abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2003 @ 15:23:18 #126
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12916413
quote:
Op woensdag 3 september 2003 15:20 schreef Mariel het volgende:

[..]

Kun je voorbeelden geven van dergelijke insinuaties? Ik kan me nl. niets voorstellen wat hetero's wel zouden mogen, en ik niet.
[..]

Wanneer homoseksuelen uiteindelijk dezelfde rechten krijgen als heteroseksuelen, en dus bij wet gelijk worden gesteld, dan zijn veel hetero's opeens tegen de gelijkheid..

Als ik zelf kijk, een relatie komt voort uit liefde, en een huwelijk of huwelijkse voorwaarden zijn in sommige gevallen gewoon noodzakelijk om bepaalde wetten te laten gelden (Denk bijv. aan erfrecht).

voorbeeld van opmerkingen: ik moest uit de buurt blijven van andere jongens want ze waren bang da ik evt dingen kon doen. Heb op het werk ooit dingen niet mogen doen omdat ze vonden dat dat niet echt representabel stond..
put
your
clothes
on!
pi_12916589
quote:
Op woensdag 3 september 2003 15:23 schreef Jerruh het volgende:

[..]

voorbeeld van opmerkingen: ik moest uit de buurt blijven van andere jongens want ze waren bang da ik evt dingen kon doen.

Ja, mensen die het verschil tussen homoseksualiteit en nimfomanie niet kennen
quote:
Heb op het werk ooit dingen niet mogen doen omdat ze vonden dat dat niet echt representabel stond..
En dat heb je geslikt? In zo'n geval zou ik echt op mijn achterste benen gaan staan!
  woensdag 3 september 2003 @ 15:35:07 #128
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12916639
quote:
Op woensdag 3 september 2003 15:32 schreef Mariel het volgende:

[..]

Ja, mensen die het verschil tussen homoseksualiteit en nimfomanie niet kennen
[..]

En dat heb je geslikt? In zo'n geval zou ik echt op mijn achterste benen gaan staan!

och ik heb gezegd dat ze es moeste vertellen waarom het niet representatief was, konden ze niet, dus ik achter de bar gestaan, en aan het einde van de avond enorm gelachen toen een vrouwtje in een dronken bui mijn baas een homo vond (dronken mensen zijn toch altijd eelrijk? . ) en dat de halve bezoekersaantal een andere ober toch wel errug nichtelijk was. maar da mensen zich er aan zouden storen?? dat vind ik vaag...
put
your
clothes
on!
pi_12916701
quote:
Op woensdag 3 september 2003 15:35 schreef Jerruh het volgende:

[..]

och ik heb gezegd dat ze es moeste vertellen waarom het niet representatief was, konden ze niet, dus ik achter de bar gestaan, en aan het einde van de avond enorm gelachen toen een vrouwtje in een dronken bui mijn baas een homo vond (dronken mensen zijn toch altijd eelrijk? . ) en dat de halve bezoekersaantal een andere ober toch wel errug nichtelijk was.

Doet me denken aan de cliche van een potenrammer die het doet omdat-ie bang is zelf homosexueel te zijn
quote:
maar da mensen zich er aan zouden storen?? dat vind ik vaag...
Ik kom daar vaak ook niet uit.. Alles hetzelfde, da's pas storend. Ben blijk een beetje gek te zijn, en zo nu en dan in gezelschap te verkeren waar mensen bijna net zo gek zijn
  woensdag 3 september 2003 @ 16:25:43 #130
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_12918010
Wetenschappers hebben uitgevonden dat als een vrouw tijdens de zwangerschap teveel testosteronen produceert, en haar baby een dochter is, dat dit de hersens nadelig kan beinvloeden.Vrouwenhersenen die teveel testosteronen krijgen zorgen ervoor dat de vrouw zich in haar pubertijd als een man gaat gedragen, en eventueel ook een voorkeur voor vrouwen hebben (er is een gebied dat sexuele voorkeur bevat, en een die sexueel gedrag bevat).
Een zwangere vrouw die te weinig testostereonen maakt kan haar ongeboren zoon vrouwlijk aandoende hersens geven, en ook interesse in mannen ipv vrouwen, en vrouwlijk gedrag.
In Rusland hebben ze door te experimenteren zo lesbo en homo kinderen 'gemaakt'.

Baby dochters die veel te veel testosteronen krijgen voelen zich ook als een man gevangen in een vrouwenlichaam, en bij jongetjes dus een vrouw in een mannenlichaam: potentiele transsexuelen dus.

Je kan dus niet kiezen om hetero, homo of bi of wat dan ook te zijn, je bent het altijd al geweest! En er is dus niets mis mee!
Ik ben hetero by the way...ik moet alleen nog een coming-out hebben

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 3 september 2003 @ 16:29:28 #131
66546 black_hacker
pride is everything
pi_12918118
HOMO = foutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfout

gatverdamme k moet er niet aan denken bah

pi_12918151
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:25 schreef Shark.Bait het volgende:

[quote]
Baby dochters die veel te veel testosteronen krijgen voelen zich ook als een man gevangen in een vrouwenlichaam, en bij jongetjes dus een vrouw in een mannenlichaam: potentiele transsexuelen dus.

Interessant gegeven vind ik hier wel hoe het zit met bisexuelen en asexuelen .. Overigens wat hier niet ook uit blijkt; Ik neem aan dat er ook homosexuelen zijn die wel een normale hoeveelheid hormonen hebben binnengekregen?
quote:
Je kan dus niet kiezen om hetero, homo of bi of wat dan ook te zijn, je bent het altijd al geweest! En er is dus niets mis mee!
Je kiest er niet voor. Ik wil alleen nog niet de omgeving volledig uitsluiten.
quote:

En voelt het opgelucht?

[Dit bericht is gewijzigd door Mariel op 03-09-2003 16:33]

pi_12918161
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:29 schreef black_hacker het volgende:
HOMO = foutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfoutfout

gatverdamme k moet er niet aan denken bah

Onderbouw eens?
  woensdag 3 september 2003 @ 16:46:55 #134
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_12918554
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:30 schreef Mariel het volgende:
Interessant gegeven vind ik hier wel hoe het zit met bisexuelen en asexuelen .. Overigens wat hier niet ook uit blijkt; Ik neem aan dat er ook homosexuelen zijn die wel een normale hoeveelheid hormonen hebben binnengekregen?
er zijn 2 gebieden die beinvloed worden door testosteronen; sexueel gedrag en sexuele voorkeur.
Ik zal het even helemaal uitleggen:
Man:
Sexuele voorkeur bij te weinig testosteronen: man
Sexuele voorkeur bij genoeg testosteronen: vrouw
Op de grens van te weinig/voldoende: bi
Bij veel te weinig testosteroon in het "sexuele gedrags gebied" is de kans op een man die zich een vrouw voelt in een mannen lichaam erg groot

Vrouw:
Sexuele voorkeur bij te veel testosteronen: vrouw
Sexuele voorkeur bij voldoende testosteronen: man
Op de grens van te veel/voldoende: bi
Bij veel te veel testosteroon in het "sexuele gedrags gebied" is de kans op een vrouw die zich een man voelt in een vrouwen lichaam erg groot

quote:
.
Je kiest er niet voor. Ik wil alleen nog niet de omgeving volledig uitsluiten.
ik had het om de persoon. Dat de omgeving er niet mee kan leven is eigenlijk hun probleem.
quote:
En voelt het opgelucht?
Ik moet het mijn ouders nog vertellen

edit: syntaxvautdjuz

[Dit bericht is gewijzigd door Shark.Bait op 03-09-2003 17:06]

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 3 september 2003 @ 16:48:39 #135
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_12918586
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:31 schreef Mariel het volgende:
Onderbouw eens?
Hij heeft veel te veel testosteroon gekregen van zijn ma

[Dit bericht is gewijzigd door Shark.Bait op 03-09-2003 16:50]

pi_12918590
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:25 schreef Shark.Bait het volgende:
Wetenschappers hebben uitgevonden dat als een vrouw tijdens de zwangerschap teveel testosteronen produceert, en haar baby een dochter is, dat dit de hersens nadelig kan beinvloeden.Vrouwenhersenen die teveel testosteronen krijgen zorgen ervoor dat de vrouw zich in haar pubertijd als een man gaat gedragen, en eventueel ook een voorkeur voor vrouwen hebben (er is een gebied dat sexuele voorkeur bevat, en een die sexueel gedrag bevat).
Een zwangere vrouw die te weinig testostereonen maakt kan haar ongeboren zoon vrouwlijk aandoende hersens geven, en ook interesse in mannen ipv vrouwen, en vrouwlijk gedrag.
In Rusland hebben ze door te experimenteren zo lesbo en homo kinderen 'gemaakt'.

Dit is wel gewoon weer een theorie, het is niet 'bewezen'.
Dat je niet kunt kiezen, lijkt me nogal duidelijk, want waarom zouden dan zoveel mensen ervoor kiezen een veel moeilijkere weg te gaan dan ze anders zouden gaan mbt relaties, acceptatie door omgeving en zichzelf, enz.
Bovendien vind ik het een beetje een rare stelling, want eigenlik zeg je hier dat iedere homosexueel een potentiele transsexueel is, en ik denk dat er nogal wat verschil tussen zit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_12918641
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:46 schreef Shark.Bait het volgende:

-knip-

Ok, redelijk duidelijk.
quote:
ik had het om de persoon. Dat de omgeving er niet mee kan leven is eigenlijk hun probleem.
Dat bedoelde ik niet Ik bedoelde dat de omgeving er mogelijk ook enige invloed op heeft dat iemand zich ontwikkelt tot hetero/homo/bi, niet wat de omgeving er van vindt
quote:
Ik moet het mijn ouders nog vertellen

Suc6
  woensdag 3 september 2003 @ 16:52:34 #138
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_12918679
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:48 schreef miss_sly het volgende:
Dit is wel gewoon weer een theorie, het is niet 'bewezen'.
Dat je niet kunt kiezen, lijkt me nogal duidelijk, want waarom zouden dan zoveel mensen ervoor kiezen een veel moeilijkere weg te gaan dan ze anders zouden gaan mbt relaties, acceptatie door omgeving en zichzelf, enz.
Bovendien vind ik het een beetje een rare stelling, want eigenlik zeg je hier dat iedere homosexueel een potentiele transsexueel is, en ik denk dat er nogal wat verschil tussen zit.
L-E-Z-E-N -NoFI-

In Rusland is aangetoond dat er met een hormoon behandeling lesbo's te maken zijn...

Theorie betekend dat het bewezen is in wetenschappelijke kring, b.t.w.

Anders is het een hypothese...

[Dit bericht is gewijzigd door Shark.Bait op 03-09-2003 17:02]

pi_12918711
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:48 schreef miss_sly het volgende:

Is afaik het verschil tussen sexuele voorkeur en sexuele identiteit, en zijn inderdaad aparte dingen, die elkaar vaak niet overlappen.
  woensdag 3 september 2003 @ 16:57:11 #140
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_12918810
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:51 schreef Mariel het volgende:
Dat bedoelde ik niet Ik bedoelde dat de omgeving er mogelijk ook enige invloed op heeft dat iemand zich ontwikkelt tot hetero/homo/bi, niet wat de omgeving er van vindt
Men toont dus aan dat het iig geen keuze is, maar dat het voor de geboorte bepaald word. Zoals ik al eerder ergens poogde te zeggen...hormonen zijn sterker dan vrije wil....
quote:
Suc6
zenks

Hoe was het met die van jou? Iedereen begrip, of..... ?

woensdag 3 september 2003 @ 16:58:55 #141
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_12918854
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:53 schreef Mariel het volgende:
Is afaik het verschil tussen sexuele voorkeur en sexuele identiteit, en zijn inderdaad aparte dingen, die elkaar vaak niet overlappen.
Mijn zus kende een transsexueel; vrouw--> man, die nog steeds dus op mannen viel (En nu homo is). Dat wat ik eerder postte onderbouwt hoe dat zit..
pi_12918911
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:57 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Men toont dus aan dat het iig geen keuze is, maar dat het voor de geboorte bepaald word. Zoals ik al eerder ergens poogde te zeggen...hormonen zijn sterker dan vrije wil....

Ik vraag me af in hoeverre die hormonen alleszeggend zijn. Dat ze erg veel bepalen weet ik ook wel.. Overigens is asexualiteit nog steeds niet verklaard hierdoor.
quote:
[..]

zenks

Hoe was het met die van jou? Iedereen begrip, of..... ?

Merendeel wel. Hangt van de persoon af, hier en daar alleen zeer hardnekkige vooroordelen
  woensdag 3 september 2003 @ 17:04:48 #143
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_12919010
quote:
Op woensdag 3 september 2003 17:00 schreef Mariel het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre die hormonen alleszeggend zijn. Dat ze erg veel bepalen weet ik ook wel.. Overigens is asexualiteit nog steeds niet verklaard hierdoor.
Ja, dat antwoord moet ik je (voorlopig) schuldig blijven...

pi_12919023
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:52 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

L-E-Z-E-N

In Rusland is aangetoond dat er met een hormoon behandeling lesbo's te maken zijn...

Theorie betekend dat het bewezen is in wetenschappelijke kring, b.t.w.

Anders is het een hypothese

ik heb er toch nog steeds mijn vraagtekens bij, en ik geloof dat ik daar ook recht op heb. Dus dat kun je gewoonweg uit respect tov van een anders mening wel achterwege laten.

Overigens vind ik het prima hoor. Mijn zusje is ook lesbisch, inmiddels een maand getrouwd, en het enige dat ik belangrijk vind, is dat ze samen gelukkig zijn en voor elkaar willen en kunnen zorgen, in materieel en vooral emotioneel opzicht. Dat is in mijn ogen belangrijk in menselijke relaties, en hoe en met wie men dat invult, moet men zelf weten

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_12919055
quote:
Op woensdag 3 september 2003 17:05 schreef miss_sly het volgende:

[quote]
Overigens vind ik het prima hoor. Mijn zusje is ook lesbisch, inmiddels een maand getrouwd, en het enige dat ik belangrijk vind, is dat ze samen gelukkig zijn en voor elkaar willen en kunnen zorgen, in materieel en vooral emotioneel opzicht. Dat is in mijn ogen belangrijk in menselijke relaties, en hoe en met wie men dat invult, moet men zelf weten

Mee eens is
  woensdag 3 september 2003 @ 17:09:40 #146
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_12919127
quote:
Op woensdag 3 september 2003 17:05 schreef miss_sly het volgende:
ik heb er toch nog steeds mijn vraagtekens bij, en ik geloof dat ik daar ook recht op heb. Dus dat kun je gewoonweg uit respect tov van een anders mening wel achterwege laten.
Ik had er een NoFI achter geplakt, sorry.
Je mag een andere mening hebben, nog geen excuus voor onzorgvuldig lezen. Ik was door jouw post van mening dat je mijn post niet nauwkeurig gelezen had.
quote:
precies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')