwangere vrouw die te weinig testostereonen maakt kan haar ongeboren zoon vrouwlijk aandoende hersens geven, en ook interesse in mannen ipv vrouwen, en vrouwlijk gedrag.
In Rusland hebben ze door te experimenteren zo lesbo en homo kinderen 'gemaakt'.Baby dochters die veel te veel testosteronen krijgen voelen zich ook als een man gevangen in een vrouwenlichaam, en bij jongetjes dus een vrouw in een mannenlichaam: potentiele transsexuelen dus.
quote:Ok, redelijk duidelijk.
Op woensdag 3 september 2003 16:46 schreef Shark.Bait het volgende:-knip-
quote:Dat bedoelde ik niet
ik had het om de persoon. Dat de omgeving er niet mee kan leven is eigenlijk hun probleem.
quote:Suc6
Ik moet het mijn ouders nog vertellen![]()
quote:L-E-Z-E-N
Op woensdag 3 september 2003 16:48 schreef miss_sly het volgende:
Dit is wel gewoon weer een theorie, het is niet 'bewezen'.
Dat je niet kunt kiezen, lijkt me nogal duidelijk, want waarom zouden dan zoveel mensen ervoor kiezen een veel moeilijkere weg te gaan dan ze anders zouden gaan mbt relaties, acceptatie door omgeving en zichzelf, enz.
Bovendien vind ik het een beetje een rare stelling, want eigenlik zeg je hier dat iedere homosexueel een potentiele transsexueel is, en ik denk dat er nogal wat verschil tussen zit.
In Rusland is aangetoond dat er met een hormoon behandeling lesbo's te maken zijn...
Theorie betekend dat het bewezen is in wetenschappelijke kring, b.t.w.
Anders is het een hypothese...
[Dit bericht is gewijzigd door Shark.Bait op 03-09-2003 17:02]
quote:Is afaik het verschil tussen sexuele voorkeur en sexuele identiteit, en zijn inderdaad aparte dingen, die elkaar vaak niet overlappen.
Op woensdag 3 september 2003 16:48 schreef miss_sly het volgende:Bovendien vind ik het een beetje een rare stelling, want eigenlik zeg je hier dat iedere homosexueel een potentiele transsexueel is, en ik denk dat er nogal wat verschil tussen zit.
quote:Men toont dus aan dat het iig geen keuze is, maar dat het voor de geboorte bepaald word. Zoals ik al eerder ergens poogde te zeggen...hormonen zijn sterker dan vrije wil....
Op woensdag 3 september 2003 16:51 schreef Mariel het volgende:
Dat bedoelde ik nietIk bedoelde dat de omgeving er mogelijk ook enige invloed op heeft dat iemand zich ontwikkelt tot hetero/homo/bi, niet wat de omgeving er van vindt
quote:zenks
Suc6
Hoe was het met die van jou? Iedereen begrip, of..... ?
quote:Mijn zus kende een transsexueel; vrouw--> man, die nog steeds dus op mannen viel (En nu homo is). Dat wat ik eerder postte onderbouwt hoe dat zit..
Op woensdag 3 september 2003 16:53 schreef Mariel het volgende:
Is afaik het verschil tussen sexuele voorkeur en sexuele identiteit, en zijn inderdaad aparte dingen, die elkaar vaak niet overlappen.
quote:Ik vraag me af in hoeverre die hormonen alleszeggend zijn. Dat ze erg veel bepalen weet ik ook wel.. Overigens is asexualiteit nog steeds niet verklaard hierdoor.
Op woensdag 3 september 2003 16:57 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Men toont dus aan dat het iig geen keuze is, maar dat het voor de geboorte bepaald word. Zoals ik al eerder ergens poogde te zeggen...hormonen zijn sterker dan vrije wil....
quote:Merendeel wel. Hangt van de persoon af, hier en daar alleen zeer hardnekkige vooroordelen
[..]zenks
Hoe was het met die van jou? Iedereen begrip, of..... ?
quote:Ja, dat antwoord moet ik je (voorlopig) schuldig blijven...
Op woensdag 3 september 2003 17:00 schreef Mariel het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre die hormonen alleszeggend zijn. Dat ze erg veel bepalen weet ik ook wel.. Overigens is asexualiteit nog steeds niet verklaard hierdoor.
quote:ik heb er toch nog steeds mijn vraagtekens bij, en ik geloof dat ik daar ook recht op heb. Dus dat
Op woensdag 3 september 2003 16:52 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
L-E-Z-E-N
In Rusland is aangetoond dat er met een hormoon behandeling lesbo's te maken zijn...
Theorie betekend dat het bewezen is in wetenschappelijke kring, b.t.w.
Anders is het een hypothese
Overigens vind ik het prima hoor. Mijn zusje is ook lesbisch, inmiddels een maand getrouwd, en het enige dat ik belangrijk vind, is dat ze samen gelukkig zijn en voor elkaar willen en kunnen zorgen, in materieel en vooral emotioneel opzicht. Dat is in mijn ogen belangrijk in menselijke relaties, en hoe en met wie men dat invult, moet men zelf weten
quote:Mee eens is
Op woensdag 3 september 2003 17:05 schreef miss_sly het volgende:[quote]
Overigens vind ik het prima hoor. Mijn zusje is ook lesbisch, inmiddels een maand getrouwd, en het enige dat ik belangrijk vind, is dat ze samen gelukkig zijn en voor elkaar willen en kunnen zorgen, in materieel en vooral emotioneel opzicht. Dat is in mijn ogen belangrijk in menselijke relaties, en hoe en met wie men dat invult, moet men zelf weten
quote:Ik had er een NoFI achter geplakt, sorry.
Op woensdag 3 september 2003 17:05 schreef miss_sly het volgende:
ik heb er toch nog steeds mijn vraagtekens bij, en ik geloof dat ik daar ook recht op heb. Dus datkun je gewoonweg uit respect tov van een anders mening wel achterwege laten.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |